Пн, 26.06.2017, 21:56
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 12 з 14«121011121314»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ V: ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ » 5.10 Вільне програмне забезпечення » Інтегроване середовище розробки Lazarus
Інтегроване середовище розробки Lazarus
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 28.02.2017, 23:10 | Повідомлення № 166
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3573
Нагороди: 27
Рейтинг: 272
Цитата TYP ()
принцип роботи Windows калькулятора

Пробував. Помаленьку роблять. Зауважу, що калькулятор - не найпростіша для реалізації задача. Зокрема через невисокий математичний рівень учнів.


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Вт, 28.02.2017, 23:12
TYP Дата: Вт, 28.02.2017, 23:18 | Повідомлення № 167
Прописаний назавжди
Повідомлень: 329
Нагороди: 4
Рейтинг: 28
ну математика там не складна, а логіка....
swetikccc Дата: Вт, 28.02.2017, 23:57 | Повідомлення № 168
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3723
Нагороди: 23
Рейтинг: 326
Калькулятор роблять порізному.
Логіка найважча це
1 вставлення одного розділового знаку між цілим і дробовим
2 Нолик тільки перед розділовим знаком коли відсутня ціла частина.
TYP Дата: Ср, 01.03.2017, 00:06 | Повідомлення № 169
Прописаний назавжди
Повідомлень: 329
Нагороди: 4
Рейтинг: 28
Цитата swetikccc ()
Калькулятор роблять порізному.
Звичайно, я чому й запитав, що чи не краще було б повчити їх розуміти такі речі перш ніж гнати в шию наших 8-класників з розгалуження на цикли. А ось дійшовши до кнопки x^y можна і про цикли згадати.
Звісно не для тих, хто пише на VB
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 01.03.2017, 00:10 | Повідомлення № 170
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3573
Нагороди: 27
Рейтинг: 272
Цитата TYP ()
ну математика там не складна, а логіка....

"Математику вже навіть задля того треба вивчати, що вона розум до ладу приводить" (Ломоносов)

Дія кожної з кнопок калькулятора досить проста. Перетворення типів стане в нагоді. Пояснювати зручно на базових задачах:

1) при натисканні кнопки якийсь символ дописується до рядка, який формується в текстовому полі (табло) - це основа для цифрових, коми (кома не повинна спрацьовувати двічі в межах одного числа) і мінуса (спрацьовує тільки на початку числа);
2) при натисканні кнопки число з табло забирається в числову змінну А - це для кнопок зі знаками дій (слід ще й запам'ятати для пункту 3, яка саме дія натиснута);
3) при натисканні кнопки число з табло забирається в числову змінну В, виконується дія зі змінними А і В, а результат виводиться на табло - це для кнопки "=".

Майже все.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 01.03.2017, 00:13 | Повідомлення № 171
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3573
Нагороди: 27
Рейтинг: 272
Цитата TYP ()
А ось дійшовши до кнопки x^y можна і про цикли згадати.

Не можна. До степеня підносять не так: x ^ у = ехр(у * ln(х))

Цитата swetikccc ()
2 Нолик тільки перед розділовим знаком коли відсутня ціла частина.

Про нулик забув... :)


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Ср, 01.03.2017, 00:13
swetikccc Дата: Ср, 01.03.2017, 00:13 | Повідомлення № 172
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3723
Нагороди: 23
Рейтинг: 326
Цитата TYP ()
А ось дійшовши до кнопки x^y можна і про цикли згадати.
Та я вже встих показати де знаходяться відповідні методи класу Match
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 01.03.2017, 00:14 | Повідомлення № 173
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3573
Нагороди: 27
Рейтинг: 272
Цитата swetikccc ()
Match

