Пн, 26.06.2017, 11:49
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 44 з 48«1242434445464748»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2390
Нагороди: 20
Рейтинг: 290
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Ktara Дата: Нд, 26.03.2017, 21:17 | Повідомлення № 646
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3801
Нагороди: 36
Рейтинг: 273
Цитата volevikt ()
Дискутувати, звісно, можна.Але на цьому все скінчиться.
На канікулах ми здаємо адміністрації електронну теку, що містить папки: програми і методичні рекомендації з предмету, календарні плани, бесіди з БЖ, інструкції з БЖ, усі нормативні документи, УСІ КОНСПЕКТИ (з 1 вересня), класні години і т. д.
От і вся дискусія...
Мдя
Нет слов :(
DPV Дата: Нд, 26.03.2017, 21:24 | Повідомлення № 647
Прописаний назавжди
Повідомлень: 223
Нагороди: 5
Рейтинг: 42
Цитата volevikt ()
На канікулах ми здаємо адміністрації електронну теку, що містить папки: програми і методичні рекомендації з предмету, календарні плани, бесіди з БЖ, інструкції з БЖ, усі нормативні документи, УСІ КОНСПЕКТИ (з 1 вересня), класні години і т. д.От і вся дискусія...

Ого, так ми ще в райських умовах живемо? А чим все аргументують? (розумію, можна шукати нову роботу)
Це на початку навчального року?
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 26.03.2017, 21:29 | Повідомлення № 648
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3573
Нагороди: 27
Рейтинг: 272
Цитата DPV ()
Ой, а звідкіля "виплив" цей докумет, з міністерського наказу?, методичних рекомендацій? Які його законні підстави? Хтось знає?

Я поспішив назвати його офіційним :(
Тут написано: "Крім цього, органи місцевого самоврядування розробляють Положення про календарно-тематичне планування". Можна здогадатись, що на місцях у положення напхають якомога більше вимог, щоб було крутіше, ніж в сусідньому районі, наприклад...
Цитата DPV ()
Ага, в методичних рекомедаціях було записано "кожному учню індивідуальне робоче місце", то адміністрація "плює" на ці рядки 2-3 учні за ПК, а де їм вигідно - вимагає своє.

Це питання - за межами впливу методичних рекомендацій. В рекомендаціях просто цитують, не завжди посилаючись на джерело, інструкцію про поділ класів для вивчення окремих предметів.
Цитата volevikt ()
На канікулах ми здаємо адміністрації електронну теку, що містить папки: програми і методичні рекомендації з предмету, календарні плани, бесіди з БЖ, інструкції з БЖ, усі нормативні документи, УСІ КОНСПЕКТИ (з 1 вересня), класні години і т. д.
От і вся дискусія...

А вони що роблять потім з цією текою? Залишається сподіватись, що ця робота не проходить марно. Результати вашої школи значно перевищують середні показники району?
W-w-W Дата: Нд, 26.03.2017, 21:42 | Повідомлення № 649
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2705
Нагороди: 10
Рейтинг: 196
Цитата DPV ()
Я взалі підтримую відсутність погодинного розподілу - це потужний потенціал для вчителя, він дає можливість впровадження власного підходу до вивчення предмету, а не все по шаблону. І дає можливість аргументованого пояснення "вельмишановній" адміністрації.
та я теж не проти, я не противник цього, але є... моменти, що почнуть тебе довбати і за те, що ти не вмієш календарне складати, програми читати, і рекомендації виконувати, і т.д.  Ой наслухаюсь
DPV Дата: Нд, 26.03.2017, 21:45 | Повідомлення № 650
Прописаний назавжди
Повідомлень: 223
Нагороди: 5
Рейтинг: 42
Цитата W-w-W ()
але є... моменти, що почнуть тебе довбати і за те, що ти не вмієш календарне складати, програми читати, і рекомендації виконувати, і т.д.  Ой наслухаюсь

Є аргумет, проти якого адміністрація безсила - це законні підстави, інструкції загальні для всіх. Зараз йде обговорення нового проекту інструкції по діловодству у навчальних закладах, якщо її затвердять то там написано:
"3.8. Учителі здійснюють календарне планування навчального матеріалу відповідно до навчальних програм.
3.9. На основі календарних планів для проведення кожного уроку вчителі розробляють поурочні плани, структура, форма яких визначаються ними самостійно. Поурочні плани використовуються учителем під час проведення уроку.
3.10. Плани роботи класних керівників, вихователів, бібліотекарів, методичних об'єднань, гуртків, факультативів, курсів за вибором, спортивних секцій тощо складаються на період, визначений педагогічною радою, у довільній формі."
Що написано про методичні рекомендації?
Прикріплення: Instrukciya-201.doc(180Kb)


Відредаговано: DPV - Нд, 26.03.2017, 21:50
volevikt Дата: Нд, 26.03.2017, 22:00 | Повідомлення № 651
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1736
Нагороди: 24
Рейтинг: 177
Цитата DPV ()
Ого, так ми ще в райських умовах живемо?
Навіть не уявляєте яких.
Написала лише краплинку від того, що ми робимо, щоб не шокувати.

Цитата DPV ()
А чим все аргументують?
- Ви ж готуєтеся до уроків?
- Так
- Ну тоді продемонструйте. Якщо Ви готуєте до уроку матеріали: презентації, вправи, конспекти, то вони ж у Вас є? То в чому проблема?

Цитата Пилипчук_О_П ()
А вони що роблять потім з цією текою?

Моя подруга (незаміжня) дуже ретельно наводить макіяж, перш ніж вийти з дому. Коли я її спитала навіщо вона витрачає на це стільки часу, вона відповіла: ну от вийшла я з дому, йду по вулиці, аж раптом моя доля. А я готова.)
Так і тут.
Електронна тека вважається "страховкою" для будь-якої перевірки. Зберігається на ПК вчителів (ПК є у кожному кабінеті у кожного вчителя).

