 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Інтегроване середовище розробки Lazarus
| |
gry |
Дата: Пт, 03.03.2017, 17:50 | Повідомлення № 181 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1160
| Цитата TYP (  ) Я думаю, що і 8-класникам корисно "зрозуміти" принципи побудови подібної програми. Де знайти таких 8-класників...
Цитата gromko (  ) Класом ми робили проект "Калькулятор". Порчинали з трьохрядкового - 1 операнд, 2 операнд та результат, і звичайно набір кнопок для різних операцій.Потім ускладнили - один рядок, при натискуванні кнопки операцій попередній операнд заноситься в змінну, запам'ятовується знак операції, потім вводиться другий операнд, при натиску "=" проводиться обчислення, а результат поміщується у рядок, де вводили. Завважте, що нацьому етапі працювали "цифрові" кнопки калькцулятора - вводили дані лише з клавіатури. Ого !!! У мене з 26 - один, ще щось "тіпа" може... Мабуть ,шановні, діти у нас різні... Або, щоб нікого не ображати, генотип не той, - в залежності від регіону...
Уважно слідкував за вашим спілкуванням, прийшов до висновку - "вещи в себе...".
Цитата TYP (  ) Я думаю, що і 8-класникам корисно "зрозуміти" принципи побудови подібної програми. По великому рахунку (" По большому счету" (RUS)) - один із 1000 може "зрозуміти".
|
|
| |
TYP |
Дата: Сб, 04.03.2017, 19:53 | Повідомлення № 182 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 472
| Цитата gry (  ) Де знайти таких 8-класників... Через те, що почав давати завдання не ті, що в підручнику, а практично спрямовані, вже 6 чоловік прийшло на "додаткові" заняття. Причому я грішу і цикли ще не даю... Доки більшість не зрозуміє принцип використання змінних, те, що перевірити, що хтось щось клацнув, можна лише запам’ятавши це як а:=1. Доки більшість ставить питання, а чому 1, а не 2 я особисто вважаю, що відкинувши цей момент і перейшовши до циклів - толку дійсно буде 0.
Цитата gry (  ) один із 1000 може "зрозуміти" Якщо вони будуть створювати проекти на обчислення значень функції, знаходити периметри прямокутників - звичайно не зрозуміють. Практичні, життєві задачі де якусь частину знань вони беруть з власного життєвого досвіду вони сприймають краще.
Це як вивчати типи даних. Це як з питанням "навіщо стільки типів даних?", я завжди наводжу приклад коли мама відправляє їх в магазин за коробкою сірників і дає сумку "мрію окупанта", щоб "зручніше" було нести. Після цього вони не тільки починають пам’ятати, а ще й лізуть в мережу, щоб дізнатись, а скільки байт витрачає кожен тип.
|
|
| |
mul44 |
Дата: Нд, 05.03.2017, 19:10 | Повідомлення № 183 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1137
| Кто-то уже устанавливал себе новый Лазарус 1.6.4? А то тут есть жалобьі на компиляцию проектов, и мелкие шероховатости.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пн, 06.03.2017, 02:12 | Повідомлення № 184 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Цитата mul44 (  ) Кто-то уже устанавливал себе новый Лазарус 1.6.4? А то тут есть жалобьі на компиляцию проектов, и мелкие шероховатости. Встановив, запустив, випробував (мінімально). Ніби працює. Які проблеми?
|
|
| |
Bandalak |
Дата: Пн, 06.03.2017, 07:49 | Повідомлення № 185 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6403
| Я встановив, але ще не випробував.
|
|
| |
mul44 |
Дата: Пн, 06.03.2017, 17:26 | Повідомлення № 186 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1137
| Цитата Пилипчук_О_П (  ) Які проблеми? у одного человека вот так: На проекте с визуальной формой и кнопкой пишет: «Компиляция пакета LazUtils 1.0: Код завершения 256, ошибок: 1lazutf8.pas(194,3) Fatal: Невозможно найти gettext, используемый в LazUTF8 пакета LazUtils.» в секции модуля LazUTF8: implementationuses gettext {$IFDEF Darwin}, MacOSAll{$ENDIF} ; (подсвечена строчка с gettext)
|
|
| |
mul44 |
Дата: Пн, 06.03.2017, 21:11 | Повідомлення № 187 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1137
| человек разобрался, переустановил со всеми нужными зависимостями, и все ок.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пт, 31.03.2017, 00:38 | Повідомлення № 188 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Код procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject); begin Label1.Caption:=FloatToStr(3/StrToInt(Edit1.Text)); end; Вводжу в текстове поле Edit1 значення 0, тисну кнопку, чекаю повідомлення про помилку "Ділення на 0", а бачу на Label1 таке: "+Inf". Спочатку думав: глюк, навіть зібрався гуглити. Але придивився і впізнав: це ж "плюс нескінченність"! Замінив 3 на -3 і побачив "-Inf". Готуйтесь пояснювати учням, які це виявлять, що на 0 ділити, якщо дуже хочеться, то можна
|
|
| |
Apice |
Дата: Пт, 31.03.2017, 07:30 | Повідомлення № 189 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 246
| Цитата Пилипчук_О_П (  ) FloatToSt Мені здається, що нуль є лише у цілих чисел (integer), а у дійних - наближене до нуля значення
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Пт, 31.03.2017, 10:03 | Повідомлення № 190 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Цитата Пилипчук_О_П (  ) Готуйтесь пояснювати учням, які це виявлять, що на 0 ділити, якщо дуже хочеться, то можна А якщо дати відповідь на питання, чому не можна ділити на 0 обгрунтовано то і....... Можемо пояснити що ми безкінечно довго будемо шукати другий множник, тому там і безкінечність.
Відредаговано: swetikccc - Пт, 31.03.2017, 10:07 |
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пт, 31.03.2017, 12:50 | Повідомлення № 191 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Цитата Apice (  ) Мені здається, що нуль є лише у цілих чисел (integer), а у дійних - наближене до нуля значення Чому? Результат ділення - нескінченність. Отже ділили саме на нуль.
|
|
| |
volodschool2 |
Дата: Пт, 31.03.2017, 13:41 | Повідомлення № 192 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1613
| Лазарус 1.6.4, нормальна реакція на ділення на 0:
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пт, 31.03.2017, 13:56 | Повідомлення № 193 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Цитата volodschool2 (  ) Лазарус 1.6.4, нормальна реакція на ділення на 0: Справді. Я експериментував у версії 1.7 (розроблювана версія з ціллю 1.8).
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пт, 31.03.2017, 14:01 | Повідомлення № 194 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Цитата Пилипчук_О_П (  ) чекаю повідомлення про помилку "Ділення на 0", а бачу на Label1 таке: "+Inf" Виявляється, що це річ не нова: http://forum.lazarus.freepascal.org/index.php?topic=7675.0
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Ср, 05.04.2017, 08:37 | Повідомлення № 195 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Прийнято в роботу практично 100% переклад інтерфейсу середовища Lazarus. Чекаємо версії 1.8: http://bugs.freepascal.org/view.php?id=31614 Найнетерплячіші можуть експериментувати з розроблювальною версією 1.7. На Ubuntu я компілював прямо з svn. Може допоможе ця інформація: https://www.getlazarus.org/setup/
Відредаговано: Пилипчук_О_П - Ср, 05.04.2017, 08:39 |
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |