Сб, 23.09.2017, 23:05
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 8 з 10«12678910»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми вивчення інформатики очима учнів (які проблеми вбачають ті, хто вивчає інформатику)
Проблеми вивчення інформатики очима учнів
bondar1995 Дата: Вт, 04.05.2010, 18:43 | Повідомлення № 1
КЛОУН
Повідомлень: 16
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я закінчую 9 клас. Інформатику почали вивчати з цього року. Але все шо нам давали у школі я вже знав у шостому класі. Для чого учити те, шо більшість моїх однокласників давно знає?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:13
pet Дата: Пн, 10.05.2010, 00:29 | Повідомлення № 106
Патріот
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (pasichov)
Активніше варіювати зміст навчального матеріалу в залежності від рівня підготовки того чи іншого класу.

Тоді одні учні будуть вивчати один матеріал, другі інший, або той же, але на різних рівнях, а якже з рівним доступом до якісної світи??? У нас і так порозводили профілів....Якось в архіві взяв журнал нашого класу- права сторона ЗАПОВНЕНА в друкарні- тобто у всіх школах СССР вивчалося одне й теж, вчитель тільки проставляв дату і домашнє завдання. Були, зрозуміло і профільні школи- але то для обдарованих, а так ВСІ отримували ОДИН і той же матеріал і відповідно МОГЛИ бути в рівних умовах


Відредаговано: pet - Пн, 10.05.2010, 01:12
swetikccc Дата: Пн, 10.05.2010, 01:01 | Повідомлення № 107
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (Маргарита)
Мене заставляти працювати не потрібно, якщо треба я і сама кого хоч заставлю до роботи. Я не відчуваю себе ображеною. До цих пір я вважала, що молоді вчителі скрізь так працюють. Буде у мене стаж і відношення зміниться. В нашій школі є вчителі-методисти, які зроду не мали жодного призового місця і не проводили жодного метод-об'єднання! Їм все поцимбалах! А молоді працюють від "А" до "Я". Мабуть так і треба.

Без коментарів.
Нажаль я не можу зрозуміти ціль Ваших повідомлень.
З часом такі повідомлення будуть викликати роздратованність.
Я наприклвд можу зрозуміти останні повідомлення пана gromko, у людини як кажуть "болить душа" і в нього потреба висловити свої думки там де його зрозуміють.
Можливо викликати жалість, але ж якщо її так часто викликати вона переростає в роздратованність.
pasichov Дата: Пн, 10.05.2010, 01:54 | Повідомлення № 108
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (pet)
Цитата (pasichov )
Активніше варіювати зміст навчального матеріалу в залежності від рівня підготовки того чи іншого класу.

Тоді одні учні будуть вивчати один матеріал, другі інший, або той же, але на різних рівнях, а якже з рівним доступом до якісної світи??? У нас і так порозводили профілів....Якось в архіві взяв журнал нашого класу- права сторона ЗАПОВНЕНА в друкарні- тобто у всіх школах СССР вивчалося одне й теж, вчитель тільки проставляв дату і домашнє завдання. Були, зрозуміло і профільні школи- але то для обдарованих, а так ВСІ отримували ОДИН і той же матеріал і відповідно МОГЛИ бути в рівних умовах


Я працював з тими журналами з так званою "друкованою основою". Ще в радянські часи цю дуристику відмінили....
Рівний доступ до якісної освіти - ЦЕ ПРАВИЛЬНО, але це аж ніяк не означає РІВНІ МОЖЛИВОСТІ у всіх учнів її отримати і РІВНІ МОЖЛИВОСТІ У ВСІХ учителів її ДАТИ. Проти цього ви заперечувати не будете, сподіваюсь. Тому ми повинні створити умови, щоб учень мав можливості навчатися згідно зі своїми освітніми потребами по максимуму. І якщо учень з тієї чи іншої причини знає те. що сьогодні "за конспектом" на урок у вчителя, то треба створити умови, аби він отримав те, що йому потрібно, а ті, хто цим не володіє - отримали те, що за програмою. Колись це називали "індивідуальний підхід" та "диференційоване навчання" Поділ на групи класу - чудова можливість ці прийоми використовувати по максимуму. Щодо "обдарованих" - це ще один міф. Звичайно, є талановиті діти, дійсно обдаровані, але це одиниці, інколи їх на регіон менше, ніж щкіл для них в цьому регоні... А в більшості своїй діти, що навчаються в "школах для обдарованих" - це просто ДОБРЕ, ПРОФЕСІЙНО НАВЧЕНІ учні. Вони мають дійсно глибокі зання. але це не генії, а ЗВИЧАЙНІ діти. Їх було б в рази більше, аби в рази було більше учителів, що можуть навчати ПРОФЕСІЙНО. Одна з "історчних" причин низьких знань наших учнів (як і невисокий клас на загал наших футболістів на світовій арені) - це відсутність можливостей (вміння, бажання) учителя на уроці чи тренера в секції вести індивідуалну роботу з КОНКРЕТНИМ учнем чи футболістом. Між іншим в такому індивідуальному підході жо навчання суть болонської системи, яку у нас впроваджують, на жаль, за зовнішніми ознаками, а не за суттю.
oksanka120 Дата: Пн, 10.05.2010, 08:27 | Повідомлення № 109
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Quote (swetikccc)
Нажаль я не можу зрозуміти ціль Ваших повідомлень.

swetikccc, я щось вашого повідомлення суть теж не зрозуміла. до чого воно в цій темі? вирішили теж поплакатись :)
Quote (swetikccc)
З часом такі повідомлення будуть викликати роздратованність.

якщо у вас розлад нервової системи то один з учасників форуму пропонував випити персен і я вам рекомендую, мо попустить))))))))))))))

Тепер по суті: всі ми вчителі і тут на форумі показуєм свої принципи, да інколи треба, але стосовно проблем інформатики то їх забагато в нас усіх.

Quote (pasichov)
але це аж ніяк не означає РІВНІ МОЖЛИВОСТІ у всіх учнів її отримати і РІВНІ МОЖЛИВОСТІ У ВСІХ учителів її ДАТИ.

а які???? отримавши учнів ви маєте донести кожному по мірі можливості рівень знань, а який він буде це інша справа.

Quote (pasichov)
Тому ми повинні створити умови, щоб учень мав можливості навчатися згідно зі своїми освітніми потребами по максимуму

Що ви все заладили що ми повинні? я не розумію вас, ви якщо не працювали в інших школах то вам нема з чим порівнювати, подивіться на сучасний стан, більшості дітям, особливо старшим на все начхати, у вас тип навчального закладу гімназія, то там навчання учнів відбувається однозначно, а в других школах бачили що відбувається, а ви все ми повинні та повинні, а що учні повинні? ви не задумувались? З вашого боку вже прослідковується така своєрідна повчальна робота серед нас. мене не треба повчати, я як інші користувачі бачу реальні проблеми і хочу бачити шляхи їх вирішення, а не оцю балаканину ні прощо

Quote (pasichov)
це відсутність можливостей (вміння, бажання) учителя на уроці чи тренера в секції вести індивідуалну роботу з КОНКРЕТНИМ учнем

Юріє що ви все того вчителя довбете? ви не перепрацювались, думаю, при посаді вас на посту міністра ви б всіх порозганяли, чуть не манія переслідування у вас :)
мені вже просто не хочеться вести з вами ось такої полеміки, це безрезультатно, так само як ви їх вели з іншими учасниками, просто ви не визнаєте того що є, бачите лиш своє.
який може бути індивідуальний підхід? коли в класах може бути до 34 учнів, вчитель орієнтується на середнього учня, програма теж, може я неправа?
а хочете попрацювати з учнями індивідуально, то для того є факультативи, але як правило учні до них не доходять

проблем можна щас назвати масу, але вам на їх начхати і ви їх більшості не побачите і не зустрінете, таке враження щовсе у вас в розових тонах, спустіться на землю і подивіться на все так як є.

