Чт, 19.07.2018, 16:06
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 2 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Візуальне програмування VS процедурного (Що краще викладати далі?)
Візуальне програмування VS процедурного
На вашу думку в 2010-11 н.р. і подальшому який вид програмування варто вивчати в школі?
1.Процедурне "класичне" програмування та адаптований до навчання Pascal (консольний режим).[ 10 ][31.25%]
2.Процедурне "класичне" програмування, але більш "серйозніша" мова С (консольний режим)[ 8 ][25.00%]
3.Візуальне програм. (Visual Basic) для розв’язку навч. задач у вигляді програм з інтерфейсом, без ООП[ 7 ][21.88%]
4.Візуальне програм. з використанням мов, що використовують .net, напр. Visual Basic .net без ООП[ 3 ][9.38%]
5.Візуальне програмування з використанням мов, що використовують платформу .net + ООП[ 4 ][12.50%]
Усього відповідей: 32
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 01.07.2010, 18:28 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 18
Рейтинг: 204
Дане питання в мене виникло після дискусії в темі Вибираємо мову програмування і візуальне середовище. То що ж вчити далі?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
swetikccc Дата: Ср, 08.09.2010, 18:09 | Повідомлення № 16
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4109
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (gromko)
Тобто варто вже вчити (для себе) Delphi або Visual Basic - перша походить від Паскаля, друга - від Бейсика. Зверніть увагу, що Delphi є платною програмою, а Visual Studio останніх версій може "не піти" на старому комп’ютері.

Є також безкоштовний Visual Basic 5СE. Він піде на любому залізі.(правда у нього немає компіляції програм, але ж можна обійтися і без exe файлів)
Якщо потрібно пошукаю, десь залишалася інсталяха.
gry Дата: Ср, 08.09.2010, 19:36 | Повідомлення № 17
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1098
Нагороди: 4
Рейтинг: 120
Quote (Глинський__Ярослав)
Повернення до Паскалю не буде.

Шановний пане, Ярославе. Дозвольте з Вами не погодитися. Хтось вичитав, знайшов, переконався і переконав інших що Паскаль - НАВЧАЛЬНА мова? А чи може конкурувати чітка і зрозуміла структура Паскалю з незрозумілою кількістю {{{{{{{{{{{{{{{{{{{ }}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}} , !++,!-- і т.п. у С., С++, С#? Латинь до цього часу медики вивчають...
То давайте перейдемо на Assembler , щоб нікому не було прикро...
Quote (Глинський__Ярослав)
Під візуальним програмуванням розуміємо візуальне конструювання форми, наповнення її стандартними елементами керування і створення кодів обробників подій.

Чому "списи ламаємо " і намагаємося переконати всих і вся, що VB, C#, і т.п. найкращий ?
Ситуація жахлива. 90 % вчителів району зовсім не орієнтуються в програмуванні, для них оті 12-15 год. це "ФІЛЬМ ЖАХІВ", який треба пережити ( в кращому випадку - щось розповісти, а в основному - записати...).
Пригадайте Basic MSX-2, Focal (БК1010) і т.п. - на той час "круто" було...
Моя особиста думка
alex Дата: Ср, 08.09.2010, 20:27 | Повідомлення № 18
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (gromko)
автори прагнули дотримуватися об’єктно-орієнтованої парадигми програмування, згідно з якою прототипом програми є не алго­ритм, а об’єктне середовище, кероване подіями. Цей підхід визначив послі­довність подання матеріалу в підтемі 6.1: лише після понять програми, об’єк­ту та події вводиться поняття алгоритму, як основи програмної логі­ки, що є однією зі складових програмного забезпечення.

А чому б авторам не задуматись над двома питаннями
1. Хто з вчителів зможе викладати
2. Чи зможуть вчителі, прочитавши матеріал підручника, зрозуміти його та
доступно його пояснити.

