Нд, 19.11.2017, 16:13
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 4«1234»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Візуальне програмування VS процедурного (Що краще викладати далі?)
Візуальне програмування VS процедурного
На вашу думку в 2010-11 н.р. і подальшому який вид програмування варто вивчати в школі?
1.Процедурне "класичне" програмування та адаптований до навчання Pascal (консольний режим).[ 10 ][31.25%]
2.Процедурне "класичне" програмування, але більш "серйозніша" мова С (консольний режим)[ 8 ][25.00%]
3.Візуальне програм. (Visual Basic) для розв’язку навч. задач у вигляді програм з інтерфейсом, без ООП[ 7 ][21.88%]
4.Візуальне програм. з використанням мов, що використовують .net, напр. Visual Basic .net без ООП[ 3 ][9.38%]
5.Візуальне програмування з використанням мов, що використовують платформу .net + ООП[ 4 ][12.50%]
Усього відповідей: 32
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 01.07.2010, 17:28 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Дане питання в мене виникло після дискусії в темі Вибираємо мову програмування і візуальне середовище. То що ж вчити далі? Згідно позиції пана Завадського та його програми, потрібно переходити на візуальне програмування, основним аргументом є підвищення інтересу та мотивації до навчання, підняття престижу програмування. Частково згоден з такою позицією, але виникає ряд проблем:
1. Стан викладання програмування в школах залишає бажати кращого, багатьом вчителям потрібно підвищити кваліфікацію і передусім знати процедурне програмування (Паскаль) на достатньому рівні.
2. Кількість годин, виділених на програмування зменшилась більш, ніж в 2 рази. Що можна викладати при такій мізері?
3. На малювання інтерфейсу потрібно досить багато часу, відповідно, якщо читати кожен урок теорію, то на практику майже нічого не залишатиметься, ніхто не враховує того, що в школі вчаться звичайні учні, не вибрані, до кожного підійти, ткнути носом, інколи 10 хвилин потрібно, щоб одну мітку створити і підписати, неговорячи скільки часу потрібно на створення елементарної програми. Знову ж таки, все впирається в час. Я більш ніж впевнений, що ці години були розписані без апробації в реальних умовах і ніхто не вдумався, що вкластися в ті строки НЕ МОЖЛИВО.
4. Чи потрібно в школі вивчати методи ООП?
5. Чи варто тратити час на малювання інтерфейсу, адже його так багато, що все може й на цьому єтапі закінчитись.

Прохання в даній темі обговорювати ці та інші питання, переваги та недоліки переходу на візуальне програмування, ну і проголосувати в опитуванні не забудьте.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
swetikccc Дата: Ср, 08.09.2010, 17:09 | Повідомлення № 16
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (gromko)
Тобто варто вже вчити (для себе) Delphi або Visual Basic - перша походить від Паскаля, друга - від Бейсика. Зверніть увагу, що Delphi є платною програмою, а Visual Studio останніх версій може "не піти" на старому комп’ютері.

Є також безкоштовний Visual Basic 5СE. Він піде на любому залізі.(правда у нього немає компіляції програм, але ж можна обійтися і без exe файлів)
Якщо потрібно пошукаю, десь залишалася інсталяха.
gry Дата: Ср, 08.09.2010, 18:36 | Повідомлення № 17
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1056
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Quote (Глинський__Ярослав)
Повернення до Паскалю не буде.

Шановний пане, Ярославе. Дозвольте з Вами не погодитися. Хтось вичитав, знайшов, переконався і переконав інших що Паскаль - НАВЧАЛЬНА мова? А чи може конкурувати чітка і зрозуміла структура Паскалю з незрозумілою кількістю {{{{{{{{{{{{{{{{{{{ }}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}} , !++,!-- і т.п. у С., С++, С#? Латинь до цього часу медики вивчають...
То давайте перейдемо на Assembler , щоб нікому не було прикро...
Quote (Глинський__Ярослав)
Під візуальним програмуванням розуміємо візуальне конструювання форми, наповнення її стандартними елементами керування і створення кодів обробників подій.

