Нд, 22.10.2017, 16:50
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 10«1245678910»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми вивчення інформатики очима учнів (які проблеми вбачають ті, хто вивчає інформатику)
Проблеми вивчення інформатики очима учнів
bondar1995 Дата: Вт, 04.05.2010, 18:43 | Повідомлення № 1
КЛОУН
Повідомлень: 16
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я закінчую 9 клас. Інформатику почали вивчати з цього року. Але все шо нам давали у школі я вже знав у шостому класі. Для чого учити те, шо більшість моїх однокласників давно знає?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:13
Anton Дата: Сб, 08.05.2010, 00:14 | Повідомлення № 76
Новий користувач
Повідомлень: 7
Нагороди: 0
Рейтинг: -4
Quote (alex)
5 йогів (учні що вміють спати з відкритими очима)

Шкода що я не маю таких учнів ;) Алекс у вас багато таких чи практично всі? Це говорить про достойний рівень викладання вами предмету вцілому! Як навчаєм так і маєм. Видно ви вмієте їх зацікавити якщо такий результат.


Відредаговано: Anton - Сб, 08.05.2010, 00:17
oksanka120 Дата: Сб, 08.05.2010, 00:29 | Повідомлення № 77
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Quote (alex)
Пройшло півтори доби. На пост №58 ніякої реакції. Або я на превеликий жаль виявився
правий, або я дуже не адеквантно оцінюю ситуацію і дискутувати ідеологам нинішньої концепції
навчання інформатики не хочеться.

ось я вам і пишу

Quote (alex)
Зрозуміло, що буду куча аргументів у учасників форуму на предмет того, що моє розуміння проблеми
не правильне.
Якщо я не правий , то це буде один з не багатьох випадків, коли я буду щиро радий , що помилявся.

а от жодного й нема, бо всім вже байдуже, за такої ситуації як нині всі працюють на заробітну, може я не права?
всі наші звернення марні, прикладом того був круглий стіл у лютому місяці.
Може й праві а може й ні. Ви занадто емоційні і чуть не революцію робите, що це зникає а інше зявляється, а при чому тут прості вчителі, це вони вирішували?
Будьте попроще, невже за скільки років ще не зрозуміли, що з нас хочуть зробити послушне бидло, яке не думає і не має своєї голови, а ви тут про мислення. воно нікому з них не потрібне. Дурнями легше керувати, що й зверху справно роблять.
Зробили гуманітаризацію освіти, а це треба? ні не треба, нинішні покоління просто тупіють на очах, хіба я не права? подивіться навколо
alex Дата: Сб, 08.05.2010, 00:57 | Повідомлення № 78
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (oksanka120)
Будьте попроще

НЕ БУДУ. Хоча б тому що не хочу бути бидлом і не хочу
щоб і діти мої були бидлом.
oksanka120 Дата: Сб, 08.05.2010, 01:07 | Повідомлення № 79
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Quote (alex)
НЕ БУДУ.

ну то станьте декабристом і вперед на барикади. Жартую.
Всетаки по суті, а чому ви через форум протестуєте, напишіть лист звернення в МОН в приймальню, всетаки нскільки я знаю, ви вчитель методист, ваша думка важлива ніж наша.

Quote (alex)
Хоча б тому що не хочу бути бидлом і не хочу
щоб і діти мої були бидлом.

а це вже трішки занадто від вас пішло, ми всі рівні і в одному котлі варимся, тобто всі решта це бидло з вашої цитати? :p :*
alex Дата: Сб, 08.05.2010, 01:15 | Повідомлення № 80
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Anton)
Це говорить про достойний рівень викладання вами предмету вцілому! Як навчаєм так і маєм.

А чи не магли б Ви розповісти про те як Ви всіх зацікавлюєте в 10 класі проблемами алгоритмізації
( ну хоча б свідомому розумінню команди розгалуження), і які результати у Вас є.
Думаю що не тільки я а багато і інших учасників форуму будуть Вам вдячні за
корисні рекомендації.
PS. Не люблю кичитись. Але Ви спровокували. Із трьох учасників
обласної олімпіади два призери. Один другий, один третій диплом.
Учень успішно приймав участь в інтернет олімпіаді, в Всеукраїнській олімпіаді
та в турнірі чемпіонів (18 абсолютний результат із більше ніж 100 учасників).
Можливо це не результат,то поділіться своїм досвідом навчання учнів інформатики.
Можна і через ОП. Дякую.

Додано (08.05.2010, 00:11)
---------------------------------------------

Quote (oksanka120)
а це вже трішки занадто від вас пішло, ми всі рівні і в одному котлі варимся, тобто всі решта це бидло з вашої цитати?

