 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Візуальне програмування VS процедурного
|
| | |
kom_adm |
Дата: Th, 01.07.2010, 17:28 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Дане питання в мене виникло після дискусії в темі Вибираємо мову програмування і візуальне середовище. То що ж вчити далі?
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
swetikccc |
Дата: We, 08.09.2010, 17:09 | Повідомлення № 16 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Quote (gromko) Тобто варто вже вчити (для себе) Delphi або Visual Basic - перша походить від Паскаля, друга - від Бейсика. Зверніть увагу, що Delphi є платною програмою, а Visual Studio останніх версій може "не піти" на старому комп’ютері. Є також безкоштовний Visual Basic 5СE. Він піде на любому залізі.(правда у нього немає компіляції програм, але ж можна обійтися і без exe файлів) Якщо потрібно пошукаю, десь залишалася інсталяха.
|
|
| |
gry |
Дата: We, 08.09.2010, 18:36 | Повідомлення № 17 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1160
| Quote (Глинський__Ярослав) Повернення до Паскалю не буде. Шановний пане, Ярославе. Дозвольте з Вами не погодитися. Хтось вичитав, знайшов, переконався і переконав інших що Паскаль - НАВЧАЛЬНА мова? А чи може конкурувати чітка і зрозуміла структура Паскалю з незрозумілою кількістю {{{{{{{{{{{{{{{{{{{ }}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}} , !++,!-- і т.п. у С., С++, С#? Латинь до цього часу медики вивчають... То давайте перейдемо на Assembler , щоб нікому не було прикро... Quote (Глинський__Ярослав) Під візуальним програмуванням розуміємо візуальне конструювання форми, наповнення її стандартними елементами керування і створення кодів обробників подій. Чому "списи ламаємо " і намагаємося переконати всих і вся, що VB, C#, і т.п. найкращий ? Ситуація жахлива. 90 % вчителів району зовсім не орієнтуються в програмуванні, для них оті 12-15 год. це "ФІЛЬМ ЖАХІВ", який треба пережити ( в кращому випадку - щось розповісти, а в основному - записати...). Пригадайте Basic MSX-2, Focal (БК1010) і т.п. - на той час "круто" було... Моя особиста думка
|
|
| |
alex |
Дата: We, 08.09.2010, 19:27 | Повідомлення № 18 |
Активний учасник
Повідомлень: 586
| Quote (gromko) автори прагнули дотримуватися об’єктно-орієнтованої парадигми програмування, згідно з якою прототипом програми є не алгоритм, а об’єктне середовище, кероване подіями. Цей підхід визначив послідовність подання матеріалу в підтемі 6.1: лише після понять програми, об’єкту та події вводиться поняття алгоритму, як основи програмної логіки, що є однією зі складових програмного забезпечення. А чому б авторам не задуматись над двома питаннями 1. Хто з вчителів зможе викладати 2. Чи зможуть вчителі, прочитавши матеріал підручника, зрозуміти його та доступно його пояснити. В мене таке враження, що вони поступили по принципу: я прокукурікав, а там хоч сонце і не сходь.
|
|
| |
gromko |
Дата: We, 08.09.2010, 20:12 | Повідомлення № 19 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Quote (gry) Чому "списи ламаємо " і намагаємося переконати всих і вся, що VB, C#, і т.п. найкращий ? Є мови програмування навчальні і є мови програмування "професійні". Паскаль (не Delphi), Бейсик (не Visual Basic) свого часу розроблялися як навчальні мови програмування. Щодо "візуального" програмування в школі. Т.Караванова (наскільки я пам’ятаю) теж пропонувала вивчати ООП в школі створенням консольних програм: Найкращою базовою платформою для вивчення змістовної лінії ОАП, на думку авторів, є мова Паскаль. Це обумовлено тим, що саме ця мова програмування створювалася для опанування базовою алгоритмічною культурою і є найоптимальнішою та найзручнішою для вивчення основ алгоритмізації. Відповідно до даної програми учні у 8-9 класах отримують базові знання з основ алгоритмізації та програмування, користуючись при цьому на вибір вчителя будь-яким із середовищ програмування, серед яких можуть бути як Turbo Pascal, Borland Pascal, Free Pascal тощо, так і можливе ознайомлення учнів з елементами об’єктно-орієнтованого середовища програмування Delphi в розрізі роботи в консольному режимі. Це дає можливість учням максимально коректно обирати середовище програмування для реалізації алгоритмів у курсі „Методи побудови алгоритмів", які вимагають використання великих об’ємів пам’яті комп’ютера. По завершенні вивчення основ алгоритмізації програма передбачає перехід до об’єктно-орієнтованого програмування, що реалізується детальним ознайомленням з середовищем програмування на платформі Microsoft.NET Framework. Щодо "актуальності" мови програмування то найбільше програм пишеться на Java (18%) та "звичайному" Сі. по 9% мають С++ та РНР. 5% - всі Бейсики разом та C#. Delphi - 2%, Паскаль - 0,6% (дані TIOBE). Та нашим вчителям хоча б Паскаль вивчити (чи Бейсик) Quote (gry) 90 % вчителів району зовсім не орієнтуються в програмуванні У нас теж така ситуація
|
|
| |
mouse |
Дата: We, 08.09.2010, 21:00 | Повідомлення № 20 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Quote (gromko) 90 % вчителів району зовсім не орієнтуються в програмуванні Мені здається тут проблеми тягнуться ще з ВУЗів. Мене вчили Паскалю. До ООП не дойшло і на километр. Тому на варто все валити на вчителя в школі. І так важко починати викладати інформатику у перший рік.Додано (08.09.2010, 21:00) --------------------------------------------- Додам, якщо вчитель знає як розв*язується задача - не так важлива мова. Наприклад, якщо він не знаю Списки, Стек, гадаю, що мови можна і не торкатися. Тому ставити питання так не зовсім коректно, скоріше - це провокаційне питання. (ви за білих чи червоних?)
