Сб, 18.11.2017, 02:43
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 7 з 10«125678910»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми вивчення інформатики очима учнів (які проблеми вбачають ті, хто вивчає інформатику)
Проблеми вивчення інформатики очима учнів
bondar1995 Дата: Вт, 04.05.2010, 17:43 | Повідомлення № 1
КЛОУН
Повідомлень: 16
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я закінчую 9 клас. Інформатику почали вивчати з цього року. Але все шо нам давали у школі я вже знав у шостому класі. Для чого учити те, шо більшість моїх однокласників давно знає?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:13
Маргарита Дата: Сб, 08.05.2010, 13:42 | Повідомлення № 91
Юний талант
Повідомлень: 142
Нагороди: 3
Рейтинг: 30
pasichov, дякую!
Але я помітила, що нині пропагується не патріотизм, а нездоровий прагматизм та пристосуванчиство.

Додано (08.05.2010, 13:42)
---------------------------------------------

Quote (swetikccc)
А воду возять і возити будуть знаєте на кому...

Знаю, на мені.... Але така моя доля! Я не можу як більшість, працювати тільки за гроші. Вчитель - це покликання. А гроші я умію іншим способом заробляти. :)
mudrak Дата: Сб, 08.05.2010, 14:37 | Повідомлення № 92
Активний учасник
Повідомлень: 625
Нагороди: 3
Рейтинг: 36
Quote (Маргарита)
Але така моя доля!

Раджу Вам переглянути ставлення до своєї долі, інакше через небагато років Ви не будете їй раді! Я працював при багатьох директорах, всі вони мали погану звичку "заставляти працювати", але, судячи з Ваших дописів, Ваше керівництво - дуже рідкісний екземпляр. Якщо Ви будете і надалі дозволяти собі отримувати догани від директора за те що посланий ним же учень не показав себе на олімпіаді, то закінчите свою кар'єру шкільною технічкою (Ви ж бо без школи не можете).

До речі...директор чоловік?.... То може Вас просто хочуть? :)

mouse Дата: Сб, 08.05.2010, 14:48 | Повідомлення № 93
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (pasichov)
Та й можливо вивчати інформатику в ВНЗ лише в випадку наявності базової фізико-математичної підготовки, а її за озаченням не може бути на факультатах трудового навчання чи хімії (так, наприклад, в нашому педуніверситеті)

Можливо, це зараз так. Закінчував навчання на фіз-маті з другою спеціальністю інформатика.
Фізика - як перший фах була на вищому рівні. А от що до інформатики в ті часи - то було сутужно. На жаль, оцінюючи зараз рівень викладання, не можу дати йому високу оцінку. Не готували нас до олімпіадних завдань. Левова частка - було програмування в межах шкільної програми. Кілька занять по офісних додаткам та ОС. Якщо брати третій фах - астрономію, то я там почуваюсь більшим фахівцем (виходячи з ВНЗ) ніж у інформатиці.
Тому проблема існує на багатьох рівнях... починаючи з МОНУ та закінчиючи директорами шкіл та вчителями...
pet Дата: Сб, 08.05.2010, 22:38 | Повідомлення № 94
Патріот
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (Ковальчук_Олександр)
Скажіть, чи багато з нас задавалось питанням в школі: навіщо ми вчимо логарифми, інтеграли, тригонометричні рівняння, первісні,...? Наприклад, мені в житті ні разу не доводилось на практиці використати знання про логарифми.

а мені довелося застосовувати інтеграли))))
обчислити обєм рідини у лежачому на боку циліндрі)
ЛЕВ-КОРОЛЬ Дата: Нд, 09.05.2010, 16:04 | Повідомлення № 95
Експерт по тестах
Повідомлень: 109
Нагороди: 1
Рейтинг: 7
а я хотів би кілька слів підтримки цьому bondar1995 висловити.

Якщо він дійсно учень 9-го класу, то + йому тоді за щирість, і за те, що не мовчить, і старається знайти для себе краще положення.
На нього обрушилися з критикою "що він не все вміє-не все знає"..... і т.д.,
хоч би ви не відбили в хлопця охоту до самонавчання.

Адже....зловіть мою думку : мені цей учень подобається тим, що він не хоче сидіти на місці в розвитку, а хоче йти далі. Ну можливо він не знає всієї тієї термінології по інформатиці. Ну і що? Він же не буде працювати вчителем інформатики. Хоча дійсно, це мінус, коли він не може пояснити, а може лише показати. Але я......
....можливо і мене зараз заклюють, коли я скажу, що рівень знань ось оцихось з предмету інформатики за 9 клас(як і з інших предметів, крім мов) - це на 2 місці. На 1 місце слід ставити розвиток вміння САМОСТІЙНО ВЧИТИСЯ, вміння вправно займатися САМООСВІТОЮ!!! ось оці вміння слід виховувати в учнів, а не прагнути, щоб учень знав всі терміни по кожній темі від а до я.

