Вт, 21.11.2017, 23:17
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 3«123
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.4 Підручники з інформатики для 12-річної школи » Конструктивні зауваження до всіх підручників для 9-го класу (Висловлюємо думки про підручники стимулюючи їх удосконалення)
Конструктивні зауваження до всіх підручників для 9-го класу
Bandalak Дата: Пт, 25.12.2009, 23:53 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5532
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Я пропоную діючим вчителям, котрі викладають у 9-му класі по тому чи іншому підручнику, аналізувати його "по гарячих слідах".
Будемо писати тут про таке:
1. Який підручник Вам дістався по держзамовленню (або ви придбали додатково);
2. Наскільки він відповідає програмі Завадського;
3. Знайдені помилки та недоречності;
4. Побажання та зауваження;
5. Інформацію про те, як сприймають матеріал учні;
6. Чи встигають учні за урок все опанувати;
7. Як працюють учні з підручником вдома;
8. Чи достатньо цього підручника для підготовки вчителя до уроку;
9. Які додаткові засоби розроблені до підручника і яка їх якість.

Обговоренню підлягають усі існуючі підручники для 9-го класу:
1. " Інформатика. 9 клас"/Ривкінд, Чернікова, Шакотько, Лисенко; "Генеза".
2. " Інформатика. 9 клас"/Завадський, Стеценко, Левченко; "BHV".
3. " Інформатика. 9 клас"/подружжя Володіних; "Гімназія".
4. " Інформатика. 9 клас"/Морзе, Вебер, Кузьминська; "Школяр".
5. " Інформатика. 9 клас. Підручник для 12-річної школи"/Глинський; "Деол".
6. " Інформатика. 9 клас. Перший рік"/Шестопалов, Пилипчук, Табарчук; "Аспект".
Якщо хтось з авторів заперечує проти такого обговорення - кричіть і ми прибиремо ваш підручник із цієї теми!!!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

koljada Дата: Нд, 24.01.2010, 22:50 | Повідомлення № 31
Часто заходить...
Повідомлень: 95
Нагороди: 1
Рейтинг: 10
Quote (salal)
програма 9-го класу переобтяжена нудною і малозрозумілою для учнів теорією

Підтримую! Підручник І.Завадського, який отримала наша школа, розрахований на учнів, які мають навички роботи вдома, або хоча б другого року навчання. Це раз. Ну ладно RAR умовній, а NERO, чи Касперський? Невже якась школа придбала, чи може МО роздає? Треба розробникам програм враховувати забезпеченість шкіл програмами. Я жодної практичної на провів, 17 учнів - ділити не можна (не менше 8 у групі), лише у одного вдома є ноутбук, інші - з чистого листа навчання, суцільна теорія. А клас - 4+1. Тому і доводиться вибирати теорія, чи практика. Таке враження, що у нас міністерство на одному острові, автори на іншому, вчителі з учнями на іншому, та й той готовий розколотись. А чує той до кого вітер попутний. Добре, що хоть автори голос подали, образились тільки даремно. Підручник це ж не твори Маркса-Енгельса, для поличок.
На мою думку, для учнів, які не мають постійного доступу до ПК, необхідно 2 години - на першій теорія та знайомство з інтерфейсом, інструментами, прийомами роботи, а на другому часі самостійна робота над практичною роботою.
filnick Дата: Нд, 24.01.2010, 23:33 | Повідомлення № 32
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (salal)
програма 9-го класу переобтяжена нудною і малозрозумілою для учнів теорією. Іноді здається, що ми занімаємося професійною, а не загальною освітою.

Це стосується, на превеликий жаль, не тільки інформатики, а й більшості навчальних предметів, які вивчаються у 9 класі.
salal Дата: Пн, 25.01.2010, 07:47 | Повідомлення № 33
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (koljada)
На мою думку, для учнів, які не мають постійного доступу до ПК, необхідно 2 години - на першій теорія та знайомство з інтерфейсом, інструментами, прийомами роботи, а на другому часі самостійна робота над практичною роботою.

Для технологічної дисципліни (а шкільна інформатика сьогодні - це саме технологічна на 70% дисципліна) це досить правильний підхід. Практика трудового навчання в нормальній радянській системі освіти була кращим підтвердженням цього. Щоб навчити щось робити, потрібен певний час на відпрацювання прийомів. Нажаль сучасні науковці від освіти цього не розуміють, а скоріше - не хочуть розуміти.
Осип Дата: Пн, 25.01.2010, 11:06 | Повідомлення № 34
Новий користувач
Повідомлень: 4
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (salal)
Чи є необхідність 9-класникам (початківцям у вивченні інформатики) давати таку інфомацію і так детально?

Дуже справедливе зауваження. Бачу повну байдужість учнів до підручника. Перестали читати підручник і заявляють, що нічого не розуміють. Бачу, що хитрять. Просто не читають і все. Намагаюсь щось пояснити. Безрезультатно. По очах бачу, що їм це не цікаво. Проблема і в підручнику і в програмі і в змісті освіті. Але як це можна змінити сьогодні?

Вчитель-з-Києва Дата: Пн, 25.01.2010, 11:20 | Повідомлення № 35
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Quote (Осип)
Бачу повну байдужість учнів до підручника. Перестали читати підручник і заявляють, що нічого не розуміють. Бачу, що хитрять. Просто не читають і все.

А Ви спробуйте використовувати "Робочий зошит", коштує всього 6 грн., ПІДХОДИТЬ ДО БУДЬ-ЯКОГО НАПИСАНОГО ЗА ПРОГРАМОЮ ПІДРУЧНИКА.
Детальніше див. http://aspekt-edu.kiev.ua/index.php?do=static&page=pzipr9kl
Під час виконання практичних робіт ДОЗВОЛЯЙТЕ КОРИСТУВАТИСЯ будь-якою інформацією. Нехай підглядають, списують, користуються шпаргалками. Це не допоможе, завдання складені так, що більше 3-4 балів не "заробиш", якщо не вивчив матеріал за підручником.
Quote (Осип)
щось пояснити. Безрезультатно.

Помагайте лише тим, хто звернеться до Вас з питанням. Всі інші, якщо хочуть бути (ЦЕНЗУРА), то це їх вибір!
swetikccc Дата: Пн, 25.01.2010, 16:22 | Повідомлення № 36
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Вчитель-з-Києва)
А Ви спробуйте використовувати "Робочий зошит", коштує всього 6 грн., ПІДХОДИТЬ ДО БУДЬ-ЯКОГО НАПИСАНОГО ЗА ПРОГРАМОЮ ПІДРУЧНИКА.
Детальніше див. http://aspekt-edu.kiev.ua/index.php?do=static&page=pzipr9kl
Під час виконання практичних робіт ДОЗВОЛЯЙТЕ КОРИСТУВАТИСЯ будь-якою інформацією. Нехай підглядають, списують, користуються шпаргалками. Це не допоможе, завдання складені так, що більше 3-4 балів не "заробиш", якщо не вивчив матеріал за підручником.

І чому може навчити ця практична?
Тому що спільні документи уже розшарені, так ні їх потрібно ще розшарити.
Для чого йти через мережу знаючи айпі?
А для вчителя скільки роботи ;)


Відредаговано: swetikccc - Пн, 25.01.2010, 16:25
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.4 Підручники з інформатики для 12-річної школи » Конструктивні зауваження до всіх підручників для 9-го класу (Висловлюємо думки про підручники стимулюючи їх удосконалення)
Сторінка 3 з 3«123
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.