Вт, 12.12.2017, 17:59
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 3«123»
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІХ: ІНТЕРНЕТ, МЕРЕЖІ, ХОСТІНГ » 9.8 Рубрика системного адміністратора » LMS-системи (Системи для створення курсів і навчання онлайн)
LMS-системи
swetikccc Дата: Пт, 22.05.2009, 12:38 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Всім відома LMS Moodle, але є багато інших систем, наприклад Claroline.
Поговоримо тут про використання LMS, або наприклад TCExam программа для перевірки знань, встановлюеться на сервер.
Посилання, обговорення, використання подібних програм тут

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Пт, 22.05.2009, 20:37
PanPete Дата: Вт, 30.03.2010, 21:02 | Повідомлення № 16
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
swetikccc, локалка не проходить, так як завдання експеременту - практичне визначення доцільності створення дистанційки для ЗОШ (чи будуть користувачі курсів, чи інші викладачі школи підуть на створення своїх курсів, тощо).
Newbie, Jokerz, дякую за оперативний відгук, проте з запитанням поспішив - сьогодні було вирішено питання з фінансуванням проекту.
Andrey123q Дата: Пт, 09.04.2010, 18:44 | Повідомлення № 17
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Что если использовать LMS в локальной сети для раздачи инструкций к практическим работам, получения файлов ответов на задания, теоретических сведений, проводить тесты и т.п.? Учащийся будет наочно видеть все свои оценки.

Відредаговано: Andrey123q - Пт, 09.04.2010, 18:56
swetikccc Дата: Пт, 09.04.2010, 19:49 | Повідомлення № 18
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Quote (Andrey123q)
Что если использовать LMS в локальной сети для раздачи инструкций к практическим работам, получения файлов ответов на задания, теоретических сведений, проводить тесты и т.п.? Учащийся будет наочно видеть все свои оценки.

Головне кожен буде працювати під своїм логіном і буде доступна статистика
Andrey123q Дата: Пт, 09.04.2010, 20:19 | Повідомлення № 19
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Quote (swetikccc)
Головне кожен буде працювати під своїм логіном і буде доступна статистика

Само собой разумеется, правда у нас зачастую на некоторых ПК сидят по 2а человека - как тут быть... Например, один из 2х заболел - потом пришел и если один логин на 2х, то статистика не будет соответствовать ситуации.

Додано (09.04.2010, 20:19)
---------------------------------------------
Дилемма

mouse Дата: Сб, 10.04.2010, 22:03 | Повідомлення № 20
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Маю досвід роботи в мережі локальній такої системи. Нормально працює без проблем.
А щодо 2-е за пк - то є методи коли їх можна розсадити. Бо двое за ПК - то є дурниці.
PanPete Дата: Нд, 11.04.2010, 11:00 | Повідомлення № 21
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (mouse)
А щодо 2-е за пк - то є методи коли їх можна розсадити. Бо двое за ПК - то є дурниці.

Поділіться, тільки такими, які можна впровадити реально, а не теоретично. Особливо цікавить використання "каруселі" при проведені практичних робіт в умовах діючої програми для 9-го класу. Бажано побачити реальний план уроку з використанням методів "розсадки".
Andrey123q Дата: Нд, 11.04.2010, 15:07 | Повідомлення № 22
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Quote (mouse)
А щодо 2-е за пк - то є методи коли їх можна розсадити. Бо двое за ПК - то є дурниці.

Интересно как? В группе 29 человек, компьютеров 17 - 2е подгруппы, 2е аудитории по 8 и 9 ПК. Несколько лет назад бывало и по 3и человека за компьютером (меньше компьютеров было).
Я понимаю что дурниці, ну а что ж делать?
mouse Дата: Нд, 11.04.2010, 22:28 | Повідомлення № 23
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Andrey123q)
Я понимаю что дурниці, ну а что ж делать?

Задів за болюче.. відчуваю....
Але це не від мене залежить, що така ситуація.
Програма за 9 клас унікальна, про це говорили вже. Але в маю досвід роботи при умові часу за ПК 15 хвилин. Одна група виконує завдання за партами інша за Пк. Потім міняються місцями. Виходить 30 хв. Ще 15 є для іншого. Гадаю, що не слід хотіти зробити багато за урок. Краще нехай вивчать де яка панель у Ворді і кнопочки, основні. І це буде добре.
В мене завжди викликає подив вимоги, які зазначені в програмах - вміти, знати, мати уявлення. ВОни дуже часто абстрактні. Мав щастя читати програми з інформатики Франції. Розписано до дрібничок, що учень має вміти і знати - і це можна конкретно перевірити. Варіанти на зразок - дає повну відповідь, там нема. Тому намагаюсь сам від студентів чітких знань і вмінь.
Не знаю, чи зміг чітко це пояснити - час пізній....
Andrey123q Дата: Нд, 11.04.2010, 23:57 | Повідомлення № 24
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Quote (mouse)
Одна група виконує завдання за партами інша за Пк. Потім міняються місцями. Виходить 30 хв. Ще 15 є для іншого.

