Чт, 17.01.2019, 00:19
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 3 з 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.7 Факультатив з веб-дизайну » Створення анімацій та презентацій (Створюємо дидактичні матеріали...)
Створення анімацій та презентацій
Ковшун Дата: Чт, 04.10.2007, 21:00 | Повідомлення № 1
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Шановні колеги!!!
Інформаційні технології дають колосальну можливість створювати унаочнення для вивчення шкільних предметів!
В цій темі Ви маєте можливість поділитись досвідом цієї роботи.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Ковальчук_Олександр Дата: Пт, 09.05.2008, 22:47 | Повідомлення № 31
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3701
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Для створення навчальних фільмів можна також використовувати програми для захвату відео з екрану монітору зі звуком, про які ми вже не одноразово говорили і в приваті вони є тут. Це і Instant Demo (програмка цікава тим, що захвачене відео зберігає в форматі swf), uvScreenCamera, SnagIt 8 та ін.
Можна як варіант зняті з робочого столу відеофрагменти вставляти в презентацію ppt, або ж обробляти програмою для відеомонтажу. Мені подобаються навчальні курси, зроблені професійними фірмами. Наприклад, маю готові відеокурси по MS Word 2007, відеоуроки по Фотошоп CS, CS2, відеокурс Windows Vista, інтерактивний курс по Adobe PhotoShop CS3, який при вивченні програми вимагає участі користувача. Тобто вам пояснюють матеріал і постійно кажуть виконувати якісь дії, пояснення зупиняється, доки ви не виконаєте вказану дію. Я клоню до того, що було б цікаво знайти програму, яка призначенна саме для створення навчальних відеофільмів. Вважаю, що користь і якість засвоєння знань від подібних курсів подекуди вища, ніж при роботі з книжкою-самоучителем.
Знову ж таки, для створення подібних фільмів потрібні величезні затрати часу, якого в більшості вчителів інформатики постійно бракує. Та й наша зарплата мізерна інколи вимагає вироблення повінтизму або ж пошуку альтернативних джерел прибутку. biggrin
Sasyk Дата: Сб, 10.05.2008, 10:24 | Повідомлення № 32
знаток тестуючих систем
Повідомлень: 300
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Quote (amprig)
Презентации - это замечательно, но по программе 2-4 часа, ну можно протянуть чуть-чуть, защита занимает время, есть угроза, что делают работу не сами, а качают! И темы выбирают чаще всего - не учебные. Заставлять в 11 классе тратить такое количество времени на музыкальные рекламы машин, слайд-шоу и прочее как-то не поднимается рука или всё равно надо? Конечно - факультатив, 8-9 класс - да, а если этого нет! Надо информатику начинать раньше!

Презентаціями вчителі зловживають... і то шаленно... використовують їх треба-нетреба...
Так, для унаочнення не погана річ, тільки зловживати не треба...
А навіщо захищати презентації?
Качають... звісно качають... а реферати не качають?
Я наприклад, приймаю реферати тільки у писаному вигляді smile
Перевіряючи роботу учня (презентацію) можна запитати його як він робив ту чи іншу річ... от і все... wink
Nicola Дата: Сб, 10.05.2008, 11:55 | Повідомлення № 33
Прописаний назавжди
Повідомлень: 400
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (Ковальчук_Олександр)
було б цікаво знайти програму, яка призначенна саме для створення навчальних відеофільмів.

Цілком ПІДТРИМУЮ!!!

Quote (Ковальчук_Олександр)
Знову ж таки, для створення подібних фільмів потрібні величезні затрати часу, якого в більшості вчителів інформатики постійно бракує.

Аналогічна ситуація, та і якщо ще все на нас, невідмовних, лежить.