|
|
| |
dpi |
Дата: Th, 09.09.2010, 06:08 | Повідомлення № 21 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Quote (gromko) на Java (18%) та "звичайному" Сі. по 9% мають С++ та РНР А если сложить СИ и С++?
|
|
| |
mouse |
Дата: Th, 09.09.2010, 08:50 | Повідомлення № 22 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Ось тут рейтинг http://internetua.com/opublik....ovaniya
|
|
| |
PTetyana |
Дата: Th, 09.09.2010, 10:58 | Повідомлення № 23 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 313
| Шановний Gromko, дякую за пораду. Це зрозуміло, що пише інстр.лист. Так було і раніше. Але ж не секрет, що одні вчителі вчили Pascal, інші - Basic , а ще інші - Delphi іт.д. Хоча також у нормативних документах було прописано що саме треба вчити. Таке наше життя, що вчителі змушені інколи "обходити" всілякі норативи, накази і укази. Хочеться вибрати щось таке, що буде зрозумілим хоча б половині класу, а не 1-2 учням і то в математичній підгрупі.
|
|
| |
gromko |
Дата: Th, 09.09.2010, 14:30 | Повідомлення № 24 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Quote (PTetyana) Так було і раніше. Але ж не секрет, що одні вчителі вчили Pascal, інші - Basic , а ще інші - Delphi іт.д. Можна на Gromko, а просто Громко Г.Ю. У програмі 2003 року не йшлось про "візуальне" програмування, причому його, програмування, для звичайних шкіл було ніяк не 5 годин. Хоча, тверезо подумавши, варто чекати змін до наступного, 2011/2012 навчального року - надто багато "неувязок". Разом з тим, "по свободі" вивчайте і візуальні середовища.
Відредаговано: gromko - Th, 09.09.2010, 14:31 |
|
| |
bana |
Дата: Sa, 09.10.2010, 13:43 | Повідомлення № 25 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 28
| Чомусь дискусій про багато про мови програмування, а не про середовище програмування! Якщо починати вивчати об'єктно-орієнтовані мови програмування, то повинно бути (можливо розробити) відповідно адаптоване середовище програмування для учнів шкільного віку. Тому що мова сама по собі не важка а от середовище програмування (Visual Basic, Delphi) то це просто жах: куча всяких атрибутів і спробуй розберись! І все одно починаючи вивчати об'єктно-орієнтовані мови програмування, починаємо з основ процедурного програмування (основні поняття, оператори, типи величин і т.д.)! Я взагалі не розумію тих вчителів які не хочуть викладати програмування. Можливо, на мою думку, потрібно більше приділяти годин для "Алгоритміки" розв'язуванню логічних задач, розвитку логіки!
|
|
| |
vitali4 |
Дата: Sa, 09.10.2010, 19:32 | Повідомлення № 26 |
Часто заходить...
Повідомлень: 94
| Quote (bana) Я взагалі не розумію тих вчителів які не хочуть викладати програмування. Я думаю, що вони не те що не хочуть викладати програмування, а не хочуть його опановувати. Як можна викладати, незнаючи предмету? А ось якщо з курсу інформатики прибрати програмування, в будь-якому вигляді, то що залишиться? У мене інше питання: підніміть руку ті вчителі які не навчалися на фізматі по спеціальності "інформатика"? Я особисто таких знаю чимало. Просто в наш вік такої спеціальності не було. І нічого, викладають програмування "будь здоров". А хто їх навчив? Дик самі якось. Бажання було і зараз є. А тепер? На фізматі навчають програмуванню, а вони не знають мову програмування. То чия це проблема?
Відредаговано: vitali4 - Sa, 09.10.2010, 19:39 |
|
| |
swetikccc |
Дата: Sa, 09.10.2010, 22:30 | Повідомлення № 27 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Quote (vitali4) На фізматі навчають програмуванню, а вони не знають мову програмування. То чия це проблема? О мені хватило поясненя присвоєння практикантом, а головне відмінник там.
|
|
| |
mouse |
Дата: Su, 10.10.2010, 18:35 | Повідомлення № 28 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| А хто казав, що відмінник - це супервчитель?
|
|
| |
gromko |
Дата: Mo, 11.10.2010, 16:47 | Повідомлення № 29 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Непогано - навіть міцний "середняк" може зробити такі (за умови наявності покрокового керівництва). Ось вам і мотивація. "Опускаємо" це в 7-ий клас, а в 9-11 класах - Паскаль та Сі.
|
|
| |
vitali4 |
Дата: Mo, 11.10.2010, 19:02 | Повідомлення № 30 |
Часто заходить...
Повідомлень: 94
| Quote (gromko) "Опускаємо" це в 7-ий клас Дик інформатика з 9-го?
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |