Вт, 24.10.2017, 01:32
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 5 з 11«12345671011»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.4 Підручники з інформатики для 12-річної школи » Відкритий конкурс підручників з Інформатики для 9-го класу (Запрошуємо вчителві учнів та їх батьків до обговорення)
Відкритий конкурс підручників з Інформатики для 9-го класу
1.1. " Інформатика. 9 клас"/Ривкінд, Чернікова, Шакотько, Лисенко; "Генеза".[ 8 ][17.02%]
2.2. " Інформатика. 9 клас"/Завадський, Стеценко, Левченко; "BHV".[ 11 ][23.40%]
3.3. " Інформатика. 9 клас"/подружжя Володіних; "Гімназія".[ 6 ][12.77%]
4.4. " Інформатика. 9 клас"/Морзе, Вебер, Кузьминська; "Школяр".[ 7 ][14.89%]
5.5. " Інформатика. 9 клас. Підручник для 12-річної школи"/Глинський; "Деол".[ 11 ][23.40%]
6.6. " Інформатика. 9 клас. Перший рік"/Шестопалов, Пилипчук, Табарчук; "Аспект".[ 14 ][29.79%]
Усього відповідей: 47
Ковшун Дата: Ср, 09.09.2009, 16:35 | Повідомлення № 1
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Відкритий конкурс підручників з Інформатики для 9-го класу.
Запрошуємо вчителів, учнів та їх батьків до участі у незалежній експертизі засобів навчання
Інформатики, які пропонуються на 2009/2010 навчальний рік. Потрібно відмітити підручник
із наведеного списку, якому віддаєте перевагу. Можете у повідомленні аргументувати свій вибір.

1. " Інформатика. 9 клас"/Ривкінд, Чернікова, Шакотько, Лисенко; "Генеза". ОЗНАЙОМИТИСЬ
2. " Інформатика. 9 клас"/Завадський, Стеценко, Левченко; "BHV". ОЗНАЙОМИТИСЬ
3. " Інформатика. 9 клас"/подружжя Володіних; "Гімназія". ОЗНАЙОМИТИСЬ
4. " Інформатика. 9 клас"/Морзе, Вебер, Кузьминська; "Школяр". ОЗНАЙОМИТИСЬ
5. " Інформатика. 9 клас. Підручник для 12-річної школи"/Глинський; "Деол". ОЗНАЙОМИТИСЬ
6. " Інформатика. 9 клас. Перший рік"/Шестопалов, Пилипчук, Табарчук; "Аспект". ОЗНАЙОМИТИСЬ

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Anetta Дата: Чт, 24.09.2009, 00:07 | Повідомлення № 61
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Вчитель-з-Києва)
за вторую половину лепят громоздкие и непотребные книжищи людьми, далёкими от школы

Вам самому не стыдно такое утверждать? Кого Вы называете далеким от школы? Ваши высказывания на форуме говорят о том, что с авторами учебников Вы знакомы лично - и это реальные учителя с реальными учениками, методиками и результатами этих методик. Покажите хоть одного далекого от школы среди авторов учебников № 1 и № 3. И когда стала далекой от школы Кузьминская ( № 4 )? А Морзе как учитель в 10 раз талантливее каждого из нас. И многие учителя Украины на себе это почувствовали. Стыдно, уважаемый.
И ругать надо не тех авторов, которые победили в конкурсе (проигравшие всегда ругают победителей). Надо ругать тех, кто ставит знак равенства между сжатием и архивацией, сжимая при этом информацию. Вот где полное пренебрежение истиной! А авторы №1 - №4 прочитали в программе не только левый столбик - содержание, но и правый - требования к результатам обучения. И различают требования: называть, описывать, объяснять. На что и нам всем стоит обратить внимание. А не пытаться поверхностным называнием подменять объяснение принципов.
filnick Дата: Чт, 24.09.2009, 02:20 | Повідомлення № 62
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Anetta)
А не пытаться поверхностным называнием подменять объяснение принципов.