Відредаговано: Nicola - Сб, 10.05.2008, 12:01
Anatoli Дата: Сб, 10.05.2008, 12:29 | Повідомлення № 34
Прописаний назавжди
Повідомлень: 280
Нагороди: 1
Рейтинг: 15
Quote (Sasyk)
Я наприклад, приймаю реферати тільки у писаному вигляді

Знущання
filnick Дата: Сб, 10.05.2008, 12:30 | Повідомлення № 35
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Sasyk)
Презентаціями вчителі зловживають... і то шаленно... використовують їх треба-нетреба...

Значна доля правди. Дехто з вчителів - не інформатиків вважає, що зробивши презентацію, вони освоїли комп'ютер на 100%.
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 10.05.2008, 21:31 | Повідомлення № 36
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3701
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Quote (amprig)
Презентации - это замечательно, но по программе 2-4 часа, ну можно протянуть чуть-чуть, защита занимает время, есть угроза, что делают работу не сами, а качают! И темы выбирают чаще всего - не учебные. Заставлять в 11 классе тратить такое количество времени на музыкальные рекламы машин, слайд-шоу и прочее как-то не поднимается рука или всё равно надо? Конечно - факультатив, 8-9 класс - да, а если этого нет! Надо информатику начинать раньше!

Так, не досконала програма, брак годин. Вихід являється в об’єднанні теми "Комп’ютерні презентації" з темою "ПЗ навчального призначення", із перекиданням годин останньої теми в першу. Врезультаті виходить, наприклад, 8 годин і цього достатньо навіть для створення власних міні-проектів. Цього року зробив вперше і мені показалась ідея досить продуктивною. Учні створювали проекти поступово, спочатку просто створювали слайди від 10 до 20 слайдів (в кого є вдома комп’ютери робив більше), на яких розміщувалися текст і графіка. Далі - задання ефектів анімації входу, виходу, виділення, руху для кожного об’єкту. Потім - налаштування ефектів пероду між слайдами, створення навігаційних кнопок і меню навігації і на останок - запис часу зміни ефектів. Гадаю, що більшість учнів не погано засвоїли цю тему і вкінці змогли захистити свої презентації. Часу 8 годин цілком вистачило.
Quote (Sasyk)
А навіщо захищати презентації?

Це творча робота учнів. Щоб створити презентацію, потрібно проявити неабиякі творчі здібності і я переконався, що вони в учнів є, хоча і не всіх однаково розвинуті.
Quote (Sasyk)
Я наприклад, приймаю реферати тільки у писаному вигляді

Все-одно він той реферат може тупо переписати з книжки, не осмислюючи теми. Потрібно знову ж таки захист, але я не практикую захист рефератів, дуже в рідких випадках.
Nicola Дата: Нд, 11.05.2008, 10:51 | Повідомлення № 37
Прописаний назавжди
Повідомлень: 400
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (Ковальчук_Олександр)
Вихід являється в об’єднанні теми "Комп’ютерні презентації" з темою "ПЗ навчального призначення", із перекиданням годин останньої теми в першу.
Підтримую - слушна ідея!!!
argun Дата: Нд, 11.05.2008, 12:52 | Повідомлення № 38
Прописаний назавжди
Повідомлень: 491
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
Quote (Ковальчук_Олександр)
Все-одно він той реферат може тупо переписати з книжки, не осмислюючи теми.

Але при цьому він його прочитає, запише і у сірій речовині хочь щось залишиться. А то коли буває що учень просить роздрукувати реферат(за домовленостю з директором ми це робимо за невеликі гроші - всеж підтримка для класу) інколи жахливо дивитися на цей реферат. Інколи навіть не змінюють назву закладу та прізвище учня.

filnick Дата: Нд, 11.05.2008, 19:03 | Повідомлення № 39
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (argun)
Інколи навіть не змінюють назву закладу та прізвище учня.

