Чт, 30.03.2017, 09:39
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 6 з 46«12456784546»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2341
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
gromko Дата: Сб, 04.02.2017, 00:35 | Повідомлення № 76
Лінуксоїд
Повідомлень: 2341
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата fox11 ()
Вы знаете как надоели учебники и программы со Scratch. Не все учителя его признают.


Скретч может быть и таким
gromko Дата: Сб, 04.02.2017, 00:42 | Повідомлення № 77
Лінуксоїд
Повідомлень: 2341
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата DPV ()
Паскаль пропедевтика, лінійне програмування виконання індивідуальних завдань по створенню програм.

Програмування в Паскалі у більшості випадків є реалізацією суто математичних алгоритмів, а більшість дітей із "глибоко прихованими здібностями" до вивчення математики.
Для таких дітей краще "йдуть" задачі на анімацію, зміну властивостей окремих об'єктів, розробка калькулятора, графічного редактора, відеоплеєра, фоторедактора, ігор, але такі задачі ми їм не пропонуємо, наші коронні - "алгоритм розв'язування квадратного рівняння", "алгоритм Евкліда", "алгоритми сортування"
gromko Дата: Сб, 04.02.2017, 00:47 | Повідомлення № 78
Лінуксоїд
Повідомлень: 2341
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата beregok ()
Інформатику мають право викладати сертифіковані вчителі які пройшли відповідну підготовку і мають рівень жуніора(ідеал) в певній галузі
І якщо в школі немає спеціаліста по певному предмету нічого це предмет вивчати щоб не плодити нездар

90% вчителів інформатики не можуть скласти елементарної програми на жодній з мов програмування.
60% викладають інформатику в якості "довантаження", це вчителі біології, зарубіжної літератури, історії, математики, фізики, іноземної мови, початкових класів.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.02.2017, 00:48 | Повідомлення № 79
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3416
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
Цитата beregok ()
в рельному житіт люди різних професій мають не однакову зарплатню

Яскрава ідея! Як я раніше не помічав, що "вчитель фізики" і "вчитель української мови" - це справді різні професії :) А отже цілком могли б по різному оплачуватись.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.02.2017, 00:56 | Повідомлення № 80
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3416
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
Цитата gromko ()
наші коронні - "алгоритм розв'язування квадратного рівняння", "алгоритм Евкліда", "алгоритми сортування"

Цитата gromko ()
90% вчителів інформатики не можуть скласти елементарної програми на жодній з мов програмування.

На жаль так. Вчитель, який може в якому-небудь середовищі програмування (хоча б Scratch) за вечір написати "хрестики-нулики" (два режими: людина-людина і людина-комп'ютер; інтелект, тобто не випадкові ходи комп'ютера; таблиця рекордів тощо), зовсім по іншому дивиться на зміст програм і на вибір середовища/мови програмування. І завдання дає учням не тільки з числа тих, які сам колись на курсах виконував і тому "вміє".
Шестопалов Дата: Сб, 04.02.2017, 10:03 | Повідомлення № 81
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Активний і різнобарвний диспут! Дозволю собі внести певну ясність:
1. Ми розробляємо Тези для доробки діючої програми МОН за його запрошенням;
2. Ми повинні дотримуватись встановлених МОН розподілу годин: 1+1+1+2+2;
3. Хоча б по-семестрово розділити вивчення ІКТ і ОАП;
4. Обов'язкове укрупнене подавання матеріалу, а не вінегрет;
5. Свобода вчителю у виборі мови програмування;
6. Дозволити міняти місцями порядок вивчення ІКТ і ОАП;
7. Під текстом узгоджених Тез pf ,f;fyyzv вказує своє прізвище rj;ybq учасник його написання і узгодження;
8. Наші Тези опублікуємо (це зроблю я) на сайті osvita.ua;


Відредаговано: Шестопалов - Сб, 04.02.2017, 10:04
fox11 Дата: Сб, 04.02.2017, 10:13 | Повідомлення № 82
Тут живе...
Повідомлень: 141
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата Шестопалов ()
Дозволити міняти місцями порядок вивчення ІКТ і ОАП;
Конечно логичнее поменять местами. Дети еще не устали, легче пойдет программирование. А то в мае это как то не очень. Ну и подготовка к олимпиадам...
gry Дата: Сб, 04.02.2017, 10:26 | Повідомлення № 83
Наполегливий учасник
Повідомлень: 954
Нагороди: 2
Рейтинг: 86
Цитата Шестопалов ()
А може відмовитися від "грецького салату" дрібних тем по 2-4 години? Може для ІКТ в 7 класі дати весь текстовий процесор - якраз 16 год., в 8 класі весь табличний процесор, в 9 класі всю роботу з графікою? Чи не краще визначені теми грунтовно вивчити замість "кашеголової" суміші дрібних тем?
Це був би оптимальний варіант.

Додано (04.02.2017, 09:26)
---------------------------------------------
Цитата gromko ()
90% вчителів інформатики не можуть скласти елементарної програми на жодній з мов програмування.60% викладають інформатику в якості "довантаження", це вчителі біології, зарубіжної літератури, історії, математики, фізики, іноземної мови, початкових класів.
Оце точно. Дивлюся на своїх колег по району... А їм ще мені й тренінг по Python проводити....


Відредаговано: gry - Сб, 04.02.2017, 10:32
fox11 Дата: Сб, 04.02.2017, 10:29 | Повідомлення № 84
Тут живе...
Повідомлень: 141
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата gromko ()
Скретч может быть и таким
Посмотрел Ваш код, ну не переубедили...  Когда вставляешь код PHP в HTML, а потом ещё и HTML в PHP, вот это окрыляет. Дети на это смотрят как на чудо. Конечно, это надо и преподносить им как чудо. Не жалеть времени на мотивацию.


