Вт, 19.09.2017, 16:39
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 45 з 51«1243444546475051»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
ALEKS Дата: Пн, 27.03.2017, 10:22 | Повідомлення № 661
Прописаний назавжди
Повідомлень: 301
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Міністерством освіти розроблено нову інструкцію з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах.
Проект документа винесений для громадського обговорення.

3.8. Учителіздійснюють календарне планування навчального матеріалу  відповідно до навчальних програм.
3.9. На основі
календарних планів для проведення кожного уроку вчителі розробляють поурочні
плани, структура, форма яких визначаються ними самостійно. Поурочні плани
використовуються учителем під час проведення уроку.
3.10. Плани
роботи класних керівників, вихователів, бібліотекарів, методичних об'єднань,
гуртків, факультативів, курсів за вибором, спортивних секцій тощо складаються
на період, визначений педагогічною радою, у довільній формі.
volevikt Дата: Пн, 27.03.2017, 10:51 | Повідомлення № 662
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1776
Нагороди: 24
Рейтинг: 182
Цитата LVV ()
Зверніть увагу на пункт другий у листі МОНУ від 05 грудня 2014 року № 1/9-630
Дякую. Я про це знаю.

Цитата ALEKS ()
Ми то як раз і звертаємо увагу на нього, але "ті хто вимагають" наполегливо не хочуть його помічати.
На жаль, так.

Щоб не флудити у темі, додам:
Те, що в програмі немає розподілу на години по темах, вважаю більше перевагою, аніж недоліком.
Але думаю, що вказати хоча б кількість практичних по класах, все ж таки, варто.
gry Дата: Пн, 27.03.2017, 11:55 | Повідомлення № 663
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1015
Нагороди: 2
Рейтинг: 100
Цитата volevikt ()
Але думаю, що вказати хоча б кількість практичних по класах, все ж таки, варто.
За логікою - кожен урок практична... Може і варто відмовитися від обов'язкової їх кількості ?


Відредаговано: gry - Пн, 27.03.2017, 11:55
TYP Дата: Пн, 27.03.2017, 12:35 | Повідомлення № 664
Прописаний назавжди
Повідомлень: 355
Нагороди: 4
Рейтинг: 28
Цитата gry ()
За логікою - кожен урок практична...
За логікою так, але практична - це оцінка. Чи кожен учень вивчивши нову тему матиме змогу отримати ту оцінку яку хоче....?
Apice Дата: Пн, 27.03.2017, 13:19 | Повідомлення № 665
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Цитата gry ()
За логікою - кожен урок практична... Може і варто відмовитися від обов'язкової їх кількості ?
Не пам'ятаю з якого документу, але згадалися такі слова: "на кожному уроці учень повинен мати персональний доступ до комп'ютеризованого робочого місця". Питання для чого? Мабуть, для виконання практичних вправ, тобто для практичної роботи!!! Отже - практично кожного уроку! А оцінювання можна проводити вибірково.
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 27.03.2017, 15:13 | Повідомлення № 666
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3763
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата TYP ()
практична - це оцінка

В чому проблема. Кількість і тематику практичних визначає вчитель, ось і все. Будуть методичні рекомендації, в яких пропишуть практичні. Головне, що таких рекомендацій може бути декілька рівноправних варіантів.
DPV Дата: Пн, 27.03.2017, 16:02 | Повідомлення № 667
Прописаний назавжди
Повідомлень: 258
Нагороди: 6
Рейтинг: 42
Цитата Пилипчук_О_П ()
Будуть методичні рекомендації, в яких пропишуть практичні.

Коли вони будуть, перед 1 вересня?

Цитата Пилипчук_О_П ()
Головне, що таких рекомендацій може бути декілька рівноправних варіантів.

