Пт, 15.12.2017, 08:28
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 4«1234
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Візуальне програмування VS процедурного (Що краще викладати далі?)
Візуальне програмування VS процедурного
На вашу думку в 2010-11 н.р. і подальшому який вид програмування варто вивчати в школі?
1.Процедурне "класичне" програмування та адаптований до навчання Pascal (консольний режим).[ 10 ][31.25%]
2.Процедурне "класичне" програмування, але більш "серйозніша" мова С (консольний режим)[ 8 ][25.00%]
3.Візуальне програм. (Visual Basic) для розв’язку навч. задач у вигляді програм з інтерфейсом, без ООП[ 7 ][21.88%]
4.Візуальне програм. з використанням мов, що використовують .net, напр. Visual Basic .net без ООП[ 3 ][9.38%]
5.Візуальне програмування з використанням мов, що використовують платформу .net + ООП[ 4 ][12.50%]
Усього відповідей: 32
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 01.07.2010, 17:28 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3631
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Дане питання в мене виникло після дискусії в темі Вибираємо мову програмування і візуальне середовище. То що ж вчити далі? Згідно позиції пана Завадського та його програми, потрібно переходити на візуальне програмування, основним аргументом є підвищення інтересу та мотивації до навчання, підняття престижу програмування. Частково згоден з такою позицією, але виникає ряд проблем:
1. Стан викладання програмування в школах залишає бажати кращого, багатьом вчителям потрібно підвищити кваліфікацію і передусім знати процедурне програмування (Паскаль) на достатньому рівні.
2. Кількість годин, виділених на програмування зменшилась більш, ніж в 2 рази. Що можна викладати при такій мізері?
3. На малювання інтерфейсу потрібно досить багато часу, відповідно, якщо читати кожен урок теорію, то на практику майже нічого не залишатиметься, ніхто не враховує того, що в школі вчаться звичайні учні, не вибрані, до кожного підійти, ткнути носом, інколи 10 хвилин потрібно, щоб одну мітку створити і підписати, неговорячи скільки часу потрібно на створення елементарної програми. Знову ж таки, все впирається в час. Я більш ніж впевнений, що ці години були розписані без апробації в реальних умовах і ніхто не вдумався, що вкластися в ті строки НЕ МОЖЛИВО.
4. Чи потрібно в школі вивчати методи ООП?
5. Чи варто тратити час на малювання інтерфейсу, адже його так багато, що все може й на цьому єтапі закінчитись.

Прохання в даній темі обговорювати ці та інші питання, переваги та недоліки переходу на візуальне програмування, ну і проголосувати в опитуванні не забудьте.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
swetikccc Дата: Сб, 02.11.2013, 20:27 | Повідомлення № 46
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3979
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Робимо з дітками калькулятор на
Microsoft Visual Basic 2010 Express
Ось приклад про недолік використання Val

Код
Private Sub ButtonЗнакЧисла_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles ButtonЗнакЧисла.Click
            If TextBox1.Text = "" Then
                TextBox1.Text = "-"
            ElseIf TextBox1.Text = "-" Then
                TextBox1.Text = ""
            Else
                znak = -CDbl(TextBox1.Text) 'а от що дасть Val для перетворення?
                TextBox1.Text = znak.ToString
            End If

        End Sub


Відредаговано: swetikccc - Сб, 02.11.2013, 20:37
Step Дата: Сб, 02.11.2013, 23:59 | Повідомлення № 47
Новий користувач
Повідомлень: 15
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
swetikccc, Val всегда использует в качестве разделителя точку. CDbl использует разделитель установленный в системе. Узнать, что является десятичным разделителем в системе можно строкой:
Код
Globalization.CultureInfo.CurrentCulture.NumberFormat.NumberDecimalSeparator

Если при вводе чисел используется разделитель установленный в системе и студия не ниже 2010, то Ваше преобразование можно записать так:
Код
TextBox1.Text = -TextBox1.Text


Відредаговано: Step - Нд, 03.11.2013, 00:05
swetikccc Дата: Нд, 03.11.2013, 10:08 | Повідомлення № 48
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3979
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Цитата Step ()
swetikccc, Val всегда использует в качестве разделителя точку.

Дякую за роз'яснення
kvtamber Дата: Сб, 09.11.2013, 19:39 | Повідомлення № 49
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Проектування програм у візуальному середовищі - це не вироблення навичок роботи з цим середовищем. Це програмування. Звичайно, нові віяння пробиваються  в школу і, як завжди, 
зустрічають супротив.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Візуальне програмування VS процедурного (Що краще викладати далі?)
Сторінка 4 з 4«1234
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.