Нд, 19.11.2017, 14:22
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 39 з 52«1237383940415152»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 19:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2665
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Ktara Дата: Сб, 18.03.2017, 11:06 | Повідомлення № 571
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Цитата Пилипчук_О_П ()
Жартую. Але в стандарті написано: "записувати і опрацьовувати звукові та відеозображення". І це вже серйозно. Записати можна й примітивною програмкою, вбудованою в ОС. Але ж слід навчити опрацьовувати. Як на мене, мінімум десь такий: прибрати зайві фрагменти, скоригувати гучність в окремих місцях, додати якийсь ефект (наприклад, відлуння), зібрати суцільний звукоряд з різних файлів. Може й про це хтось скаже, що тільки на факультатив?
Я вот подобное задание дала на самостоятельное выполнение домой - срок выполнения 2 недели. Рассказать. что мне сказали родители? Уууууууууууу. Я узнала про себя много интересного :)
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 18.03.2017, 11:38 | Повідомлення № 572
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3868
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата swetikccc ()
парну кількість зубів для обох шестернь і менша кількість була дільником більшої

Це ж не смертельно :)
"Якщо зубчаста пара має кратне число зубів, то один зуб шестерні і два сусідніх з ним зуби колеса з торців маркують (наприклад, буквою О), щоб в процесі монтажу зуби, які притерлись, збіглися".
gromko Дата: Сб, 18.03.2017, 14:20 | Повідомлення № 573
Лінуксоїд
Повідомлень: 2665
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Цитата swetikccc ()
Ломка в того, хто розуміє що це таке(працював я з 3D, в Максі зрозуміло, тоді Блендер був жахом) і як його донести, ну до 20% процентів дітей.Отримати результат, а не записати в журналі 8 проведених уроків.
За вибором це б було чудово, а так це галочка.
Де написано "8 уроків"? Ви зможете обрати від 2-3 і більше.

Цитата swetikccc ()
О в десятку, доки найдемо то і вже шукати буде непотрібно.
А його, цей "шлях", шукати не потрібно - треба лиш якісно виконувати свої обов'язки усім - від вчителя і до президента.

Цитата Bandalak ()
Якщо брати у валюті, то зарплата 2006-2009 років була значно вища, ніж нині. Так що "підняли" - це ще як сказати!У мене при тому ж навантаженні і значно нижчих категоріях і стажу, тоді зарплата перевищувала 330$, а тепер ледь дотягує до 220.
Це розплата за прожиті "в кредит" державою роки. Тільки хтось позичав, живе в "шоколаді", а розплачується простий народ - низькими зарплатами, "віджатим" Кримом та війною на Донбасі.
"Шоколад" - це не про "Рошен", а про багате і безтурботне життя за наш з вами рахунок.
LVV Дата: Сб, 18.03.2017, 17:57 | Повідомлення № 574
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Стосовно програмування:
1) Не розважати дітей потрібно створенням кнопочок, а намагатись розв'язувати цікаві задачі. Хоча, навчання - це важка праця, і однією "развлекаловкою" тут не обійдешся.

2) Я - за чисте процедурне програмування під час вивчення основ алгоритізації. Учень повинен розуміти кожен символ, кожну крапку свого коду. А що він зрозуміє у тих сотнях рядків чийогось англомовного коду, серед яких "затесались" з десяток його власних? Я вважаю, що отой кнопко-подійно-орієнтований підхід лише шкодить вивченню алгоритмізації, бо за гонитвою у зацікавленні дітей ми втрачаємо основне: розуміння ними коду, яким реалізується алгоритм. Тоді вже краще Скретч з 2-го по 11-й клпас вивчати: і весело і зрозуміло.

3) Ми пропонували і пропонуємо в програмах реалізувати модульний підхід. В залежності від матеріального забезпечнння кабінетів, наповнення груп, рівня математичного мислення школярів  тощо вчитель повинен мати часткове право (одна година у 8-9 класах) обирати чому навчати школярів.

Як я можу навчити програмуванню навіть на примітивному рівні учнів, які у 8-му класі не можуть знайти площу прямокутника за двома сторонами, або сім розділити на два? Хіба моя задача заново навчати їх математиці?

Нещодавно зіткнувся з дивним станом речей. Учні не може знайти периметр квадрата, хоча добре знають що таке квадрат і що таке периметр. Коли я формулюю завдання: дана довжина сторони квадрата (5 см) потрібно знайти його периметр - їхній розум блокується. Вони навіть не морщаться. Просто не хочуть думати і все. Не навчені цьому на уроках математики.
Тим не менше миттєво і правильно відповідають, коли я формулюю іншу задачу: в кожній із чотирьох кишень лежить по п'ять гривень. Скільки усього грошей у кишенях. :)
Ось тут я підтримую Наталю Саржинську: не потрібно таких учнів навчати програмуванню, "богу богово, кесарю кесарево". Жалко таких загублених по вині математиків дітей. Але що робити нам при вивченні ОАП? Ось тут і згодились би обов'язково-вибіркові модулі. Нехай навчаються комп'ютерній графіці або редагуванню текстів, якщо вони нулі в математиці.

