Пт, 15.12.2017, 02:52
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 6«123456
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.10 Комп’ютер і здоров’я » Игры и дети
Игры и дети
AAN Дата: Пн, 16.03.2009, 17:29 | Повідомлення № 1
Тут підглядає ...
Повідомлень: 166
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Сейчас очень часто в новостях можно услышать, что в Германии, Америке подростки убивают своих сверстников. Есть мнение, что в таких всплесках жестокости не последнюю роль играют некоторые компьютерные игры. Как вы считаете так ли это? Контролируете ли вы своих детей во что они играют и интересуетесь ли во что играют ваши ученики?

Со воей стороны скажу, что среди подростков стала наблюдать, что они считают себя особенными, не такими как все. Очень выделяют свою индивидуальность и зачастую агресивно. Не хочу сказать, что может дойти до жестокости по отношению к другим, но всё равно мне это не очень нравится. Да и вообще я сторонница того, чтобы дети больше времени учились, чем игрались.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Пт, 24.04.2009, 16:10
Jaxx Дата: Вт, 07.02.2012, 13:48 | Повідомлення № 76
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote
під час ігри - Ви ДІЮЧА ОСОБА, від волі якої щось змінюється у сюжеті
і що? Від волі оператора екскаватора з'являється канава, але ж коли він вийде з кабіни в нього не виникають думки що він екскаватор і може копати руками. Не треба недооцінювати дітей, вони бачать границю між грою і реальністю. Я часто спостерігаю одні і ті ж помилки в відносинах з дітьми: недооцінювання, переоцінювання, і оцінювання по одному шаблону усіх.
Quote
під час перегляду серіалу - Ви СПОСТЕРІГАЧ
так, ви спостерігач який ніяк не може змінити те що відбувається, зате може робити висновки з побаченого і наслідувати поведінку, що набагато гірше.
Quote
Історія з Брейвіком, який розстрілював дітей на острові під музику і "як в ігрі" думаю заставить замислитися не тільки психологів, а і батьків, які не контролюють своїх чадо в своїх пристрастях до ігор.
Ну звісно, то дрібниці що в нього був цілий букет психічних розладів, психологам набагато простіше все спихнути на ігри, ніж визнати що прогледіли маніяка під боком.

А ігри між тим успішно справляються з тим, з чим вся наша виховна система справитися не може - вони утримують дітей від вулиці.
Але вам , я думаю, було б набагато страшніше в темному підїзді зустрітися з компанією геймерів, ніж з п'яними гопниками.
bgd Дата: Вт, 07.02.2012, 14:52 | Повідомлення № 77
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 504
Нагороди: 5
Рейтинг: 68
Quote (Jaxx)
Ну звісно, то дрібниці що в нього був цілий букет психічних розладів, психологам набагато простіше все спихнути на ігри, ніж визнати що прогледіли маніяка під боком.

Не зовсім вірно! А де гарантія, що він не став психом із-за ігор???
Може він спочатку був нормальним, а потім занадто захопився комп'ютерними іграми і трішки в нього дах поїхав!!
Quote (Jaxx)
А ігри між тим успішно справляються з тим, з чим вся наша виховна система справитися не може - вони утримують дітей від вулиці. Але вам , я думаю, було б набагато страшніше в темному підїзді зустрітися з компанією геймерів, ніж з п'яними гопниками.

І з якою ж такою виховною і навчальною функцією справлябться ігри, де кров і людські тіла летять в різні боки????
Ви ще скажіть що на уроках інформатики замість Віндовсу, Офісу, Паскаля чи Делфі краще Вивчати комп'ютерні ігри!!!
Ото в нас всі стануть розумними!!!
Це ж абсурд!
Jaxx Дата: Вт, 07.02.2012, 15:11 | Повідомлення № 78
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote
Ви ще скажіть що на уроках інформатики замість Віндовсу, Офісу, Паскаля чи Делфі краще Вивчати комп'ютерні ігри!!!
Не зовсім, але ігри набагато краще дозволяють звикнути до управління мишкою, якщо дитина її перший раз взяла в руки, ніж всі так звані тренажери миші.
Quote
І з якою ж такою виховною і навчальною функцією справлябться ігри, де кров і людські тіла летять в різні боки????
З такою, що нехай вони краще летять собі в моніторі, ніж в реальному житті.
Quote
Не зовсім вірно! А де гарантія, що він не став психом із-за ігор???
Може він спочатку був нормальним, а потім занадто захопився комп'ютерними іграми і трішки в нього дах поїхав!!
Звісно дах може поїхати через ігри, так само як і через фільми, чи через книги, чи захоплення історією/фізикою/хімією/... список можна продовжувати і продовжувати. Інша справа що для того щоб "поїхав дах", потрібні передумови.
bgd Дата: Вт, 07.02.2012, 15:38 | Повідомлення № 79
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 504
Нагороди: 5
Рейтинг: 68
Quote (Jaxx)
Не зовсім, але ігри набагато краще дозволяють звикнути до управління мишкою, якщо дитина її перший раз взяла в руки, ніж всі так звані тренажери миші.

