Вт, 24.10.2017, 01:36
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 13 з 39«1211121314153839»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Подальше майбутнє інформатики
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 06.07.2010, 18:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Тепер, коли достеменно відомо, що 12-річна освіта відмінена, надзвичайно цікавим стає питання, що ж буде з інформатикою далі?
[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:09
Ковшун Дата: Вт, 28.02.2012, 18:12 | Повідомлення № 181
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Ktara)
А зачем 7 часов в 5-м классе текстового процессора, чтобы в 7-м классе его начать снова? (так как в программе написано - начало)

Лечше написать не начало, а продолжение!

Quote (Шестопалов)
Хто за те, щоб елементи програмування були присутні з 5 по 7 класи?

Я за те!!!
І Курс «Вступ до програмування мовою Лого. 5–6 класи». (автор Пахомова Г.В.) Якраз і передбачає робити перші кроки у прогамування!
Проте, цей курс передбачає робити перші кроки в програмуванні у 5-6 класах.

Quote (Шестопалов)
См. "Допрофільні курси за вибором" для 2-го часа.

Думаю, що це доцільніше.
Lolya Дата: Вт, 28.02.2012, 21:14 | Повідомлення № 182
Новий користувач
Повідомлень: 2
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Добрый вечер, всем участникам форума. Хочется поделиться своим виденьем по поводу мыслей высказанных на форуме.
Quote (Bandalak)
Хочеться, щоб кожен розділ був цілісним та неперервним.
А то постійне повернення до одного і того ж нагадує вислів "Товкти воду в ступі".
Якщо у 5-7 класах всього по 1 годині, то можливо тут краще відмовитися від програмування повністю і нормально зосередитися на вивченні основ ІКТ.

Не секрет, что чем раньше начать развивать логическое и алгоритмическое мышление тем лучше результаты в старших классах. Что даст ребёнку предмет в котором его научат нажимать на нужные кнопочки, которые со временем меняются и возможно координально. В то же время не хочется уходить только в программирование.
Quote (Bandalak)
Різноманітність допрофільних курсів теж вважаю зайвою. Має бути єдиний стандарт, це ж загальноосвітня школа. Встигнуть ще діти профілі вибирати. Хоча, як на мене, профілізація і в старшій школі - це скоріше за все профанація, особливо в сільській місцевості, де за увесь клас профіль, зазначте єдиний профіль, вибирає директор.

Вот как раз выбор дополнительного спец. курса и даст возможность реализовать каждому учителю своё виденье, школе выбраное направление, родителям осуществить их планы на образование ребёнка и главное каждый ученик сможет попробывать себя в различных направлениях и определиться с профилем обучения. Что же касается наших реалий на местах, то если рассматривать всё с этой точки зрения, то и решать ничего уже не надо....

Додано (28.02.2012, 19:14)
---------------------------------------------

Quote (sib)
З таким підходом сільська школа скоро стане церковно-приходською. Потрібно сільську школу піднімати, а не опускати її планку до низького рівня матеріальної бази, знань учнів, можливостей батьків. У нас все ж таки декларується рівний доступ до якісної освіти.

А что толку с написанных программ и решений принятых на верху если на деле не только в селе не хватает квалифицированых кадров, но уже и в городах. А материальная база в сёлах как раз бывает значительно лучше. И никуда не деться от уровня подготовки к школе в больших городах. Всё таки я считаю, что будет больше качества в изучении информатики дав возможность каждой школе выбора программы. Возьмите хотя бы опыт России.
Bandalak Дата: Вт, 28.02.2012, 21:16 | Повідомлення № 183
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (Yura_Shrol)
Поясніть мені в чому переваги подріблення окремих тем на кусочки??? Невже не краще той самий текстовий редактор вивчити раз і все. А потім вчити щось інше. Враховуючи "коротку" пам'ять більшості учнів багато чого прийдеться вчити по новій. Такий дроблений підхід уже дістав!

Quote (Ktara)
Не нравится разбитие тем на кусочки.

