Нд, 19.11.2017, 23:31
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 5 з 52«12345675152»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 19:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2669
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 03.02.2017, 19:35 | Повідомлення № 61
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата fox11 ()
Вы знаете как надоели учебники и программы со Scratch. Не все учителя его признают.

"Scratch" в широкому розумінні слова :) Маю на увазі пропедевтику програмування, якщо прийдемо до думки, що це потрібно.
Фактично в моєму варіанті вийшов поділ на 2 предмети.
W-w-W Дата: Пт, 03.02.2017, 19:36 | Повідомлення № 62





Цитата Пилипчук_О_П ()
9 - ІКТ (електронні таблиці, бази даних, web-дизайн).

за 1 год? це смішно
DPV Дата: Пт, 03.02.2017, 20:26 | Повідомлення № 63
Прописаний назавжди
Повідомлень: 297
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Цитата Шестопалов ()
Доробити діючу програму із залученням вчителів - ініціатива МОН.
На поганій заквасці доброго хліба не спечеш.

Цитата Шестопалов ()
Ми ж тут розробляємо пропозиції до програми, яку збирається доробити МОН.

Як завжди "компетентні" працівники МОН візьмуть ідеї вчтелів і видадуть іх як свої.

Повинна бути вірна постановка задачі, змінити діючу програму для:
1 просто змінити - це для МОН;
2 змінити для нас вителів, бо ми це знаємо і вміємо викладати, так і по цій працюємо;
3 змінити для учнів, що в майбутньому для них буде це потрібно і корисно в житті, а не вони "компетентно" засвоїли предмет.

Якщо взяти 3-й пункт.

1) Потрібно вимагати в МОН розподілу предмету на 2 - ІКТ і ОАП.
Хоча ОАП зайве для 90% учнів ввести його для 8 і 9-класу. (фізику і хімію вивчають також просто щоб вивчати 95% учнів  ніколи в своєму житті те що вчили не використовують).

2) Обов'язкове укрупнене подавання матеріалу, а не вінегрет.

3) Не відкидати початкову школу - змінити формат викладання. В молодшій школі зароджуються бажання інтерес до предмету, так через гру, через цікаві задачі і обов'язково логічні. 2-3 клас діти читають ну м'яко кажучи не дуже, для 2 і 3 класу підручники не видавати, а лише робочі зошити із сотнями задач на логіку і ребуси - для пошуку вірного розв'язку, підручник починаючи з 4 обов'язково з робочим зошитом (і без Ельзика і Ганнусі - складаться враження, що ми їх вивчаємо).

4) Для МОН і вчителів, але не майбутнього дітей.
 
5 клас - інформація, файлова система, робота з папками і файлами, текстовий процесор (набір текстів і їх оформлення), Scratch, індивідуальні проекти.

6 клас - Графічний редактор, Презентації, Scratch, індивідуальні проекти.

7 клас - Інтернет, спілкування, веб-дизайн, логіка,  Scratch- проекти програмування ігор.

8 клас - Табличний процесор,індивідуальні проекти.

9 клас - Бази даних, інформаційні системи,  

ОАП 
8 клас - Паскаль пропедевтика, лінійне програмування виконання індивідуальних завдань по створенню програм.
9 клас - ООП - "кнопкостворення"

Кидайте каміння
gry Дата: Пт, 03.02.2017, 20:26 | Повідомлення № 64
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1056
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
БД - викинути... 2-3 год. - ознайомлення...  Це -9 , а не 11 клас.

Відредаговано: gry - Пт, 03.02.2017, 20:41
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 03.02.2017, 20:34 | Повідомлення № 65
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
В 9 класі маємо 2 години
gry Дата: Пт, 03.02.2017, 20:38 | Повідомлення № 66
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1056
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Цитата DPV ()
клас - інформація, файлова система, робота з папками і файлами, текстовий процесор (набір текстів і їх оформлення), Scratch, індивідуальні проекти.6 клас - Графічний редактор, Презентації, Scratch, індивідуальні проекти.

