Сб, 18.11.2017, 19:47
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 42 з 52«1240414243445152»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 19:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2663
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
gromko Дата: Сб, 25.03.2017, 09:31 | Повідомлення № 616
Лінуксоїд
Повідомлень: 2663
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Прийміть участь в обговоренні НОВОЇ програми на ЕдЕрі https://physicsmon79.ed-era.com/
Де критика?
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 25.03.2017, 10:25 | Повідомлення № 617
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата gromko ()
Прийміть участь в обговоренні НОВОЇ програми на ЕдЕрі https://physicsmon79.ed-era.com/

Цікаво, чому адреса така дивна: physicsmon?
DPV Дата: Сб, 25.03.2017, 13:31 | Повідомлення № 618
Прописаний назавжди
Повідомлень: 297
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Цитата gromko ()
Прийміть участь в обговоренні НОВОЇ програми на ЕдЕрі https://physicsmon79.ed-era.com/ Де критика?
Поки принципово відмовляюсь брати участь на ЕдЕрі. Враховуючи свої погляди, мені висловитись толерантно, за правилами, яких там потрібно дотримуватись дуже складно. Тим більше, що деякі мої зауваження там вже є, це стосується 3D.

Для дуже великої кількості вчителів відмова від погодинного розподілу тем, а також конкретики програмного забезпечення - це "шокова терапія".
Відсутність більшої конкретики в розділі "Очікувані результати навчання", а також врахування критеріїв оцінювання учнів(зрозуміло, тут працює компетентністний підхід) не забезпечить дійсних і якісних знань для учнів.
Хоча, це в більшості залежить від вчителя.


Відредаговано: DPV - Сб, 25.03.2017, 15:54
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 25.03.2017, 22:02 | Повідомлення № 619
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата DPV ()
Для дуже великої кількості вчителів відмова від погодинного розподілу тем, а також конкретики програмного забезпечення - це "шокова терапія".

Цього якраз боятися не треба. Просто поради щодо розподілу годин змістяться з програми в методичні рекомендації. Тепер в різних журналах (на різних сайтах) різні автори публікуватимуть різні варіанти розподілу часу. Вчитель матиме реальну можливість вибору.
W-w-W Дата: Сб, 25.03.2017, 22:23 | Повідомлення № 620





Пане gromko чомув програмах з інших предметів є кількість годин, а з інформатики нема?
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 25.03.2017, 23:15 | Повідомлення № 621
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата W-w-W ()
чомув програмах з інших предметів є кількість годин, а з інформатики нема?

Інформатикам не вперше доводиться "бігти попереду поїзда"...
gromko Дата: Нд, 26.03.2017, 10:47 | Повідомлення № 622
Лінуксоїд
Повідомлень: 2663
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Цитата W-w-W ()
Пане gromko чомув програмах з інших предметів є кількість годин, а з інформатики нема?

У кожного вчителя - різні учні, усі вчителі - різні, тож пропонується, щоб вчитель сам обрав кількість годин, необхідну для вивчення кожної теми.
Найбільша кількість пропозицій на Едері була саме по вилученню обов'язкової кількості годин.
Як бути з календарним плануванням?
1. Розробити самому
2. Взяти з фахового видання (до 1 вересня вони будуть)
3. Взяти в більш досвідчених колег.
4. Розробити разом з колегами.
W-w-W Дата: Нд, 26.03.2017, 11:16 | Повідомлення № 623





Цитата gromko ()
У кожного вчителя - різні учні, усі вчителі - різні, тож пропонується, щоб вчитель сам обрав кількість годин, необхідну для вивчення кожної теми.
згоден, але хочеться уточнити це ж про теми йде мова, а на розділи ж повинні бути чітко визначена кількість годин чи я помиляюсь?

Цитата Пилипчук_О_П ()
Інформатикам не вперше доводиться "бігти попереду поїзда"...
в цьому і є проблема, багато вчителів вже дістало, що зміни без перестанку і світла в кінці тунеля не видно
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 26.03.2017, 11:30 | Повідомлення № 624
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата W-w-W ()
на розділи ж повинні бути чітко визначена кількість годин

Навіщо? Багато років маніпулювали взятою зі стелі цифрою 15%, коли йшлося про те, що вчитель має право змінювати час. Зараз робимо простий і зрозумілий крок: вчитель сам визначає, скільки йому потрібно часу на ту чи іншу тему. Залишається єдине обмеження: не менше 40% курсу - основи програмування. Насправді проблеми немає: навіть вчитель з малим досвідом роботи, отримавши підручник або методичні рекомендації, матиме достатньо чіткий орієнтир.
Ktara Дата: Нд, 26.03.2017, 17:25 | Повідомлення № 625
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
ой опять нарвусь на забрасывание тапками :)
Но. мы хотим свободы. Стонем, что программы несовершенны - на что-то много часов. на что-то мало часов. И играем в игру "тут играем. тут рыбу заворачиваем". Т.е. в журнал пишем одно. а в ревльности - даем другое.
И тут нам дают свободу - есть тема - даем столько часов, сколько считаем нужным. Но, мы так хотим свободы, что когда ее получаем - оказывается не знаем что делать. Ведь проще. когда расписанор от и до - и никаких проблем.

