Сб, 18.11.2017, 12:07
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 51 з 52«1249505152»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 19:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2663
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 12.09.2017, 19:28 | Повідомлення № 751
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Стосовно оновленої програми з інформатики (2017 рік):
- Вкрай погано, що діти 5-6 класів лишились фактично без підручників. В 5-му класі підходять з натяжкою кілька перших тем. Подальші теми взяті з 6-7 класів. Як бути дітям? Чи планувався перевипуск підручників, але скасували фінансування? 
- Стосовно перетасовки тем. В 5-й клас "закинули" матеріал алгоритмізації з 7-го класу. Скажіть, будь ласка, діти в 5-му класі координатну площину вже вивчають? Тому що для алгоритмів з повторенням/розгалуженням використовують координати кота чи інших об’єктів на площині.
gromko Дата: Вт, 12.09.2017, 19:46 | Повідомлення № 752
Лінуксоїд
Повідомлень: 2663
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Цитата Ковальчук_Олександр ()
Скажіть, будь ласка, діти в 5-му класі координатну площину вже вивчають?

Не вивчають

Цитата Ковальчук_Олександр ()
Тому що для алгоритмів з повторенням/розгалуженням використовують координати кота чи інших об’єктів на площині.

Для алгоритмів з повторенням координати не потрібні - як правило, це алгоритми переміщення об'єктів на певну відстань ("кроки").
Щодо алгоритмів з розгалуженням, то найкраще їх вивчати, використовуючи "датчики"("сенсори") - якщо об'єкт1 дотикається об'єкта2, якщо колір1 дотикається кольору2, якщо таймер<10, якщо кількість_спроб>3, і т.п.

Разом з тим досвід показує, що зі Скретчем можна реалізувати пропедевтику багатьох математичних понять (кути, координатна площина, від'ємні числа, десяткові дроби)
Від'ємні числа - мінус означає протилежний напрям (тобто не праворуч, а ліворуч, не вгору, а вниз).
Десяткові дроби - частини цілого, які більші меншого цілого, але менші більшого, як міліметри на лінійці з сантиметровими і міліметровими поділками.
Координатна площина - місця в кінотеатрі, "морський бій", де по горизонталі та вертикалі числа.
Кути - величина, яка показує напрям руху.
Змінна - ящик, де зберігаємо потрібне значення.
Разом з тим перші три не називаємо, але використовуємо, два останніх - і називаємо, і використовуємо.

Цитата Ковальчук_Олександр ()
В 5-й клас "закинули" матеріал алгоритмізації з 7-го класу.

Як на мене (цю ідею можете не підтримувати) - у 5-ому класі варто дати усі базові поняття та алгоритмічні структури на примітивному рівні, а в 6-7-ому - ускладнювати та деталізувати.
skif Дата: Вт, 12.09.2017, 19:49 | Повідомлення № 753
Прописаний назавжди
Повідомлень: 379
Нагороди: 2
Рейтинг: 32
Цитата Ковальчук_Олександр ()
Скажіть, будь ласка, діти в 5-му класі координатну площину вже вивчають? Тому що для алгоритмів з повторенням/розгалуженням використовують координати кота чи інших об’єктів на площині.
була така проблема минулого року - замість переміщення по координатах (точках), використовували просте переміщення на певну кількість "кроків" (напр. перем на 50 кроків, поверн. ліворуч, перем. на 20 кроків і т д.)

Додано (12.09.2017, 20:49)
---------------------------------------------
Цитата gromko ()
якщо об'єкт1 дотикається об'єкта2, якщо колір1 дотикається кольору2, якщо таймер<10, якщо кількість_спроб>3, і т.п.
у мене минуло року діти розробляли програму світлофор (намальований на сцені):
- якщо торкається червоного кольору, говорити "Стоп, червоне світло" чи щось таке;
- якщо зелене....


