Вт, 28.03.2017, 03:24
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 9 з 45«1278910114445»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
fox11 Дата: Пн, 06.02.2017, 08:39 | Повідомлення № 121
Тут живе...
Повідомлень: 140
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата gromko ()
У навчанні головне - дати учням знання та навички, які будуть актуальними не тільки сьогодні а й через 5 років, сформувати певний тип мислння, який дпоможе учням у своїй самореалізації, та дати навички, використавши які людина зможе заробляти гроші.
Это задача ВУЗов. Планку надо опустить.

Додано (06.02.2017, 07:39)
---------------------------------------------

Цитата DPV ()
Що озачає "ЕФЕКТИВНОЮ"?
Эффективность — способность выполнять работу и достигать необходимого или желаемого результата с наименьшей затратой времени и усилий. 
Своими словами, чесать левое ухо левой рукой, а не правой.

Цитата DPV ()
Що важливо в навчанні?Знати як зробити.
Вміти реалізувати те що потрібно.
І головне побачити результат своїх знань - готовий продукт.
Это задача учителя, а не учебника. Учебник должен устрпивать всех, а не только Паскалевцев.

Цитата Bandalak ()
Думаю алгоритмічною мовою треба, можна на АЛГО (український варіант).
А меня с КуМира никто не столкнет. КуМир рулит!)))
LVV Дата: Пн, 06.02.2017, 09:38 | Повідомлення № 122
Прописаний назавжди
Повідомлень: 371
Нагороди: 5
Рейтинг: 65
Доброго ранку.
Вибачте, що трохи запізно втручаюсь у
дискусію, але перечитавши усі коментарі хочу винести на Ваш розсуд і свої думки.
Стосовно предмету Інформатика та предметної олімпіади:
Якщо метою викладання ОАП в школах вважати розвиток математичного, логічного та алгоритмічного мислення а критерієм обдарованості учнів - предметні олімпіади, то:
1)      В школі потрібно ввести новий предмет: Програмування.
Не ОАП, а саме - Програмування. Аще краще - Математичне програмування. Погляньте на умови задач на e-olimp або на olymp.vinnica.ua або просто пригадайте зміст олімпіадних задач з інформатики і дайте чесну відповідь самим собі – що спільного вони мають зі шкільним курсом інформатики?
2)      Математичне програмування на відміну від технологічної Інформатики потрібно буде віднести до предметів математичного циклу.
3)      У вузах потрібно готувати відповідних спеціалістів з математичним нахилом, а не географів, істориків, філологів з другою спеціальністю - інформатик.
4)      Для вивчення Математичного програмування потрібно надати щонайменше дві години на тиждень, починаючи з 7-го класу, щоб у 8-му, діти на олімпіадах вже могли показувати певні результати.
5)      Мову програмування нав'язуватимуть не побажання міністерських чиновників, чи авторів підручників, а реально застосовувані компілятори на олімпіадах з математичного програмування всіх рівнів. І тоді вчителі не шарахатимуться від Скретчу до Паскалю, від Паскалю до С++, від С++ до Пітону і т.д. а оберуть найбільш прийнятне середовище і мову програмування.
Доречі, стосовно Pyton та Java…
Цьогорічний ІІІ етап олімпіади з інформатики проводився в областях синхронно з використанням центрального серверу прийому та перевірки робіт.
Здивувало офіційне попередження організаторів олімпіади:
Увага! Адміністрація центрального серверу не дає гарантії, що всі завдання олімпіади можуть бути розв'язаними на Java і Pyton на максимальний бал.
Р.S.
Якщо не вводити нового предмету, а перемішувати в старій ступі колишній «вінегрет», то  толку не буде, і олімпіади з інформатики тоді не потрібні, бо для кого вони? Для 0,001% учнів які вивчають інформатику у вчителів, що вміють програмувати і мають бажання в позаурочний час працювати з дітьми?