100% підпримую! Програма повинна бути цілісною, неперервною та послідовною, а не складатися з кусочків!
Quote (sib)
Із вступу:Неможливо запропонувати єдиний курс для вивчення інформатики, який би підійшов всім навчальним закладам та всім учням.
З таким підходом сільська школа скоро стане церковно-приходською. Потрібно сільську школу піднімати, а не опускати її планку до низького рівня матеріальної бази, знань учнів, можливостей батьків.

Якось при Радянському Союзі була єдина програма для всіх, і ніхто не ділив дітей на сорти. В кожному населеному пункті, кожна дитина має право на рівний доступ до знань. А введення 1-2-3х різних профілів у школі не може відобразити бажання кожної окемої дитини, деякі діти змушені вчитися по профілю який їм нав'язали. Загальна освіта має бути єдиним стандартом, обов'язковим для всіх. Плюралізм у цьому питанні вже дістав!!! Тому потрібно написати єдину програму, яка влаштує всіх.
Quote (Шестопалов)
Давайте спочатку визначимось із програмуванням. Хто за те, щоб елементи програмування були присутні з 5 по 7 класи? Чи все повинно бути "основами ІКТ" і до програмування приступити лише у 8-му класі на другій годині? Ваші аргументи "за" і "проти"?

Я проти програмування у 5-7 класі маленькими розрізненими кусочками! Краще почати з 8-класу, але цілісно, окремим преметом!
Quote (dpi)
За. Только в 8-9 где программирование?

У моєму варіанті є, дивіться на попередній сторінці.
Quote (Ковшун)
Хто за те, щоб елементи програмування були присутні з 5 по 7 класи?
Я за те!!!
І Курс «Вступ до програмування мовою Лого. 5–6 класи». (автор Пахомова Г.В.) Якраз і передбачає робити перші кроки у прогамування!
Проте, цей курс передбачає робити перші кроки в програмуванні у 5-6 класах.
См. "Допрофільні курси за вибором" для 2-го часа.
Думаю, що це доцільніше.

А я проти! І досить вже підлаштовувати майбутню програму під наявні підручники!!!
Ми не про дітей думаємо, а про щось інше.....
Інформатику потрібно робити з нуля. У нас немає єдиної усталеної термінлогії. З цього потрібно починати. А потім вже ланцюжок - концепція, програма, підручники!
Bandalak Дата: Вт, 28.02.2012, 21:33 | Повідомлення № 184
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (Lolya)
Не секрет, что чем раньше начать развивать логическое и алгоритмическое мышление тем лучше результаты в старших классах. Что даст ребёнку предмет в котором его научат нажимать на нужные кнопочки, которые со временем меняются и возможно координально. В то же время не хочется уходить только в программирование.

З точки зору фізіології до 12 років діти ще не можуть мислити абстрактно. Яка тоді може бути алгоритмізація?
І таке розрізнене програмування з переривами на "перші кроки з текстовим редактором" ніяке логічне мислення не буде розвивати, а тільки внесе повний хаос в голови учнів!
Quote (Lolya)
Вот как раз выбор дополнительного спец. курса и даст возможность реализовать каждому учителю своё виденье

Скільки вчителів - стільки і бачень. А програма має бути науково обґрунтованою та єдиною для всіх.
Quote (Lolya)
А что толку с написанных программ и решений принятых на верху если на деле не только в селе не хватает квалифицированых кадров