Жаль що Ви не правильно мене зрозуміли. Я не хочу буди бидлом для тих хто хоче мене ним зробити.
Не думаю що хтось з колег має такі наміри по відношенню до мене.

Quote (oksanka120)
Всетаки по суті, а чому ви через форум протестуєте, напишіть лист звернення в МОН в приймальню

Були звернення. Але ...

Додано (08.05.2010, 00:15)
---------------------------------------------
[

Quote (Anton)
Цитата (alex )
5 йогів (учні що вміють спати з відкритими очима)

Шкода що я не маю таких учнів


Не льстите себе , как говорит мой друг Пасихов.


Відредаговано: alex - Сб, 08.05.2010, 01:26
oksanka120 Дата: Сб, 08.05.2010, 01:19 | Повідомлення № 81
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Quote (alex)
Жаль що Ви не правильно мене зрозуміли.

я зрозуміла так як ви написали, хоча позиція ясна

Quote (alex)
Були звернення. Але ...

І що, яка відповідь? мені цікаво, напишіть будь ласка

Просто донедавна ви й деякі інші учасники доводили, можна сказати влаштовували страшні дебати й наламали дров доводячи одні одному, що треба і не треба, але як наслідок все закінчилось тим, що з вами тепер ніхто не вступає в полеміку, ви пишите про проблеми програмування, але таке враження що самі собі, може варто змінити погляди і якось спільно шукати компроміс? проблема є, але не так їх треба вирішувати

alex Дата: Сб, 08.05.2010, 01:25 | Повідомлення № 82
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (oksanka120)
ви пишите про проблеми програмування

Я пишу про проблеми інформатики в школі , які на мою думку є.
Кожен по своєму розуміє що треба, а що не треба.
Quote (oksanka120)
якось спільно шукати компроміс

З ким і в чому? Знаєте ми вже переходим на персональну дискусію.
Давайте краще персональну дискусію через ОП.
oksanka120 Дата: Сб, 08.05.2010, 01:33 | Повідомлення № 83
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Quote (alex)
Я пишу про проблеми інформатики в школі , які на мою думку є.

ну так правильно, ви про свої, а інші про свої, це закономірно

Quote (alex)
З ким і в чому?

не поняла, а ми про що мову ведем про програмування, проблему чи про побачення? щось я вас не поняла
алєкс з вчителями на даному форумі, можливо від всіх звертатись про необхідність корекції програми

Quote (alex)
Знаєте ми вже переходим на персональну дискусію.

ну і що, а як нема нікого то що тему закрити? проблеми ж то від того не вирішаться %)
Через оп? цікаво а іншим не треба поцікавитись про проблеми, що є?
dpi Дата: Сб, 08.05.2010, 07:34 | Повідомлення № 84
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (oksanka120)
Пройшло півтори доби. На пост №58 ніякої реакції.

Quote (oksanka120)
А чи не магли б Ви розповісти про те як Ви всіх зацікавлюєте в 10 класі проблемами алгоритмізації
( ну хоча б свідомому розумінню команди розгалуження),

alex, прочитал последние 3 страницы.
Нет программ, плохие программы - не верно! Вы и ваша администрация идете по самому простому пути, что спустили с облоно или гороо, то и учите. Возьмите программу Володиных "Основы информатики" и забудьте о ваших "проблемах". (7-9 класс, 10-й уже почти готова). Возьмите Карванову 8-12 класс. Вы же не хотите быть быдлом?
Не ищите царя который вас рассудит в Киеве. Ищите его чуть ближе, а может и совсем близко?
И потом, изучая информатику только в 10-м и 11-м по 1 часу, что вы от детей хотели?
Новая программа для 9-12 классов уже есть, а вы пишите, что нет программы. (Правда там программирование очень спрятано).


Відредаговано: dpi - Сб, 08.05.2010, 07:37
swetikccc Дата: Сб, 08.05.2010, 08:14 | Повідомлення № 85
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Quote (dpi)
Возьмите программу Володиных "Основы информатики" и забудьте о ваших "проблемах".

Дійсно програма у них досить цікава, і підхід мені подобається.
Головна проблема в тому що забезпечення підручників за рахунок батьків, та і вибити години в 7 класі у нас наприклад нереально.
Мене вражає те що тратять гроші на репетиторів з іноземних мов (я не обмовився дійсно тратять а не вкладають), а наприклад купити адаптовану книгу , чи навіть той же фільм жаба душить.
Та і самі вчителі.......ну, не буду.
Так що куди не кинь ми самі прогресивні і самі шукаємо собі проблем.))))
Quote (alex)
НЕ БУДУ. Хоча б тому що не хочу бути бидлом і не хочу
щоб і діти мої були бидлом.

