Пт, 28.04.2017, 09:17
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 47 з 48«1245464748»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 30.03.2017, 10:26 | Повідомлення № 691
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3494
Нагороди: 27
Рейтинг: 240
Цитата LVV ()
Міністерство давно вже визначилось в Державному стандарті освіти: інформатика - це технології

Не забуваймо, що недавно Міністерство визначилось з цифрою 40% курсу - програмування. Що нам заважає вважати, що програмування - це технологія виготовлення програм? А програми різні бувають...
Цитата LVV ()
5 клас: Алгоритми і виконавці. Блок-схеми основних алгоритмічних структур. Прості програми з виведення інформації, та арифметичними операціями без використання змінних

Щодо змінних - не згоден. Цілком можна дати у 5 класі. Рівняння діти в 2 класі розв'язують, а там є змінна Х.
fox11 Дата: Чт, 30.03.2017, 11:59 | Повідомлення № 692
Тут живе...
Повідомлень: 152
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Мне кажется, что некоторые учителя ищут способ как научить программированию деток и самим не напрягаться. "Товарищи, да вы не так сидите" - говорят они.
То компьютеры не устраивают, то дети, то программы. А ларчик просто открывался: пахать, пахать и пахать.
<...>
— Позвольте, Павел Петрович, — промолвил Базаров, — вы вот уважаете себя и сидите сложа руки; какая ж от этого польза для образования? Вы бы не уважали себя и то же бы делали.
<...>
Ktara Дата: Чт, 30.03.2017, 12:10 | Повідомлення № 693
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3743
Нагороди: 36
Рейтинг: 259
Можно писать какие хочешь программы (даже идеальные). но...... если дома позиция по отношению к школьным предметам на уровне. как "а оно мне надо, поставьте хорошую оценку и я быть может буду сидеть тихо, если дадите поиграть или вконтаке посидеть"  - то в топку все программы.
Из жизни "У моего ребенка есть планшет и смартфон. почему у него нет 12 по информатике?" :) Я оставлю это без комментариев :)

Меня иногда приходят учить как мне вести урок информатики. в ответ предлагаю, что завтра я приду и поучу их как правильно вести бухучет и подбирать персонал (сначала поинтересовалась кем работают. при этом у меня есть соотвествующие дипломы :), ). На что мне ответили "Что кто я такая чтобы их учить". Сказала. что у нас согласно Конститутции равные права - поэтому если они считают. что могут меня учить как выполнять свою работу. у меня есть аналогичное право учить их. Сказали. что я ненормальная :) Задумалась :)
LVV Дата: Чт, 30.03.2017, 13:34 | Повідомлення № 694
Прописаний назавжди
Повідомлень: 390
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата Пилипчук_О_П ()
Щодо змінних - не згоден. Цілком можна дати у 5 класі. Рівняння діти в 2 класі розв'язують, а там є змінна Х.
Я і сам за це агітував на обговоренні ed-era.
Але злякався, коли побачив деталізований опис власної програми з ОАП для 5-класників.
І реакція деяких форумчан підтвердила мої опасіння.

Дякую за підтримку, Олександре Павловичу, тим більше, що "народну" програму ми розробляли разом, і там, здається, змінні були включені до курсу 5-го класу.
Проблема не в тому, зрозуміють діти змінні, чи ні (зрозуміють, бо це пройдено на математиці), а в тому чи можна за відведену кількість уроків дати усе заплановане.

Зараз апробовую на одній групі 5-класників вивчення С++ в середовищі Visual Studio 2010. Веду їх з 2-го класу. Поки що за п'ять уроків пройшли форматоване виведення текстів (п'ять абзаців запропонованої мною програми). Є свій ресурс Contester, куди відправляємо на перевірку завдання (теж потрібен був якийсь час, щоби призвичаїтись до особливостей керування відправкою рішень). Розробив електронний підручник і тести до кожного уроку. Хоча електронним підручником користуватись трохи складніше, ніж паперовим з одночасним виконанням завдання у вікні середовища програмування, та, з іншого боку, деякі приклади із підручника діти просто копіюють і переробляють під поставлену задачу, що значно скорочує термін її виконання. На початковому рівні навіть скопіювати потрібний оператор і вставити в потрібне місце своєї програми - це вже успіх.

Звичайні діти 5-Г клас, але поки що всі все встигають.  Залишилась одна чверть. Мабуть таки встигну якісно дати поняття змінної і константи, і розв'язати деякі (що до снаги 5-класнику) задачі з §8  §10 §11 §13

P.S.
Реєстрація на Contester лише з дозволу адміністратора, то ж якщо хтось бажає зареєструватись, вказуйте реальні і зрозумілі дані.


Відредаговано: LVV - Чт, 30.03.2017, 14:02
LVV Дата: Чт, 30.03.2017, 13:52 | Повідомлення № 695
Прописаний назавжди
Повідомлень: 390
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата Ktara ()
Меня иногда приходят учить как мне вести урок информатики
Найкращий захист - це напад. "Напросіться" на уроки ваших перевіряючих з метою набуття досвіду (тільки не на відкриті, а на звичайні уроки). Детально проаналізуйте, і впевніться, що уроки перевіряючих гірші за ваші. :)) Якщо ж ні, тоді "задумайтесь".
Ktara Дата: Чт, 30.03.2017, 14:03 | Повідомлення № 696
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3743
Нагороди: 36
Рейтинг: 259
Цитата LVV ()
Найкращий захист - це напад. "Напросіться" на уроки ваших перевіряючих з метою набуття досвіду (тільки не на відкриті, а на звичайні уроки). Детально проаналізуйте, і впевніться, що уроки перевіряючих гірші за ваші. :)) Якщо ж ні, тоді "задумайтесь".
Вы недочитали. меня не коллеги учат - а родители :)
swetikccc Дата: Чт, 30.03.2017, 14:24 | Повідомлення № 697
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 23
Рейтинг: 312
Цитата Ktara ()
Вы недочитали. меня не коллеги учат - а родители
Пані Ктаро, більшість активних форумчан з сільської місцевості, тому їм важко зрозуміти що крутих у класі не один чи два. ;)
LVV Дата: Чт, 30.03.2017, 15:49 | Повідомлення № 698
Прописаний назавжди
Повідомлень: 390
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата Ktara ()
Из жизни "У моего ребенка есть планшет и смартфон. почему у него нет 12 по информатике?"
Установите видеонаблюдение в кабинете, и сможете обяснить почему у "крутого" ученика плохие оценки.

По закону в общественных местах запрещено только скрытое видеонаблюдение


Відредаговано: LVV - Чт, 30.03.2017, 16:41
Ktara Дата: Чт, 30.03.2017, 16:50 | Повідомлення № 699
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3743
Нагороди: 36
Рейтинг: 259
Цитата LVV ()
Установите видеонаблюдение в кабинете, и сможете обяснить почему у "крутого" ученика плохие оценки.По закону в общественных местах запрещено только скрытое видеонаблюдени
Та я не против наблюдения, только родителя не хотят :) А за свои деньги я не собираюсь ставить :) 
Цитата swetikccc ()
Пані Ктаро, більшість активних форумчан з сільської місцевості, тому їм важко зрозуміти що крутих у класі не один чи два.
Ууууууууу. у меня таких многовастенько :)
DPV Дата: Чт, 30.03.2017, 17:24 | Повідомлення № 700
Прописаний назавжди
Повідомлень: 219
Нагороди: 5
Рейтинг: 42
Цитата LVV ()
Установите видеонаблюдение в кабинете, и сможете обяснить почему у "крутого" ученика плохие оценки.

Третій випадок з власного досвіду, коли втановлення відеоспостереження є стимулом підвищення якості навчання учнів, і я думаю якості викладання вчителем, так може потрібно поставити відеоспостереження у всіх класах у всіх школах і в нас буде бум підвищення якості навчання в освіті? 

Цитата Ktara ()
Та я не против наблюдения, только родителя не хотят
У нас аналогічно.

Цитата Ktara ()
А за свои деньги я не собираюсь ставить
Це логічно, а я думаю на наступний рік все ж поставити за власний кошт.
novichok Дата: Чт, 30.03.2017, 19:03 | Повідомлення № 701
Прописаний назавжди
Повідомлень: 331
Нагороди: 7
Рейтинг: 81
Цитата Ktara ()
Ууууууууу. у меня таких многовастенько
А в чем выражается крутизна? Я тоже сельский учитель, у моих учеников гаджеты очень не дешевые, компьютеры-ноутбуки у 98%, наглости - НЕТ!, порчи имущества в компьютерном класе-НЕТ! при том, что после уроков я оставляю класс открытым и ухожу домой...с 2007 года как установили его, так и поныне НИЧЕГО не пропало, Доверие и Авторитет никто не отменял...
DPV Дата: Чт, 30.03.2017, 19:12 | Повідомлення № 702
Прописаний назавжди
Повідомлень: 219
Нагороди: 5
Рейтинг: 42
І. Лікарчук: кому потрібен галас про оновлення програм

Про свободу цікаво сказано.


Відредаговано: DPV - Чт, 30.03.2017, 19:15
Ktara Дата: Чт, 30.03.2017, 19:19 | Повідомлення № 703
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3743
Нагороди: 36
Рейтинг: 259
Цитата novichok ()
в чем выражается крутизна? Я тоже сельский учитель, у моих учеников гаджеты очень не дешевые, компьютеры-ноутбуки у 98%, наглости - НЕТ!, порчи имущества в компьютерном класе-НЕТ! при том, что после уроков я оставляю класс открытым и ухожу домой...с 2007 года как установили его, так и поныне НИЧЕГО не пропало, Доверие и Авторитет никто не отменял...
Крутизна у них в том, что могут позволить себе нагло вести :) Чем наглее - тем круче :) Я могу поставить на место, но когда приходят родители - понимаю. что от яблони грушек не будет.
ну порчи у меня тоже нет. после пару случаев - зареклись :)
Кабинет открытым не оставлю. Видеонаблюдение только в коридорах. У учителей пропадают иногда деньги, когда буквально на несколько минут выходит из класса, И самое страшное когда пропадают деньги в первом классе (и такое бывает)  
Можно обвинить в том. что я не доверяю людям :) лучше пусть я буду не доверять, чем, используя мое доверие, меня подставят :)
novichok Дата: Чт, 30.03.2017, 19:27 | Повідомлення № 704
Прописаний назавжди
Повідомлень: 331
Нагороди: 7
Рейтинг: 81
Цитата Ktara ()
Можно обвинить в том. что я не доверяю людям
Ни в коем случае...в том и проблема, что ворона соловья не родит, отпрыски-точная копия хамоватых и не очень образованных родителей...
swetikccc Дата: Чт, 30.03.2017, 20:23 | Повідомлення № 705
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 23
Рейтинг: 312
Цитата novichok ()
А в чем выражается крутизна?

Ну напариклад в тому, що з вами навіть спілкуватися не будуть.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 47 з 48«1245464748»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.