Але ні в якому разі некомпетентність вчителя інформатики не може бути виправданням відмови вивчення програмування.


Відредаговано: LVV - Сб, 18.03.2017, 18:02
gry Дата: Сб, 18.03.2017, 18:01 | Повідомлення № 575
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1056
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Цитата swetikccc ()
Отримати результат, а не записати в журналі 8 проведених уроків.
А згідно нових віянь - 3D - краще в трудове навчання, і нехай "пишуть", проектують, отримують результат...
mul44 Дата: Сб, 18.03.2017, 18:08 | Повідомлення № 576
Наполегливий учасник
Повідомлень: 958
Нагороди: 3
Рейтинг: 43
Цитата gromko ()
Це розплата за прожиті "в кредит" державою роки
Я конечно дико извиняюсь за оффтоп, и что не в ту тему (потом пусть удалят), но вопрос все же задам: а мы за эти три года что ни разу! не одолжили денег и не живем сейчас в долг? Бред какой-то.
gry Дата: Сб, 18.03.2017, 18:08 | Повідомлення № 577
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1056
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Цитата LVV ()
вважаю, що отой кнопко-подійно-орієнтований підхід лише шкодить вивченню алгоритмізації, бо за гонитвою у зацікавленні дітей ми втрачаємо основне: розуміння ними коду, яким реалізується алгоритм. Тоді вже краще Скретч з 2-го по 11-й клпас вивчати: і весело і зрозуміло.
100%
Цитата LVV ()
Як я можу навчити програмуванню навіть на примітивному рівні учнів, які у 8-му класі не можуть знайти площу прямокутника за двома сторонами, або сім розділити на два? Хіба моя задача заново навчати їх математиці?
150 %
Цитата LVV ()
Жалко таких загублених по вині математиків дітей. Але що робити нам при вивченні ОАП? Ось тут і згодились би обов'язково-вибіркові модулі. Нехай навчаються комп'ютерній графіці або редагуванню текстів, якщо вони нулі в математиці.Але ні в якому разі некомпетентність вчителя інформатики не може бути виправданням відмови вивчення програмування.
250 %
І хоч говорять - "знаходьте "компетенстністі" задачі - (яблука,банки, правила ДР і т.д. )  - від математики у програмуванні ніде не дінешся... "Як не крути..."
swetikccc Дата: Сб, 18.03.2017, 18:25 | Повідомлення № 578
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Е чудові ліки.
Заходите в Ютуб.Набираєте наприклад 
Наутилус Помпилиус і....

Как молоды мы были....
gry Дата: Сб, 18.03.2017, 18:29 | Повідомлення № 579
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1056
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Цитата swetikccc ()
Как молоды мы были....
900 % А.Градский..  
також "страдаю" https://www.youtube.com/watch?v=Y2PLYG1tVXs
gromko Дата: Сб, 18.03.2017, 19:17 | Повідомлення № 580
Лінуксоїд
Повідомлень: 2665
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Цитата LVV ()
Стосовно програмування:1) Не розважати дітей потрібно створенням кнопочок, а намагатись розв'язувати цікаві задачі. Хоча, навчання - це важка праця, і однією "развлекаловкою" тут не обійдешся.
"Кнопка" - елемент інтерфейсу, обробник її натиску - звичайна процедура, написана на "православній" мові програмування.

"Компетентнісна" задача для 7 класу (Скретч, але не кидайте в мене "тапками") - розробляємо гру, у якій кульку, що рухається, необхідно "замурувати" блоками за 10 секунд. Ця задача вже переростає в повноцінний проект, тим більше, що в кінці все це буде конвертовано в apk-файл і залито на дитячі смарти і планшети.
Працюють усі, навіть з "глибоко прихованими здібностями" - малюють блоки та оформленя ігрового поля. Я впевнений, що 99% з них не будуть програмістами ("глибоко приховані здібності" та інші цінності та соціальний статус), але вони вже чогось навчились - думати.
І справа не в Скретчі - подібне можна робити в Лазарусі і інших МП.

Цитата LVV ()
Я - за чисте процедурне програмування під час вивчення основ алгоритізації. Учень повинен розуміти кожен символ, кожну крапку свого коду. А що він зрозуміє у тих сотнях рядків чийогось англомовного коду, серед яких "затесались" з десяток його власних?
Хто примушує використовувати Делфі/Лазарус? Можна і Бейсик, і Паскаль

Цитата LVV ()
Я вважаю, що отой кнопко-подійно-орієнтований підхід лише шкодить вивченню алгоритмізації, бо за гонитвою у зацікавленні дітей ми втрачаємо основне: розуміння ними коду, яким реалізується алгоритм.

