Нд, 19.11.2017, 18:02
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 10«123456910»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми вивчення інформатики очима учнів (які проблеми вбачають ті, хто вивчає інформатику)
Проблеми вивчення інформатики очима учнів
bondar1995 Дата: Вт, 04.05.2010, 17:43 | Повідомлення № 1
КЛОУН
Повідомлень: 16
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я закінчую 9 клас. Інформатику почали вивчати з цього року. Але все шо нам давали у школі я вже знав у шостому класі. Для чого учити те, шо більшість моїх однокласників давно знає?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:13
Yura_Shrol Дата: Чт, 06.05.2010, 09:28 | Повідомлення № 46
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 529
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Вставлю своїх 5 копійок. Може про це вже говорилось, але все ж, з аналізу мого 9 класу.
З 22 учнів комп’ютери мають 7 чоловік. З них 2 дальше ворда, пеінта і пасьянсу не пішли. І то, на дуже початковому рівні, хоча вважають себе профі в цих галузях. Наприклад рекомендація своїм однокласникам по збереженні файлу: "натисни хрестика і тоді кнопку зберегти". Що, куда, чому і як буде збережено - не головне.
Інші дальше стрельок і ганялок не пішли.
Інші бачать комп’ютер один раз в тиждень на уроці і та програма що є для декого навіть заважка, хоча причина, скоріш за все, в небажанні вчитися (як і з інших предметів).
Не згідний я, що існуюча програма вчить лише кнопконатискачів. Хіба у Вас не виникало ситуації, коли потрібно було освоїти нову програму? І Ви, використовуючі свої знання і вміння, по аналогії, логічно мисливши вчилися працювати. І мабуть себе кнопконатискачем не вважали.
Яка доля більшості моїх учнів: село, городи, будівельна справа. Одиниці в своєму житті будуть працювати з комп’ютером, і то на користувацькому, кнопконатискному рівні. І мабуть дуже невеликий відсоток всіх випускників моєї школи будуть працювати на більш високому рівні, де потрібні навички глибокого логічного мислення, програмування.
Так навіщо вчить усіх тому, що в житті їм не знадобиться.
Я згідний, що потрібно вчити учнів логічно мислити, але прив’язувати це лише до інформатики, по моєму це неправильно. Логіці вчать різні науки: математика, фізика, хімія тощо. Може потрібно ввести курс логіки? А на інформатиці вчить як користуватися комп’ютером на користувацькому рівні.
Може получилось трохи сумбурно, не зважайте.
Шестопалов Дата: Чт, 06.05.2010, 09:33 | Повідомлення № 47
Видавець посібників
Повідомлень: 1406
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (gry)
Чому інформатика має право на існування тільки з 9-го класу ??????????
А до 9-го класу, ЩО????
Різні школи - різні програми, різні директори і ЗАВучі, хто, що випросить

Шановні колеги! Деяка аналітична робота проведена і стан викладання інформатики у школах відображений у наглядній схемі, яку можна скачати, розглянути, проаналізувати і висловити побажання для її вдосконалення. Вона, на мою думку, дає відповіді на поставлені gry питання.
Див. http://aspekt-edu.kiev.ua/, скачать "План видавництва "Аспект".


Відредаговано: Шестопалов - Чт, 06.05.2010, 10:50
Ktara Дата: Чт, 06.05.2010, 10:35 | Повідомлення № 48
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Yura_Shrol, про курс логики согласна. Она необходима. Но по стандарту начальной школы логика должна читаться начиная со 2-го класса. А где ее читают? На пальцах пересчитать можно. К тому же не готовят учителя логики. Поэтому читают кто хочет и что хочет. Ну хоть с 2009-2010 учебного года есть Министерская программа по логике в начальной школе, хоть пришли к стандарту чему надо учить. Автор программы А. Митник. Я проводила небольшое исследование из 22 школ логика читается только в 4-х. О чем можно говорить? О каком логическом мышлении?
swetikccc Дата: Чт, 06.05.2010, 11:00 | Повідомлення № 49
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Yura_Shrol)
А на інформатиці вчить як користуватися комп’ютером на користувацькому рівні.