Треба прагнути щоб ці кваліфіковані спеціалісти у школах з'явилися, а не підстроювати програми під наявних сумісників, у котрих інформатика на задньому плані.
Дію породжує необхідність!
За 20 років ми вже майже загубили математику та фізику, тепер є шанс загубити ще й інформатику.
Ktara Дата: Вт, 28.02.2012, 21:39 | Повідомлення № 185
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3909
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Толик, не рви душу, типа это первый раз когда программа подгоняется под учебники :)
А я потом воюю с результатами вот таких обрывочных знаний. И не в восторге от этого :)
argun Дата: Вт, 28.02.2012, 21:50 | Повідомлення № 186
Прописаний назавжди
Повідомлень: 476
Нагороди: 1
Рейтинг: 32
Quote (Lolya)
Цитата (Bandalak )
Різноманітність допрофільних курсів теж вважаю зайвою. Має бути єдиний стандарт, це ж загальноосвітня школа. Встигнуть ще діти профілі вибирати. Хоча, як на мене, профілізація і в старшій школі - це скоріше за все профанація, особливо в сільській місцевості, де за увесь клас профіль, зазначте єдиний профіль, вибирає директор.

Вот как раз выбор дополнительного спец. курса и даст возможность реализовать каждому учителю своё виденье, школе выбраное направление, родителям осуществить их планы на образование ребёнка и главное каждый ученик сможет попробывать себя в различных направлениях и определиться с профилем обучения. Что же касается наших реалий на местах, то если рассматривать всё с этой точки зрения, то и решать ничего уже не надо....

Наскількі я розумію, Bandalak, мав на увазі кількість профілів навчання, які дійсно, часто вибирає адміністрація школи, а не учні та батьки.
А що повинно вивчатися у кожному профілі: стандарт - це добре, але обмеження. Вільний вибор - у чию користь????????? Питань багато.

Quote (Lolya)
и главное каждый ученик сможет попробывать себя в различных направлениях и определиться с профилем обучения.

Если в 10-м классе выбран профиль - он уже должен определиться, а не в процессе профильного обучения.
Это надо сделать на финише 9-го класса, а с 10-го уже идет выбранный профиль.
Lolya Дата: Вт, 28.02.2012, 22:37 | Повідомлення № 187
Новий користувач
Повідомлень: 2
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Bandalak)
Тому потрібно написати єдину програму, яка влаштує всіх.

А це можливо? :)

Додано (28.02.2012, 20:34)
---------------------------------------------
Quote (Bandalak)
Скільки вчителів - стільки і бачень. А програма має бути науково обґрунтованою та єдиною для всіх.

Этим всё сказано!!!

Додано (28.02.2012, 20:37)
---------------------------------------------
Quote (argun)
Если в 10-м классе выбран профиль - он уже должен определиться, а не в процессе профильного обучения.
Это надо сделать на финише 9-го класса, а с 10-го уже идет выбранный профиль.

Речь идёт о том что бы в стандартной программе была возможность изучать и программирование и технологии и спец. курсы вводить до выбора профиля.
dpi Дата: Вт, 28.02.2012, 23:25 | Повідомлення № 188
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Bandalak)
100% підпримую! Програма повинна бути цілісною, неперервною та послідовною, а не складатися з кусочків!

Не знаю, я весь текстовый редактор (ЭТ) разбил на маленькие подвопросы и в 6-10 (8-11) классах даю их по 5-6 вопросов ежегодно, от простого к сложному. Дети этот список видят и заранее знают, что в каком классе будут изучать. Word и Excel - это основное, что они должны знать, а не знакомиться с этими темами. Со всем остальным можно и знакомить.

Додано (28.02.2012, 21:25)
---------------------------------------------
А почему все молчат о программе Володиных 7-9 класс 1 и 2 часовые. Я учу детей по ней.

Bandalak Дата: Вт, 28.02.2012, 23:41 | Повідомлення № 189
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (Lolya)
Этим всё сказано!!!

Quote (Lolya)
Речь идёт о том что бы в стандартной программе была возможность изучать и программирование и технологии и спец. курсы вводить до выбора профиля.

Зайва демократія в освіті ні до чого хорошого не приведе. Особливо в точних та природничих науках.
Quote (dpi)
А почему все молчат о программе Володиных 7-9 класс 1 и 2 часовые. Я учу детей по ней.