Відредаговано: fox11 - Сб, 04.02.2017, 10:30
Шестопалов Дата: Сб, 04.02.2017, 10:52 | Повідомлення № 85
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Як зміг, опрацював Ваші зауваження-пропозиції і ось що з цього получилося.
Дуже прошу давати наступні зауваження-пропозиції ПО ТЕКСТУ наших тезів.
Тези пропозицій до діючої програми з інформатики для 5-9 класів
Програма поєднує вивчення основ алгоритмізації та програмування(ОАП) та інфор­маційно-комунікаційних технологій (ІКТ) і призначена для шкіл, де учні почали вивчення інформатики в початковій школі.
Вивчення ІКТ і ОАП розділено на посеместрове вивчення: 1-й семестр – ІКТ, 2-й семестр – ОАП. Порядок їх вивчення за вибором навчального закладу може змінюватись: 1-й семестр – ОАП, 2-й семестр – ІКТ.
У програмі пропонується укрупнене подавання матеріалу до 16 год., а не «вінегрет» із дрібних тем по 2-4 год.
Навчальному закладу надається свобода у виборі мови програмування.
Програма має у своєму складі:
· Інваріантний курс обсягом 175 год. (1 год. на тиждень) для вивчення у 5-9 класах;
· Варіативний курс обсягом 70 год. (1 год. на тиждень) для вивчення у 8 і 9 класах;
5 клас: 1 семестр (16 год.) – Повторення і систематизація навчального матеріалу, вивченого у 2-4 класах (інформація, файлова система, робота з папками і файлами, набір текстів і їх оформлення);
2 семестр (19 год.) – Пропедевтичний курс ОАП;
6 клас: 1 семестр (16 год.) – Графічний редактор,Презентації;
2 семестр (19 год.) – Пропедевтичний курс ОАП;
7 клас: 1 семестр (16 год.) – Інтернет, пошта, миттєві повідомлення, форуми, соціальні мережі, створення сайтів;
2 семестр (19 год.) – Пропедевтичний курс ОАП;
8 клас: 1 семестр (32 год.) – Табличний процесор, індивідуальні проекти;
2 семестр (38 год.) – Варіативний курс: ІКТ або ОАП;
9 клас: 1 семестр (32 год.) – Обробка графіки, хмарні технології;
2 семестр (38 год.) – Варіативний курс: ІКТ або ОАП;
Варіативний курс у 8–9 класах, що може складатися із тем ОАП або ІКТ, дає можливість загальноосвітнім навчальним закладам при відповідному виборі змінювати обсяг вивчення ОАП від обов’язкового для всіх пропедевтичного курсу 57 год. у 5–7 класах до 57+70=127 год. (50% всього курсу) за рахунок 70 год. варіативних модулів.
Школи спортивного, суспільно-гуманітарного тощо напрямків можуть у 8–9 класах вибрати варіативні модулі ІКТ, школи технологічного, природничо-математичного тощо напрямків мають вивчати варіативні модулі ОАП.
Для варіативних модулів можна використовувати належним чином затверджені авторські програми. Пропонується також використовувати цілком або фрагментально програми курсів за вибо­ром, спеціальних курсів і факультативів, що рекомендує МОН України. (див.http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/perelik-navchalnix-program.html)


Відредаговано: Шестопалов - Сб, 04.02.2017, 18:24
fox11 Дата: Сб, 04.02.2017, 15:55 | Повідомлення № 86
Тут живе...
Повідомлень: 141
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Если так все будет, уже отлично!
Но...)))
7 клас: 1 семестр (16 год.) – веб-дизайн, что имеется ввиду? Фотошоп или CSS? Да и остальное не совсем - спілкування, логіка... Может "Створення сайтів"
9 клас: 1 семестр (32 год.) – інформаційні системи - заменить на "хмарні технології"
И все темы 1 сем. 7-го класса поменять с 9-м.
Шестопалов Дата: Сб, 04.02.2017, 16:05 | Повідомлення № 87
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Дякую! Виправив, див. попереднє повідомлення червоним текстом.

Відредаговано: Шестопалов - Сб, 04.02.2017, 16:06
DPV Дата: Сб, 04.02.2017, 17:57 | Повідомлення № 88
Прописаний назавжди
Повідомлень: 208
Нагороди: 5
Рейтинг: 42
Цитата fox11 ()
Может "Створення сайтів"

Я це мав на увазі.

Цитата fox11 ()
Да и остальное не совсем - спілкування


Пошта, миттєві повідомлення, форуми, соціальні мережі.
Шестопалов Дата: Сб, 04.02.2017, 18:05 | Повідомлення № 89
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Дякую! Прийнято зеленим кольором.
DPV Дата: Сб, 04.02.2017, 18:10 | Повідомлення № 90
Прописаний назавжди
Повідомлень: 208
Нагороди: 5
Рейтинг: 42
Цитата fox11 ()
логіка..

Це відноситься до курсу ОАП, діти під час складання програм з умовами не повністю розуміють функції НЕ,АБО,І, особливо коли їх декілька.
Спочатку потрібно навчити робити цеглини, а потім будувати будинок.
Ці функції будуть потрібні для табличного процесора у 8-му класі.


Відредаговано: DPV - Сб, 04.02.2017, 18:23
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 6 з 46«12456784546»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.