А це, що означає? Кожен методкабінет буде "писати" своє?
TYP Дата: Пн, 27.03.2017, 20:04 | Повідомлення № 668
Прописаний назавжди
Повідомлень: 355
Нагороди: 4
Рейтинг: 28
Цитата Пилипчук_О_П ()
В чому проблема. Кількість і тематику практичних визначає вчитель, ось і все.
Проблема в тому, що виконуючи завдання учні відразу запитують: "Це на оцінку?". Якщо скажеш так - реакція типу ми не встигли чи не зрозуміли. Якщо ні - то: "Ну так а навіщо робити?" :)
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 27.03.2017, 23:18 | Повідомлення № 669
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3763
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата DPV ()
Коли вони будуть, перед 1 вересня?

Це було б логічно. Маю на увазі методичні рекомендації взагалі. Кожен може написати власні методичні рекомендації і запропонувати колегам. Дивно, що рекомендації від МОН мають особливий статус.
Цитата DPV ()
Кожен методкабінет буде "писати" своє?

Для того вони й створені. Чи для того, щоб пересилати на школи документи вищих інстанцій?
Цитата TYP ()
Проблема в тому, що виконуючи завдання учні відразу запитують: "Це на оцінку?". Якщо скажеш так - реакція типу ми не встигли чи не зрозуміли. Якщо ні - то: "Ну так а навіщо робити?"

Питання містить відповідь. Якщо учні настроєні саме так, то всі завдання мають бути "на оцінку". Наприклад, випробувати рейтингову модель: нагромаджуємо за кілька уроків бали, навіть за найдрібніші завдання, які потім формуються в оцінку.
LVV Дата: Вт, 28.03.2017, 09:04 | Повідомлення № 670
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Цитата TYP ()
Проблема в тому, що виконуючи завдання учні відразу запитують: "Це на оцінку?".
В мене, наприклад, на кожному уроці оцінюється практична діяльність усіх учнів. Іноді по дві оцінки за урок буває. Клітинок в журналі не вистачає. Веду електронний облік, а потім в друкований журнал виставляю оцінки (іноді доводиться середні оцінки з двохтрьох виставляти, бо не поміщаються).
Вважаю, що оцінювана практична робота з використанням комп'ютера повинна бути на кожному уроці. Навіть складне кількаетапне (кількаурочне) практичне завдання можна оцінювати за кожен етап.
gromko Дата: Вт, 28.03.2017, 12:04 | Повідомлення № 671
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата volevikt ()
"Що занадто - то не здраво".Як на мене, то ми загралися зі свободою.
Я це відчула ще в минулому році, коли теж дали свободу, не вказавши кількість практичних робіт у 5 класі.
Цитата volevikt ()
І знову в програмах жодного слова про кількість практичних по класах.
Нормативними документами передбачено практичну діяльність з комп'ютером на кожному уроці. Обов'язкові практичні роботи в попередніх програмах - один з видів контролю рівня навчальної компетентності учнів, це питання методики викладання, а не програми, саме тому з програми вилучено згадки про "інструктаж", "повторення та узагальнення", "резервний час", "розв'язування компетентнісних задач" та "розробку проектів" - у тій чи іншій мірі це повинно бути, але це питання в компетенції вчителя, його методики та технології викладання.

Цитата volevikt ()
Я вже не вірю у позитивні зрушення. Саме тому й не приймала участі в обговореннях ні на форумі, ні на платформі.І бачу, що недаремно.
Більшість гарних пропозицій було відкинуто.
Враховано 72% пропозицій з Едери, є список

Цитата volevikt ()
Сподіваюся, що методичні рекомендації прийдуть раніше, ніж у школах почнуть вимагати календарні плани.
Орієнтовно вони будуть розроблятися в кінці квітня(на сьогодні головна проблема - програми 10-11 класів, профільна(5 год) і непрофільна(3 год)), опублікують до початку навчального року

Цитата TYP ()
Проблемою може бути підручник у якому автори про кількість годин на вивчення теми  думають інакше ніж вчитель.
Кількість годин або по підручнику(якщо він вас задовольняє і відповідає програмі) або на свій розсуд.

