Чт, 30.03.2017, 09:33
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 4 з 46«1234564546»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2341
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Шестопалов Дата: Пт, 03.02.2017, 11:19 | Повідомлення № 46
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Цитата Ktara ()
а почему ОАП - во втором сесместре?
Додав у Тези: ** На розсуд навчального закладу дозволяється зміна послідовності ІКТ і ОАП
Bandalak Дата: Пт, 03.02.2017, 12:07 | Повідомлення № 47
Лідер форуму
Повідомлень: 5026
Нагороди: 32
Рейтинг: 232
Наша пісня гарна нова, ми почнемо її знову...

Я лише одного не розумію, а чим нова програма буде ліпша від старої?
Особливо при тих самих розділах і концепції? Знову переставляння старих тем місцями без ніякого логічного підтвердження.
Складається враження, що все це робиться виключно для того, щоб всі діючі матеріали в т.ч. підручники і друковані зошити знову викинути і видати інші.
Шестопалов Дата: Пт, 03.02.2017, 12:17 | Повідомлення № 48
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Цитата Bandalak ()
Я лише одного не розумію, а чим нова програма буде ліпша від старої?
Доробити діючу програму із залученням вчителів - ініціатива МОН. Див. http://osvita.ua/school/reform/54183/
Ми ж тут розробляємо пропозиції до програми, яку збирається доробити МОН.  До речі, мене видавництво "Ранок" рекомендувало включити у склад робочої групи з доробки програми. В цій же групі мають бути Василь Ластовецький і Олександр Пилипчук. Я, наприклад, буду робити пропозиції у МОН, узгоджені тут, на форумі. Який буде результат - побачимо.


Відредаговано: Шестопалов - Пт, 03.02.2017, 12:38
gry Дата: Пт, 03.02.2017, 13:46 | Повідомлення № 49
Наполегливий учасник
Повідомлень: 954
Нагороди: 2
Рейтинг: 86
Цитата Bandalak ()
Наша пісня гарна нова, ми почнемо її знову...Я лише одного не розумію, а чим нова програма буде ліпша від старої?
Підтримую обома руками. Якщо , (цитата) "...що одним із пріоритетних завдань шкільної реформи визначено оновлення навчальних програм і запровадження компетентнісного підходу." то невідомо чи потрібен буде , наприклад, Paint чи Word у такому об'ємі, як ми намагаємося його вивчити , у далекому 2028 році... На мою думку - основний акцент програми -  ООП (Python, Jawa,С), створення додатків під Android,  Web-технології, 3D моделювання.
Ktara Дата: Пт, 03.02.2017, 14:28 | Повідомлення № 50
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3706
Нагороди: 36
Рейтинг: 254
Цитата swetikccc ()
Табличный способ решения логических задач 66навіть в старших класах
Так это ж классная вещь. Детям нравится (да я им это даю на информатике. и я в курсе что этого нет в программе)
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 03.02.2017, 14:59 | Повідомлення № 51
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3416
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
Цитата Шестопалов ()
Краще йти послідовними кроками від загального до більш детального.

Не знаю, не знаю... Як можна правильно розділити час загальному рівні, якщо ми не знаємо ні переліку, ні орієнтовних обсягів розділів? Скажімо, умовно, якщо на Word потрібно 5 годин, то поділ буде один, а якщо 25 - зовсім інший. Описавши, що потрібно вивчити, бачитимемо правильне співвідношення між ІКТ і ОАП, за яким залишиться розкласти розділи по роках/семестрах.
Bandalak Дата: Пт, 03.02.2017, 15:09 | Повідомлення № 52
Лідер форуму
Повідомлень: 5026
Нагороди: 32
Рейтинг: 232
Цитата Пилипчук_О_П ()
Як можна правильно розділити час загальному рівні, якщо ми не знаємо ні переліку

Ніяк. Або так само як вже було.