І як саме вони кращі за тренажери-мишки???
Як вони дозволяють навчитися подвійному клацанню??
Клацаню Правою кнопко миші???
Вони всього навсього дозволяють покращити одну функцію: Рухатися мишкою - тобто її совати!!!
А тренажери враховують всі функції Мишки!!!
Quote (Jaxx)
З такою, що нехай вони краще летять собі в моніторі, ніж в реальному житті.

А де гарантія, що вони потім я вибачаюсь Вам чи мені голову не прострелять із-за гри, коли ще обкуряться і попре на подвиги????
Quote (Jaxx)
Звісно дах може поїхати через ігри, так само як і через фільми, чи через книги, чи захоплення історією/фізикою/хімією/... список можна продовжувати і продовжувати. Інша справа що для того щоб "поїхав дах", потрібні передумови.

Цілком вірно, тому це все потрібно контролювати, щоб дитина у віці 10-12 років не дивилася фільмів-жахів і т.д.
А передумови не обов'язково повинні бути. у ранньому віці у дитини, ще не зовсім сформована психіка!!
Jaxx Дата: Вт, 07.02.2012, 16:07 | Повідомлення № 80
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (bgd)
Вони всього навсього дозволяють покращити одну функцію: Рухатися мишкою - тобто її совати!!!
А ви бачили як перший раз беруть в руки мишку і совають нею??? Наприклад великим і безіменним тримають, а перед кліком відпускають і натискають на клавішу вказівним.

Quote (Jaxx)
Як вони дозволяють навчитися подвійному клацанню??
Клацаню Правою кнопко миші???
Ви взагалі коли-небуть грали в ігри? Схоже що ні. Starcraft, Warcraft, будь яка стратегія дозволяє це все освоїти непомітно для гравця, а не в насильницький спосіб, як з тренажерами. Тому що більшість тренажерів нецікаві, а якщо людині нецікаве те чим вона займається, вона буде противитись засвоєнню.

Quote
А передумови не обов'язково повинні бути, у ранньому віці у дитини, ще не зовсім сформована психіка!!
Ось бачите, знову та ж помилка - ви недооцінюєте дітей. По такій логіці після гри в шахи дитина може почати вважати себе конем і ходити буквою "Г". Діти все розуміють.

Quote
А де гарантія, що вони потім я вибачаюсь Вам чи мені голову не прострелять із-за гри, коли ще обкуряться і попре на подвиги????
Думаю якщо порівняти шанси що прострелить голову обкурений любитель ігор якому зірвало дах, з тим що це зробить обкурений гопник, який грав два рази в житті і то на відібраному телефоні, то це буде десь 1 до 10000.
sahyc Дата: Вт, 07.02.2012, 16:55 | Повідомлення № 81
Прописаний назавжди
Повідомлень: 278
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (bgd)
І з якою ж такою виховною і навчальною функцією справлябться ігри, де кров і людські тіла летять в різні боки???? Ви ще скажіть що на уроках інформатики замість Віндовсу, Офісу, Паскаля чи Делфі краще Вивчати комп'ютерні ігри!!! Ото в нас всі стануть розумними!!! Це ж абсурд!