Я наприклад багатьох знаю, перед якими стоїть дилема коли втекти, до чи після аспірантури.
Не хотять там заніматися другорядними дослідженнями, але ж і в нас можуть обпектися.


Відредаговано: swetikccc - Сб, 08.05.2010, 08:38
pasichov Дата: Сб, 08.05.2010, 11:32 | Повідомлення № 86
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (oksanka120)
Просто донедавна ви й деякі інші учасники доводили, можна сказати влаштовували страшні дебати й наламали дров доводячи одні одному, що треба і не треба, але як наслідок все закінчилось тим, що з вами тепер ніхто не вступає в полеміку, ви пишите про проблеми програмування, але таке враження що самі собі, може варто змінити погляди і якось спільно шукати компроміс? проблема є, але не так їх треба вирішувати

Даремно, п.Оксано, віи рефлексуєте. Жодне питання неможливо вирішити без полеміки. І форум чудова платформа для вирішення питаннь саме таким чином. А ось з культурою цього процесу, як виявлється, у нас, учителів інформатики, що на форумах почуваються, як дома, поганенько.Незгода з позицією особистості переростає одразу в в боротьбу з особистістю на кшталт "а в тебе ніс кривий"....
Ситуація з інформатикою в Україні (та й власне з усіма предметами фізико-математичного циклу) ЖАХЛИВА. Це показали і міжнародні дослідження, про це говорять результати та рівень завдань ЗНО, про це в один голос криком кричать досвідчені учителі, які встигли попрацювати за минулих часів. Стосовно інформатики, зокрема, "лещата дебілізації" учнів стиснуті, на відміну від математики чи фізики з двох сторін. Там, як і в інформатиці, теж ЖАХЛИВО незбалансовані та примітизовані програми (про інформатику та її "юзерсько-секретарський" ухил на форумі сказано немало). Але в інформатиці є ще одна, вельми специфічна проблема. Вчителів фізики та математики як вчили в ВНЗ раніше, так навчають зараз. І вони виходять з ВНЗ більш-менш володіючи основами своєї науки, що дозволяє ТВОРЧО ПІДХОДИТИ до програм і компенсувати своїми силами їх недолугість (учитель має достатньо повноважень і можливостей в межах програми варіювати змістом навчального матеріалу, послідовністю вивчення та розподілом годин по темам). З учителями інформатики, на жаль, (і зараз в мене полетять всі камінці...) склалася інша ситуація.
1. Це майже для 100% з них за дипломом ДРУГИЙ ФАХ. Зрозуміло, що при навчанні в ВНЗ левова частка навчальних курсів стосувалася ПЕРШОГО фаху.
2. В білшості педуніверситетів навчальні плани практично не передбачають вивчення власне ІНФОРМАТИКИ, а читаються в кращому випадку ТЕХНОЛОГІЇ та корстувацький курс. Та й можливо вивчати інформатику в ВНЗ лише в випадку наявності базової фізико-математичної підготовки, а її за озаченням не може бути на факультатах трудового навчання чи хімії (так, наприклад, в нашому педуніверситеті)
3. Більш-менш "просунуті" (соррі) учителі інформатики мають більше шансів знайти роботу на "грубші" гроші, ніж в школі, і її залишають частіше, ніж учителі з інших предметів. Отже - "природний відбір" в гіршу сторону.... Також вони мають можливість (і слава Богу) підробляти своїми знаннями технологій, але це теж не дозволяє повністю сконцентруватися на роботі. Якщо класичний підробіток математка чи фізика - репетиторство - приносить не лише якісь там копійки, а й допомагає учителю підвищувати свій фах (він постійно в "формі"), то тиражування відео з весіль та випускних навряд чи покращить знання з алгоритмізації...

Ці, і багато інших чинників привели до того, що нинішній корпус учителів інформатики більш "вихолощений", ніж в інших предметах. Звичайно, це не стосується окремо взятої особистості. Є велика кількість молодих ( і не дуже) учителів, що напряму спростовують ці міркування своїми знаннями та роботою. Але статистика.....саме вона визначає ЗАГАЛЬНИЙ СТАН РЕЧЕЙ.

Мені здається, що діяти варто в 2-х напрямках. З одного боку "тиснути" на авторів нинішньої парадигми шкільної інформатики, вимагати від них її заміни (для прикладу почитайте журнал "Комп"ютер в школі та сім"Ї" №2 за цей рік), а з другого - добре розуміти проблеми, що викладені вище і долати їх шляхом САМООСВІТИ та самовдосконалення. І вже зовсім не варто ставти в "позу" і затикати рота тим, хто про ці проблеми говорить. Та й інформаційну культуру і культуру спілкування варто ВДОСКОНАЛЮВАТИ ВСІМ НАМ БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ.

