Пн, 20.11.2017, 17:32
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 12 з 39«1210111213143839»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Подальше майбутнє інформатики
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 06.07.2010, 17:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Тепер, коли достеменно відомо, що 12-річна освіта відмінена, надзвичайно цікавим стає питання, що ж буде з інформатикою далі?
[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:09
Bandalak Дата: Пн, 27.02.2012, 16:26 | Повідомлення № 166
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Шестопалов)
Мені, наприклад, не зрозумілі пропозиції Анатолія Бандалак щодо двух предметів, якщо це питання легко і просто вирішується введенням у 8-9 класах допрофільних курсів.

Логіка проста. Є дві різні олімпіади - мають бути різні предмети. Різниця між ІКТ та алгоритмізацією на порядок більша ніж між алгеброю та геометрією.

А для початку пропоную серед курсів по вибору 8-9 клас ввести "Процедурне програмування в середовищі Турбо Паскаль", нашкалт Агоритмізації Караванової по старій програмі в 10-11 класах.
І обов'язково викладати цей курс паралельно з ІКТ, а не після (перед) нього. Як окремі предмети.

До 8 класу потрібно в рівній мірі ознайомлюватися з основами ІКТ та програмуванням.
Ввечері попробую написати більш узгоджений варіант. Але поділ на 2 предмети для мене є приорітетом.
Шестопалов Дата: Пн, 27.02.2012, 22:25 | Повідомлення № 167
Видавець посібників
Повідомлень: 1407
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Півдня на 100% узгоджили позиції Коршунова, Пахомова і Шестопалов. Ось що получилось у 1-му наближенні. Ваша думка?
Прикріплення: 0391023.rar(12Kb)
Ktara Дата: Пн, 27.02.2012, 22:59 | Повідомлення № 168
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
А зачем 7 часов в 5-м классе текстового процессора, чтобы в 7-м классе его начать снова? (так как в программе написано - начало)
Шестопалов Дата: Пн, 27.02.2012, 23:45 | Повідомлення № 169
Видавець посібників
Повідомлень: 1407
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Ktara)
зачем 7 часов в 5-м классе текстового процессора, чтобы в 7-м классе его начать снова?

Спасибо! Будем смотреть. Это пока 1-е приближение.
TYP Дата: Пн, 27.02.2012, 23:52 | Повідомлення № 170
Прописаний назавжди
Повідомлень: 378
Нагороди: 5
Рейтинг: 37
Quote (Bandalak)
Логіка проста. Є дві різні олімпіади - мають бути різні предмети.

ХОЧУ ПРОГРАМУВАННЯ окремим предметом!!! :)
Ktara Дата: Пн, 27.02.2012, 23:56 | Повідомлення № 171
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
но тут я не могу не согласится - хочется 2 предмета (вот раньше так и было) А сейчас у меня есть предмет отдельно и есть каша тем (одна из них программирование). Так вот - лучше бы оно было отдельным :)
Ktara Дата: Пн, 27.02.2012, 23:59 | Повідомлення № 172
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
6-й клас -Основи роботи з операційною системою (5 год)
7-й клас - Операційна система (початок) (6 год)

Что-то тут не клеится где начинать, а где продолжать
Bandalak Дата: Вт, 28.02.2012, 00:58 | Повідомлення № 173
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Так мені теж не подобаються ці початки та продовження!
Хочеться, щоб кожен розділ був цілісним та неперервним.
А то постійне повернення до одного і того ж нагадує вислів "Товкти воду в ступі".
Якщо у 5-7 класах всього по 1 годині, то можливо тут краще відмовитися від програмування повністю і нормально зосередитися на вивченні основ ІКТ.
А ось у 8-9 класах однозначно треба вводити два окремих предмети. І знову ж таки послідовно і без розривів.
Різноманітність допрофільних курсів теж вважаю зайвою. Має бути єдиний стандарт, це ж загальноосвітня школа. Встигнуть ще діти профілі вибирати. Хоча, як на мене, профілізація і в старшій школі - це скоріше за все профанація, особливо в сільській місцевості, де за увесь клас профіль, зазначте єдиний профіль, вибирає директор.
Загальноосвітня школа повинна давати загальні знання, скрізь однакові, в місті і селі, на заході і сході. Інакше нівелюється принцип рівного доступу до знань.