Відредаговано: skif - Вт, 12.09.2017, 19:50
Ktara Дата: Вт, 12.09.2017, 21:19 | Повідомлення № 754
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Цитата skif ()
була така проблема минулого року - замість переміщення по координатах (точках), використовували просте переміщення на певну кількість "кроків" (напр. перем на 50 кроків, поверн. ліворуч, перем. на 20 кроків і т д.)
а мы таки по координам пошли перемещаться :)
swetikccc Дата: Вт, 12.09.2017, 21:39 | Повідомлення № 755
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3954
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Одного не можу зрозуміти.
Чому у росіян в інформатиці вивчають кординати в молодших, а у нас......
Та вже в 3 класі діти чудово все можуть вивчити.
Правда якщо більшість купить чи скачає презентації і виконують план по списуванню сторінок в зошиті то і......
Ktara Дата: Ср, 13.09.2017, 05:47 | Повідомлення № 756
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Цитата swetikccc ()
Одного не можу зрозуміти.Чому у росіян в інформатиці вивчають кординати в молодших, а у нас......
Та вже в 3 класі діти чудово все можуть вивчити.
У меня самые обычные дети. Нормально в 5-м классе поняли что такое координаты, и как точке указывать координаты. Не вижу проблем
offside Дата: Ср, 13.09.2017, 08:53 | Повідомлення № 757
Тут живе...
Повідомлень: 134
Нагороди: 1
Рейтинг: 9
Думаю що кожен повинен спробувати пояснити, що таке координати. Пару прикладів і в 5 класі все зрозуміють. Да є різні діти, сприймають по різному інформацію. Спробувати можна нічого там складного нема.
Ktara Дата: Ср, 13.09.2017, 09:15 | Повідомлення № 758
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Цитата offside ()
Думаю що кожен повинен спробувати пояснити, що таке координати. Пару прикладів і в 5 класі все зрозуміють. Да є різні діти, сприймають по різному інформацію. Спробувати можна нічого там складного нема.
Согласна. Я попробовала - дети поняли и достаточно быстро. И им нравилось рисовать по координатам :) 
да пришлось порисовать, отмечая точки, а они мне говорили какая же координата у этой точки. Так что на примерах - все прошло удачно
Надо пробовать
TYP Дата: Ср, 13.09.2017, 11:59 | Повідомлення № 759
Прописаний назавжди
Повідомлень: 378
Нагороди: 5
Рейтинг: 37
Цитата Ktara ()
да пришлось порисовать, отмечая точки
А як на рахунок того, щоб побудувати горизонтальний відрізок з точки (-150,50) довжиною у 75.
swetikccc Дата: Ср, 13.09.2017, 14:23 | Повідомлення № 760
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3954
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата TYP ()
А як на рахунок того, щоб побудувати горизонтальний відрізок з точки (-150,50) довжиною у 75.
Та малювали в тому році
Для мене гірше в 6 класі

Растрові та векторні зображення, їхні властивості.Формати файлів растрових і векторних зображень.

Скачав презентація, глянув ну так леко і просто для таких дітей, вирішив все таки використати.
І в одному класі продемонстрував, це атас для таких за віком дітей.
В двох інших малював, редагував, скачував, фотографував і т. д. - пішло, але це час і не для одного уроку.
Bandalak Дата: Вт, 19.09.2017, 10:05 | Повідомлення № 761
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Щось я з 6-м класом не можу розібратися, що де лежить і звідки брати.
5 клас беру від Шестопалова, все зрозуміло.
А  от 6 клас у нього дуже сирий. Програмування взагалі не те, а взяте з 5 класу.
Звідки брати матеріал для 6 класу?
Знову 50 різних посібників?
Шестопалов Дата: Вт, 19.09.2017, 10:28 | Повідомлення № 762
Видавець посібників
Повідомлень: 1403
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Цитата Bandalak ()
5 клас беру від Шестопалова, все зрозуміло.
Дякую! Старались! Цікаво, як Ви обходитесь з електронними варіантами Зошита і особливо Підручника для 5 класу? Роздруковуєте їх Ви чи учні? А може все читається з екрану? До речі, щойно зробив Конспект підручника для 5 класу, у якому кожний урок скоротив і втулив на 2 сторінки, щоб було легше і дешевше роздруковувати:один урок - один аркуш А4. Якщо Вас це цікавить, викладу файл на своєму сайті.
Шестопалов Дата: Вт, 19.09.2017, 10:33 | Повідомлення № 763
Видавець посібників
Повідомлень: 1403
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Цитата Bandalak ()
А  от 6 клас у нього дуже сирий. Програмування взагалі не те, а взяте з 5 класу.
Згоден! Зробили, що могли. "На безрыбье и рак рыба!" Повтор у 6 класі програмування з 5 класу має сенс, оскільки 6-класники не потягнуть подальші розділи Пайтона, який не вивчали у 5 класі. На наступний н.р. все доробимо за програмою.


Відредаговано: Шестопалов - Вт, 19.09.2017, 10:34
Bandalak Дата: Вт, 19.09.2017, 13:44 | Повідомлення № 764
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Цитата Шестопалов ()
Якщо Вас це цікавить, викладу файл на своєму сайті.
Цікавить звичайно.

Цитата Шестопалов ()
На наступний н.р. все доробимо за програмою.
Ще хотілося б трохи ширше там графіку і презентації.

У програмі так:

Графіка



Презентації



P.S. Збираємо гроші на зошити для 5 класу
swetikccc Дата: Вт, 19.09.2017, 19:01 | Повідомлення № 765
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3954
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата Bandalak ()
У програмі так:

Графіка

Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності в кабінеті інформатики. Інструкції №№ 8.1, 8.2, 8.3, 8.4. Поняття комп’ютерної графіки.
Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Призначення растрових і векторних графічних редакторів.
Формати файлів растрових і векторних зображень. Налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення.
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Інструктаж з БЖ. Практична робота №1. Побудова зображення з графічних примітивів.
Операції над об’єктами та групами об’єктів.
Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.
Інструктаж з БЖ. Практична робота №2. Створення багатошарових зображень.
Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.
Інструктаж з БЖ. Практична робота №3. Створення та редагування векторних і растрових зображень.

В чому будуть компетентні наші учні після вивчення такої графіки?
B)
А тут ще після подання пана Пилипчука аналогічне в 3Д буде ;)

КРАЩЕ МЕНШЕ, ТА КРАЩЕ.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 51 з 52«1249505152»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.