Пт, 24.11.2017, 09:41
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 5 з 18«12345671718»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ V: ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ » 5.1 Програмне забезпечення для роботи в школі » Net Support School 8.51 (Заміна відеодрайверів програмою Net Support School 8.51)
Net Support School 8.51
volodschool2 Дата: Пн, 26.05.2008, 08:47 | Повідомлення № 1
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1378
Нагороди: 12
Рейтинг: 277
Не знайшов на форумі відповіді на питання вирішення проблеми з відеодрайверами (не працює 3D) після встановлення прекрасної програми Net Support School 8.51. Якщо хто-небуть має вирішення цієї проблеми, прошу допомогти.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Ср, 04.06.2008, 01:05
volodschool2 Дата: Пн, 20.10.2008, 16:40 | Повідомлення № 61
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1378
Нагороди: 12
Рейтинг: 277
Quote (Ковальчук_Олександр)
А ось така помилка появляється, при спробі з’єднатися з комп’ютером

Ці помилки з'являються після застосування двох файликів з архіву B) . У мене два класи, один новий, на ньому не було 8.51 і там все працює добре, не виникає помилок, вирішилась проблема з відео. А от в старішому класі після 30-денного використання програми був застосований вміст архіву і також виникли віконечка з такими ж повідомленнями ^_^. Впевнений, проблема буде вирішена. Дайте час.
CHIVAN Дата: Пн, 20.10.2008, 20:26 | Повідомлення № 62
Новий користувач
Повідомлень: 5
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Сьогодін встановив NSS 10 на чисту WinXp. "Лікувальний" архів копіював до першого запуску програми. Перезавантажив - усе працює. Спробував в старому класі без переустановки Вінди - працює (NSS 8.51 раніше встановлена не була). Шукаю як згортати панель на учнівських ПК при роботі з NSS 10. Може хто знайшов як? Підскажіть. Програма цікава, в порівнянні з NetOpShcool - швидша, зручніша.
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 21.10.2008, 22:20 | Повідомлення № 63
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3623
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Помилка з несумісністю зникла! Тепер в мене все працює.
Єдина проблема - панель зверху робочого столу. Як її забрати? В налаштуваннях рився, не вийшло.
volodschool2 Дата: Вт, 21.10.2008, 23:39 | Повідомлення № 64
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1378
Нагороди: 12
Рейтинг: 277
Quote (Ковальчук_Олександр)
Помилка з несумісністю зникла! Тепер в мене все працює.

Зникла сама, чи Ви їй допомогли зникнути? Допоможіть іншим "шаманам".
CHIVAN Дата: Ср, 22.10.2008, 10:27 | Повідомлення № 65
Новий користувач
Повідомлень: 5
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
На одному з ПК виникла також проблема сумісності. Переустановив за вищеописаною послідовністтю - все запрацювало. Очевидно причина - крива установка. Панель забрати також не можу. Виключення зі списку учнівських ПК під час роботи в NNS 10 виділення-Delete. Ця процедура корисна коли об'єднані два класи. Дає можливіть працювати тільки з визначеними ПК. Після перезапуску програми знову всі ПК доступні.
vasmaz Дата: Пт, 24.10.2008, 12:03 | Повідомлення № 66
Часто заходить...
Повідомлень: 66
Нагороди: 1
Рейтинг: 11
Quote (Ковальчук_Олександр)
Єдина проблема - панель зверху робочого столу. Як її забрати? В налаштуваннях рився, не вийшло.

Я знайшов як її забрати. Це робиться в настройках. Зараз не пам'ятаю де точно. Завтра подивлюсь в школі і напишу.

Додано (23.10.2008, 21:34)
---------------------------------------------

Quote (volodschool2)
Ці помилки з'являються після застосування двох файликів з архіву

Потрібно і на учнівських компах встановити 10 версію (Студент) і також туди розпакувати цих 2 файли.

Додано (24.10.2008, 12:03)
---------------------------------------------
Забрати панель на учнівських комп'ютерах можна вибравши в меню команду: View/Curent Setting/Student Toolbar. Зняти галочку з Enable Student Toolbar.

sgrecords Дата: Пт, 24.10.2008, 14:36 | Повідомлення № 67
Активний учасник
Повідомлень: 608
Нагороди: 2
Рейтинг: 64
Товариші, підскажіть як налагодити прогу щоб учень не давав згоду на підключення "вчителя до учня", не мав змоги відключитися самостійно.
НІКОЛЯ Дата: Вт, 18.11.2008, 09:24 | Повідомлення № 68
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Quote (LAM85)
Чи існує якась ішна, подібна до вище перерахованих програм? Якщо так то які?

поставити собі 4 нетоп і не морочити голову він непогано розверта даже гугле ераш про на учнівські машини без тормозіння відях ;)
alexax Дата: Чт, 27.11.2008, 22:59 | Повідомлення № 69
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (sgrecords)
Товариші, підскажіть як налагодити прогу щоб учень не давав згоду на підключення "вчителя до учня", не мав змоги відключитися самостійно.

На цій сторінці Встановлення і налаштування програми в картинках
swetikccc Дата: Пт, 28.11.2008, 09:20 | Повідомлення № 70
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3960
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Якщо вы не користуетесь встроеною тестовою системою і планом лекций в Net Support School
Поставьте NetSupport Manager v10.50
Igor66 Дата: Чт, 04.12.2008, 19:27 | Повідомлення № 71
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
При користуванні програмою NSS10 зіткнувся з такою проблемою: При поясненні уроку деякі учнівські ПК самовільно відключаються. І потім для підключення знову, його потрібно перегрузити, що аж ніяк не сприяє нормальному проведення уроку. Хто щось може порадити по даному питанню?
volodschool2 Дата: Чт, 04.12.2008, 23:35 | Повідомлення № 72
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1378
Нагороди: 12
Рейтинг: 277
Quote (Igor66)
деякі учнівські ПК самовільно відключаються

Подібного не траплялося у моїх класах при роботі з NSS8 ні NSS10. Якщо це відбувається з одним і тим же компом, то проблема не з NSS. Перше, що треба перевірити - віруси.
Igor66 Дата: Нд, 07.12.2008, 14:48 | Повідомлення № 73
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Це відбувається з різними компами. Ніякої закономірності непомічено. Проблему з вірусами також виключаю, так як стоїть на кожному ShadowUser.
PanPete Дата: Вт, 09.12.2008, 16:23 | Повідомлення № 74
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (gromko, повідомлення № 69)
Вийшла чергова версія програми для керування комп’ютерними класами — iTALC 1.0.9.

Поставив в класі 1+7. Час загальної інсталяції та налаштувань класу - порядка 30 хвилин. Перше враження - ЧУДОВО!
al-kov Дата: Чт, 18.12.2008, 19:09 | Повідомлення № 75
Часто заходить...
Повідомлень: 91
Нагороди: 1
Рейтинг: 18
Хотів скласти в Net Support School 10.4 тести з'явилося вікно

Який логін та пароль використовувати ?


Відредаговано: al-kov - Чт, 18.12.2008, 19:11
Форум інформатиків » РОЗДІЛ V: ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ » 5.1 Програмне забезпечення для роботи в школі » Net Support School 8.51 (Заміна відеодрайверів програмою Net Support School 8.51)
Сторінка 5 з 18«12345671718»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.