Ср, 26.07.2017, 23:39
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 7 з 48«12567894748»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2412
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Шестопалов Дата: Сб, 04.02.2017, 18:27 | Повідомлення № 91
Видавець посібників
Повідомлень: 1331
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Дякую! Логіка - вже видалив.
DPV Дата: Сб, 04.02.2017, 18:31 | Повідомлення № 92
Прописаний назавжди
Повідомлень: 224
Нагороди: 5
Рейтинг: 42
Я думаю ОАП потрібно розписати також по кожному класу.
gromko Дата: Сб, 04.02.2017, 19:18 | Повідомлення № 93
Лінуксоїд
Повідомлень: 2412
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Цитата Шестопалов ()
Вивчення ІКТ і ОАП розділено на посеместрове вивчення: 1-й семестр – ІКТ, 2-й семестр – ОАП. Порядок їх вивчення за вибором навчального закладу може змінюватись: 1-й семестр – ОАП, 2-й семестр – ІКТ.
З практики: ІКТ краще в І семестрі (для "розкачки"), ОАП - ІІ семестр (виникне проблема з підготовкою до олімпіади з програмування)

Цитата Шестопалов ()
У програмі пропонується укрупнене подавання матеріалу до 16 год., а не «вінегрет» із дрібних тем по 2-4 год.

Оптимально: 8-9 годин (2 теми на семестр)

Цитата Шестопалов ()
Навчальному закладу надається свобода у виборі мови програмування.
Вчителям надається свобода у виборі програмного забезпечення для викладання курсу інформатики за дотримання вимог до обсягу навчальних компетенцій учнів та авторських прав власників чи розробників програмного забезпечення.

Цитата Шестопалов ()
Програма має у своєму складі:· Інваріантний курс обсягом 175 год. (1 год. на тиждень) для вивчення у 5-9 класах;
· Варіативний курс обсягом 70 год. (1 год. на тиждень) для вивчення у 8 і 9 класах;

Програма має у своєму складі:
· Інваріантну частину обсягом 175 год. (1 год. на тиждень) у 5-9 класах;
· Варіативні модулі для розширення курсу обсягом 70 год. (1 год. на тиждень) у 8 і 9 класах;


Приблизно таким чином це реалізовано в курсі "Технології" (Трудове навчання) в основній школі.

Щодо змістовного наповнення, то це з "наскоку" не зробиш, головне те, що таким чином ми хочемо лише модернізувати чинну програму, "підгнавши" її під свої вимоги, а нам потрібна програма, яка повинна реалізувати освітні запити суспільства яке буде завтра, тобто її треба зробити такою, щоб вона була актуальною принаймі 5 років.
mul44 Дата: Сб, 04.02.2017, 19:37 | Повідомлення № 94
Наполегливий учасник
Повідомлень: 862
Нагороди: 2
Рейтинг: 41
Цитата fox11 ()
9 клас: 1 семестр (32 год.) – інформаційні системи - заменить на "хмарні технології"
А что вы предлагаете делать 32 часа в хмарах? гуглдок? показать что есть различные облака для хранения? GIT? мне просто интересно.
Шестопалов Дата: Сб, 04.02.2017, 19:37 | Повідомлення № 95
Видавець посібників
Повідомлень: 1331
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Григорій Юрійович! Всі Ваші пропозиції прийняті, чекаю нових. Тези прийняли новий вигляд.
Прикріплення: -04.doc(36Kb)
fox11 Дата: Сб, 04.02.2017, 19:45 | Повідомлення № 96
Тут живе...
Повідомлень: 158
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата gromko ()
програма, яка повинна реалізувати освітні запити суспільства яке буде завтра, тобто її треба зробити такою, щоб вона була актуальною принаймі 5 років.
Например: сейчас некоторые учителя видя в учебниках коды на Паскале, переделывают его на Питон и С++. Пишите учебники под Джаву и пусть некоторые учителя переделывают коды под Паскаль, а некоторые перейдут на Джаву. Я первый обещаю перейти.
mul44 Дата: Сб, 04.02.2017, 23:28 | Повідомлення № 97
Наполегливий учасник
Повідомлень: 862
Нагороди: 2
Рейтинг: 41
Насчет баз данных в 9 классе - а все уверены что дети поймут для чего они нужны, и так ли они необходимы, даже если учесть что в программерстве они используются чуть чаще чем часто?)
mul44 Дата: Сб, 04.02.2017, 23:30 | Повідомлення № 98
Наполегливий учасник
Повідомлень: 862
Нагороди: 2
Рейтинг: 41
Цитата fox11 ()
Пишите учебники под Джаву и пусть некоторые учителя переделывают коды под Паскаль, а некоторые перейдут на Джаву.
Морзе вот учебник: подача идет Лазарус, и немного Питона (как по мне даже достаточно)
gromko Дата: Нд, 05.02.2017, 09:32 | Повідомлення № 99
Лінуксоїд
Повідомлень: 2412
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Цитата mul44 ()
Морзе вот учебник: подача идет Лазарус, и немного Питона (как по мне даже достаточно)
Щодо підручника з інформатики: ще раніше говорилось, що він повинен складатися з двх окремих частин - власне підручник із загальними, у тому числі теоретичними положеннями, якщо програмування, то алгоритми подані на адгоритмічній мові, і практикум, де завдання вже можуть бути  платформнозалежними.
Bandalak Дата: Нд, 05.02.2017, 10:47 | Повідомлення № 100
Лідер форуму
Повідомлень: 5215
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Цитата fox11 ()
коды на Паскале, переделывают его на Питон и С++

