Tu, 28.06.2022, 11:42
Головна
Реєстрація
Вхід
Вітаю Вас,
Гість
·
RSS
Вітання на форумі
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!
Бонуси!
корисні файли
Інформатика
Софт
Фотомонтаж
Відеомонтаж
Корисні сайти
ДОДАТИ САЙТ
ВСІ КАТЕГОРІЇ
Сайти по інформатиці
Наука і освіта
Сайти шкіл
Увійдіть
або
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Правила форуму
Оновлення
Учасники
Пошук
Page
1
of
1
1
Forum moderator:
Bandalak
,
Ktara
,
НІКОЛЯ
,
volevikt
Форум інформатиків
»
РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА)
»
8.7 Факультатив з веб-дизайну
Filter by:
Thread title
Description
Thread author
Reply author
8.7 Факультатив з веб-дизайну
Thread
Replies
Views
Thread starter
Updates
↓
Pinned threads
Сучасні технології Web-дизайну
[
1
2
3
]
Про HTML, CSS, JavaScript, PHP та ін. веб-технології.
31
17983
kom_adm
Сообщение от:
Пилипчук_О_П
Створення анімацій та презентацій
[
1
2
3
4
5
]
Створюємо дидактичні матеріали...
70
30546
Ковшун
Сообщение от:
Пилипчук_О_П
Візуальні редактори
[
1
2
3
4
5
]
Про FrontPage, Dreamweaver та інші візуальні HTML-редактори.
60
18840
kom_adm
Сообщение от:
gomer999999999
Коди і скрипти для веб-сторінок
[
1
2
3
]
Обмін кодами і скриптами для веб-сторінок
30
11421
Lviza
Сообщение от:
gomer999999999
Forum threads
Заборона завантажень малюнків із сайту.
[
1
2
]
Чи можливо реалізувати?
23
6703
kom_adm
Сообщение от:
gomer999999999
HTML
[
1
2
3
4
]
Навчання учнів створення сторінок мовою HTML
47
14621
NataliyG
Сообщение от:
gomer999999999
Потрібна прогрма з веб-дизайну для гуртка
Допоможіть знайти
5
4880
MaxiMkaUA
Сообщение от:
gomer999999999
Створення банерів
Обговорення існуючих програм
6
5004
kom_adm
Сообщение от:
Escuela
This forum has
8
threads.
8
threads displayed.
Page
1
of
1
1
Forum main page
РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ
1.1 Запитання та відповіді (FAQ)
1.2 Невідкладна допомога
1.3 Опитування
1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства
1.5 Проблеми викладання інформатики
1.6 Юридично-правові аспекти
1.7 Кабінет інформатики
1.8 Тестуючі системи
1.9 Інформатика у ВНЗ
1.10 Комп’ютер і здоров’я
1.11 Змагання, конкурси, олімпіади
1.12 Атестація. Друга вища освіта
1.13 Новини. Освітні питання
1.14 Інформатика за кордоном
РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ
2.1 Книги і періодика з інформатики
2.2 Література для самоосвіти
2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів
2.4 Підручники з інформатики для 12-річної школи
2.5 Пропозиції видавництва BHV
2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський
2.7 Пропозиції видавництва "Аспект"
2.8 Пропозиціі видавництва "Основа"
РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ
3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.)
3.2 Методика викладання інформатики в середній школі (5-9 кл.)
3.3 Методика викладання інформатики в старшій школі (10-11 кл.)
3.4 Методика викладання інформатики в 11-річній школі
3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка)
3.6 Методика викладання інформатики згідно програми
Розділ IV: ВДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ УЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ
4.2 Авторські методики. Користувацький курс.
4.3 Авторські методики. Алгоритміка та програмування.