Відредаговано: oksanka120 - Пн, 10.05.2010, 08:30
swetikccc Дата: Пн, 10.05.2010, 09:43 | Повідомлення № 110
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (oksanka120)
якщо у вас розлад нервової системи то один з учасників форуму пропонував випити персен і я вам рекомендую, мо попустить))))))))))))))

Вчитель повинен бути психологом, як би Ви не знали предмет але коли немає підходу.......
Часто вчителям таки приходиться робити ось такі речі
Серёжа молодец
Але одні роблять це як танки і тоді весь клас......, а інші.......
Панночка Маргарита я розумію що хочеться побути і слабкою
Ех прийшли б Ви в наш колектив , та з Вашим ентузіазмом , та з Вашими досягненнями .......
Я Все більше переконуюся яка чудова у нас адміністрація школи.
dpi Дата: Пн, 10.05.2010, 10:41 | Повідомлення № 111
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (oksanka120)
мене не треба повчати, я як інші користувачі бачу реальні проблеми і хочу бачити шляхи їх вирішення

Вам пишут люди у которых получается учить детей (любых).
Если у вас не получается - надо учится, если все уже знаете в педагогике - не надо пепел на голову сыпать.
Разберитесь прежде всего с тем, что учить - это Ваша обязанность (а не читать лекции), затем с мотивацией учеников к обучению, затем с личным авторитетом (имиджем), скажите, что вы их всех любите и они лучшие в сравнении с другими школами. И не плохо бы самой в это верить. Через пару лет посмотрите какой будет результат.
Скачайте книгу, а лучше фильм "Семь законов" доктора филологических наук Брюса Уилкинсона.
oksanka120 Дата: Пн, 10.05.2010, 10:57 | Повідомлення № 112
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Quote (dpi)
Вам пишут люди у которых получается учить детей (любых).

я щось до них мала проти?
Quote (dpi)
Если у вас не получается - надо учится, если все уже знаете в педагогике - не надо пепел на голову сыпать.

а це ви з чого взяли? я комусь сипала чи Пасіхову чи вам? не перебільшуйте будь ласка, я висловила свою думку, бачу що ви дружно хочете мені рота прикрити, та не вийде :* . Я не все знаю, все не можна знати на світі.

Quote (dpi)
Разберитесь прежде всего с тем, что учить - это Ваша обязанность (а не читать лекции)

я не поняла, це ще хто мені читає лекції? Ви будьте трохи виваженіші й поважайте думку інших, я ніколи ні під чию дудку не грала і вашу теж не буду %)

Quote (dpi)
Скачайте книгу, а лучше фильм "Семь законов" доктора филологических наук Брюса Уилкинсона.

дякую dpi,
pasichov Дата: Пн, 10.05.2010, 11:23 | Повідомлення № 113
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (oksanka120)

Цитата (pasichov )
але це аж ніяк не означає РІВНІ МОЖЛИВОСТІ у всіх учнів її отримати і РІВНІ МОЖЛИВОСТІ У ВСІХ учителів її ДАТИ. <p> а які???? отримавши учнів ви маєте донести кожному по мірі можливості рівень знань, а який він буде це інша справа.
Цитата (pasichov )
Тому ми повинні створити умови, щоб учень мав можливості навчатися згідно зі своїми освітніми потребами по максимуму

Що ви все заладили що ми повинні? я не розумію вас, ви якщо не працювали в інших школах то вам нема з чим порівнювати, подивіться на сучасний стан, більшості дітям, особливо старшим на все начхати, у вас тип навчального закладу гімназія, то там навчання учнів відбувається однозначно, а в других школах бачили що відбувається, а ви все ми повинні та повинні, а що учні повинні? ви не задумувались? З вашого боку вже прослідковується така своєрідна повчальна робота серед нас. мене не треба повчати, я як інші користувачі бачу реальні проблеми і хочу бачити шляхи їх вирішення, а не оцю балаканину ні прощо


Я в школі працюю більше років, ніж вік більщості учасників форуму і маю моральне право (і обов"язок) ділитися досвідом. А гімназія наша утворилася зі ЗВИЧАЙНОЇ школи, я був головою ініціативної групи по її створенню.

Це дуже добре. що ви бачите шляхи вирішення проблем. Але проблеми не вирішуються, а лише накопичуються. Отже, не так бачите. Частина з цих проблем, на жаль, залежить не від учителя, а від влади та політики держави в галузі освіти. Але правила форуму не дозволяють торкатися цих питань, та й не вирішимо ми їх. Але в значній мірі (В ОСНОВНІЙ!) все залежить саме від учителя. Від його особистості, харизми, власних знань, ставлення до дітей, до роботи.

Quote (oksanka120)

Цитата (pasichov )
це відсутність можливостей (вміння, бажання) учителя на уроці чи тренера в секції вести індивідуалну роботу з КОНКРЕТНИМ учнем

Юріє що ви все того вчителя довбете? ви не перепрацювались, думаю, при посаді вас на посту міністра ви б всіх порозганяли, чуть не манія переслідування у вас

На жаль, люди з моїм світоглядом не стають в нашій державі міністорами, так що ніхто нікого нікуди не вижене. А те, що де-кого б не завадило - не секрет. Професійно не підготовлених і не здатних цю підготовку отримувати, байдужих, інтелектуально обмежених, безграмотних, хабарників, заробітчан ІМХО зі школи слід випроваджувати. На щастя,вони часто-густо й самі йдуть. А "перепрацювався" чи ні- ...я на роботі щодня з 7-30 до 20-00 -це вам підтвердити можуть ТИСЯЧІ людей...

Quote (oksanka120)

мені вже просто не хочеться вести з вами ось такої полеміки

Ваше право! Але і я маю право на свою позицію.
Quote (oksanka120)

який може бути індивідуальний підхід? коли в класах може бути до 34 учнів, вчитель орієнтується на середнього учня, програма теж, може я неправа?

НЕ ПРАВІ. ЦЕ ДАВНО ЗАСУДЖЕНИЙ В УСІХ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ СПОСІБ РОБОТИ В РАМКАХ КЛАСНО-УРОЧНОЇ СИСТЕМИ - орієнтація на середнього учня. Саме про це я й намагався сказати в попередньому повідомленні. Середній учень в класі - це "середня температура по лікарні"- ми так НІКОГО І НІЧОМУ не навчаємо!

Quote (oksanka120)

проблем можна щас назвати масу, але вам на їх начхати

Трошки по-хамськи, п.Оксано! А якби було "начхати"...не гаяв би час на дискусї. Порахуйте граматичні помилки в останній цитаті. Як на мене, для учителя забагато для шести слів...


Відредаговано: pasichov - Пн, 10.05.2010, 11:35
dpi Дата: Пн, 10.05.2010, 11:43 | Повідомлення № 114
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (oksanka120)
Цитата (dpi )
Разберитесь прежде всего с тем, что учить - это Ваша обязанность (а не читать лекции)

я не поняла, це ще хто мені читає лекції? Ви будьте трохи виваженіші й поважайте думку інших, я ніколи ні під чию дудку не грала і вашу теж не буду


Я имел ввиду, что на уроках информатики надо не читать лекции, а учить детей. Это как совет. Учитель учит, ученик учится. И урок без этих двух звеньев - потерянное время.
oksanka120 Дата: Пн, 10.05.2010, 13:00 | Повідомлення № 115
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Quote (pasichov)
Я в школі працюю більше років, ніж вік більщості учасників форуму і маю моральне право (і обов"язок) ділитися досвідом

а вам, що хтось забороняв?
Quote (pasichov)
Але проблеми не вирішуються, а лише накопичуються. Отже, не так бачите.

а як я бачу? знову не по вашому? цікаво з вами полеміку вести, називається, "ми подумали, я вирішив"

Quote (pasichov)
Ваше право! Але і я маю право на свою позицію.

ви маєте право, але не потрібно навязувати свої погляди комусь, в кожного своє розуміння всього.

Quote (pasichov)
НЕ ПРАВІ. ЦЕ ДАВНО ЗАСУДЖЕНИЙ В УСІХ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ СПОСІБ РОБОТИ В РАМКАХ КЛАСНО-УРОЧНОЇ СИСТЕМИ - орієнтація на середнього учня.

цікаво від вас таке чути, видно вам не підходить, бо вас аудиторія як ви писали діти вчителів, ну з нормальними задатками. Правильно, у вас нема таких учнів, у всіх решта є, кожному вділяється увага, незалежно від задатків.

Цікаво, що я жодної відповіді не почула стосовно того, як би ви працювали в сільській простій школі, коли там 75% батьками запущенні діти.

