Пн, 20.11.2017, 11:38
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 5 з 10«1234567910»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми вивчення інформатики очима учнів (які проблеми вбачають ті, хто вивчає інформатику)
Проблеми вивчення інформатики очима учнів
bondar1995 Дата: Вт, 04.05.2010, 17:43 | Повідомлення № 1
КЛОУН
Повідомлень: 16
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я закінчую 9 клас. Інформатику почали вивчати з цього року. Але все шо нам давали у школі я вже знав у шостому класі. Для чого учити те, шо більшість моїх однокласників давно знає?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:13
Ktara Дата: Пт, 07.05.2010, 13:15 | Повідомлення № 61
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
mudrak, ну повспоминать и писать слово "политика" никто не запрещал. Не стоит просто вести многостраничные дискуссии на тему политики, в которой народ практически не слышит других :) Поэтому все приводилось к общему знаменателю - переход на личности, оскорбления, не уважение чужого мнения :)

pet, ну я решилась на проведение факультатива по логике :) администрация одобрямс :) Я нашла выход как дать детям логику

Маргарита Дата: Пт, 07.05.2010, 13:38 | Повідомлення № 62
Юний талант
Повідомлень: 142
Нагороди: 3
Рейтинг: 30
Quote (swetikccc)
Я не беру за приклад теорію, а елементарщину.

А Ви важаєте, що за 1 годину на тиждень учнів можна чогось більшого навчити?
Попадається у класі половина учнів, що все це знають (я не кажу про фотошоп), а половини повні нулі, вони нічого не знали, не знають і не будуть знати!!!

Quote (alex)
А що будем мати зараз. Алгоритмізації, як такої в принципі не буде.

Дуже шкода.
Я вибирала предмет "Інформакика" при вступі заради програмування. Тепер дуже шкодую, що не можу у школі реалізувати свої знання, набуті у ВУЗі. Приходиться дітей такому учити, що самій соромно. Це не наука, а інструкція по користуванню комп'ютером.
Така концепція зажене наше суспільство на найнижчий рівень розвитку, рівень чистих споживачів! <_<


Відредаговано: Маргарита - Пт, 07.05.2010, 13:40
alex Дата: Пт, 07.05.2010, 13:58 | Повідомлення № 63
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Маргарита)
Така концепція зажене наше суспільство на найнижчий рівень розвитку, рівень чистих споживачів!

На превеликий жаль таку концепцію підтримують більшість вчителів і МОНУ, оскільки ми користуємось їхніми програмами.
Маргарита Дата: Пт, 07.05.2010, 14:08 | Повідомлення № 64
Юний талант
Повідомлень: 142
Нагороди: 3
Рейтинг: 30
Quote (alex)
На превеликий жаль таку концепцію підтримують більшість вчителів і МОНУ

Вителі, скоріш за все, підтримують із мовчазної згоди, щоб зайвий раз головою не пошевелити!
novachok Дата: Пт, 07.05.2010, 14:37 | Повідомлення № 65
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Я теж зовсім недавно зі школи. Проблема у тому, що для одних шкільна інфориатика є пройденим етапом, а для іншої вона не потрібна взагалі, а програма розрахована на середньостатистичного учня, тобто розумного нагинаємо донизу, а нерозумного всеодно не навчимо.
alex Дата: Пт, 07.05.2010, 15:10 | Повідомлення № 66
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (novachok)
тобто розумного нагинаємо донизу, а нерозумного всеодно не навчимо.

То можливо не потрібно розумного нагинати до низу. Якщо навчимо розумного, то в переспективі
можливо вони створять хороші технології навчання і не дуже розумних.
PanPete Дата: Пт, 07.05.2010, 15:27 | Повідомлення № 67
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (alex)
То можливо не потрібно розумного нагинати до низу. Якщо навчимо розумного, то в переспективі
можливо вони створять хороші технології навчання і не дуже розумних

Спосіб реалізації запропонованого? Урок для 1 - 2 учнів, для решти групи - звільнення від уроку?
alex Дата: Пт, 07.05.2010, 16:02 | Повідомлення № 68
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (PanPete)
Спосіб реалізації запропонованого?

1. Визначитись, чому навчати. Не гнатися за обширністю матеріалу. На уроках давати основи
хоча б тоїж алгоритмізації. А на уроках позакласної роботи поглиблювати знання бажаючих.
На мою думку у Вас є свої рецепти. Зрозуміло що моє бачення це не є абсолютна істина.

Quote (PanPete)
Урок для 1 - 2 учнів, для решти групи - звільнення від уроку?

Якщо в класі 10-15 учнів( а ми йдемо до цього, бо вигідніше навчатись в коледжі ніж в 12 школі)
то зважати на 5 йогів (учні що вміють спати з відкритими очима) на мою думку не потрібно.
Зважайте не зважайте результат прямує до нуля. В принципі я впевнений , що Ви задали питання,
відповідь на яке і самі знаєте.

swetikccc Дата: Пт, 07.05.2010, 19:23 | Повідомлення № 69
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Маргарита)
Я вибирала предмет "Інформакика" при вступі заради програмування. Тепер дуже шкодую, що не можу у школі реалізувати свої знання, набуті у ВУЗі.

Ну й програмуйте на здоров'я і заробляйте програмуванням гроші.
Тільки для чого потрібно було йти в пед, а наприклад не на кібернетику в Шевченка, або щось подібне ?
Quote (alex)
Якщо в класі 10-15 учнів( а ми йдемо до цього, бо вигідніше навчатись в коледжі ніж в 12 школі)
то зважати на 5 йогів (учні що вміють спати з відкритими очима) на мою думку не потрібно.
Зважайте не зважайте результат прямує до нуля. В принципі я впевнений , що Ви задали питання,
відповідь на яке і самі знаєте.