Тоді зовсім потрібно прибрати слово інформатика з назви предмету.
Наведу приклад, перед студентом ставиться задача по обробці даних, він повинен підібрати ПЗ для обробки, якщо підібрати неможливо то написати відповідну програму.
Який це рівень користування?
pasichov Дата: Чт, 06.05.2010, 12:12 | Повідомлення № 50
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Andrey123q)
Насколько я понял из правил Международной олимпиады по информатике Pascal один из разрешенных языков на равне с C и C++
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Olympiad_in_Informatics
International Olympiad in Informatics 2009
"each submitted source program must be written in C, C++ or Pascal"

Разрешен. Толькь как и все остальное ПО он должен быть GNU (Free Pascal, Open Pascal)

mouse Дата: Чт, 06.05.2010, 15:25 | Повідомлення № 51
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Ktara)
О каком логическом мышлении?

Тут соглашусь. Логика, возможно, один из важных предметов. А на сколько я знаю, его очень редко читают. Больше склоняются к информатике, если вообще речь идет об этом.
Andrey123q Дата: Чт, 06.05.2010, 15:33 | Повідомлення № 52
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Quote (pasichov)
Разрешен. Толькь как и все остальное ПО он должен быть GNU (Free Pascal, Open Pascal)

Да, там даже в качестве ОС используется только Linux
PanPete Дата: Чт, 06.05.2010, 15:35 | Повідомлення № 53
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Шестопалов)
Деяка аналітична робота проведена і стан викладання інформатики у школах відображений у наглядній схемі, яку можна скачати

Скачав, проте не побачив даних, які можуть щось конкретне сказати про стан викладання.
pet Дата: Чт, 06.05.2010, 16:20 | Повідомлення № 54
Патріот
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (Yura_Shrol)
Може потрібно ввести курс логіки

як вчитель математики обома руками і ногами -за ;)
Маргарита Дата: Чт, 06.05.2010, 17:03 | Повідомлення № 55
Юний талант
Повідомлень: 142
Нагороди: 3
Рейтинг: 30
Quote (alex)
Хоча то не є інформатика а вивчення натискання кнопок в загальному випадку.
Причина в цьому на мою точку зору в наступному:

Я Вас підтримую в цьому питанні.
Дійсно, мої учні теж у 9 класі кажуть, що все що ми вчимо вони і без нас вже давно навчилися.
З практичної точки зору учні праві. Єдине, чого вони не знають - це не вміють добре володіти термінами.
А увесь матеріал за 9 клас для них як 2Х2. Таку інформатиу як у нас, наукою важкувато назвати.
Дійсно правий той, хто писав тут на форумі, що у молодших класах треба вивчати комп'ютерну грамотність, а починаючи з 7-го класу - інформатику та ІКТ окремими предметами! :?

UDAV, metodis, я згідна з вами, що не тіьки інформатику потрібно вивчати у школі, а й ІКТ теж. Але це треба робити не на такому початковому рівні, як у нас робиться, і обов'язково окремим предметом!

filnick Дата: Чт, 06.05.2010, 17:46 | Повідомлення № 56
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Достиь цікава флудилка розкрутилася в темі - тут і проблеми, і образи, і навіть політичні рекомендації.
Якщо по суті, то для bondar1995, можу запропонувати як варіант комп'терну академію "Крок" ("Шаг") , філіал якої знаходиться у м. Дніпропетровську (Це близько 40 хв маршруткою або 45 хв електричкою від Дніпродзержинська). Набір там якраз до 30 травня, форму навчання можна вибирати на свій смак та й прийом здійснюється саме з 15 років. Детальніше http://itstep.dp.ua/

Quote (Yura_Shrol)
Може потрібно ввести курс логіки? А на інформатиці вчить як користуватися комп’ютером на користувацькому рівні.

Введення курсу логіки в шкільні дисципліни, на мій погляд, передчасне. Сам цей курс витіснить чергову годину математики, фізики чи іншого традиційного шкільного предмету з навчального плану. Формування логічного мислення учнів від цього навряд чи покращиться, бо сама логіка вимагає певної підготовленності.
Єдиний шлях - це наповнення існуючих шкільних предметів завданнями розвиваючого, творчого змісту. Особливо це стосується молодшої школи.
swetikccc Дата: Чт, 06.05.2010, 20:06 | Повідомлення № 57
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Маргарита)
А увесь матеріал за 9 клас для них як 2Х2