4.4 Авторські методики. Олімпіадні задачі
4.5 Авторські методики. Інформаційні технології
4.6 Розробка програмних засобів
4.7 Дистанційна освіта учителя інформатики
РОЗДІЛ V: ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
5.1 Програмне забезпечення для роботи в школі
5.2 Реально корисний софт
5.3 Операційні системи сімейства Windows
5.4 ОС Linux
5.5 Адміністрування Windows
5.6 Офісні пакети
5.7 Програми обробки графіки
5.8 Антивірусні програми
5.9 Проблеми ліцензування ПЗ
5.10 Вільне програмне забезпечення
РОЗДІЛ VІ: АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
6.1 Материнські плати, процесори, пам’ять
6.2 Монітори та відеокарти
6.3 Носії і приводи
6.4 Мережеве обладнання
6.5 Збірка і модернізація ПК
6.6 Ноутбуки, КПК, смартфони, комунікатори
6.7 Принтери, сканери, MFU.
6.8 Драйвери, прошивки, інструкції з експлуатації.
6.9 Вирішення проблем з залізом
6.10 Периферія
РОЗДІЛ VІІ: ДОЗВІЛЛЯ, ЗАРОБІТОК ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ
7.1 Відеомонтаж
7.2 Фотомонтаж
7.3 Радіоаматорство
РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА)
8.1 Розробки уроків (ОС Windows)
8.2 Розробка презентацій (ОС Windows)
8.3 Розробки уроків (ОС Linux)
8.4 Розробка презентацій (ОС Linux)
8.5 Факультатив з інформаційних технологій
8.6 Факультатив з програмування
8.7 Факультатив з веб-дизайну
8.8 Всебічна обізнаність сучасного інформатика
РОЗДІЛ ІХ: ІНТЕРНЕТ, МЕРЕЖІ, ХОСТІНГ
9.1 Інтернет. Сервіси Інтернету
9.2 Мережні технології
9.3 Хостінг, розкрутка сайту
9.4 Системи управління сайтами (CMS)
9.5 Провайдери та їх послуги
9.6 Шкільний сайт, обговорення сайтів
9.7 Корисні гіперпосилання
9.8 Рубрика системного адміністратора
РОЗДІЛ X: СИСТЕМА UCOZ. СТВОРЕННЯ САЙТІВ, СКРИПТИ, ІНШЕ
10.1 Новини сайту
10.2 Користувачі
10.3 Форум
10.4 Каталог файлів
10.5 Каталог статей
10.6 Дошка оголошень
10.7 Фотоальбом
10.8 Щоденник (Блог)
10.9 Опитування
10.10 Дизайн сторінок. Шаблони. Інформери та інші питання по системі Юкоз
РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ
13.1 Флудилка
13.2 Спорт
13.3 Музика
13.4 Відео
13.5 Суспільство і Я
13.6 Гумор
13.7 Розваги та активний відпочинок
13.8 Мобільні телефони і зв’язок
13.9 Привітання, свята
13.10 Цікаві факти та події
13.11 Студенту на допомогу
13.12 Куплю - продам
РОЗДІЛ XIII: НАШ ФОРУМ
14.1 Позитивні відгуки про форум, учасників
14.2 Пропозиції по вдосконаленню роботи форуму, дизайну.
14.3 Пропозиції щодо створення/вдосконалення розділів та тем
14.4 Новини, оголошення, об'яви
FORUM
АРХІВ
Архів форуму
«Важкі» діти
Педмайстерність. Педагогічні ситуації
Кредитно-модульна система навчання
Спеціальності і ВУЗи, пов’язані з інформатикою
Психологічні тести. Соціоніка
Навчальна діяльність
Normal thread (There are new message(s))
Normal thread
Normal thread (No new messages)
Thread - Poll
Hot thread (There are new message(s))
Pinned thread
Hot thread (No new messages)
Hot thread
Closed thread (No new messages)
Closed thread
Search:
You
cannot
post new threads
You
cannot
create new polls
You
cannot
attach files
You
cannot
post replies
© Форум інформатиків України, 2007-2022.