7 клас - Інтернет, спілкування, веб-дизайн, логіка,  Scratch- проекти пр
Підтримую.
mul44 Дата: Пт, 03.02.2017, 20:52 | Повідомлення № 67
Наполегливий учасник
Повідомлень: 959
Нагороди: 3
Рейтинг: 43
Цитата gry ()
БД - викинути... 2-3 год. - ознайомлення... Це -9 , а не 11 клас.
Два чая этому господину за мой счет в ближайшей кофейне.
DPV Дата: Пт, 03.02.2017, 21:00 | Повідомлення № 68
Прописаний назавжди
Повідомлень: 297
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Цитата gry ()
БД - викинути... 2-3 год. - ознайомлення...  Це -9 , а не 11 клас.
 
Цитата mul44 ()
Два чая этому господину за мой счет в ближайшей кофейне.

Колеги, інформатика до 9 включно, далі профілі.

А на БД в нашому інформаційному світі все тримається.


Відредаговано: DPV - Пт, 03.02.2017, 21:00
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 03.02.2017, 21:06 | Повідомлення № 69
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата gry ()
БД - викинути... 2-3 год. - ознайомлення... Це -9 , а не 11 клас.

Ну, я принаймні хоч спробував... Розумію, що тему бази даних багато вчителів вважають найскладнішою. Навіть порівнюючи з програмуванням. І розумію, що поки п. Пасіхов не доб'ється зміни місця інформатики в стандарті освіти, базам даних в 9 класі не місце.

Чесно кажучи, трохи набридло перероблювати програми під користувацький підхід. Є кардинальна думка. Можна залишити чинну. Тільки додати репліку: вчитель може змінювати порядок вивчення тем в межах курсу, а також час, що відводиться на кожну з них. Цим самим отримуємо повну свободу дій вчителя і авторів підручників.
fox11 Дата: Пт, 03.02.2017, 21:15 | Повідомлення № 70
Тут живе...
Повідомлень: 183
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Цитата DPV ()
5 клас - інформація, файлова система, робота з папками і файлами, текстовий процесор (набір текстів і їх оформлення), Scratch, індивідуальні проекти.6 клас - Графічний редактор, Презентації, Scratch, індивідуальні проекти.

7 клас - Інтернет, спілкування, веб-дизайн, логіка,  Scratch- проекти програмування ігор.

8 клас - Табличний процесор,індивідуальні проекти.

9 клас - Бази даних, інформаційні системи,  

ОАП 
8 клас - Паскаль пропедевтика, лінійне програмування виконання індивідуальних завдань по створенню програм.
9 клас - ООП - "кнопкостворення"
Перестаньте писать Scratch и Паскаль, люди уже по 15 лет изучают С++ в школах! А некоторые переходят на Java.
DPV Дата: Пт, 03.02.2017, 21:18 | Повідомлення № 71
Прописаний назавжди
Повідомлень: 297
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Цитата Пилипчук_О_П ()
Чесно кажучи, трохи набридло перероблювати програми під користувацький підхід. Є кардинальна думка. Можна залишити чинну. Тільки додати репліку: вчитель може змінювати порядок вивчення тем в межах курсу, а також час, що відводиться на кожну з них. Цим самим отримуємо повну свободу дій вчителя і авторів підручників.

Це буде бардак.