Тому мовчать, що інформатику з 7-го класу майже ніде не викладають.
Enata Дата: Вт, 28.02.2012, 23:49 | Повідомлення № 190
Новий користувач
Повідомлень: 4
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Переглядаю Ваші повідомлення, колеги, і розумію, що те що здавалася для когось фантастикою, в наступному навчальному році (вважаю як оптиміст), або з 2013-2014 н.р. стане реальністю. Варіант Ігоря мені сподобався, як практику!
Хоча є у нас така риса, що гарна ідея під час її впровадження «извращается до неузноваемости». Зараз доцільно було б висловити свої враження та пропозиції щодо нових програм з інформатики для 2-11 класів.
Bandalak Дата: Вт, 28.02.2012, 23:57 | Повідомлення № 191
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Дайте посилання на ці програми, будь-ласка!
Enata Дата: Ср, 29.02.2012, 00:16 | Повідомлення № 192
Новий користувач
Повідомлень: 4
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Досвідченого вчителя підтримую, а саме доцільність переходу від простого до складного. А науковість і врахування вікових особливостей учнів є аргументами на підтримку доцільності розподілу деяких тем на вивчення в різних класах.
Наприклад, проектні технології стали частиною навчального процесу з багатьох предметів з початкових класів. Реалізація сучасного проекту вимагає від учня володіння компʼютером на рівні користувача, а підготовка учнів з інформатики, дійсно, запізнюється. Але вимоги до рівня володіння програмними засобами учня початкової школи не зрівняти із вимогами до вмінь учня основної школи. Та взагалі геометрію та початки аналізу в початковій школі не вивчають, але готують базу – вивчають математику, база для географії, біології закладається на уроках Я і Україна, в дидактиці це називають наступністю…
Bandalak Дата: Ср, 29.02.2012, 00:23 | Повідомлення № 193
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (Enata)
Та взагалі геометрію та початки аналізу в початковій школі не вивчають, але готують базу – вивчають математику, база для географії, біології закладається на уроках Я і Україна, в дидактиці це називають наступністю…

Все це вірно!
По анології, математика - курс користувача ПК, алгебра і початки аналізу - інформатика та програмування, геометрія - ІКТ.

Але в метематиці немає такого, щоб до однієї і тієї ж теми поверталися декілька разів в різних класах. В інформатиці теж такого не повинно бути.
Enata Дата: Ср, 29.02.2012, 00:36 | Повідомлення № 194
Новий користувач
Повідомлень: 4
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Мені подобається ідея єдиного курсу 7-9... Детально на www.aspect-edu.kiev.ua
Працюю другий рік, тобто інформатика у нас вдвох пілотних класах (другий рік з 7класу). Учні 8 класу вивчають курс інформатики 1 год/тиждень (з 7-го класу) та с/к Візуальне програмування 1 год/тижд (перший рік). А як результат перемога в районому етапі олімпіади з інформатики 1 місце, участь учнів у міських конкурсах з інформатики, відзнака за участь в конкурсі програмування роботів Лего на базі Одеського політеху. На паралелі учні класів в яких вивчається інформатика готують, презентують та захищають власні проекти якісніше.

Додано (28.02.2012, 22:36)
---------------------------------------------
Шановний модератор, пригадайте що нерівності вивчаються з 1 класу до 11, теорія імовірності з 6 класу та в старшій школі, плоскі та об ємні тіла (площа, об єм, поверхні) з початкової школи та продовжуються до 11 класу, ... але складність і зміст поступово збільшується! Обо це слід визначити як уривчасті відомості з математики, - ні це цілісний курс розділи якого поступово розподілені на багато років...

Шестопалов Дата: Ср, 29.02.2012, 00:36 | Повідомлення № 195
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Шановні колеги! Уважно слідкуємо за диспутом і намагаємось, що в наших силах, врахувати пропоновані зауваження-пропозиції. Дивіться наше чергове наближення до загальноприйнятного документу. Чекаємо ваших порад.
Прикріплення: -5-9-v6.rar(13Kb)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Сторінка 13 з 39«1211121314153839»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.