Алгоритмізація - це не те, що потрібно вивчати, фактично це складання алгоритмів, для цього необхідні навички як аналізу, так і синтезу - те, що називається операційним мисленням.

Цитата LVV ()
Як я можу навчити програмуванню навіть на примітивному рівні учнів, які у 8-му класі не можуть знайти площу прямокутника за двома сторонами, або сім розділити на два? Хіба моя задача заново навчати їх математиці?
Я теж зіткнувся з таким явищем декілька років назад і пішов від математичних алгоритмів до "об'єктних"

Цитата LVV ()
Нещодавно зіткнувся з дивним станом речей. Учні не може знайти периметр квадрата, хоча добре знають що таке квадрат і що таке периметр. Коли я формулюю завдання: дана довжина сторони квадрата (5 см) потрібно знайти його периметр - їхній розум блокується. Вони навіть не морщаться. Просто не хочуть думати і все. Не навчені цьому на уроках математики.
Чому викладання біології чи історії обходиться без математики? Математику ми "прив'язуємо" до програмування тому що нас так вчили (початок 80-их), і ми починали програмування з алгоритму для НСД, КВУР та методу Монте-Карло. але ж ми були студентами (особисто - фізмат), мали добру матпідготовку, хоч програмування і не всім давалось.
Ще 15-20 років назад ситуація з програмуванням в школі була іншою - діти були як губка, поглинали знання, а вміння програмувати давало їм емпіричну владу над комп'ютером. Сьогодні такого немає - діти під інформаційним стресом, будь-яка інформація ззовні блокується.
gromko Дата: Сб, 18.03.2017, 19:26 | Повідомлення № 581
Лінуксоїд
Повідомлень: 2665
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Цитата mul44 ()
Я конечно дико извиняюсь за оффтоп, и что не в ту тему (потом пусть удалят), но вопрос все же задам: а мы за эти три года что ни разу! не одолжили денег и не живем сейчас в долг? Бред какой-то.
Ситуация следующая - я одолжил восемь лет назад деньги в нескольких банках, отдать не могу - все деньги уходят на пропитание и коммуналку, но поскольку отдавать деньги как то надо, то мои кредиторы пришли к выводу, что пусть я перекредитуюсь в каком-то банке под меньшие проценты, но всё таки отдам им хоть тело кредита, без процентов.
Мой долг - это госдолг Украины, МВФ даёт кредиты лишь для того, чтобы Украина смогла перекредитовать свои долги под меньший процент - коммерческие кредиты Украине никто уже не даст - слишком рискованно, в Киеве могут объявить дефолт по своим долговым обязательствам и их деньги улетят в "трубу". Именно поэтому кредиторы "прощают" Украине просроченные платежи - хотят получить хоть что-то.
gromko Дата: Сб, 18.03.2017, 19:28 | Повідомлення № 582
Лінуксоїд
Повідомлень: 2665
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Цитата gry ()
А згідно нових віянь - 3D - краще в трудове навчання, і нехай "пишуть", проектують, отримують результат..
Це ы э "міжпредметні" та "міждисциплінарні зв'яязки"

Наразі кожному пропонували долучитись до розробки нової програми з інформатики, але більшість вчителів махнула на все це рукою
Bandalak Дата: Сб, 18.03.2017, 19:36 | Повідомлення № 583
Лідер форуму
Повідомлень: 5526
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Цитата LVV ()
Я вважаю, що отой кнопко-подійно-орієнтований підхід лише шкодить вивченню алгоритмізації, бо за гонитвою у зацікавленні дітей ми втрачаємо основне: розуміння ними коду, яким реалізується алгоритм.
Підтримую 100%

Вважаю і переконаний, що візуальне програмування потрібно давати тільки після вивчення процедурного. І то мабуть, на спецкурсах у 10-12 класах.

Цитата LVV ()
Не навчені цьому на уроках математики.

Думаю це не вина вчителя математики, просто така програма, а це тільки її наслідки!
gromko Дата: Сб, 18.03.2017, 19:45 | Повідомлення № 584
Лінуксоїд
Повідомлень: 2665
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Цитата Bandalak ()
Думаю це не вина вчителя математики, просто така програма, а це тільки її наслідки!


У всіх гріхах винні президент, уряд, міністр освіти, депутати і програма.
Bandalak Дата: Сб, 18.03.2017, 19:50 | Повідомлення № 585
Лідер форуму
Повідомлень: 5526
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Цитата gromko ()
Математику ми "прив'язуємо" до програмування тому що нас так вчили

Програмування без математики - це Ілюзія, пане gromko. Далі тупого переписування готових текстів з книжки без математики не зайдеш! Всі запропоновані приклади на рух - теж основані на математиці!
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 39 з 52«1237383940415152»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.