Не знаю, може я і помиляюсь, але вчителі інформатики, як і вчителі математики, в наш час повинні НЕ ПРОСТО застосовувати - А ОБОВ’ЯЗКОВО застосовувати ДИФЕРЕНЦІОВАНИЙ підхід. Одним учням - одне завдання, іншим інше. потрібно мати величезну базу цих завдань, щоб для майже кожного учня було своє завдання. Ось чому не в приват треба все ховати, і ділитися одне з одним завданнями, і пропозиціями.

Можливо така практика аж надто індивідуального підходу і не виправдає себе в кінцевому результаті, я не знаю, в мене в класах мало учнів... побачимо.

Але ти bondar1995 не втрачай бажання постійно всамовдосконалювати свої навички. Рости кожен день.

НІКОЛЯ Дата: Нд, 09.05.2010, 16:14 | Повідомлення № 96
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
ЛЕВ-КОРОЛЬ розочарую bondar1995 не учень а один з учасників форуму який валяв дурня. ;)
pasichov Дата: Нд, 09.05.2010, 16:18 | Повідомлення № 97
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
На жаль, ця тема сильно втратила через вилучення окремих повідомлень. Не вдаючись в полеміку учень чи не учень її започаткував, скажу, що вона дуже актувльна і важлива. Ми, вчителі, не можемо не зважати на все зростаючий рівень комп"ютеризації і інтернетизації учнів, що розпочинають вивчення інформатики. І не можемо не зважати на той факт що "тупе" (соррі) виконання програми (а часу обмаль- далі азів не зрушиш!!!!) не дає ніякої користі тим, хто ці ази знає!
ПРОПОЗИЦІЇ
1. Активніше варіювати зміст навчального матеріалу в залежності від рівня підготовки того чи іншого класу.

2 . Як варіант - робити поділ на групи за рівнем "просунутості" учнів (ми так робимо ДАВНО!!!). З досвіду - ВИКЛЮЧИТИ
З ЛЕКСИКИ СЛОВА "сильна група-слабка група". Батькам говорити "це не дурних окремо, а розумних окремо, а це для того, щоб ті, хто вже щось знають не заважали навчати тих, хто не знає". Батьки це розуміють.

3. Сміливо робити переросподіл годин на вивчення тієї чи іншої теми, можливо і в більшій мірі, ніж це дозволено. Якщо хтось "пристібається" (з досвіду) - запропонуйте првести контрольний зріз знань в класі, а вже тоді робити висновки.
Якщо ви все робили правильно, результат задвільнить перевіряючого і він відстане, а якщо ні... то це вже ви винні (соррі) - на помилках вчаться, будете кращим фахівцем.

4. Активно висловлювати свою думку про необхідність змін в програмах з інформатики (про це писалося багато разів, зокрема в "Комп"ютер в школі і сім"ї" №2 за цей рік.

Відредаговано: pasichov - Нд, 09.05.2010, 17:16
ЛЕВ-КОРОЛЬ Дата: Нд, 09.05.2010, 16:35 | Повідомлення № 98
Експерт по тестах
Повідомлень: 109
Нагороди: 1
Рейтинг: 7
pasichov,
о-о-о, мені настільки сподобався ваш 3-ій пункт, що я в цьому 98-му повідомленні просто вислювлю ЗАХОПЛЕННЯ і ПІДТРИМКУ.
Гарно сказано. Треба бути кращим фахівцем, спасибі за пораду)))))
mio Дата: Нд, 09.05.2010, 16:36 | Повідомлення № 99
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 0
Рейтинг: 19
Quote (bondar1995)
Я повторюю питання

вчителі, так би мовити, "заручники" програми навчання, тому, шановний форумчанин bondar1995, спочатку "придивіться" до програми 10 класу школи або іншого навчального закладу. Якщо хочете здобути знання з певної ("комп'ютерної") галузі знань - звертайтесь до форумччан. Вони, як ніколи, в цьому-то петрять. Як кажуть
Не упиваясь словесами,
Жизнь убеждает нас опять:
Талантам надо помогать,
Бездарности пробьются сами.
Тримайтесь!
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 09.05.2010, 17:18 | Повідомлення № 100
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
pasichov, були вилучені повідомлення, що не стосувались теми. Гляньте їх тут (посилання працюватиме не більше 2-х годин): http://informatic.org.ua/forum/75-1310-37028-16-1273043178
Якщо кілька з них і відносились до теми, то були пронизані флеймом, а це не припустимо на нашому форумі. Учасникам потрібно було спочатку думати про наслідки, а потім вже писати.
pasichov Дата: Нд, 09.05.2010, 18:00 | Повідомлення № 101
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ковальчук_Олександр)
pasichov, були вилучені повідомлення, що не стосувались теми. Гляньте їх тут (посилання працюватиме не більше 2-х годин): http://informatic.org.ua/forum/75-1310-37028-16-1273043178
Якщо кілька з них і відносились до теми, то були пронизані флеймом, а це не припустимо на нашому форумі. Учасникам потрібно було спочатку думати про наслідки, а потім вже писати.