Чому "списи ламаємо " і намагаємося переконати всих і вся, що VB, C#, і т.п. найкращий ?
Ситуація жахлива. 90 % вчителів району зовсім не орієнтуються в програмуванні, для них оті 12-15 год. це "ФІЛЬМ ЖАХІВ", який треба пережити ( в кращому випадку - щось розповісти, а в основному - записати...).
Пригадайте Basic MSX-2, Focal (БК1010) і т.п. - на той час "круто" було...
Моя особиста думка
alex Дата: Ср, 08.09.2010, 19:27 | Повідомлення № 18
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (gromko)
автори прагнули дотримуватися об’єктно-орієнтованої парадигми програмування, згідно з якою прототипом програми є не алго­ритм, а об’єктне середовище, кероване подіями. Цей підхід визначив послі­довність подання матеріалу в підтемі 6.1: лише після понять програми, об’єк­ту та події вводиться поняття алгоритму, як основи програмної логі­ки, що є однією зі складових програмного забезпечення.

А чому б авторам не задуматись над двома питаннями
1. Хто з вчителів зможе викладати
2. Чи зможуть вчителі, прочитавши матеріал підручника, зрозуміти його та
доступно його пояснити.

В мене таке враження, що вони поступили по принципу: я прокукурікав, а там хоч сонце і не сходь.

gromko Дата: Ср, 08.09.2010, 20:12 | Повідомлення № 19
Лінуксоїд
Повідомлень: 2665
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (gry)
Чому "списи ламаємо " і намагаємося переконати всих і вся, що VB, C#, і т.п. найкращий ?

Є мови програмування навчальні і є мови програмування "професійні".
Паскаль (не Delphi), Бейсик (не Visual Basic) свого часу розроблялися як навчальні мови програмування.
Щодо "візуального" програмування в школі. Т.Караванова (наскільки я пам’ятаю) теж пропонувала вивчати ООП в школі створенням консольних програм:
Найкращою базовою платформою для вивчення змістовної лінії ОАП, на думку авторів, є мова Паскаль. Це обумовлено тим, що саме ця мова програмування створювалася для опанування базовою алгоритмічною культурою і є найоптимальнішою та найзручнішою для вивчення основ алгоритмізації. Відповідно до даної програми учні у 8-9 класах отримують базові знання з основ алгоритмізації та програмування, користуючись при цьому на вибір вчителя будь-яким із середовищ програмування, серед яких можуть бути як Turbo Pascal, Borland Pascal, Free Pascal тощо, так і можливе ознайомлення учнів з елементами об’єктно-орієнтованого середовища програмування Delphi в розрізі роботи в консольному режимі. Це дає можливість учням максимально коректно обирати середовище програмування для реалізації алгоритмів у курсі „Методи побудови алгоритмів", які вимагають використання великих об’ємів пам’яті комп’ютера. По завершенні вивчення основ алгоритмізації програма передбачає перехід до об’єктно-орієнтованого програмування, що реалізується детальним ознайомленням з середовищем програмування на платформі Microsoft.NET Framework.
Щодо "актуальності" мови програмування то найбільше програм пишеться на Java (18%) та "звичайному" Сі. по 9% мають С++ та РНР. 5% - всі Бейсики разом та C#. Delphi - 2%, Паскаль - 0,6% (дані TIOBE). Та нашим вчителям хоча б Паскаль вивчити (чи Бейсик)
Quote (gry)
90 % вчителів району зовсім не орієнтуються в програмуванні

У нас теж така ситуація
mouse Дата: Ср, 08.09.2010, 21:00 | Повідомлення № 20
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (gromko)
90 % вчителів району зовсім не орієнтуються в програмуванні

Мені здається тут проблеми тягнуться ще з ВУЗів. Мене вчили Паскалю. До ООП не дойшло і на километр.
Тому на варто все валити на вчителя в школі. І так важко починати викладати інформатику у перший рік.

Додано (08.09.2010, 21:00)
---------------------------------------------
Додам, якщо вчитель знає як розв*язується задача - не так важлива мова. Наприклад, якщо він не знаю Списки, Стек, гадаю, що мови можна і не торкатися. Тому ставити питання так не зовсім коректно, скоріше - це провокаційне питання. (ви за білих чи червоних?)

dpi Дата: Чт, 09.09.2010, 06:08 | Повідомлення № 21
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (gromko)
на Java (18%) та "звичайному" Сі. по 9% мають С++ та РНР