Цитата DPV ()
Це на початку навчального року?
Конспекти з 1 вересня. Нам постійно говорять про те, щоб у всіх все було. А зараз перевіряють, як ми виконуємо вказівки.

Цитата Пилипчук_О_П ()
Залишається сподіватись, що ця робота не проходить марно.
Як Вам сказати, звісно, що щось знадобиться на наступний навчальний рік.

Цитата Пилипчук_О_П ()
Результати вашої школи значно перевищують середні показники району?
Наш заклад місцевого підпорядкування.
У місті 4 школи. Найкращими за рівнем навчання і результатами олімпіад та конкурсів вважаються гімназія і наша.
W-w-W Дата: Нд, 26.03.2017, 22:06 | Повідомлення № 652
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2705
Нагороди: 10
Рейтинг: 196
от в мене така думка в голові крутиться, що ця програма не довго житиме, не всі класи дійдуть до 9, щось нове придумають
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 26.03.2017, 22:26 | Повідомлення № 653
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3573
Нагороди: 27
Рейтинг: 272
Цитата volevikt ()
Цитата DPV ()
А чим все аргументують?
- Ви ж готуєтеся до уроків?
- Так
- Ну тоді продемонструйте. Якщо Ви готуєте до уроку матеріали: презентації, вправи, конспекти, то вони ж у Вас є? То в чому проблема?

Проблема лише в тому, що вчитель не зобов'язаний щось комусь демонструвати і доводити після того, як урок відбувся. План-конспект пишеться до уроку і втрачає актуальність по його завершенні. Вимагати його після уроків, а тим більше централізовано збирати, як на мене, - перевищення повноважень. А якщо вчитель пише повністю авторські плани, випробовує, щоб в кінці навчального року видати брошуру? Має віддати авторський матеріал в чужі руки?
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 26.03.2017, 22:27 | Повідомлення № 654
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3573
Нагороди: 27
Рейтинг: 272
Цитата W-w-W ()
ця програма не довго житиме

Що треба зробити, щоб жила довго? За винятком ідеї поділу на два предмети.
DPV Дата: Нд, 26.03.2017, 22:35 | Повідомлення № 655
Прописаний назавжди
Повідомлень: 223
Нагороди: 5
Рейтинг: 42
До речі, про календарне, згідно діючої інструкції(від 23 червня 2000 року N 240 "Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів") повинно бути так:
     "Календарне планування навчального матеріалу здійснюється вчителем безпосередньо у навчальних програмах. На основі календарних вчителі розробляють поурочні плани, структура і форма яких визначається ними самостійно.
    Поурочний план може бути складений у вигляді конспекту, тез,таблиці тощо.
    Плани роботи класних керівників, вихователів, бібліотекарів,методичних обєднань, гуртків, спортивних секцій тощо складаються на період, визначений педагогічним колективом, в довільній формі і узгоджується з заступником директора з навчально-виховної роботи."

Додано (26.03.2017, 22:35)
---------------------------------------------

Цитата W-w-W ()
от в мене така думка в голові крутиться, що ця програма не довго житиме,

А я думаю час покаже.
Прикріплення: _______29__2013.doc(22Kb)
volevikt Дата: Нд, 26.03.2017, 22:41 | Повідомлення № 656
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1736
Нагороди: 24
Рейтинг: 177
Цитата Пилипчук_О_П ()
А якщо вчитель пише повністю авторські плани, випробовує, щоб в кінці навчального року видати брошуру? Має віддати авторський матеріал в чужі руки?
Нічого ніхто не забирає.
Дивляться на ПК вчителя. Вчитель сам відкриває папки і показує наявність. За бажанням адміністрації може бути відкрито декілька конспектів чи інших документів.
DPV Дата: Нд, 26.03.2017, 22:42 | Повідомлення № 657
Прописаний назавжди
Повідомлень: 223
Нагороди: 5
Рейтинг: 42
Цитата W-w-W ()
не всі класи дійдуть до 9,

А як це може бути? Закінчать навчатися у 5 чи 6, до 9 класу?
W-w-W Дата: Нд, 26.03.2017, 22:56 | Повідомлення № 658
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2705
Нагороди: 10
Рейтинг: 196
Цитата DPV ()
А як це може бути? Закінчать навчатися у 5 чи 6, до 9 класу?
а як це було з цьогорічним 5 класом? їх кинули на роки на призволяще, не підручників, не іншого не буде, вони перші почали вивчати інформатику після початкової школи і що ми маєм?
а така дискусія була, як в народі кажуть "велика непогода, а дощ х..."
а що з наступним 5 класом не повториться? ніхто цього не скаже

може пару класів і дійде до 9, а там нові чудеса
LVV Дата: Пн, 27.03.2017, 09:20 | Повідомлення № 659
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата volevikt ()
- Ви ж готуєтеся до уроків?- Так
- Ну тоді продемонструйте. Якщо Ви готуєте до уроку матеріали: презентації, вправи, конспекти, то вони ж у Вас є? То в чому проблема?
Зверніть увагу на пункт другий у листі МОНУ від 05 грудня 2014 року № 1/9-630
ALEKS Дата: Пн, 27.03.2017, 10:17 | Повідомлення № 660
Прописаний назавжди
Повідомлень: 278
Нагороди: 2
Рейтинг: 36
Цитата LVV ()
Зверніть увагу на пункт другий у листі МОНУ від 05 грудня 2014 року № 1/9-630
Ми то як раз і звертаємо увагу на нього, але "ті хто вимагають" наполегливо не хочуть його помічати.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 44 з 48«1242434445464748»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.