Пт, 28.04.2017, 07:30
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 36 з 48«1234353637384748»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
gromko Дата: Ср, 15.03.2017, 22:35 | Повідомлення № 526
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Цитата Bandalak ()
А у нас з легкої подачі Майкрософту на інших посібників - повні двіюшники входять у всі галузі, в тому числі і в політику! А це призводить до нового падіння, вже на рівень вищого!
Тут вина не Майкрософту, а нас самих - школа продукує невігласів, оскільки ми звикли працювати "з під палки", в іншому випадку ми прагнемо до "мінімума потенціальної енергії".
А політики - такі ж люди, як і ми з вами, то чи варто звинувачувати у всьому дзеркало?
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 15.03.2017, 22:43 | Повідомлення № 527
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3603
Нагороди: 16
Рейтинг: 187
Цитата Bandalak ()
Всякі візуальні псевдо-мови програмування
Толя, ти не правий! От проходимо зараз у 8 класі розгалуження. Класики типу: дано 2 дійсні числа, знайти більше з них та дано 3 дійсних числа, знайти більше з них, ніхто не відміняв )
Складаємо блок-схему, далі реалізовуємо в середовищі Lazarus мовою Object Pascal. Є деякий мінус - зайві 2 хв. витрачається на "малювання" (проектування) інтерфейсу. Конструкція розгалуження чи циклів чимось відрізняється від Паскаль? Не дає можливість Object Pascal + Lazarus в повному обсязі вивчити основи програмування в 8-9 класах? Можна програмувати і в консольному режимі, але повторюю вже в десяте на цьому форумі - мотивація до вивчення програмування і так дуже слаба у дітей і показуючи командний інтерфейс, ми її точно не піднімемо. Принаймі говорю за свою школу і вже також не дуже малий досвід роботи. Років з 7 я викладав Паскаль в середовищі Turbo Pascal, free pascal, навіть Pascal ABC. Тепер уже мабуть років 5 Object Pascal + Lazarus і другий варіант мені і дітям значно більше подобається.
Bandalak Дата: Ср, 15.03.2017, 22:50 | Повідомлення № 528
Лідер форуму
Повідомлень: 5084
Нагороди: 33
Рейтинг: 231
У мене більшість дітей вміють тільки форми проектувати і набирати готові процедури. Крок вліво, чи крок вправо - тиша повна! Вони навіть збагнути не можуть, що процедури обробки подій можна самим писати! Кажуть, навіщо, у книжці ж є! Переконати не можу!
Навіть кончені двіюшники набирають програми без помилок! Але як їм довести, що за тупе проектування і набір готової програми більше "6" ставити не буду?

А раніше, коли вивчали консольне програмування - діти все уміли!
Візуалізація - скоріше не мотивація, загублення основного серед другорядного!
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 15.03.2017, 23:10 | Повідомлення № 529
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3603
Нагороди: 16
Рейтинг: 187
Цитата Bandalak ()
Візуалізація - скоріше не мотивація, загублення основного серед другорядного!
Категорично не погоджуюсь з даною тезою. "Візуалізація" ніяким чином не губить основне серед другорядного.
Код обробника події складається з трьох частин:
- Введення даних від текстових полів до змінних. Змінна отримує значення текстового поля. Якщо змінна дійсного типу, то використовується функція StrToFloat, яка перетворює текст у число.
- Опрацювання даних,
- Виведення результатів. Текстове поле або напис отримують значення змінної, яка є результатом. Якщо змінна дійсного типу - використовується функція FloatToStr для перетворення числа у текст.
Наприклад, Edit1.text:=FloatToStr(s) або label1.caption:=FloatToStr(s)

Знаючи так би мовити основну структуру обробника події, можна розв’язувати різні задачі. Деякі з дітьми разом, а деякі схожі щоб вони самостійно робили.

Намагаюсь їм це толковати до тих пір, поки не зрозуміють. Більшість розуміють. Так і живемо.
fox11 Дата: Чт, 16.03.2017, 07:29 | Повідомлення № 530
Тут живе...
Повідомлень: 152
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата Bandalak ()
Правильно так: знаєш математику, програмуєш
Читал кажется у Г.Шилдта, что самые лучшие программисты получаются из гуманитариев. Уж очень умеют фантазировать.
swetikccc Дата: Чт, 16.03.2017, 08:14 | Повідомлення № 531
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 23
Рейтинг: 312
Цитата fox11 ()
Читал кажется у Г.Шилдта, что самые лучшие программисты получаются из гуманитариев. Уж очень умеют фантазировать.
Якщо розглядати програміста в ролі перекладача.
Перекладача з звичайної мовн, на мову компа.
Але це якщо є що перекладати.
Знання формул по фізиці, не означає вміння розв'язувати задачі.
Мова програмування це інструмент, а не ціль.
Тому і навчати потрібно Алгоритмізації.
Потрібно вчити розв'язувати задачі, а не просто запам'ятовувати формули.

Дивись поняття інформації і її перетворення ;)


Відредаговано: swetikccc - Чт, 16.03.2017, 08:15
gromko Дата: Чт, 16.03.2017, 11:20 | Повідомлення № 532
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Цитата fox11 ()
Читал кажется у Г.Шилдта, что самые лучшие программисты получаются из гуманитариев. Уж очень умеют фантазировать.
Просто они не находятся в шорах устоявшихся стереотипов и не понимают, что "этого сделать нельзя"

Цитата swetikccc ()
Мова програмування це інструмент, а не ціль.Тому і навчати потрібно Алгоритмізації.
Потрібно вчити розв'язувати задачі, а не просто запам'ятовувати формули.
100% в точку. Саме  про це йде мова - програмування не заради програмування, а засіб розвитку мислення і розв’язування практичних завдань.