Які ігри на уроках інформатики? Памятаю колись, із зародженням інформатики із викоритсанням ПК, деякі товариші пропонували ставити ігри учням у якості стимула, але ігри ж були - тетріс. А тепер які ігри, якщо учень встигає зробити практичну роботу так можна дати іншу, а ігри взагалі зняти з компа і заборонити будь-яку установку ігор.
Jaxx Дата: Вт, 07.02.2012, 17:23 | Повідомлення № 82
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Ну тут мова взагалі про ігри, а не ігри на уроці. Але тема тут обговорюється якось однобока, лише про погані ігри. А є ж багато так розхвалених "Розвиваючих Ігор", було б цікаво почути думки про те, чи є від них хоч якийсь розвиток.
bgd Дата: Ср, 08.02.2012, 00:48 | Повідомлення № 83
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 504
Нагороди: 5
Рейтинг: 68
Quote (Jaxx)
Ви взагалі коли-небуть грали в ігри? Схоже що ні. Starcraft, Warcraft, будь яка стратегія дозволяє це все освоїти непомітно для гравця, а не в насильницький спосіб, як з тренажерами. Тому що більшість тренажерів нецікаві, а якщо людині нецікаве те чим вона займається, вона буде противитись засвоєнню.

Грав я у ігри! Але по-перше не всі грають у стратегії, по-друге стратегії бувають теж різні!
По-третє, якщо шукати цікавий підхід до дітей і пропонувати їм різне програмне забезпечення то їх це теж зацікавить!!
А Ви колись пробували наприклад замість стандартного редактора Paint використати редактор TuxPaint????
Я показав дітям колись в 11 класі, так вони ще десь місяць самостійно в ньому працювали!!!!
Quote (Jaxx)
Ну тут мова взагалі про ігри, а не ігри на уроці. Але тема тут обговорюється якось однобока, лише про погані ігри. А є ж багато так розхвалених "Розвиваючих Ігор", було б цікаво почути думки про те, чи є від них хоч якийсь розвиток.

Інша річ розвиваючі ігри, наприклад Сходинки до Інформатики, Елзік, та інші!!!
Jaxx Дата: Ср, 08.02.2012, 09:46 | Повідомлення № 84
Я тут недавно...
Повідомлень: 47
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (bgd)
А Ви колись пробували наприклад замість стандартного редактора Paint використати редактор TuxPaint????
GIMP на гуртку по сайтобудуванню (Веб-дизайн якась неправильна назва). А стандартний Paint в 10-11 класах взагалі не бачив сенсу розглядати, оскільки редактором його можна назвати дуже умовно.
Ktara Дата: Ср, 08.02.2012, 12:30 | Повідомлення № 85
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3930
Нагороди: 37
Рейтинг: 303
Народ вы спорите, заранее заняв кардинально противоположные позиции. По поводу игр. Написано немало статей и научный работ. И так все написано, можно было и почитать при желании :) В общем суть такова. Есть общепринятая маркировка игр (а вы на играх, которые продаются часто ее видели или народ знает что обозначает та или иная картинка на коробке с игрой). Вот по этой маркировке устанавливается возрастные рамки для жаждущих поиграть. Но наш народ талантлив - меняется цвет крови с красного на, например, зеленый, и возрастные рамки сразу уменьшаются. Дети все разные. И для многих игра, это всего лишь игра. Для других - ощущение того, что ты можеш все и часто это ощущение переносится в реальную жизнь. Но реальная жизнь не позволит откатится на момент предыдущего сохранения и начать все сначала :) И давая такую игру в качестве тренажера, разве можно предположить как это подействует на психику отдельно взятого ребенка (ни один психолог не сможет это предсказать наперед). Так разве мы вправе рисковать?
Например я сама люблю поиграть в квесты и поганять на машинке (ну или полетать на самолете). Но честно говоря, мне это быстро надоедает :) Да прошла полностью Сиберию1, Сиберию2, Ауру 1, Ауру 2, Информатикус. Ну и все. Больше не тянет ни в какие игры.
А вот у моей соседки малому 6,5 лет, так вот любимые игрушки типа лабиринтов. Мама довольна, надо что-то сделать посадила за комп и 3 свободных часа у не есть :) А я один раз посмотрела это "всего лишь лабиринт". там надо прогонять медведей - сжигая их, разрезая на кусочки, роняя на них камень. И малый в восторге когда он убивает очередного медведя и вместо него появляется горбик земли с крестом. Правда добрая игра для шестилетки?
И потом недолго думая он на улице ударил соседского кота толстой палкой (а что в игре ж было можно) а потом решил его [кота] закопать еще полуживого и на горбике из земли установить крест из пересекающихся палочек. И истерил часа 2, когда ему прервали это занятие и откопали кота, и соседка (хозяйка кота) плакала над ним. На что малый сказал - "Тетя не переживай. Он потом окажется живой. У меня в компьютере всегда так" :) так что влияние игр непредсказуемо. Поэтому стоит подумать прежде чем открывать ящик Пандоры :)
Развивающие игры - конечно хорошо, но стоит сначала самому пересмотреть, что такое эта игра ичто в ней надо делать. А то про лабиринты, о которых я писала выше тоже было написано, что они помогают ребенку в игрой форме научиться работать с мышкой, тренируют реакцию, и знакомят с управляющими клавишами на клавиатуре :)
gu2in Дата: Ср, 08.02.2012, 13:18 | Повідомлення № 86
Досвідчений учасник
Повідомлень: 708
Нагороди: 7
Рейтинг: 252
Quote (Ktara)
Народ вы спорите, заранее заняв кардинально противоположные позиции.