Quote (pasichov)
Порахуйте граматичні помилки в останній цитаті. Як на мене, для учителя забагато для шести слів...

я б на вашому місці такого не писала, це нище вашої гідності, думаєте ви правильно все робите й пишите?
ща прогляну:

Quote (pasichov)
ніж вік більщості учасників
-

Quote (pasichov)
(і обов"язок)
чудовий апостроф
Quote (pasichov)
Це дуже добре. що ви бачите шляхи вирішення проблем.

Взагалі по правилах набору тексту там мала б бути кома B)

Quote (pasichov)
рофесійно не підготовлених і не здатних цю підготовку отримувати, байдужих, інтелектуально обмежених,

Юріє не з прикметниками пишеться разом :$

Думаю не варто звертати на чужі помилки увагу, коли є власні! Тільки не ображайтесь, я ж цього не починала! >:)

Відредаговано: oksanka120 - Пн, 10.05.2010, 13:02
swetikccc Дата: Пн, 10.05.2010, 13:04 | Повідомлення № 116
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
От бачите пані oksanka120, Ви стали черговим "хлопчиком для ......"
На Вас зігнали злість і свою безпорадність.
Навіть дуже толерантні люди згадують свої заслуги як останній аргумент.
oksanka120 Дата: Пн, 10.05.2010, 13:05 | Повідомлення № 117
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Тепер по суті знову, бо відволікли мене трохи:
Потрібно зробити єдину програму, з різним рівнем навантаження,
єдині вимоги до підручників і щоб він був лише один
кадрове питання вирішити
вирішити обслуговування техніки
swetikccc Дата: Пн, 10.05.2010, 13:34 | Повідомлення № 118
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (oksanka120)
Потрібно зробити єдину програму, з різним рівнем навантаження,

?
pasichov Дата: Пн, 10.05.2010, 13:50 | Повідомлення № 119
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (oksanka120)
Тепер по суті знову, бо відволікли мене трохи:
Потрібно зробити єдину програму, з різним рівнем навантаження,
єдині вимоги до підручників і щоб він був лише один
кадрове питання вирішити
вирішити обслуговування техніки

І побудувати комунізм в одній окремій, взятій за горло країні....Всім ходити в однаковому одязі, з різною кількістю шевронів на рукаві, читати лише одну книгу "Краткий курс..."(далі самі знаєте, яку), відновити кріпосне право, аби вчитель не кидав школу, а техніку на обслуговування та облік здавати в "контору"...я так зрозумів суть пропозиції?
(Жартую, звичайно. Якщо серйозно, то з частина тез вірна, але про єдиний підручник чи єдину програму - це помилка ІМХО)
PS
З зауваженнями щодо моїх граматичних помилок частково згоден, буду працювати в цьому напрямку, виправлюся по можливості. Але граматика і "правила набору текстів" це трішки різіні речі...


Відредаговано: pasichov - Пн, 10.05.2010, 14:04
ЛЕВ-КОРОЛЬ Дата: Пн, 10.05.2010, 14:12 | Повідомлення № 120
Експерт по тестах
Повідомлень: 109
Нагороди: 1
Рейтинг: 7
Quote (oksanka120)
Цікаво, що я жодної відповіді не почула стосовно того, як би ви працювали в сільській простій школі, коли там 75% батьками запущенні діти.

а як в таких школах потрібно працювати? хіба НЕ з ІНДИВІДУАЛЬНИМ підходом?

Вибачте, але якщо в сільських школах працювати так, щоб

Quote (oksanka120)
вчитель орієнтується на середнього учня, програма теж

то ... Три крапки, бо просто далі нема чого писати. Вчителі сільских шкіл, думаю зрозуміли.

А в місті? Якщо в класах з 30-ма учнями не застосовувати ІНДИВІДУАЛЬНОГО підходу, то вийде, що і тим, і тим від цього краще не стане. Це не припущення, це ствердження.

Один підручник на всіх??? ... (що це означає - див. вище)

Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми вивчення інформатики очима учнів (які проблеми вбачають ті, хто вивчає інформатику)
Сторінка 8 з 10«12678910»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.