Math, звичайно.
swetikccc Дата: Ср, 01.03.2017, 00:19 | Повідомлення № 174
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3723
Нагороди: 23
Рейтинг: 326
Цитата Пилипчук_О_П ()
коми (кома не повинна спрацьовувати двічі в межах одного числа)
З комою майже просто, якщо не програмувати кнопку посимвольного стирання.
А вона є в звичасному калькуляторі?
swetikccc Дата: Ср, 01.03.2017, 00:22 | Повідомлення № 175
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3723
Нагороди: 23
Рейтинг: 326
Цитата Пилипчук_О_П ()
Math, звичайно
Дійно так, бо Маtch то щось з регулярними виразами
TYP Дата: Ср, 01.03.2017, 00:23 | Повідомлення № 176
Прописаний назавжди
Повідомлень: 329
Нагороди: 4
Рейтинг: 28
Цитата Пилипчук_О_П ()
Не можна. До степеня підносять не так: x ^ у = ехр(у * ln(х))
Чому не можна? Хіба x ^ у це не х*х*х*х*..*х (y разів). Здається у 5-му класі степінь саме так пояснюється учням. Без логарифмів і методів Math. А звідси і можливість "повторювати" домножування.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 01.03.2017, 01:20 | Повідомлення № 177
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3573
Нагороди: 27
Рейтинг: 272
Цитата TYP ()
Чому не можна? Хіба x ^ у це не х*х*х*х*..*х (y разів). Здається у 5-му класі степінь саме так пояснюється учням.

Воно то так, але до дробового степеня так не піднесеш. Щоб калькулятор працював коректно доведеться вводити додаткові перевірки.
gromko Дата: Ср, 01.03.2017, 11:01 | Повідомлення № 178
Лінуксоїд
Повідомлень: 2390
Нагороди: 20
Рейтинг: 290
Класом ми робили проект "Калькулятор". Порчинали з трьохрядкового - 1 операнд, 2 операнд та результат, і звичайно набір кнопок для різних операцій.
Потім ускладнили - один рядок, при натискуванні кнопки операцій попередній операнд заноситься в змінну, запам'ятовується знак операції, потім вводиться другий операнд, при натиску "=" проводиться обчислення, а результат поміщується у рядок, де вводили. Завважте, що нацьому етапі працювали "цифрові" кнопки калькцулятора - вводили дані лише з клавіатури.
Наступний етап - підключаємо "цифрові" кнопки, при "натиску" праворуч додається символ, "забій" - вилучається символ з останньої правої позиції, DEL - рядок очищується.
До речі, можна і без текстових рядків , перемножуючи на 10 та додаючи цифру, але треба враховувати "кому".
Перший робили практично на початку, другий- коли вивчали CASE, третій - коли вивчали рядкові змінні та операції з ними.
Як ви зрозуміли, це був минулорічний 11 клас
TYP Дата: Ср, 01.03.2017, 13:37 | Повідомлення № 179
Прописаний назавжди
Повідомлень: 329
Нагороди: 4
Рейтинг: 28
Цитата gromko ()
Як ви зрозуміли, це був минулорічний 11 клас
Я думаю, що і 8-класникам корисно "зрозуміти" принципи побудови подібної програми.  Тим більше, що все, що треба для написання "наче вивчили". Ось щойно відкрив завдання на Закон Ома - де RadioButton обираємо, що будемо шукати а два підписи змінюються відповідно. Ну і кнопка "порахувати". І це вже викликає ступор розуміння. Хоча починаєш пояснювати - відразу "ТАК МИ Ж ЦЕ ЗНАЄМО!" :-)
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 01.03.2017, 17:25 | Повідомлення № 180
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3573
Нагороди: 27
Рейтинг: 272
Цитата TYP ()
І це вже викликає ступор розуміння. Хоча починаєш пояснювати - відразу "ТАК МИ Ж ЦЕ ЗНАЄМО!"

Не раз помічав, що людям найважче буває зрозуміти найпростіші речі. Парадокс.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ V: ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ » 5.10 Вільне програмне забезпечення » Інтегроване середовище розробки Lazarus
Сторінка 12 з 14«121011121314»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.