Якби ще автори не забували про принципи дидактики...
Маю на увазі не лише авторів підручників чи навчальних програм, а й керівників та працівників Міністерства освіти та науки, управлінь освіти, численних інститутів післядипломної педосвіти.
Коли, нарешті, не на словах, а реально стануть на сторону дитини (про турботу і права якої безперервно декларують).
Фактичні дані по 9 класу:
- 33-35 год. тижневого навантаження на дев'ятикласника (типовий навч. план для звичайної школи) - це щодня по сім уроків;
- 17-18 навчальних предметів (без врахування варіативної частини);
- перероблені програми середньої школи (для 11-класника) на учнів 9 класу з УСІХ навчальних предметів;
- надмірне перенасичення тих же навчальних програм термінами, визначеннями, поняттями, датами, законами. формулами, творами, подіями (які необхідно називати, описувати, пояснювати, формулювати, вчити напам'ять, цитувати);
- 2-2,5 годин (відповідно санітарних норм) на приготування домашнього завдання.
Неважко підрахувати:
На виконання д/з із одного предмету потрібно 20 хвилин. А тепер спробуйте за цей час виконати завдання з математики, вивчити теорему, розв'язати задачі з фізики, перекласти текст з іноземної мови, вивчити уривок з літератури, скласти порівняльну таблицю з біології і т.д.
В середньому дев'ятикласник, виконуючи передбачені нашою освітою завдання, щоденно працює (змушений працювати) 12 годин. Ще врахуємо гуртки, факультативи, курси, секції, МАН тощо, а також час на дорогу із школи та до школи, виходить всі 14-15 годин. Тривалість робочого часу для дорослого, між іншим, 8 годин.
А більша частина дітей реагує на цей інформаційний потік досить елементарно - вони його фізично не сприймають (ігнорують) і не відкриватимуть товстенні підручники, написані науковою мовою наших вчених мужів.
P.S. Міністерство охорони здоров'я офіційно визнало, що близько 80% підлітків мають проблеми із здоров'ям.
Anetta Дата: Чт, 24.09.2009, 08:08 | Повідомлення № 63
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Все эти проблемы Вы не решите оскорблением авторов учебников, победивших в конкурсе.
А если ратовать за принципы дидактики, то стоило бы уважать их все одинаково, в том числе и принцип научности. Но его почему-то игнорируют, когда хвалят литературу с фактическими ошибками.
Глинський__Ярослав Дата: Чт, 24.09.2009, 09:17 | Повідомлення № 64
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (Anetta)
Все эти проблемы Вы не решите оскорблением авторов учебников, победивших в конкурсе.

Де Ви бачили, щоб хтось ображав авторів, які перемогли в конкурсі?
На мою думку переможців немає, а є призначені декількома зацікавленими особами 1-4 місця, які отримали доступ до держфінансування.
На форумі йде досить дружнє обговорення і є слушні зауваження. Це шанс для вчителів і учнів, що підручники для 10-го класу будуть кращі. А якщо хтось прирівнює підручник Володіних до підручника Зарецької і Ко., то це велика честь цим авторам, а не образа.
alex Дата: Чт, 24.09.2009, 09:45 | Повідомлення № 65
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Anetta)
Все эти проблемы Вы не решите оскорблением авторов учебников

Мені не зрозуміло Чому Ви вважаєте що хороша людина, прекрасний спеціаліст не може
написати дряний підручник? На мою думку йде обговорення не авторів, а підручників.

mouse Дата: Чт, 24.09.2009, 10:34 | Повідомлення № 66
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (alex)
На мою думку йде обговорення не авторів, а підручників.

Підтримую. Не варто спускатись до образ.
З авторами підручників (з деякими із них) знайомий особисто. Знаю їх як чудових фахівців, що працюють не рахуючись з часом тощо.
А вміння доступно писати, це, звичайно, талант.
Гадаю, пройде рік. І побачимо, які підручники кращі. які варто використовувати.
Буває дітям цікаво одне, а вчителю інше.
Особисто я всіх підручників не бачив, але знаю точно, що результат (успішність) робе не підручник, а вчитель. Підручник - це лише засіб.
Форум існує 2 роки. Ми з Вами написали спільну працю, хоча б одну? А могли. Уявіть метод посібник з розділу - 20 авторів.
Бачив розділи форуму з конкретних тем - порожні. Критикувати легко, а писати - важко.
Я за те, щоб підручники проходили апробацію, вчителі писали відгуки, а потім вже все інше.
:?
Вчитель-з-Києва Дата: Чт, 24.09.2009, 11:54 | Повідомлення № 67
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Quote (Anetta)
Вам самому не стыдно такое утверждать? Кого Вы называете далеким от школы? Ваши высказывания на форуме говорят о том, что с авторами учебников Вы знакомы лично - и это реальные учителя с реальными учениками, методиками и результатами этих методик. Покажите хоть одного далекого от школы среди авторов учебников № 1 и № 3. И когда стала далекой от школы Кузьминская ( № 4 )? А Морзе как учитель в 10 раз талантливее каждого из нас. И многие учителя Украины на себе это почувствовали. Стыдно, уважаемый.

Каюсь! Стыдно! Хотя не понимаю, коим образом замечанием о плохом качестве учебников истории, биологии, математики... и о советской системе обеспечения учебниками, принципиально не в состоянии обеспечить школы хорошими учебниками, я оскорбил уважаемых мною авторов-информатиков (ни на конференциях, ни в переписке, ни на форуме я о авторах-информатиках ни одного плохого слова не сказал!), мне не понятно.

Где Вы нашли крамолу в моих словах? Привожу их полностью:
В том то и весь фокус, что у родителей побираться не надо! Отдай государственные деньги школе - и все проблемы качественного и дешёвого учебника решаются автоматически. УЧИТЕЛЬ ДЛЯ СЕБЯ И СВОИХ УЧЕНИКОВ ПЛОХОГО УЧЕБНИКА НЕ КУПИТ!!! Так сделано давным-давно в Европе! У нас же по существующей ещё советской системе принципиально невозможно обеспечение школ хорошими учебниками. Из денег, выделяемых государством, половина растаскивается чиновниками, а за вторую половину лепят громоздкие и непотребные книжищи людьми, далёкими от школы (но близкими к "кормушке"). Пока не сломаем эту насквозь коррумпированную практику, хорошего учебника истории, биологии, физики. математики... в школе не будет!
Призываю голосовать за того кандидата в президенты, который будет гарантировать внедрение европейской конкурентной системы обеспечения школ качественными и дешёвыми учебниками с передачей денег тем, кто будет этими учебниками пользоваться!!!

Додано (24.09.2009, 10:54)
---------------------------------------------

Quote (Anetta)
А Морзе как учитель в 10 раз талантливее каждого из нас. И многие учителя Украины на себе это почувствовали.

Несомненно! Знакомился с учебником 9-го класса авторского коллектива, возглавляемого Натальей Викторовной Морзе. Произвёл наилучшие впечатления качеством учебного материала, компактным его изложением и доступной ценой 25 грн. Ей как-раз пришлось продираться через рогатки МОНУ и у неё не было другого выхода в условиях конкуренции, как сделать свой учебник таким, чтобы его качества были неоспоримы.


Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Чт, 24.09.2009, 11:55
Шестопалов Дата: Чт, 24.09.2009, 12:04 | Повідомлення № 68
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (mouse)
Я за те, щоб підручники проходили апробацію, вчителі писали відгуки, а потім вже все інше.

Браво! Після апробації у видавництві "Аспект" друкуються другі видання "Посібника" і "Зошита" для 9-го класу, у яких враховані зауваження та пропозиції вчителів різних регіонів України. Якщо Ви бажаєте прийняти участь у їх покращенні у третьому виданні, зверніться до мене і я Вам вишлю по одному примірнику посібника і зошита на відгук діючого вчителя. З повагою!
PanPete Дата: Чт, 24.09.2009, 12:37 | Повідомлення № 69
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Шестопалов)
Після апробації у видавництві "Аспект" друкуються другі видання "Посібника" і "Зошита" для 9-го класу, у яких враховані зауваження та пропозиції вчителів різних регіонів України.

Шановний, не путайте апробацію з ознайомленням! Про апробацію ви зможете говорити тоді, колм учні пройдуть курс по вашому підручнику "від корочки до корочки ". Де ви взяли вундеркіндів щоб провести цей процес так швидко? Не подобається слово ОЗНАЙОМЛЕННЯ, то вживайте РЕЦЕНЗУВАННЯ, але аж ніяк не АПРОБАЦІЯ
Шестопалов Дата: Чт, 24.09.2009, 13:37 | Повідомлення № 70
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (PanPete)
Шановний, не путайте апробацію з ознайомленням! Про апробацію ви зможете говорити тоді, колм учні пройдуть курс по вашому підручнику "від корочки до корочки ".