І зачасту, крім теми, навіть не читають
Lviza Дата: Нд, 18.05.2008, 00:52 | Повідомлення № 40
Тут живе...
Повідомлень: 158
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Ми створюємо презентації, в основному до тижнів предметів. В минулому році ми цю тему розглянули перед тижнем математики. Всім, хто в цей час "попав" на вивчення Power Point (за програмою в різних профілях можна вивчати презентації або в 10-му або в 11-му) - робили презентації тільки з математики - теми роздавала вчитель математики, причому не тільки для старших класів. За 2 тижні до математичного тижня діти працювали в класі, дома і в позаурочний час. А в один з днів тижня, присвяченого математиці, виставили комп'ютер в рекреацію і запустили веб-сторінку з посиланнями на різні учнівські презентації. На кожній перерві діти збиралися дивитись на це "диво". Дещо незручно з малим (17 дюймів) екраном, а в цілому - сподобалось. З учнів 9-х класів (які ще не вивчають інформатику) створили комісію, якій видали аркуш з вимогами до оцінювання презентації і переліком назв і прізвищ авторів. Безумовно, прийшлось ставити чергового (точніше він уже і так стояв на роздягальні, яка поруч), щоб слідкувати за комп'ютером в той час, коли у мене були уроки. Так цей міні-проект було здійснено. Презентації ніхто не скачував, в гіршому випадку - допомагали старші сестри, брати і друзі.
В цьому році ми з учителем географії домовились провести такий проект з географії, але тепер не на тиждень географії, а захист приурочити до так званої "навчальної практики". Адже в плані, який завучам спустили з міністерства про навчальну практику є не тільки екскурсії, а й робота в лабораторіях і кабінетах інформаційних технологій. З географії світу учитель географії ще в січні роздала десятикласникам теми - кожному свою країну. Починаючи від Франції і закінчуючи Ліхтенштейном. Вони протягом кількох місяців підбирали матеріал і робили реферати на паперових носіях. І коли матеріал був накопичений я дала їм завдання оформити все це в електронному вигляді в Power Point. Захищати роботи будуть під час навчальної практики. Адже тоді можна буде й оцінки поставити. В 10-х класах спішити особливо нікуди. Найкращі будемо демонструвати в фізкабінеті - де збиратимуться по 2 класи. На сьогоднішній день готові десь лише 40% презентацій, але маю надію, що до визначеного строку (6 червня) встигнуть. Саме ж вивчення Power Point я намагаюся вкласти в 2 уроки. Привчаю учнів до 10 етапів:
1. Створення необхідної кількості пустих слайів (потім це коригується).
2. Розмітка кожного слайду (фактично планування розміщення матеріалу).
3. Дизайн. Кольорові схеми.
4. Фон (різні варіації, відповідні дизайну).
5. Внесення інформації і об'єктів на слайди.
6. Анімація (всі параметри) елементів слайдів.
7. Якщо необхідно - гіперпосилання і кнопки.
8. Вибір анімації на зміну слайдів.
9. Звукове оформлення анімації і вставка (при бажанні) музичного супроводу на всі або деякі слайди.
10. Способи демонстрації прзентацій.

Я розумію, що всі роблять приблизно так само. Але я уже 5-й рік практикую саме ці 10 пунктів давати дітям, і на першому уроці вони їх записують і дивляться як це все робити, деяким цього достатньо. А на другому уроці знайомлю з шаблонами і таке інше. Весь основний вантаж лягає на них дома (у 70% є комп'ютери) і в позаурочний час.

Додано (18.05.2008, 00:52)
---------------------------------------------
Скажіть, будь ласка, хто працює в Macromedia Flesh, чому файл з розширенням swf (анімація) на веб-сторінці не видно. Я сама з цією програмою не працюю, а учень приніс мені простеньку анімацію в цьому форматі. Я ставлю посилання на неї в HTML - файлі, але не бачу файла. Чи його треба якось переробити (чи можливо це?) на gif? Допоможіть розібратись. Я на цьому форумі вже не раз отримувала допомогу. Надіюсь знову.