Завтра будемо обговорювати проект на районному методоб'єднанні. Визначальні думки вчителів оприлюдню тут ввечері.
volevikt Дата: Вт, 28.02.2012, 01:09 | Повідомлення № 174
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1828
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
Quote (Bandalak)
Так мені теж не подобаються ці початки та продовження!
Хочеться, щоб кожен розділ був цілісним та неперервним.


Quote (Bandalak)
Якщо у 5-7 класах всього по 1 годині, то можливо тут краще відмовитися від програмування повністю і нормально зосередитися на вивченні основ ІКТ.
А ось у 8-9 класах однозначно треба вводити два окремих предмети. І знову ж таки послідовно і без розривів.


Повністю підтримую. Справа лише в тому, чи нас почують.
Yura_Shrol Дата: Вт, 28.02.2012, 07:46 | Повідомлення № 175
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 529
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Поясніть мені в чому переваги подріблення окремих тем на кусочки??? Невже не краще той самий текстовий редактор вивчити раз і все. А потім вчити щось інше. Враховуючи "коротку" пам'ять більшості учнів багато чого прийдеться вчити по новій. Такий дроблений підхід уже дістав! :'(
Ktara Дата: Вт, 28.02.2012, 07:51 | Повідомлення № 176
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Не нравится разбитие тем на кусочки. У меня программирование 1 пара раз в 2 недели. так я тихо вспоминаю ненорматичную лексику. За 2 недели они все забывают. А тут такой разрыв. Тема будет не продолжаться, а вспоминаться сначала и только потом продолжаться....... если время останется :)
sib Дата: Вт, 28.02.2012, 08:22 | Повідомлення № 177
Тут живе...
Повідомлень: 125
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Із вступу:Неможливо запропонувати єдиний курс для вивчення інформатики, який би підійшов всім навчальним закладам та всім учням, бо можливості розвитку, скажемо, дітей міста Києва або села Іванівка дуже різний.
Потрібно хоча б у 5-6 класах дати можливість кожній школі обирати варіант програми в залежності від рівня навчальних досягнень учнів, побажань батьків, рівня фахової підготовки кадрів, матеріальної бази,

З таким підходом сільська школа скоро стане церковно-приходською. Потрібно сільську школу піднімати, а не опускати її планку до низького рівня матеріальної бази, знань учнів, можливостей батьків. У нас все ж таки декларується рівний доступ до якісної освіти.
повністю підтримую Бандалака.
Перші 2 теми 6 класу (Комп’ютер із середини. Будова комп’ютерної техніки. Основи роботи з операційною системою) можливо, краще поміняти з першими 2 темами 7 класу (Інформація та інформаційні процеси. Інформаційна система. Історія обчислювальної техніки).


Відредаговано: sib - Вт, 28.02.2012, 08:23
Шестопалов Дата: Вт, 28.02.2012, 09:22 | Повідомлення № 178
Видавець посібників
Повідомлень: 1407
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Шановні колеги! Всім дякую! Ціную ваші зауваження-пропозиції і багато з чого будемо враховувати. Головне, що ми з Ольгою Коршуновою досягли, це зробити СПІЛЬНУ ПРОГРАМУ!!! Будемо разом працювати далі. Дуже дорого те, що Анатолій Бандалак обговорить наш "перший блин" на методоб’єднанні. Завжди був проти роботи "під ковдрою", коли бояться опозиції своїх творінь. Тільки під конструктивною критикою можно створити життєздатний продукт. Про це я писав багато років тому, але практика МОН у секреті створити і вкинути нам на муки, зберігається.
Давайте спочатку визначимось із програмуванням. Хто за те, щоб елементи програмування були присутні з 5 по 7 класи? Чи все повинно бути "основами ІКТ" і до програмування приступити лише у 8-му класі на другій годині? Ваші аргументи "за" і "проти"?
dpi Дата: Вт, 28.02.2012, 11:04 | Повідомлення № 179
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Шестопалов)
Ваша думка?

Quote (Шестопалов)
Хто за те, щоб елементи програмування були присутні з 5 по 7 класи?

За. Только в 8-9 где программирование?
Шестопалов Дата: Вт, 28.02.2012, 11:07 | Повідомлення № 180
Видавець посібників
Повідомлень: 1407
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (dpi)
Только в 8-9 где программирование?

См. "Допрофільні курси за вибором" для 2-го часа.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Сторінка 12 з 39«1210111213143839»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.