На рівні шкільних програм можливо це можна реалізовувати, але на рівні ВНЗ (хоча б коледжу) робота за партою абсолютно не доцільна. Наприклад, як за партою вивчати програму AutoCAD, і не просто вивчати базові функкцій, а студенти за декілька занять (а не 15 чи 30 хв) повинні зробити складні креслення. Це стосується в принципі вивчення будь-якої програми на більш менш серйозному рівні - тіж програми пакету MS Office. Більш раціональним мені здається є садити разом студентів однакового рівня та щоб під час пари вони просто мінялись, один робе одну частину інший іншу і т.д. Так ми й діємо. Навіть коли розсаджуємо такі пари, то їх ефективність окремо один від одного не спадає. Якщо хто не знає де які кнопочки знаходяться, в нас є методички - відкривай читай, все доступно написано та роз'яснено. Ми взагалі йдемо по шляху збільшення обсягу - швидко роблять.
Крім того, якщо в групі таких пар за одним ПК лише кілька, то при чергуванні ПК-парта їх темп буде абсолютно випадати від інших. Інший момент: об'єми робіт знизяться вдвічі.
Ні, мені здається чергування ПК-парта це дуже компромісне рішення і лише за умови великої недостачі комп'ютерів та специфіки навчання. І для наших умов і методики, як ви кажите, то є дурниці:)


Відредаговано: Andrey123q - Пн, 12.04.2010, 00:15
PanPete Дата: Пн, 12.04.2010, 00:25 | Повідомлення № 25
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Не вписуються отих 15 хвилин, що залишаються вільними від каруселі, в потреби шкільного вчителя. Йти запропонованим шляхом можна тільки в випадку підготовки "користувачів, що ознайомлені з інтерфейсом окремих версій програмного забезпечення".
Newbie Дата: Пн, 12.04.2010, 15:57 | Повідомлення № 26
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
свій логін в кожного учня - це додаткова проблема із забуванням паролів :) (ну хоча один логін на двох ситуацію мало змінить)

а проблема індивідуального оцінювання при парній роботі за комп'ютером, в принципі однакова як для звичайного уроку, так і для дистанційного навчання. от як ви на уроці оцінюєте, так можна і в системі. якщо мова про Мудл, то там вчитель може вручну вбити потрібну оцінку. це якщо, наприклад, двоє разом проходили тест, чи разом здали завдання у вигляді файлу. тоді система ставить бал одному (хто логінився), а вчитель - паралельно іншому.

щодо того, чи страждає рівень знань/вмінь при роботі в парах - можу порівнювати, лише два роки в кабінеті стоїть 15 комп'ютерів, до того було 6 (учнів у групі від 9 до 18). вести урок значно легше, безумовно. дітям, у більшості випадків, теж комфортніше працювати по одному. але критичної різниці у вміннях - не бачу. є окремі теми, коли індивідуальна робота є важливою (коли з клавіатурним тренажером, наприклад, працюємо), або особливо з малюками - їх змусити поділитись мишкою не так і просто. але якогось провалу я не бачу, порівнюючи вміння і знання тих учнів, які працювали по одному, чи по двоє. адже коли працюють по одному, то так - самостійно проклацують, набувають вмінь, звісно ефективність навчання хороша. але при роботі в парах задіюється інший механізм - навчання один одного! якщо згадати відому піраміду:
Лекція –5% засвоєння
Читання –10% засвоєння
Відео/аудіо матеріали – 20 % засвоєння
Демонстрація – 30 % засвоєння
Дискусійні групи – 50% засвоєння
Практика через дію – 75% засвоєння
Навчання інших / застосування отримання знань відразу ж – 90% засвоєння
то в принципі спільна робота не виглядає аж таким жахом.

Andrey123q Дата: Пн, 12.04.2010, 17:08 | Повідомлення № 27
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Quote (Newbie)
свій логін в кожного учня - це додаткова проблема із забуванням паролів

пароль - номер у списку журнала? не дуже безпечно, але як варіант.

Quote (Newbie)
якщо мова про Мудл, то там вчитель може вручну вбити потрібну оцінку. це якщо, наприклад, двоє разом проходили тест, чи разом здали завдання у вигляді файлу. тоді система ставить бал одному (хто логінився), а вчитель - паралельно іншому.

дякую, про такий варіант я не подумав.
Yura_Shrol Дата: Вт, 13.04.2010, 09:55 | Повідомлення № 28
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 533
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Підкажіть початківцю!
Встановив Мудл на центральний комп’ютер класу. Все нормально запустилось і працює на центральному. А от на учнівських сторінка завантажується не вірно. Відсутні малюнки, графічне оформлення сторінки. Інформація розміщена на сторінці неправильно. IE8 пише "Выполнено, но с ошибками на странице". Пробував з різним браузерами - результат однаковий.
Де копати???


Відредаговано: Yura_Shrol - Вт, 13.04.2010, 10:00
Andrey123q Дата: Вт, 13.04.2010, 17:31 | Повідомлення № 29
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Yura_Shrol, да да было точно то же самое. Посмотрите в исходных HTML кодах неправильно открытых страничек какие имеют адреса картинки и т.п. Правда у меня центральный ПК под Linux, но думаю суть не изменится.
Вообщем, у меня было дело в имени компьютера и указании этого имени (linux-rnd8.site) при создании Moodle - вроде бы все указывал правильно, но ошибки как и у вас. Когда переустановил Moodle (в томи числе удалил БД moodle из MySQL) и указал имя сайта-хоста как linux-rnd8 (без site), то все заработало нормально. На физических ПК в классе так же по-моему пришлось убрать слово "site" из имени ПК и в настройках Apache.
Одним словом пробуйте копать-комбинировать в этом направлении.
Yura_Shrol Дата: Вт, 13.04.2010, 21:15 | Повідомлення № 30
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 533
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Питання вирішив. Помилкою було те, що при встановленні вказав адресу сервера 127.0.0.1 Потім зрозумів свою помилку і вказав ІР адрес машини з мудлом.
Якою мовою хто користується, бо український переклад трохи слабкуватий. Може в когось є більш досконалий переклад?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІХ: ІНТЕРНЕТ, МЕРЕЖІ, ХОСТІНГ » 9.8 Рубрика системного адміністратора » LMS-системи (Системи для створення курсів і навчання онлайн)
Сторінка 2 з 3«123»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.