Цитата Ktara ()
А Вы  надеетесь, что учебник будет? Сомневаюсь В этом году не было для 5-х классов. А те 2 коммерческих варианта думаю в следующем году мы не дожлемся. да и в учебнике можно давать материал не по урокам а по теме. я много  лет работала вообще без учебников И ничего. Мне не привыкать
Все залежить від бажання авторів і державного фінансування.

Цитата Пилипчук_О_П ()
Навіщо переписувати. Хіба слово "рекомендації" не є синонімом слів "поради", "пропозиції"? Рекомендації - не догма, а лише один з варіантів. Ви, склавши завчасно свій варіант календарного плану, могли його опублікувати, прокоментувавши кількома абзацами. От і мали б авторитетне джерело для адміністрації
Це найбільш розумна і зважена думка
gromko Дата: Вт, 28.03.2017, 12:06 | Повідомлення № 672
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата TYP ()
За логікою так, але практична - це оцінка. Чи кожен учень вивчивши нову тему матиме змогу отримати ту оцінку яку хоче....?
У мене на кожному уроці учні отримують оцінку

Цитата LVV ()
В мене, наприклад, на кожному уроці оцінюється практична діяльність усіх учнів. Іноді по дві оцінки за урок буває. Клітинок в журналі не вистачає. Веду електронний облік, а потім в друкований журнал виставляю оцінки (іноді доводиться середні оцінки з двохтрьох виставляти, бо не поміщаються).Вважаю, що оцінювана практична робота з використанням комп'ютера повинна бути на кожному уроці. Навіть складне кількаетапне (кількаурочне) практичне завдання можна оцінювати за кожен етап.
Це є відповіддю на більшість запитань
LVV Дата: Ср, 29.03.2017, 20:12 | Повідомлення № 673
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Обговорення програм триває.
Переглянув чинний Державний стандарт середьої освіти і руки потрохи опускаються.
В тексті жодного слова "програмування" немає.
Запропонував своє бачення вивчення ОАП але "Пліттю оглоблі не перешибеш". Інформатика - це технології.
А значить, пропонувати розв'язування математичних задач на інформатиці - те саме, що розв'язувати математичні задачі на уроках трудового навчання.
Сумно і соромно. Начеб-то і годин з ОАП додали, але курс якийсь "табуреточний" формується, без жодного зв`язку із фізикою чи математикою...

Зайшов до "газової контори" а там черга до віконця, в якому розраховують суму оплати за газ, перемножаючи різницю показів лічильника на тариф. :(
Став у чергу до банкомату, а там "кнопочна" проблема, без сторонньої допомоги 40 річна жінка не може гроші отримати. :( От і міркую тепер, що важливіше: математика, чи кнопкодавство?  
DPV Дата: Ср, 29.03.2017, 20:55 | Повідомлення № 674
Прописаний назавжди
Повідомлень: 258
Нагороди: 6
Рейтинг: 42
Цитата LVV ()
Запропонував своє бачення вивчення ОАП

Василь Васильович, скільки годин ОАП, візьмемо 5 і 6  класи, знову "галопом" і чим більше матеріалу не означає краще. Ваше бачення розраховане на учня, який крім інформатики нічого більше не вивчає, він вмотивований і в майбутньому повинен обрати професію програміст, але програмістами стають одиниці.
Якщо розраховувати по максимуму (абсолютно всі вчать), то це прекрасно, а якщо ні, то дійшовши до 7-го класу, сенс сидіти на уроках вже відсутній(бо нічого не розуміє). Які масиви, коли в умовах,розгалуженнях і циклах повний нуль.
Для 5-го класу взагалі повинен бути дуже простий матеріал, вони тільки прийшли з молодшої школи, а ви їх навантажили ого як, і де повинна зародитися цікавість і інтерес - все відлетить раз і назавжди.

Вибачте за критику.


Відредаговано: DPV - Ср, 29.03.2017, 21:31
swetikccc Дата: Ср, 29.03.2017, 21:41 | Повідомлення № 675
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3852
Нагороди: 24
Рейтинг: 341
Як кажуть
Смотри в корень
Можливо рішення ось

Освіта в Німеччині
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 45 з 51«1243444546475051»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.