Відредаговано: pasichov - Сб, 08.05.2010, 14:25
Маргарита Дата: Сб, 08.05.2010, 12:12 | Повідомлення № 87
Юний талант
Повідомлень: 142
Нагороди: 3
Рейтинг: 30
Quote (swetikccc)
Тільки для чого потрібно було йти в пед, а наприклад не на кібернетику в Шевченка, або щось подібне ?

Я пішла в пед тому, що дуже люблю своє рідне містечко, а з технічною спеціальністю у нас роботи немає.
Я патріот України, патріот рідного краю, патріот місця де народилася. Не уявляю себе за межами Батьківщини.
Якщо патіотизм - це погана риса, не смикайте мене за коси, ну така я, мене вже ніщо і ніхто не переробить!
Quote (dpi)
На вашем месте позанимался бы по субботам пол года с желающими. Показал результат на олимпиадах. И на следующий год вам факультативные часы обеспечены.

Я так і роблю. За останні 3 роки маю 5 призерів обласних олімпіад та 18 районних.
Але ніяких додаткових факультативів мені за це не дають. Шеф говорить, що я і так повинна все це робити, бо це мій обов'язок готувати дітей до олімпіади. Але він не розуміє, що шкільна інформатика і олімпіада це речі між якими немає нічого сільного. Діточок потрібно готувати з нуля!
От був у мене такий кумедний випадок. У листопаді перейшов у нашу школу один учень з Києва, там його матір була віддана вже 16 років, але чоловік вигнав. Вони з сином повернулися у рідне місто. Хлопчик Іванко 11 класник, повний відмінник, по інформатиці у нього 12. А я своїм учням більше 11 за семестр ще ніколи не ставила. От наш шеф без моєї згоди відправив його на районну олімпіаду. А мою квіточку, Марічку відсунув всторону. Я дуже образилася на шефа. А моя Марічка попала на область завдяки заочній олімпіаді і взяла там друге місце.
А Іванко на районі набрав 0 балів. Каже, ми такі задачі не розв'язували. От графік у Ексцель побудувати можу і текст набираю швидше від усіх, а таке ми не вчили!
Тоді шеф написав мені догану, мов чому я Іванка до олімпіади не підготувала, такого генія всіх наук!
А як я могла підготувати, коли на інформатиці ми вивчали у цей час Ворд, а на підготовку до олімпіади він жодного разу не прийшов?

Додано (08.05.2010, 11:12)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Це майже для 100% з них за дипломом ДРУГИЙ ФАХ.

У мене це перший та єдиний фах.
Спеціальність - Викладач інформатики.

Але мені прикро, коли моїх старших колег, від яких я переймаю досвід, називають нефахівцями лише за те, що у їх дипломі написано вчитель фізики, чи вчитель математики. Але тоді ж не було спеціальності вчитель інформатики. Вони займалися самоосвітою на достойному рівні. А нині їх заставляють атестуватися 4 рази в області.
Скоріш за все не спеціалісти теперішні молоді випускники Вузів, ніж ці Аси своєї справи!

Відредаговано: Маргарита - Сб, 08.05.2010, 12:05
dpi Дата: Сб, 08.05.2010, 13:19 | Повідомлення № 88
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Маргарита)
Скоріш за все не спеціалісти теперішні молоді випускники Вузів, ніж ці Аси своєї справи!

Quote (pasichov)
Ці, і багато інших чинників привели до того, що нинішній корпус учителів інформатики більш "вихолощений", ніж в інших предметах.

Думаю есть еще одна причина - лет 10-15 назад информатикой стали заниматься не информатики. И не каждый смог самообразовываться и держать нос по ветру.
Если пользоваться вашим термином, происходит выхолащивание выхолощенного.
pasichov Дата: Сб, 08.05.2010, 14:17 | Повідомлення № 89
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Маргарита, шана Вам і повага! І за патріотизм, і за роботу з обдарованими дітьми!!
swetikccc Дата: Сб, 08.05.2010, 14:30 | Повідомлення № 90
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Quote (pasichov)
Маргарита, шана Вам і повага! І за патріотизм, і за роботу з обдарованими дітьми!!

Правильно честь і хвала, тільки захистити її не зміг ніхто навіть той же шеф який 100% кичиться досягненнями, а от не буде їх (зароблених на ентузіазмі ) ще й попрікати будуть.
Ось і Ваш ентузіазм, який Ви тут так проповідували.
А воду возять і возити будуть знаєте на кому...
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми вивчення інформатики очима учнів (які проблеми вбачають ті, хто вивчає інформатику)
Сторінка 6 з 10«1245678910»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.