Цитата DPV ()
Повинна бути вірна постановка задачі, змінити діючу програму для:1 просто змінити - це для МОН;
gry Дата: Пт, 03.02.2017, 21:23 | Повідомлення № 72
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1056
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Цитата DPV ()
на БД в нашому інформаційному світі все тримається
Погодьтеся зі мною, що не на одній Microsoft Access  світ тримається - (підручник, який ніхто не читає...) .
Альтернатива --- SQLite  -  Рython, MySQL - Jawa... і т.д.
Дядько Білл підсадив "конкретно" на свої продукти...
Але ж не в 9-му класі це вивчати, коли їм оці БД , як зайцю ..., вибачте, геморой.  Ми намагаємося вивчити все те, що на компі "вставлено" ... Для чого ?!
Головний принцип моєї роботи - "...знай, що комп'ютер може , і що ти від нього хочеш..."
Колись давно   (1985 рік, в "Учительской газете", була стаття - "Зачем доярке косинус ?". ). Підійміть-прочитайте...
А кому треба - ВНЗ і вперед !!!


Відредаговано: gry - Пт, 03.02.2017, 21:36
DPV Дата: Пт, 03.02.2017, 21:43 | Повідомлення № 73
Прописаний назавжди
Повідомлень: 297
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Цитата gry ()
Погодьтеся зі мною, що не на одній Microsoft Access  світ тримається - (підручник, який ніхто не читає...) .  Альтернатива --- SQLite  с Рython, MySQL - Jawa... і т.д.

Десь було написано Microsoft Access?

Додано (03.02.2017, 21:43)
---------------------------------------------

Цитата DPV ()
"Зачем доярке косинус ?".

Предмет інформатика зайвий взагалі 

моє повідомлення від 1.02
"Сьогодні був у лікарні, до лікаря велика черга, і напроти був хлопчик, мама сказала, що йому три роки, і щоб відволікти його, дала йому смартфон. Ця дитини впевнено, сама в ньому знайшла, а потім вибирала, змінювала собі іграшки і грала з пристрастю. Розмовляти впевнено ще не вміє, але користуєть смартфоном, вибирає музику. "

Більше 99% всіх людей більше не потрібно- зайти в Інтернет,подивитися погоду, скачать музику, подивитися кіно.
beregok Дата: Пт, 03.02.2017, 21:47 | Повідомлення № 74
Прописаний назавжди
Повідомлень: 217
Нагороди: 6
Рейтинг: 33
Для того щоб змінити програму потрбно забезпечити її виконання
А хто її виконає?

Я вважаю потрібно розділити на два предмети інформаційні технології та програмування
Інформаційні технології 1 год 
З 8 класу почати вивчати програмування, тобто чисту інформатику 1 год

Інформатику мають право викладати сертифіковані вчителі які пройшли відповідну підготовку і мають рівень жуніора(ідеал) в певній галузі 
І якщо в школі немає спеціаліста по певному предмету нічого це предмет вивчати щоб не плодити нездар

Перейти з кількості в якість
Тобто потрібно починати з себе, тоді відношення помінється до предмету і статус вчителя
Інформаційні технології нехай читають решта, хто "відпрацьовує"

Як наслідок потрібно дифернціювати оплату вчителя залежно від складності предмета та підготовці до нього ( в рельному житіт люди різних професій мають не однакову зарплатню)
Бо вийде так, навчили вчителів, а т і втекли зі школи на фріланс

Але такого ніколи не буде..
Для реалізації потрбен як завжди "поштовх" з верху, така у нас ментальність
gry Дата: Пт, 03.02.2017, 21:59 | Повідомлення № 75
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1056
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Цитата beregok ()
Я вважаю потрібно розділити на два предмети інформаційні технології та програмування
!!!!!!!!!!!!!!!!
Цитата beregok ()
нформатику мають право викладати сертифіковані вчителі які пройшли відповідну підготовку
!!
Цитата beregok ()
дифернціювати оплату вчителя залежно від складності предмета та підготовці до нього
!

Додано (03.02.2017, 21:59)
---------------------------------------------

Цитата beregok ()
Але такого ніколи не буде..Для реалізації потрбен як завжди "поштовх" з верху, така у нас ментальність
Що саме і  "прискорбно"...


Відредаговано: gry - Пт, 03.02.2017, 21:57
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 5 з 52«12345675152»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.