В мене таке враження, що вони поступили по принципу: я прокукурікав, а там хоч сонце і не сходь.

gromko Дата: Ср, 08.09.2010, 21:12 | Повідомлення № 19
Лінуксоїд
Повідомлень: 3174
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Quote (gry)
Чому "списи ламаємо " і намагаємося переконати всих і вся, що VB, C#, і т.п. найкращий ?

Є мови програмування навчальні і є мови програмування "професійні".
Паскаль (не Delphi), Бейсик (не Visual Basic) свого часу розроблялися як навчальні мови програмування.
Щодо "візуального" програмування в школі. Т.Караванова (наскільки я пам’ятаю) теж пропонувала вивчати ООП в школі створенням консольних програм:
Найкращою базовою платформою для вивчення змістовної лінії ОАП, на думку авторів, є мова Паскаль. Це обумовлено тим, що саме ця мова програмування створювалася для опанування базовою алгоритмічною культурою і є найоптимальнішою та найзручнішою для вивчення основ алгоритмізації. Відповідно до даної програми учні у 8-9 класах отримують базові знання з основ алгоритмізації та програмування, користуючись при цьому на вибір вчителя будь-яким із середовищ програмування, серед яких можуть бути як Turbo Pascal, Borland Pascal, Free Pascal тощо, так і можливе ознайомлення учнів з елементами об’єктно-орієнтованого середовища програмування Delphi в розрізі роботи в консольному режимі. Це дає можливість учням максимально коректно обирати середовище програмування для реалізації алгоритмів у курсі „Методи побудови алгоритмів", які вимагають використання великих об’ємів пам’яті комп’ютера. По завершенні вивчення основ алгоритмізації програма передбачає перехід до об’єктно-орієнтованого програмування, що реалізується детальним ознайомленням з середовищем програмування на платформі Microsoft.NET Framework.
Щодо "актуальності" мови програмування то найбільше програм пишеться на Java (18%) та "звичайному" Сі. по 9% мають С++ та РНР. 5% - всі Бейсики разом та C#. Delphi - 2%, Паскаль - 0,6% (дані TIOBE). Та нашим вчителям хоча б Паскаль вивчити (чи Бейсик)
Quote (gry)
90 % вчителів району зовсім не орієнтуються в програмуванні

У нас теж така ситуація
mouse Дата: Ср, 08.09.2010, 22:00 | Повідомлення № 20
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (gromko)
90 % вчителів району зовсім не орієнтуються в програмуванні

Мені здається тут проблеми тягнуться ще з ВУЗів. Мене вчили Паскалю. До ООП не дойшло і на километр.
Тому на варто все валити на вчителя в школі. І так важко починати викладати інформатику у перший рік.

Додано (08.09.2010, 21:00)
---------------------------------------------
Додам, якщо вчитель знає як розв*язується задача - не так важлива мова. Наприклад, якщо він не знаю Списки, Стек, гадаю, що мови можна і не торкатися. Тому ставити питання так не зовсім коректно, скоріше - це провокаційне питання. (ви за білих чи червоних?)

dpi Дата: Чт, 09.09.2010, 07:08 | Повідомлення № 21
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (gromko)
на Java (18%) та "звичайному" Сі. по 9% мають С++ та РНР

А если сложить СИ и С++?
mouse Дата: Чт, 09.09.2010, 09:50 | Повідомлення № 22
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Ось тут рейтинг :)
http://internetua.com/opublik....ovaniya
PTetyana Дата: Чт, 09.09.2010, 11:58 | Повідомлення № 23
Прописаний назавжди
Повідомлень: 303
Нагороди: 3
Рейтинг: 51
Шановний Gromko, дякую за пораду. Це зрозуміло, що пише інстр.лист. Так було і раніше. Але ж не секрет, що одні вчителі вчили Pascal, інші - Basic , а ще інші - Delphi іт.д. Хоча також у нормативних документах було прописано що саме треба вчити. Таке наше життя, що вчителі змушені інколи "обходити" всілякі норативи, накази і укази. Хочеться вибрати щось таке, що буде зрозумілим хоча б половині класу, а не 1-2 учням і то в математичній підгрупі.
gromko Дата: Чт, 09.09.2010, 15:30 | Повідомлення № 24
Лінуксоїд
Повідомлень: 3174
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Quote (PTetyana)
Так було і раніше. Але ж не секрет, що одні вчителі вчили Pascal, інші - Basic , а ще інші - Delphi іт.д.

