Пн, 24.07.2017, 01:37
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 5«12345»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ V: ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ » 5.1 Програмне забезпечення для роботи в школі » Net Support School 11 та вище (Обговорення програми)
Net Support School 11 та вище
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 26.02.2014, 12:31 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3627
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Створюю тему по обговоренню Net Support School 11 + новіші версії, оскільки версії 8.1, 10.х вже стають не актуальні.

Попередні теми: Тут та тут

[admin]Шановні форумчани! Повідомлення, які не стосуються теми можуть видалятися без попередження![/admin]

Скачати NSS 11 можна з Гугл-драйв: Скачати

Якщо злетів DirectX - робимо по рекомендації Yura_Shrol:
Yura_Shrol Дата: Ср, 16.12.2015, 15:56 | Повідомлення № 31
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 504
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Це в мене карма така чи що, давно не користувався NSS (користувався NOS) через проблеми з прискоренням Direct. Вирішив поставити і знову маю проблеми (на вчительській машині).

"Функциональные характеристики Direct3D недоступны.  Проверьте, что используется последняя версия драйвера от изготовителя оборудования."

Я мабуть багато пропустив і проблема вирішується, от тільки як???
Хто підкаже?
Версія 11


Відредаговано: Yura_Shrol - Ср, 16.12.2015, 18:47
Bandalak Дата: Чт, 17.12.2015, 09:44 | Повідомлення № 32
Лідер форуму
Повідомлень: 5204
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Десь на попередніх сторінках описуються танці з бубном. Але особисто у мене нічого з того не вийшло. Так і працюю без Direct3D.
Yura_Shrol Дата: Пт, 18.12.2015, 01:27 | Повідомлення № 33
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 504
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Питання вирішене!

Summary
It has been discovered that under certain circumstances DirectX functions could be left disabled following a remote Control session when using NetSupport Manager NetSupport School/Inform.
Details
To resolve the problem first re-enable DirectX this can be achieved by modifying the below registry key:
Open the below registry key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\GraphicsDrivers\DCI
Change the Timeout value to 7

Хоча по версії вроді не зовсім то але в мене запрацювало.


Відредаговано: Yura_Shrol - Пт, 18.12.2015, 01:30
Bandalak Дата: Пт, 18.12.2015, 09:35 | Повідомлення № 34
Лідер форуму
Повідомлень: 5204
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Цитата Yura_Shrol ()
Питання вирішене!

Хто може професійно перекласти цю статтю?
Про ключ реєстра зрозумів, а що робити з DLL-ками - не ясно!
Yura_Shrol Дата: Пт, 18.12.2015, 10:25 | Повідомлення № 35
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 504
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Нічого з длл-ками не робив.
volodschool2 Дата: Пт, 18.12.2015, 13:29 | Повідомлення № 36
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1314
Нагороди: 12
Рейтинг: 247
Bandalak, після маніпуляцій з реєстром потрібно перезавантажити комп, мені допомогло. 
Цитата Yura_Shrol ()
Питання вирішене!
Yura_Shrol, дякую за цінну інфу.
Yura_Shrol Дата: Пт, 18.12.2015, 17:58 | Повідомлення № 37
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 504
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Записати в шапку щоб не загубилось, може ще кому згодиться.
Bandalak Дата: Сб, 19.12.2015, 08:56 | Повідомлення № 38
Лідер форуму
Повідомлень: 5204
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Цитата Yura_Shrol ()
Записати в шапку щоб не загубилось, може ще кому згодиться.

Вже!
gry Дата: Ср, 03.02.2016, 12:51 | Повідомлення № 39
Наполегливий учасник
Повідомлень: 990
Нагороди: 2
Рейтинг: 90
NSS 11 вставився без проблем, працює всі функції опції працюють, але сильно "гальмує" інтернет (навіть тоді коли програма не запущена). (Процесор - 4 ядра, 4Гб пам’яті, інтернет - оптика - 70-100 М/с). Відключаю в диспетчері завдань всі процеси , пов'язані з НСС - не допомогає. "Зніс" програму, почитив реєстр - працює нормально, інтернет "літає". Може десь там налаштування є які мені не відомі ?
LemSug Дата: Ср, 21.12.2016, 13:06 | Повідомлення № 40
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Цитата gry ()
але сильно "гальмує" інтернет

Спробуйте змінити налаштування "low bandwith mode" з "wireless" на "never". School --> Configuration --> Perfomance
Прикріплення: 9863121.png(41Kb)
gry Дата: Ср, 21.12.2016, 18:33 | Повідомлення № 41
Наполегливий учасник
Повідомлень: 990
Нагороди: 2
Рейтинг: 90
Цитата LemSug ()
Спробуйте змінити налаштування
Дякую. "Пошептало"...
vinohodov Дата: Ср, 11.01.2017, 10:58 | Повідомлення № 42
Прописаний назавжди
Повідомлень: 320
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Цитата Pentiume ()
Проблема у файлі  PCICTL.DLL який є папці  NetSupport Manager i Використовуючи Редактор Реєстру  (REGEDIT) знайтіть і додайте цю стрічку :
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Productive Computer Insight\PCICtl\ConfigList\Standard\UI\ConnectTimeout Value ="20000"
Перезагрузіть  NetSupport Control і спробуйте перепідключити клієнта
 Щось не можу розібратись. Заходжу в HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE а далі як?
Спробував reg add і далі весь цей рядок пише синтаксична помилка


Відредаговано: vinohodov - Ср, 11.01.2017, 12:50
LemSug Дата: Ср, 11.01.2017, 14:14 | Повідомлення № 43
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
На учнівських компьютерах такі налаштування, при яких монітори "гаснуть" через 20 хвилин простою. Після встановлення 11-ї версії монітори учнівських комп'ютерів "гаснуть" навіть під час демонстрації вчительского робочого столу. На 10-й версії такого не відбувалось. Вони навіть вмикались самостійно, якщо починалась демонстрація. Може хтось знає як вирішити цю проблему?
vinohodov Дата: Ср, 18.01.2017, 14:04 | Повідомлення № 44
Прописаний назавжди
Повідомлень: 320
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Проблема у файлі  PCICTL.DLL який є папці  NetSupport Manager i Використовуючи Редактор Реєстру  (REGEDIT) знайтіть і додайте цю стрічку :
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Productive Computer Insight\PCICtl\ConfigList\Standard\UI\ConnectTimeout Value ="20000"
Перезагрузіть  NetSupport Control і спробуйте перепідключити клієнта
Прошу допомоги! Хто може допомогти зробити такі дії?
argun Дата: Ср, 18.01.2017, 18:43 | Повідомлення № 45
Прописаний назавжди
Повідомлень: 473
Нагороди: 1
Рейтинг: 32
Цитата vinohodov ()
Прошу допомоги! Хто може допомогти зробити такі дії?
Пробачте, ви описали вирішення проблеми і просите допомоги на виконаня цих дій.
А самі чому?
Я щось не так зрозумів?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ V: ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ » 5.1 Програмне забезпечення для роботи в школі » Net Support School 11 та вище (Обговорення програми)
Сторінка 3 з 5«12345»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.