Стосовно нових програм.
За великим рахунком – не потрібно ніяких програм. Потрібно встановити мету навчання, тобто вказати що учень у підсумку повинен знати і вміти. А вже як цьому навчити нехай вирішує вчитель. Якщо не зможе вчитель, йому повинні допомогти методичні кабінети відділів освіти, які зараз займаються не зрозуміло чим.
Я зараз навчаю дітей за 4-ма програмами
·        9-11 класи довчаються за  старими програмами
·        6-8 класи за травневими програмами 2015 року
·        5 класи – за новими програмами від 02.02.2016 р.
·        А ще за програмою поглибленого вивчення інформатики (Караванова та ін.)
А ще є програма для шкіл з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу (Пасіхов
Ю.Я. та ін).
Зробимо нову програму, і навчатимемо дітей вже за п’ятьма програмами.
Ми бідкаємося, що навчаємо дітей за програмами 5-річної давнини, але ж і нова програма застаріє швидше, ніж ми навчатимемо по ній дітей з 5-го по 9 клас!
Немає й гарантії, що з приходом після Гриневич Л.М. нового міністра освіти не почнеться новий перегляд програм з інформатики.

Стосовно підручників
Немає і не може бути ідеального підручника з інформатики. Тут пропонувалось у підручниках матеріал з ОАП, супроводжувати кодами на кількох мовах програмування. А ви уявляєте собі сторінковий обсяг такого підручника? А хіба програмне забезпечення для вивчення ІКТ менш розмаїте, ніж мови програмування? Як усе охопити в одному підручнику?
Глобальних підручників по паралелям класів не потрібно. Програмне забезпечення оновлюється набагато частіше, ніж видаються шкільні підручники. Та навіть розмаїття існуючого ПЗ в школах не дозволяє створити універсальний підручник. Потрібно видавати тематичні брошури. А вчитель сам вибере, що йому більше підходить: брошура з MS Office чи LibreOffice (або навіть Word 2003 чи Word 2017), Scribus чи Publisher, Lazarus чи MS Visual Studio тощо

І, нарешті, стосовно того, чому навчати.
Наприклад, Міністерство освіти ти США не створює нових шкіл, і тим більше програм навчання, займаючись в основному статистикою, питаннями фінансування та дотриманням освітніх законів.
На недавній міжнародній конференції "Синергія ІТ-освіта та ІТ-бізнес" у Києві зокрема зазначалось, що замовлення на те, чому навчати учнів і студентів в царині ІТ-технологій повинні формувати зацікавлені в кваліфікованій робочій силі ІТ-компанії. А ми з Вами повинні це замовлення виконувати, а не створювати самі для себе завдання і програми, за якими навчатимемо учнів, котрі після закінчення школи не зможуть влаштуватись на роботу.


Відредаговано: LVV - Пн, 06.02.2017, 11:22
Bandalak Дата: Пн, 06.02.2017, 09:46 | Повідомлення № 123
Лідер форуму
Повідомлень: 5018
Нагороди: 32
Рейтинг: 232
Цитата fox11 ()
КуМир рулит!

Це ще що за мова?

Цитата LVV ()
Якщо не вводити нового
предмету, а перемішувати в старій ступі колишній «вінегрет», то  толку не буде, і олімпіади з інформатики тоді
не потрібні, бо для кого вони? Для 0,001% учнів які вивчають інформатику у
вчителів, що вміють програмувати і мають бажання в позаурочний час працювати з
дітьми?

100%
Шестопалов Дата: Пн, 06.02.2017, 10:13 | Повідомлення № 124
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Цитата LVV ()
За великим рахунком– не потрібно ніяких програм.
Амінь! Закриваємо наш проект з розробки пропозицій для оновлення нової програми!
swetikccc Дата: Пн, 06.02.2017, 10:32 | Повідомлення № 125
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3612
Нагороди: 22
Рейтинг: 300
Цитата Шестопалов ()
Амінь! Закриваємо наш проект з розробки пропозицій для оновлення нової програми!
Дуже негарно виривати фразу з контексту.
Як я не люблю посилатися на старшого небрата, але в них є стандарт і куча програм під стандарт, головна умова виконання стандарту. Амінь підходу повинен бути.
Oxana_cher Дата: Пн, 06.02.2017, 10:34 | Повідомлення № 126
Місцева кадра
Повідомлень: 364
Нагороди: 2
Рейтинг: 42
Цитата Шестопалов ()
Закриваємо наш проект з розробки пропозицій для оновлення нової програми!