Быть может надо указать,сколько хоть примерно должна занимать тема (напрмер как с алгоритмизацией - не меньше 40%), но если очень сложно - как сегда будут примерные календарные планы и можно будет выбрать нужный :)
volevikt Дата: Нд, 26.03.2017, 18:12 | Повідомлення № 626
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1828
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
"Що занадто - то не здраво".
Як на мене, то ми загралися зі свободою.
Я це відчула ще в минулому році, коли теж дали свободу, не вказавши кількість практичних робіт у 5 класі.
Склала календарний план, керуючись власним досвідом. І що?
Перед початком навчального року виходять методичні рекомендації, де вирішили вказати кількість практичних робіт і їх назву.
Довелося переписувати календарний план.(

І знову в програмах жодного слова про кількість практичних по класах.
Передбачаю запитання адміністрації: покажіть програму, де прописана кількість обов'язкових практичних робіт.
Чи це запитують лише у моїй школі?
І що їм показати? Текст програми без жодної цифри?
Чим аргументувати свої цифри? Лозунгами про свободу вибору?
Вибачте, накипіло.
Я вже не вірю у позитивні зрушення. Саме тому й не приймала участі в обговореннях ні на форумі, ні на платформі.
І бачу, що недаремно.
Більшість гарних пропозицій було відкинуто.
Отримали черговий вінегрет. От тільки пропорції забули вказати.
Тож кожен готуватиме свій вінегрет, на свій смак.

Цитата Пилипчук_О_П ()
навіть вчитель з малим досвідом роботи, отримавши підручник або методичні рекомендації, матиме достатньо чіткий орієнтир.

Сподіваюся, що методичні рекомендації прийдуть раніше, ніж у школах почнуть вимагати календарні плани.
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 26.03.2017, 18:18 | Повідомлення № 627
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата Ktara ()
Быть может надо указать,сколько хоть примерно должна занимать тема (напрмер как с алгоритмизацией - не меньше 40%)

Не варто. Для кожної "цифри" знайдеться той, хто захоче причепитись :) І навіть не тому, що складно, а тому, що є різноманіття програмного забезпечення, а отже й раціональних варіантів розподілу часу.
Маленький приклад. Для пояснення і подальшого опанування учнями команди "ввести з клавіатури два цілі числа, відокремлені пропуском" на Паскалі
Код
readln(a,b)

і на Пітоні (хай знавці поправлять, якщо є коротший варіант)
Код
a,b= input().split(' ',2)
a=int(a)
b=int(b)

потрібна різна кількість часу.
TYP Дата: Нд, 26.03.2017, 18:25 | Повідомлення № 628
Прописаний назавжди
Повідомлень: 378
Нагороди: 5
Рейтинг: 37
Цитата Ktara ()
И тут нам дают свободу - есть тема - даем столько часов, сколько считаем нужным.
Проблемою може бути підручник у якому автори про кількість годин на вивчення теми  думають інакше ніж вчитель.
Ktara Дата: Нд, 26.03.2017, 18:31 | Повідомлення № 629
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Цитата TYP ()
Проблемою може бути підручник у якому автори про кількість годин на вивчення теми  думають інакше ніж вчитель.
А Вы  надеетесь, что учебник будет? Сомневаюсь :) В этом году не было для 5-х классов. А те 2 коммерческих варианта думаю в следующем году мы не дожлемся. да и в учебнике можно давать материал не по урокам а по теме. я много  лет работала вообще без учебников :) И ничего. Мне не привыкать :)
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 26.03.2017, 18:38 | Повідомлення № 630
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата volevikt ()
Перед початком навчального року виходять методичні рекомендації, де вирішили вказати кількість практичних робіт і їх назву.
Довелося переписувати календарний план.(

Навіщо переписувати. Хіба слово "рекомендації" не є синонімом слів "поради", "пропозиції"? Рекомендації - не догма, а лише один з варіантів. Ви, склавши завчасно свій варіант календарного плану, могли його опублікувати, прокоментувавши кількома абзацами. От і мали б авторитетне джерело для адміністрації :)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 42 з 52«1240414243445152»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.