Я б так не сказав.
Я не беру за приклад теорію, а елементарщину.
Навіть в тому ж Paint вони знають тільки кнопочки, а ось технологію роботи, зась.
А на фотошопі я сажу одним питанням: як зберегти виділену область(щоб була можливість завантажити її в любий момент).
А форматування тексту, а розробка презентацій, а про векторний навіть мовчу.
Візьмемо, наприклад браузер. Стандартно беруть і описують його.
А можливо наприклад обговорити яких функцій ми чекаємо від нього і показати як вони реалізовані в різних браузерах
От Вам і 2Х2.
alex Дата: Чт, 06.05.2010, 21:42 | Повідомлення № 58
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (swetikccc)
А форматування тексту

1. Давайте порівняємо кількість годин, які виділялось в 10 класі на текстовий редактор і
кількість годин які виділяються зараз в 9 класі.
2. За нормативами проктичну роботу в 9 класі виконують не весь урок, і їх менше ніж в 10 класі.
При всьому бажанні учитель не може, на мою думку, пояснити матеріал в деталях. Змушений пояснювати
на тому рівні, на якому ну нехай 20 % учнів уже знають. Зрозуміло, що зараз почнуть говорити
про індивідуальний підхід, робота в групах і т.д. Реально не все так просто.
3. Більше в принципі до текстового редактора не вертаються. У нас плануються профілі, які передбачають
1 годину на тиждень. Я вибрав вивчення мережі інтернет. І будемо ми три роки по годині в тиждень
більш менш детально вивчати даний розділ.

Постає питання, а які знання будуть в учнів з інших розділів. Можливо в 9 класі потрібно було вивчати тільки операційну систему та текстовий редактор, а в 10 ще два розділи і так до 12 можливо більш менш
ознайомимось з найбільш використовуваними технологіями.

А що будем мати зараз. Алгоритмізації, як такої в принципі не буде.
1. відсутні в достатній кількості кадри
2. низький рівень знаннь учнів з основ алгоритмізації в порівнянні з іншими профілями
3. кількість часу на підготовку до уроку з основ алгоритмізації, який затрачає вчитель більший ( на мою думку)
ніж до іншої теми

Так який вчитель вибере цей профіль, при всьому тому, що ні програми для 10-12 класів нема а ні книжки.
Легко догадатися , що таких шкіл, де буде вивчатись даний предмет на область якщо набереться з 10
то дуже добре.

А тепер в підсумку , що ми маємо.
1. Загально використовуване ПЗ вивчаємо галопом.
2.Три роки вчимо, який прикладний продукт. Не факт, що
він буде найпотрібніший в подальшому житті для учнів.
3. Ту ідею, яку реалізував п.Ершов будучи ініціатором введення предмету інформатика в
школі в загальному випадку повністю вгробили.

Зрозуміло, що буду куча аргументів у учасників форуму на предмет того, що моє розуміння проблеми
не правильне.
Якщо я не правий , то це буде один з не багатьох випадків, коли я буду щиро радий , що помилявся.

Відредаговано: alex - Чт, 06.05.2010, 21:47
pet Дата: Чт, 06.05.2010, 22:07 | Повідомлення № 59
Патріот
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (filnick)
Сам цей курс витіснить чергову годину математики, фізики чи іншого традиційного шкільного предмету з навчального плану. Формування логічного мислення учнів від цього навряд чи покращиться, бо сама логіка вимагає певної підготовленності

ні, не забирати у точних наук))) забирати в таких які виросли за останній час- народознавство, фольклорознавство, обжд, людина та світ- вони практично дублюють біологію, історію, (яку до речі теж не зрозуміло як вчити- то герої молодогвардійці, то ні, то герой Бандера, то ні, то був судимий Я, то ні, то труїли Ю, то ні)))) та інші предмети- етику, естетику, співи(чи як там зараз називаеться цей предмет)))
mudrak Дата: Пт, 07.05.2010, 10:35 | Повідомлення № 60
Активний учасник
Повідомлень: 625
Нагороди: 3
Рейтинг: 36
Quote (pet)
забирати в таких які виросли за останній час- народознавство, фольклорознавство, обжд, людина
Безсумнівно забирати лише в цих "наук", про народознавство могла спокійно розповісти та ж таки історія, (яка до речі взагалі не наука, а політика... ой, то тоді про неї не можна!).
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми вивчення інформатики очима учнів (які проблеми вбачають ті, хто вивчає інформатику)
Сторінка 4 з 10«123456910»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.