Дозвольте мені говорити те, що вважаю за потрібне! У "парторгах" не нуждаюсь!
На других сторінках "Посібника" і "Зошита" написано:
"Пробний випуск для апробації в умовах навчального процесу. Зауваження та пропозиції щодо змісту надсилайте на адресу aspekt@sh.km.ua Після випробування в різних регіонах України та обробки зауважень виправлене і доповнене видання буде подане на розгляд експертної комісії МОН України для одержання відповідного грифу".
Прийшли зауваження та пропозиції від вчителів. Коли перший тираж (2000 і 5000) розійшовся Україною, підготували другий тираж (вже 5000 і 10000), виправлений і доповнений. Будемо проводити апробацію далі загальноприйнятною методикою послідовних випробувань і вдосконалень! Чи краще "бухнуть" в тираж зразу 100 тис. "без права на ошибку"? Така "методика" процвітає при боротьбі за держзамовлення, коли вдосконалення змісту підручника зайве. Мені ж за свої гроші потрібно постаратися зробити навчальні засоби якомога кращими!


Відредаговано: Шестопалов - Чт, 24.09.2009, 13:46
filnick Дата: Чт, 24.09.2009, 20:32 | Повідомлення № 71
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Anetta)
Все эти проблемы Вы не решите оскорблением авторов учебников, победивших в конкурсе.

Жодних образ авторів в моєму повідомленні не було.
Quote (Anetta)
если ратовать за принципы дидактики, то стоило бы уважать их все одинаково, в том числе и принцип научности. Но его почему-то игнорируют, когда хвалят литературу с фактическими ошибками.

Безумовно, поважати потрібно принципи дидактики (в т.ч. науковість, в т.ч. доступність), поважати потрібно і учасників навчального процесу (учнів та вчителів)
Ktara Дата: Чт, 24.09.2009, 21:42 | Повідомлення № 72
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3909
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
тут обговорюємо тільки підручники. Всі повідомлення, що стосувалися обговорення програми перенесені у нову тему
Anetta Дата: Пт, 25.09.2009, 12:26 | Повідомлення № 73
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Шестопалов)
Після апробації у видавництві "Аспект" друкуються другі видання "Посібника" і "Зошита" для 9-го класу, у яких враховані зауваження та пропозиції вчителів різних регіонів України.

А как быть с теми ошибками, которые оказались в первых версиях? Пока учителя со всей Украины предлагают исправления для улучшения Ваших книг, сколько детей со всей Украины изучают информатику по книгам, в которые изменения не внесены. Потом Вы получите гриф МОН, а у детей второго шанса не будет
Bandalak Дата: Пт, 25.09.2009, 12:55 | Повідомлення № 74
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (Anetta)
Потом Вы получите гриф МОН, а у детей второго шанса не будет

Але якщо таку апробацію не провести, то шансу не буде і в дітей наступних поколінь.

А взагалі помилки, що знаходяться під-час апробації кожен добросовісний вчитель здатний виправити на ходу, це не проблема!!!

mouse Дата: Пт, 25.09.2009, 13:40 | Повідомлення № 75
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Bandalak)
Але якщо таку апробацію не провести, то шансу не буде і в дітей наступних поколінь.

Підтримую на 100%! Для того вона і апробація. Починати завжди важко. Першому йти по мінному полі важко і страшно. Але без цього не буде взагалі нічого.
Галузь Інформатика розвивається так швидко. Що ніякі підручники не встигнуть. Але загальні підходи, методики залишаться.
Пригадаймо перші підручники. Наприклад, про Офіс 2000, потім 2002, потім 2003, потім 2007, скоро наступний...
Це не є проблемою. Головне підхід до викладання самого Офісу, методи, які при цьому використовуються.
А раптом через 1-2 всіх поголовно змусять перейти на ОпенОфіс!
Ми з вами вчителі. Наша мета навчити вчитися перш за все. Розвинути особистість. Виховати громадянина країни, а не "кнопкодава" прив*язаного до конкретного ПО.
---------------------------------------------------------
Висновок: Апробація - це шлях до вдосконалення не стільки підручника, скільки розвиток методики навчання інформатики, відкриття ефективних методів і прийомів при вивчення тем....
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.4 Підручники з інформатики для 12-річної школи » Відкритий конкурс підручників з Інформатики для 9-го класу (Запрошуємо вчителві учнів та їх батьків до обговорення)
Сторінка 5 з 11«12345671011»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.