Можна на Gromko, а просто Громко Г.Ю. У програмі 2003 року не йшлось про "візуальне" програмування, причому його, програмування, для звичайних шкіл було ніяк не 5 годин.
Хоча, тверезо подумавши, варто чекати змін до наступного, 2011/2012 навчального року - надто багато "неувязок". Разом з тим, "по свободі" вивчайте і візуальні середовища.


Відредаговано: gromko - Чт, 09.09.2010, 15:31
bana Дата: Сб, 09.10.2010, 14:43 | Повідомлення № 25
Я тут недавно...
Повідомлень: 28
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Чомусь дискусій про багато про мови програмування, а не про середовище програмування!
Якщо починати вивчати об'єктно-орієнтовані мови програмування, то повинно бути (можливо розробити) відповідно адаптоване середовище програмування для учнів шкільного віку. Тому що мова сама по собі не важка а от середовище програмування (Visual Basic, Delphi) то це просто жах: куча всяких атрибутів і спробуй розберись!
І все одно починаючи вивчати об'єктно-орієнтовані мови програмування, починаємо з основ процедурного програмування (основні поняття, оператори, типи величин і т.д.)!
Я взагалі не розумію тих вчителів які не хочуть викладати програмування. Можливо, на мою думку, потрібно більше приділяти годин для "Алгоритміки" розв'язуванню логічних задач, розвитку логіки!
vitali4 Дата: Сб, 09.10.2010, 20:32 | Повідомлення № 26
Часто заходить...
Повідомлень: 84
Нагороди: 0
Рейтинг: 5
Quote (bana)
Я взагалі не розумію тих вчителів які не хочуть викладати програмування.

Я думаю, що вони не те що не хочуть викладати програмування, а не хочуть його опановувати. Як можна викладати, незнаючи предмету? А ось якщо з курсу інформатики прибрати програмування, в будь-якому вигляді, то що залишиться?
У мене інше питання: підніміть руку ті вчителі які не навчалися на фізматі по спеціальності "інформатика"? Я особисто таких знаю чимало. Просто в наш вік такої спеціальності не було. І нічого, викладають програмування "будь здоров". А хто їх навчив? Дик самі якось. Бажання було і зараз є. А тепер? На фізматі навчають програмуванню, а вони не знають мову програмування. То чия це проблема?


Відредаговано: vitali4 - Сб, 09.10.2010, 20:39
swetikccc Дата: Сб, 09.10.2010, 23:30 | Повідомлення № 27
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4109
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (vitali4)
На фізматі навчають програмуванню, а вони не знають мову програмування. То чия це проблема?

О мені хватило поясненя присвоєння практикантом, а головне відмінник там.
mouse Дата: Нд, 10.10.2010, 19:35 | Повідомлення № 28
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
А хто казав, що відмінник - це супервчитель?
kosarik1 Дата: Нд, 10.10.2010, 23:49 | Повідомлення № 29
Тут живе...
Повідомлень: 123
Нагороди: 1
Рейтинг: 14
Ось тут деякі розробки школярів з використанням візуал
http://www.kags.at.ua/index/progs_school/0-107
[size=10][size=12]
gromko Дата: Пн, 11.10.2010, 17:47 | Повідомлення № 30
Лінуксоїд
Повідомлень: 3174
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Quote (kosarik1)
Ось тут деякі розробки школярів з використанням візуал http://www.kags.at.ua/index/progs_school/0-107

Непогано - навіть міцний "середняк" може зробити такі (за умови наявності покрокового керівництва). Ось вам і мотивація. "Опускаємо" це в 7-ий клас, а в 9-11 класах - Паскаль та Сі.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Візуальне програмування VS процедурного (Що краще викладати далі?)
  • Сторінка 2 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.