Якщо уважно перечитати - то не дуже кардинально. :$
Дякую Ktara за пост, надрукували половину моїх думок.

Quote (gu2in)

Іншими словаи ВІРОГІДНІСТЬ виявлення жорстокості у критичних ситуаціях у Вас буде ВИЩОЮ! Хоча це ще не говорить, що Ви будете жорстокою людиною.

Я не стверджував, що ОБОВ'ЯЗКОВО БУДЕ ЖОРСТОКОЮ.
Quote (Jaxx)
Звісно дах може поїхати через ігри,

І Ви спочатку спорите, а потім самі ж і вказуєте:
Quote (Jaxx)
Інша справа що для того щоб "поїхав дах", потрібні передумови.

Цих передумов купа.

Щодо вживання у роль, тобто ідентифікації під час ігор:
Quote (Jaxx)
По такій логіці після гри в шахи дитина може почати вважати себе конем і ходити буквою "Г".

Під час ідентифікації важливу роль грає кількість задіяних нервових центрів (вважай сенсорних систем). Зробіть коня віртуальним, посадіть дитину в колесо, надіньте очки, сенсори руху, звуку і після таких ігор буде ходити конем деякий час після гри, доки мозок не перебудує поведінку. Одна з властивостей нервових процесів - інертність, оце і буде за інерцією. Почитайте статті, щодо експериментів з віртуальним світом, особливо, коли люди були в ньому більше 4-6 годин.
Quote (Jaxx)
але ж коли він вийде з кабіни в нього не виникають думки що він екскаватор і може копати руками.
Хто Вам таке сказав? Люди різні, психіка різна, чи Ви судете тільки за своїми відчуттями? Ну тоді давайте зробимо опитування серед вчителів інформатики - чи ПРОДОВЖУВАЛИ грати уві сні після ігор на комп'ютері? Екскаватором себе мабуть ніхто не відчував (якась не цікава роль), а ось .... Вам слово)))).

Quote (Jaxx)
зате може робити висновки з побаченого і наслідувати поведінку, що набагато гірше.

Ви пишите "може", під час гри це ВЖЕ здійснюється, от чому інтерактивні ігри дають сильніший ефект від читання книг, чи перегляду фільмів. Ви самі часто телевізор дивитесь? Сучасна дітвора не хоче вже читати та дивитися телевізор - чому, Ви самі знаєте.

Quote (Jaxx)
цікаво почути думки про те, чи є від них хоч якийсь розвиток.

Звісно дають, тільки ефект різний. Від гри у Фіфа навчитися грати у футбол не вийде, хоча тактичне мислення буде розвинене.
Звісно будь-яка річ може бути корисною і шкідливою, в залежності як її використати: вогонь і зігріє і спалить, віртуальний симулятор і навчить пілотів керувати літаком, а солдатів убивати.
Дитяча психіка тільки розвивається і користь від деякої комп'ютерної продукції досить сумнівна, про що і йдеться мова.
bgd Дата: Ср, 08.02.2012, 14:41 | Повідомлення № 87
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 504
Нагороди: 5
Рейтинг: 68
Quote (gu2in)
Хто Вам таке сказав? Люди різні, психіка різна, чи Ви судете тільки за своїми відчуттями? Ну тоді давайте зробимо опитування серед вчителів інформатики - чи ПРОДОВЖУВАЛИ грати уві сні після ігор на комп'ютері? Екскаватором себе мабуть ніхто не відчував (якась не цікава роль), а ось .... Вам слово)))).