Да нет, закрывать прожэкт не надо!
Просто достаточно уже перемешивать существующий винегрет, который давно всех достал!
Я за то, что-бы создать что-то абсолютно новое. Нужно пересмотреть всё. И обязательно пора уже разделять предмет та два совершенно разных предмета! Для каждого из них создать совершенно новую концепцию и наполнение!
gry Дата: Пн, 06.02.2017, 10:39 | Повідомлення № 127
Наполегливий учасник
Повідомлень: 954
Нагороди: 2
Рейтинг: 86
Цитата gry ()
print('Hello, World!')


Додано (06.02.2017, 09:39)
---------------------------------------------
Цитата Bandalak ()
Ні, якщо у Бейсику, то лапки подвійні -print("Hello, World!")
Python 3


Відредаговано: gry - Пн, 06.02.2017, 10:39
LVV Дата: Пн, 06.02.2017, 10:53 | Повідомлення № 128
Прописаний назавжди
Повідомлень: 371
Нагороди: 5
Рейтинг: 65
Цитата Шестопалов ()
Амінь! Закриваємо наш проект з розробки пропозицій для оновлення нової програми!
Ні. Звісно, працюємо над програмою. То були максималістські думки вголос. :)

Якщо Міністерство орієнтуватиметься на біільшість вчителів, то й результат очікуваний, адже основна маса шкільних вчителів інформатики далека від програмування. 

Є надія, що більшість відмовчуватиметься, то ж нам вдасться щось змінити на краще у напрямку ОАП. 
Працюємо!
Bandalak Дата: Пн, 06.02.2017, 10:55 | Повідомлення № 129
Лідер форуму
Повідомлень: 5018
Нагороди: 32
Рейтинг: 232
Цитата Oxana_cher ()
Просто достаточно уже перемешивать существующий винегрет, который давно всех достал!
Я за то, что-бы создать что-то абсолютно новое. Нужно пересмотреть всё. И обязательно пора уже разделять предмет та два совершенно разных предмета! Для каждого из них создать совершенно новую концепцию и наполнение!


Шкода, що дуже мало хто признає саме такий варіант.

Цитата gry ()
Python 3

На жаль, не знайомий з цією мовою, але дуже схоже на Бейсик, лиш лапки не такі! ;)
swetikccc Дата: Пн, 06.02.2017, 12:21 | Повідомлення № 130
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3612
Нагороди: 22
Рейтинг: 300
Цитата gry ()
Python 3
Наскільки пам'ятаю працюватимуть і одинарні і подвійні лапки, а в другому навіть дужок не потрібно бо там оператор, а не функція. Можу правда помилятися бо знайомився досить давно.
Bandalak Дата: Пн, 06.02.2017, 13:03 | Повідомлення № 131
Лідер форуму
Повідомлень: 5018
Нагороди: 32
Рейтинг: 232
Дійсно не потрібні. Теж працював в Бейсику в 90х роках, призабув.
gry Дата: Пн, 06.02.2017, 14:01 | Повідомлення № 132
Наполегливий учасник
Повідомлень: 954
Нагороди: 2
Рейтинг: 86
Цитата swetikccc ()
працюватимуть і одинарні і подвійні лапки, а в другому навіть дужок не потрібно
Точно.
gromko Дата: Пн, 06.02.2017, 16:31 | Повідомлення № 133
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата Пилипчук_О_П ()
Хто заважає звернути увагу на сучасні мови програмування? Наприклад, Zonnon - спадкоємець Паскаля?
Вже вирішили - мова програмування на розсуд вчителя, тобто кожен обирає "під себе", але діти повинні навчитися базовим навичкам програмування в межах вимог Державного стандарту
gromko Дата: Пн, 06.02.2017, 16:37 | Повідомлення № 134
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата fox11 ()
Это задача ВУЗов. Планку надо опустить.
45% знакомых программистов программировать научились в процессе самообразования, основное образование у них - учитель биологии, инженер-строитель, агроном, но это не мешает им зарабатывать в пределах 10 тыс. "убитых енотов" в год, для Украины это неплохо.

Тем более, что главной задачей остаётся научить ребят думать и уметь использовать себе на благо полученные знания.
gromko Дата: Пн, 06.02.2017, 16:39 | Повідомлення № 135
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата fox11 ()
А меня с КуМира никто не столкнет. КуМир рулит!)))
Кумир - интерпретатор Школьного Алгоритмического Языка
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 9 з 45«1278910114445»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.