Відредаговано: Lviza - Нд, 11.05.2008, 21:16
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 18.05.2008, 01:41 | Повідомлення № 41
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3701
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Quote (Lviza)
Скажіть, будь ласка, хто працює в Macromedia Flesh, чому файл з розширенням swf (анімація) на веб-сторінці не видно.

Lviza, може бути кілька причин. Одна з них - це не встановлений флеш-плеєр як плагін для Опери та ІЕ.
Встановіть програмку в папку plugins веб-браузера і тоді файли типу swf будуть відображатись на веб-сторінці.
Якщо не допоможе, напишите.

Завантажити флеш-плеєр (624 К)

Lviza Дата: Нд, 18.05.2008, 15:45 | Повідомлення № 42
Тут живе...
Повідомлень: 158
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Дякую за відповідь, стосовно плеєра я розумію. Після установки сам файл відкрити я можу оперою, але на веб-сторінці стандартне посилання в html файлі не показує його на сторінці (навіть з установленим плеєром). Цю анімацію я попросила учня зробити, а він зробив флеш. Та прохання моє було пов'язане з тим, що на моїй жіф-анімації, зробленій з трьох кадрів (див файли нижче) я не змогла зробити прозорий фон (на окремих кадрах прозорий, а на зібраній анімації - чорний). В фотошопі я намагалась - витирає не ті частини малюнка, які мені потрібні. Я розумію, що краще знайти готовий світлофор, який "моргає", та хочеться своїми руками (або вашими... biggrin ) ось флеш-світлофор (до речі учень робив якоюсь програмкою, що висвічується фірмений фон - також непотрібний)
ось gif-світлофор
А ось "кадри": svitlo1, svitlo2, svitlo3

Додано (18.05.2008, 15:45)
---------------------------------------------

Quote (Ковальчук_Олександр)
На сайті http://admin-club.ucoz.ru знайшов примітивну програму для створення анімацій GIF creator v 1.1. Якщо когось зацікавила, заходьте та завантажуйте там.

Ця простенька програма, яку Ви пропонуєте приблизно така ж, як і та, якою користувалась я http://ifolder.ru/6613711, але вони обидві не дають того результату, що потрібно.


Відредаговано: Lviza - Нд, 18.05.2008, 15:02
Nicola Дата: Нд, 18.05.2008, 16:27 | Повідомлення № 43
Прописаний назавжди
Повідомлень: 400
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (Lviza)
(до речі учень робив якоюсь програмкою, що висвічується фірмений фон - також непотрібний)
Мабуть програмка не зареєстрована або немає на неї ліцензії. В мене те ж саме з Wondershare PPT2DVD коли переганяю з ppt в avi.
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 18.05.2008, 23:35 | Повідомлення № 44
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3701
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Lviza, дуже проста і зручна в користуванні програма для створення gif-анімацій - Easy gif Animator.
В ній без проблем можна задати колір прозорості. Ваш світлофор я переробив, установивши білий колір прозорості (див. прикріплений файл), а також білий колі фону

Завантажити Easy gif Animator можуть всі VIP-користувачі з приватного форуму ТУТ.

Прикріплення: 1870500.gif(4.9 Kb)
Ogorodets Дата: Нд, 18.05.2008, 23:43 | Повідомлення № 45
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
У меня отдельное отношение ко всякого рода презентациям, рефератам и т.д. На мой взгляд - это, тупо, пыль в глаза, не более того. Ничего существенного в летающих и извивающихся буквах и картинках детишки усвоить не смогут, а рефераты - это вообще круто: зачем переписывать уже сто раз написанное, или из сети тянуть готовое? А сколько леса рубится на эту никому не нужную фигню?
Я думаю, в этом отношении советская школа была лучшей в мире.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.7 Факультатив з веб-дизайну » Створення анімацій та презентацій (Створюємо дидактичні матеріали...)
  • Сторінка 3 з 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.