Гарний аргумент! Я в свій час продовжував досить довго грати в гру Танчики ще маючи 8-бітну приставку (після того як довгий час у неї пограв)!
І я думаю так багато хто грав ще у сні.
Quote (Ktara)
Развивающие игры - конечно хорошо, но стоит сначала самому пересмотреть, что такое эта игра ичто в ней надо делать. А то про лабиринты, о которых я писала выше тоже было написано, что они помогают ребенку в игрой форме научиться работать с мышкой, тренируют реакцию, и знакомят с управляющими клавишами на клавиатуре

Правильно. Дійсно спочатку потрібно самому передивитися навчальні диски з розвиваючими іграми а потім давати або не давати їх дітям.
Quote (gu2in)
Звісно дають, тільки ефект різний. Від гри у Фіфа навчитися грати у футбол не вийде, хоча тактичне мислення буде розвинене. Звісно будь-яка річ може бути корисною і шкідливою, в залежності як її використати: вогонь і зігріє і спалить, віртуальний симулятор і навчить пілотів керувати літаком, а солдатів убивати. Дитяча психіка тільки розвивається і користь від деякої комп'ютерної продукції досить сумнівна, про що і йдеться мова.

Цілком правильно. Для кожної категорії дітей як і дорослих в залежності від їх роботи і навчання можна знайти як навчальні розвиваючі ігри так і звичайні ігри які будуть їм корисними.
Але ж дитина хоче грати в різні ігри (стрілялки, жахи, стратегії і т.д.), а не тільки ті які Ви їм даєте!!!

Quote (Jaxx)
А ви бачили як перший раз беруть в руки мишку і совають нею??? Наприклад великим і безіменним тримають, а перед кліком відпускають і натискають на клавішу вказівним.

Бачив і що з того! А ви бачили як приходять учні в коледж після школи і нічого крім водити мишкою не вміють, бо на уроках інформатики і вдома (в деяких навіть батьки - вчителі інформатики) вони крім Ігор нічого не робили, бо так легше вчителям - можна нічого не робити і навіть на уроці не бути, а учні будуть бавитися в класі!!! Мій знайомий так проводив у свій час уроки, після того як я пішов із школи у коледж. Але діти мої скаржилися мені і потім збунтувалися і його вигнали із школи. Так, що є діти які хочуть вчитися, головне їх зацікавити (це мають робити і батьки і ми - вчителі)!! Це дійсно жах!!! Тут всьому навчити, що не вивчили у школі насправді дуже важко.
А те що, дитина погано водить мишкою, але знає мову програмування, друкує тексти, працює з таблицями і т.д. дуже легко виправити. Це я перевіряв особисто на Мишинних і клавіатурних тренажерах.

Тому можна зробити висновок, що ігри не завжди несуть у собі користь!!!
Все залежить від психіки конкретної дитини і від гри а також від вчителя і батьків!!!


Відредаговано: bgd - Ср, 08.02.2012, 14:43
sahyc Дата: Ср, 08.02.2012, 16:08 | Повідомлення № 88
Прописаний назавжди
Повідомлень: 278
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (bgd)
А ви бачили як приходять учні в коледж після школи і нічого крім водити мишкою не вміють, бо на уроках інформатики і вдома (в деяких навіть батьки - вчителі інформатики) вони крім Ігор нічого не робили, бо так легше вчителям - можна нічого не робити і навіть на уроці не бути, а учні будуть бавитися в класі!!!

Дійсно багато учнів які мають вдома компютери нічого не роблять на них лише грають в ігри або сидять в соц. мережах і на уроках видно лише те, що вони володіють мишкою краще за інших, не більше. Ну і звичайно таких учителів що дають грати в ігри на уроках потрібно гнати із школи! :) :)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.10 Комп’ютер і здоров’я » Игры и дети
Сторінка 6 з 6«123456
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.