Я вже писав в іншій темі, що дозволю собі з Вами не погодитися. Під означення "флейм" можна загнати все, що завгодно. Хоча признаю Ваше право так діяти. Але про наслідки слід думати й тоді, коли людині надають платформу для висловлювань (форум, зокрема), а потім без пояснень це висловлювання зникає -хай і помилково, чи віднесене до флейму (а чи флейм?). І хіба варто було мене "строїти" за те, що я ДУЖЕ КОРЕКТНО (заперечте) намагаюся відновити справедливість? Звичайно, така позиція незручна для будь-якого мого керівництва, відчуваю це все життя. АЛЕ Я ЗАВЖДИ ПОЯСНЮЮ ТИМ, ХТО МНОЮ КЕРУЄ ( а в даному випадку, на форумі, це законно ВИ), що їх дії теж можуть мати наслідки, і в першу чергу для них шкідливі... Після цього вони, звичайно, пальці загинають, але керують обережніше і вдумливіше, а від того виграють всі - і вони, і я, і наша спільна справа. А потім навідь цінувати починають...:-) - врятував від дурниць ;-) (кілька разів щиро дякували НУ ДУЖЕ великі начальники...).


Відредаговано: pasichov - Нд, 09.05.2010, 18:15
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 09.05.2010, 18:57 | Повідомлення № 102
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
pasichov, форум було створено для обміну досвідом, а не для особистих образ одне одного. Я вкотре Вам намагаюсь пояснити, що вчора кілька учасників почали відверто ображати одне одного. Я втрутився і пізніше всі ці повідомлення були переміщені у відповідний розділ.
Ми створили форум, а також правила, яких всі учасники просто зобов’язані дотримуватись.
Дозволю собі нагадати:
3.13. Забороняється проявляти ворожість до співбесідника, ображати його як-небудь. Проявляйте пошану до людини, думка якої різниться з Вашою.
було порушено. Очевидно.
3.18. Забороняється цитувати, обговорювати і просто відповідати на попередження модераторів і адміністраторів, будь-які інші зауваження, що стосуються порушень правил, особливо виділені червоним кольором або включені в блок "Попередження".
Було порушено. Це відверта неповага! Вказувати учасника не буду.
3.20. Не допускаються образи і приниження на адресу учасників форуму. Це одне з грубих порушень правил форуму! За повтор подібних порушень учасник форуму блокується, і, можливо, назавжди. Якщо Ви вважаєте, що якийсь учасник форуму не правий - напишіть йому про це в особистих повідомленнях. Пам'ятаєте, що з'ясовувати стосунки можна не вдаючись до образ.
Проігноровано.
Тому не починаймо стару пісню, ні до чого доброго вона не привиде.
За користувача mio мені прикро, і до того ж він отримав вибачення.
Quote (pasichov)
Під означення "флейм" можна загнати все, що завгодно.

Чому ж все що завгодно? Є джерела, які трактують це поняття однозначно:

Флейм (від англ. flame — вогонь) — обмін повідомленнями в інтернет-форумах і чатах: словесна війна, яка не має жодного стосунку до початкової теми.
Повідомлення флейму містять особисті образи, і часто направлені на подальше розпалювання сварки. Іноді застосовується в контексті тролінгу, але частіше флейм спалахує просто через образу на віртуального співрозмовника.
http://uk.wikipedia.org/wiki/Флейм

Повідомлення, що переміщені в спеціальний розділ, 100% містять флейм.

Маргарита Дата: Нд, 09.05.2010, 21:47 | Повідомлення № 103
Юний талант
Повідомлень: 142
Нагороди: 3
Рейтинг: 30
Quote (mudrak)
То може Вас просто хочуть?

Директор чоловік, але у нього є дружина. А на одружених я не задивляюся.
А якщо він дуже "хоче" - серп, щоб відтяти йому "гідність", красується у моїй стодолі поряд з кулеметом!
B)

Quote (mudrak)
працював при багатьох директорах, всі вони мали погану звичку "заставляти працювати"

Мене заставляти працювати не потрібно, якщо треба я і сама кого хоч заставлю до роботи. Я не відчуваю себе ображеною. До цих пір я вважала, що молоді вчителі скрізь так працюють. Буде у мене стаж і відношення зміниться. В нашій школі є вчителі-методисти, які зроду не мали жодного призового місця і не проводили жодного метод-об'єднання! Їм все поцимбалах! А молоді працюють від "А" до "Я". Мабуть так і треба.


Відредаговано: Маргарита - Нд, 09.05.2010, 21:54
Ktara Дата: Нд, 09.05.2010, 21:51 | Повідомлення № 104
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Маргарита, как правило, кто работает, того и поганяют
К сожалению, от этого никуда не деться. Либо протестовать, либо ждать со временем что-то изменится (например диретор, другие варианты не подходт для изменений) :)
filnick Дата: Нд, 09.05.2010, 22:17 | Повідомлення № 105
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Шановна Маргарита, ми всі свого часу починали працювати в школі. Проблеми виникали самі різні й не передбачувані. Головне - завжди залишатися людиною і знати що ти хочеш досягнути. І повірте, головну оцінку Вам дасть не директор чи завуч, ні відділ освіти чи управління. а Ваші учні, майбутні випускники.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми вивчення інформатики очима учнів (які проблеми вбачають ті, хто вивчає інформатику)
Сторінка 7 з 10«125678910»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.