А хто має дати цей перелік?
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 03.02.2017, 16:30 | Повідомлення № 53
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3416
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
Цитата Bandalak ()
А хто має дати цей перелік?

Як це "хто"? Вище написано:
Цитата Шестопалов ()
створимо власну альтернативну програму з інформатики для 5-9 класів?

Отже перелік маємо сформувати ми.
Шестопалов Дата: Пт, 03.02.2017, 17:03 | Повідомлення № 54
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Цитата Пилипчук_О_П ()
Отже перелік маємо сформувати ми.
А може відмовитися від "грецького салату" дрібних тем по 2-4 години? Може для ІКТ в 7 класі дати весь текстовий процесор - якраз 16 год., в 8 класі весь табличний процесор, в 9 класі всю роботу з графікою? Чи не краще визначені теми грунтовно вивчити замість "кашеголової" суміші дрібних тем?


Відредаговано: Шестопалов - Пт, 03.02.2017, 17:05
novichok Дата: Пт, 03.02.2017, 17:29 | Повідомлення № 55
Прописаний назавжди
Повідомлень: 296
Нагороди: 7
Рейтинг: 61
Цитата Шестопалов ()
Може для ІКТ в 7 класі дати весь текстовий процесор - якраз 16 год., в 8 класі весь табличний процесор, в 9 класі всю роботу з графікою? Чи не краще визначені теми грунтовно вивчити замість "кашеголової" суміші дрібних тем?
Мені такий підхід до розподілу матеріалу подобається
Ktara Дата: Пт, 03.02.2017, 18:13 | Повідомлення № 56
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3706
Нагороди: 36
Рейтинг: 254
Цитата Шестопалов ()
А може відмовитися від "грецького салату" дрібних тем по 2-4 години? Може для ІКТ в 7 класі дати весь текстовий процесор - якраз 16 год., в 8 класі весь табличний процесор, в 9 класі всю роботу з графікою? Чи не краще визначені теми грунтовно вивчити замість "кашеголової" суміші дрібних тем?
Об этом уже давно шла речь. Что вот это дробление на надцать кусочков по разным классам приводит к следующему. Учим одну часть текстового редактора в 5 класса, скажем в октябре. Потм учим дальше еще кусочек в 6-м классе, скажем в январе. Вопрос: а кто и что будет помнить из первой части? правильно - ни-че-го. И мы начнем с начала учить, пытаясь уложится в это кол-во часов :)
Шестопалов Дата: Пт, 03.02.2017, 18:53 | Повідомлення № 57
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Цитата novichok ()
Мені такий підхід до розподілу матеріалу подобається
Цитата Ktara ()
Об этом уже давно шла речь.
Ура! Заработало! Прошу дать предложения, какие темы ИКТ в каких класах изучать!
Yura_Shrol Дата: Пт, 03.02.2017, 19:15 | Повідомлення № 58
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 479
Нагороди: 1
Рейтинг: 40
Цитата Шестопалов ()
А може відмовитися від "грецького салату" дрібних тем по 2-4 години? Може для ІКТ в 7 класі дати весь текстовий процесор - якраз 16 год., в 8 класі весь табличний процесор, в 9 класі всю роботу з графікою? Чи не краще визначені теми грунтовно вивчити замість "кашеголової" суміші дрібних тем?
+100500
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 03.02.2017, 19:47 | Повідомлення № 59
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3416
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
Цитата Шестопалов ()
А може відмовитися від "грецького салату" дрібних тем по 2-4 години?

Виглядає так, ніби я запропонував "салат"... :)
Щойно виникла така ідея:
- 5-6 - ІКТ (може + Scratch)
- 7-8 - ОАП
- 9 - ІКТ (електронні таблиці, бази даних, web-дизайн).
fox11 Дата: Пт, 03.02.2017, 20:06 | Повідомлення № 60
Тут живе...
Повідомлень: 141
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Вы знаете как надоели учебники и программы со Scratch. Не все учителя его признают.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 4 з 46«1234564546»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.