Було б дуже цікаво, якби до підручника додавався посібник, у якому одні і ті ж алгоритми кодувалися відразу на 2-3 мовах. Наприклад, Паскаль, Джава і С++.
З таким підходом і вчителі могли б з часом адаптуватися і перейти з Паскаля на С++, або Джаву.

Цитата gromko ()
Щодо підручника з інформатики: ще раніше говорилось, що він повинен складатися з двх окремих частин - власне підручник із загальними, у тому числі теоретичними положеннями, якщо програмування, то алгоритми подані на адгоритмічній мові, і практикум, де завдання вже можуть бути  платформнозалежними.

100%
Шестопалов Дата: Нд, 05.02.2017, 10:58 | Повідомлення № 101
Видавець посібників
Повідомлень: 1331
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Шановні колеги! Прошу зосередитися на узгодженні тексту наших пропозицій для оновлення програми з інформатики для 5-9 класів.
Остання редакція пропозицій див.
Прикріплення: Tezy-04feb.doc(36Kb)
W-w-W Дата: Нд, 05.02.2017, 11:53 | Повідомлення № 102
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2707
Нагороди: 10
Рейтинг: 196
Цитата Шестопалов ()
Остання редакція пропозицій див.
Прикріплення: Tezy-04feb.doc(36Kb)

як на мене, то непогано складено, дійсно потрібно працювати не кусками теми 2-3 год, а комплексно
DPV Дата: Нд, 05.02.2017, 12:03 | Повідомлення № 103
Прописаний назавжди
Повідомлень: 224
Нагороди: 5
Рейтинг: 42
Цитата gromko ()
Щодо підручника з інформатики: ще раніше говорилось, що він повинен складатися з двх окремих частин - власне підручник із загальними, у тому числі теоретичними положеннями, якщо програмування, то алгоритми подані на адгоритмічній мові, і практикум, де завдання вже можуть бути  платформнозалежними.
100%

Цитата Bandalak ()
Було б дуже цікаво, якби до підручника додавався посібник, у якому одні і ті ж алгоритми кодувалися відразу на 2-3 мовах. Наприклад, Паскаль, Джава і С++.
Не 2-3 мовах, а обов'язково 3 - Паскаль, Джава, С++! І не розбивати на три посібника, кожний окремо, а саме в одному посібнику, реалізація трьома мовами.

Додано (05.02.2017, 11:03)
---------------------------------------------
Цитата Шестопалов ()
Прикріплення: Tezy-04feb.doc(36Kb)

На мою думку, потрібно додати в 9 класі Інформаційні системи. Для тих, хто закінчить вивчати інформатику в 9 класі, потрібно мати знання з цього розділу. Далі буде вибір професії у їхньому житті.


Відредаговано: DPV - Нд, 05.02.2017, 12:05
Bandalak Дата: Нд, 05.02.2017, 12:14 | Повідомлення № 104
Лідер форуму
Повідомлень: 5215
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Цитата DPV ()
Не 2-3 мовах, а обов'язково 3 - Паскаль, Джава, С++! І не розбивати на три посібника, кожний окремо, а саме в одному посібнику, реалізація трьома мовами.

Саме так!
Вчилися б не тільки учні, а й вчителі!
Сам би хотів вивчити С++ та Джаву! Але для окремого самостійного навчання часу немає. А так би походу вчив разом з учнями!
gromko Дата: Нд, 05.02.2017, 12:23 | Повідомлення № 105
Лінуксоїд
Повідомлень: 2412
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Цитата DPV ()
Не 2-3 мовах, а обов'язково 3 - Паскаль, Джава, С++! І не розбивати на три посібника, кожний окремо, а саме в одному посібнику, реалізація трьома мовами.

Оскільки в школі вивчається тільки релазація базових алгоритмів мовою програмування, то мовно-залежні "примочки" не потрібні.
Код
початок
   вивести('Hello, World!')
кінець

Код
begin  
     write('Hello, World!')
end.

Код
Sub Main()
      print "Hello, World!"
End Sub
Код
#include <stdio.h> 

 int main(void)
{
     printf("Hello, World!\n");
     return 0;
}

Код
#include <iostream>;
int main()

{
        std::cout << "Hello, World!" << std::endl;
        return 0;
}

Код
using System;
class Program
{
    static void Main()
      {
        
      Console.Write("Hello, World!");
      }
}
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 7 з 48«12567894748»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.