Раніше писав - людина далека від програмування самостійно вивчила РНР і зараз створює пакистанцям сайти заробляючи пристройні гроші.
swetikccc Дата: Чт, 16.03.2017, 11:40 | Повідомлення № 533
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 23
Рейтинг: 312
Цитата gromko ()
Просто они не находятся в шорах устоявшихся стереотипов и не понимают, что "этого сделать нельзя"
А тепер як це в дійсності.
Їм прийде ідея, але реалізувати її- кеби ноль.
Будуть діставати людину яка це може зробити.
І можливо з неї щось буде.

А тепер вірний висновок.

Якщо у вас є ідея і можливості її реалізувати(гроші, керівна посада і т. д.), то можливо і станете з якоюсь долею вірогідності більш багатим чи знаменитим.

Так піднімемо наші бокали за ........ B)


Відредаговано: swetikccc - Чт, 16.03.2017, 11:44
gromko Дата: Чт, 16.03.2017, 13:08 | Повідомлення № 534
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Цитата swetikccc ()
А тепер як це в дійсності.Їм прийде ідея, але реалізувати її- кеби ноль.
Вони можуть її реалізувати, адже володіють інструментом, який допомагає керувати комп’ютерами та мережами.

Цитата swetikccc ()
Якщо у вас є ідея і можливості її реалізувати(гроші, керівна посада і т. д.), то можливо і станете з якоюсь долею вірогідності більш багатим чи знаменитим.
Більшість з "багатих і знаменитих" були не з багатих сімей і це сприяло їх активності та винахідливості. А на їх дітях "природа відпочиває" - гарна освіта та матеріальні блага не завжди є 100% передумовою успіху.
swetikccc Дата: Чт, 16.03.2017, 13:22 | Повідомлення № 535
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 23
Рейтинг: 312
Отже, головне не знання, а.......

Відредаговано: swetikccc - Чт, 16.03.2017, 13:30
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 16.03.2017, 14:08 | Повідомлення № 536
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3494
Нагороди: 27
Рейтинг: 240
Цитата gromko ()
Якщо дитина не може реалізувати алгоритм знаходження НСД двох чисел, то вона не зможе стати успішним програмістом?
Ні - вона напише "движок" Фейсбука і стане мільярдером ;)

Розумію, що це - риторичний прийом "зведення до абсурду", але... Якщо дитина не може реалізувати алгоритм знаходження НСД двох чисел, то вона не напише "движок" Фейсбука. Адже реалізувати алгоритм, це означає, наприклад, взяти готову блок-схему і просто "переписати" її мовою програмування. Який вже тут "движок" з базами даних, PHP та іншими "смаколиками"?
gromko Дата: Чт, 16.03.2017, 14:15 | Повідомлення № 537
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Цитата Пилипчук_О_П ()
реалізувати алгоритм
Реалізувати - перекласти мовою програмування готовий алгоритм.

Десь 1987 року при роботі над госптемою необхідно було оброблювати дані аналізу зразків напівпровідників, були готові програми на Фортрані, "тупо" переписали їх на Бейсику (попередньо вивчивши Фортран), запустили - все працювало на "ура", роботу програми розумів, але теорію тих обчислень (аналізу даних) - ні.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 16.03.2017, 14:51 | Повідомлення № 538
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3494
Нагороди: 27
Рейтинг: 240
Цитата swetikccc ()
Для відома критиків, я такий курс пройшов по начерталке, деталям машин та іншому що просторова уява працює.
Ех були б тоді такі програми, а не ватман з олівцем.

Аналогічно. Але я прийшов в інститут, маючи в активі дворічний шкільний курс креслення, ПІСЛЯ якого вивчалась стереометрія, тому проблеми входження в нарисну геометрію не було. Зараз креслення немає, а ознайомлення з тривимірною графікою буде доречним. Щодо тривалості: жодна з технологій, які вивчаються в курсі, не може бути опанована на високому рівні за відведений час. Тому не потрібно їх вивчати зовсім? Не думаю...
Уточнюю: йдеться не про технічне моделювання, а про художнє. Яке має значно нижчий поріг входження.

Цитата Jimik ()
Тепер мені треба задуматися, як виконати програму по вивченню 3D графіки, коли блендер не ставиться на машини

Які саме комп'ютери? Є час, щоб розібратись і знайти варіант.
Bandalak Дата: Чт, 16.03.2017, 16:44 | Повідомлення № 539
Лідер форуму
Повідомлень: 5084
Нагороди: 33
Рейтинг: 231
На Celeron 1700 Mhz, 1Гб оперативки, піде блендер?
Ktara Дата: Чт, 16.03.2017, 17:07 | Повідомлення № 540
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3743
Нагороди: 36
Рейтинг: 259
Цитата Bandalak ()
На Celeron 1700 Mhz, 1Гб оперативки, піде блендер?
Я уже где-то описывала сколько потратила времени чтобы поставить на свой комп. материлась долго, и поняла, что не готова тратить примерно по 2 часа, чтобы установить еще на 8 компов, которые все ж таки слабее моего. ну не становился и все. Обзанавешивался окнами с кучей ошибок. Хотелось убить кого-то, плунуть на все это. так что меня хватило только на 1 учительский комп и все
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 36 з 48«1234353637384748»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.