А если сложить СИ и С++?
mouse Дата: Чт, 09.09.2010, 08:50 | Повідомлення № 22
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Ось тут рейтинг :)
http://internetua.com/opublik....ovaniya
PTetyana Дата: Чт, 09.09.2010, 10:58 | Повідомлення № 23
Прописаний назавжди
Повідомлень: 294
Нагороди: 3
Рейтинг: 51
Шановний Gromko, дякую за пораду. Це зрозуміло, що пише інстр.лист. Так було і раніше. Але ж не секрет, що одні вчителі вчили Pascal, інші - Basic , а ще інші - Delphi іт.д. Хоча також у нормативних документах було прописано що саме треба вчити. Таке наше життя, що вчителі змушені інколи "обходити" всілякі норативи, накази і укази. Хочеться вибрати щось таке, що буде зрозумілим хоча б половині класу, а не 1-2 учням і то в математичній підгрупі.
gromko Дата: Чт, 09.09.2010, 14:30 | Повідомлення № 24
Лінуксоїд
Повідомлень: 2665
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (PTetyana)
Так було і раніше. Але ж не секрет, що одні вчителі вчили Pascal, інші - Basic , а ще інші - Delphi іт.д.

Можна на Gromko, а просто Громко Г.Ю. У програмі 2003 року не йшлось про "візуальне" програмування, причому його, програмування, для звичайних шкіл було ніяк не 5 годин.
Хоча, тверезо подумавши, варто чекати змін до наступного, 2011/2012 навчального року - надто багато "неувязок". Разом з тим, "по свободі" вивчайте і візуальні середовища.


Відредаговано: gromko - Чт, 09.09.2010, 14:31
bana Дата: Сб, 09.10.2010, 13:43 | Повідомлення № 25
Я тут недавно...
Повідомлень: 28
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Чомусь дискусій про багато про мови програмування, а не про середовище програмування!
Якщо починати вивчати об'єктно-орієнтовані мови програмування, то повинно бути (можливо розробити) відповідно адаптоване середовище програмування для учнів шкільного віку. Тому що мова сама по собі не важка а от середовище програмування (Visual Basic, Delphi) то це просто жах: куча всяких атрибутів і спробуй розберись!
І все одно починаючи вивчати об'єктно-орієнтовані мови програмування, починаємо з основ процедурного програмування (основні поняття, оператори, типи величин і т.д.)!
Я взагалі не розумію тих вчителів які не хочуть викладати програмування. Можливо, на мою думку, потрібно більше приділяти годин для "Алгоритміки" розв'язуванню логічних задач, розвитку логіки!
vitali4 Дата: Сб, 09.10.2010, 19:32 | Повідомлення № 26
Часто заходить...
Повідомлень: 77
Нагороди: 0
Рейтинг: 5
Quote (bana)
Я взагалі не розумію тих вчителів які не хочуть викладати програмування.

Я думаю, що вони не те що не хочуть викладати програмування, а не хочуть його опановувати. Як можна викладати, незнаючи предмету? А ось якщо з курсу інформатики прибрати програмування, в будь-якому вигляді, то що залишиться?
У мене інше питання: підніміть руку ті вчителі які не навчалися на фізматі по спеціальності "інформатика"? Я особисто таких знаю чимало. Просто в наш вік такої спеціальності не було. І нічого, викладають програмування "будь здоров". А хто їх навчив? Дик самі якось. Бажання було і зараз є. А тепер? На фізматі навчають програмуванню, а вони не знають мову програмування. То чия це проблема?


Відредаговано: vitali4 - Сб, 09.10.2010, 19:39
swetikccc Дата: Сб, 09.10.2010, 22:30 | Повідомлення № 27
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (vitali4)
На фізматі навчають програмуванню, а вони не знають мову програмування. То чия це проблема?

О мені хватило поясненя присвоєння практикантом, а головне відмінник там.
mouse Дата: Нд, 10.10.2010, 18:35 | Повідомлення № 28
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
А хто казав, що відмінник - це супервчитель?
kosarik1 Дата: Нд, 10.10.2010, 22:49 | Повідомлення № 29
Тут живе...
Повідомлень: 123
Нагороди: 1
Рейтинг: 14
Ось тут деякі розробки школярів з використанням візуал
http://www.kags.at.ua/index/progs_school/0-107
[size=10][size=12]
gromko Дата: Пн, 11.10.2010, 16:47 | Повідомлення № 30
Лінуксоїд
Повідомлень: 2665
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (kosarik1)
Ось тут деякі розробки школярів з використанням візуал http://www.kags.at.ua/index/progs_school/0-107

Непогано - навіть міцний "середняк" може зробити такі (за умови наявності покрокового керівництва). Ось вам і мотивація. "Опускаємо" це в 7-ий клас, а в 9-11 класах - Паскаль та Сі.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Візуальне програмування VS процедурного (Що краще викладати далі?)
Сторінка 2 з 4«1234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.