Якраз в технікуми підуть ті хто не буде поступити в нормальний Вуз, правда ні, в школі залишиться ще половина де буде усе проплачене. ))))
dpi Дата: Пт, 07.05.2010, 19:24 | Повідомлення № 70
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Маргарита)
Вителі, скоріш за все, підтримують із мовчазної згоди, щоб зайвий раз головою не пошевелити!

На вашем месте позанимался бы по субботам пол года с желающими. Показал результат на олимпиадах. И на следующий год вам факультативные часы обеспечены. Это и есть шевелить головой и ногами. (Опробовано на практике).
swetikccc Дата: Пт, 07.05.2010, 19:51 | Повідомлення № 71
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (alex)
Якщо навчимо розумного, то в переспективі
можливо вони створять хороші технології навчання і не дуже розумних.

То десь стане більше розумних, а у нас на одного ...... меньше. )))

Додано (07.05.2010, 19:51)
---------------------------------------------

Quote (dpi)
На вашем месте позанимался бы по субботам пол года с желающими. Показал результат на олимпиадах. И на следующий год вам факультативные часы обеспечены. Это и есть шевелить головой и ногами. (Опробовано на практике).

Рецепт дійсно дієвий, одне но, де найти бажаючих, чи заганяти їх тиском?
На перше заняття бажаючих море, на друге половина , а на третє ))))))
А в кращому випадку скажуть молодець, працюй і далі, тільки грошей у нас нема. )))
Аргументом буде криза ))
Це не факт, а не припущення (((((


Відредаговано: swetikccc - Пт, 07.05.2010, 19:53
alex Дата: Пт, 07.05.2010, 22:18 | Повідомлення № 72
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (dpi)
На вашем месте позанимался бы по субботам пол года с желающими.

Для душі це да. Але за державу обідно. Вибачте за пафос.
І комерційні програми пишу, і на факультатвах займаюсь.
А сьогодні облом . Попросив учнів 10 класу написати послідовність з 10 дійсних чисел.
Їх було пятеро. серед них претендент на медаль.
Можна аукціон проводити на предмет питання: вгадайте скільки учнів це написали.
Як Ви думаєте скільки ?
Ковальчук_Олександр Дата: Пт, 07.05.2010, 22:19 | Повідомлення № 73
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Я думаю, що при тій кількості годин в 12-річній школі, що є зараз і буде в майбутньому, програмування вивчати і не варто, бо толку буде 0.
Курс алгоритмізації і програмування повинен бути, але в необхідних для якісного засвоєння обсягах (48 годин мінімум).
Якби вивчення інформатики починалося з 5-го (накрайняк з 7-го класу) то до 9-го (до 10-го) учні вже повноцінно змогли б засвоїти інформаційні технології і основи роботи на ПК (Віндовс, Ворд, Ексель, ПаверПоінт, Інтернет тощо). Безперечно програмування потрібно, воно заставляє сіру речовину головного мозку рухатись :), впорядковує розум. Скажіть, чи багато з нас задавалось питанням в школі: навіщо ми вчимо логарифми, інтеграли, тригонометричні рівняння, первісні,...? Наприклад, мені в житті ні разу не доводилось на практиці використати знання про логарифми... Але ми знаємо що це потрібно, це розвиває наш інтелект, логіку, уміння мислити, аналізувати. Алгоритмізація і програмування - чи не найважиливіша складова інформатики, проте її (складової) розвиток зазнав великих труднощів в 11-річній школі (низька кваліфікація вчителів, небажання вчителя освоювати програмування на поглибленому рівні, часто відсутність мотивації вивчення тої чи іншої теми, слабка математична підготовка учнів, їх інтелектуальна деградація та відсутність бажання напрягати звивини - ми не будемо вчити, бо це щось таке важке і незрозуміле та багато інших факторів) і зараз програмування фактично помирає в 12-річній школі, яка сама по собі на мою думку є великою помилкою.
Шановні колеги, потрібно щось міняти, бо скоро інформатика перетвориться на комп’ютерний лікбез в надшвидкому темпі (за годину потрібно засвоювати матеріал двох трьох годин). Чи вже перетворилась?
swetikccc Дата: Пт, 07.05.2010, 22:39 | Повідомлення № 74
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Діти зараз не працюють вдома.
А ну згадайте скільки задачок по фізиці і математиці задавали нам, а скільки зараз?
Ось де ще проблема, і дуже велика.

Додано (07.05.2010, 22:39)
---------------------------------------------
Я вважаю проблема не в інформатиці, а в усій освіті.

Відредаговано: swetikccc - Пт, 07.05.2010, 22:41
alex Дата: Пт, 07.05.2010, 22:41 | Повідомлення № 75
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Ковальчук_Олександр)
Я думаю, що при тій кількості годин в 12-річній школі, що є зараз і буде в майбутньому, програмування вивчати і не варто, бо толку буде 0.

Думаю , що переживати не потрібно. При тій концепції 12 річної освіти, яка запропонована
на даному етапі( обійдемся без прізвищ) алгоритмізацію викладати не будуть.

PS. Пройшло півтори доби. На пост №58 ніякої реакції. Або я на превеликий жаль виявився
правий, або я дуже не адеквантно оцінюю ситуацію і дискутувати ідеологам нинішньої концепції
навчання інформатики не хочеться.

Відредаговано: alex - Пт, 07.05.2010, 22:45
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми вивчення інформатики очима учнів (які проблеми вбачають ті, хто вивчає інформатику)
Сторінка 5 з 10«1234567910»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.