Пт, 28.04.2017, 07:28
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 32 з 48«1230313233344748»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
swetikccc Дата: Ср, 01.03.2017, 15:50 | Повідомлення № 466
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 23
Рейтинг: 312
"Коли заново винаходять велосипед, то у нього чомусь квадратні колеса"
swetikccc ;)
gry Дата: Пт, 03.03.2017, 19:07 | Повідомлення № 467
Наполегливий учасник
Повідомлень: 964
Нагороди: 2
Рейтинг: 86
Цитата LVV ()
Нажаль багато вчителів знаходятся у колонці з номером мінус один. :(
Дуже страшно... А мені у квітні ще й тренінг по Python проводити... Кому?  Тіткам з  сертифікатами  "Intel" ???
Вважають, що поганенько освоївши Рower Point  - мають "компетенцію"...


Відредаговано: gry - Пт, 03.03.2017, 19:19
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.03.2017, 02:57 | Повідомлення № 468
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3494
Нагороди: 27
Рейтинг: 240
Цитата gry ()
А мені у квітні ще й тренінг по Python проводити... Кому? Тіткам з сертифікатами "Intel" ???

Яка різниця кому? Якщо "тіткам" - підбираємо правильні формулювання, примітивні приклади, проводимо тренінг. Випускаємо людей, які бачили Python. Серед вчителів таких небагато. Для чого це їм - їхня проблема. Хто запалився ідеєю - буде пробувати вернути гори. Хто ставив мету взяти участь у тренінгу - візьме.
Шестопалов Дата: Пн, 06.03.2017, 17:37 | Повідомлення № 469
Видавець посібників
Повідомлень: 1317
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
"Програма з інформатики очима практиків" http://osvita.ua/school/reform/54885/
gry Дата: Пн, 06.03.2017, 17:43 | Повідомлення № 470
Наполегливий учасник
Повідомлень: 964
Нагороди: 2
Рейтинг: 86
Цитата Пилипчук_О_П ()
підбираємо правильні формулювання, примітивні приклади, проводимо тренінг
!!! Так і буде. Знаючи контингент....


Відредаговано: gry - Пн, 06.03.2017, 20:04
gromko Дата: Ср, 08.03.2017, 13:59 | Повідомлення № 471
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Ще чекає учителів у новій програмі інформатики (5-9 класи):
- вперше головними є вимоги щодо знань, умінь та навичок (компетентності) учнів, а вже потім пропонується навчальний матеріал за допомогою якого можна цього досягнути;
- відсутній погодинний поділ - вчитель сам обирає потрібну кількість годин, виходячи з потреб учнів;
- кількість практичних робіт теж обирає вчитель;
- на програмування не може відводитись менше 40% навчального часу - не менше 14 годин у 5-7 класах і 28 годин у 8-9-их класах;
- в програмі з'явилась тривимірна графіка(шукайте Блендер та інші продукти);
- в 9-ому класі оглядово вивчатимуться бази даних;
- деякі теми вивчатимуться вже не втих класах що раніше;
- враховано більш ніж 70% пропозицій і побажань з ЕдЕри;
- більше дізнаєтесь незабаром - знову на ЕдЕрі.
LVV Дата: Ср, 08.03.2017, 15:19 | Повідомлення № 472
Прописаний назавжди
Повідомлень: 390
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Може не марно сперечались... Побачимо що з цього вийде.
Сумно, лише, що мало було зацікавлених вчителів в обговоренні програм.
909 зареєстрованих осіб на ЕдЕрі - це 0.2% від 450000 всіх учителів України.
Програмування - це добре. Дуже добре. Але де взяти компетентних у цьому плані вчителів?
Що в Міністерстві пропонують робити тим, хто не вміє програмувати? Звільнятись?
Без підтримки (кваліфікаційні курси тощо) так все і залишиться лише на папері, бо в більшості шкіл нікому буде навчати того самого програмування.

А що пропонують робити Міністерські уми, скажімо тим, у кого учні на уроці не забезпечені індивідуальними робочими місцями, обладнаними комп'ютером?
Адже це задекларовано в програмі. Почитайте коментарі вчителів які скаржаться саме на те, що немає ні достатньої кількості робочих місць, ні Інтернету.
Саме для таких шкіл і учителів могли би згодитись варіативні обов'язкові модулі.
Як можна вивчати 3D-графіку на застарілих комп'ютерах, або колективне опрацювання веб-документів без Інтернету?
Яке відношення у Міністерстві до запропонованих нами варіативних модулів?
Адже краще використовувати окремі модулі, аніж впроваджувати окремі програми для "безмашинного", чи "безінтернетного" кабінету, чи заплющувати очі на те що у частинах шкіл навчатимуть одному, а в журнал писатимуть інше?

Валєєв В.В. якось сказав, що краще статичні інваріантні програми, аніж дозволити лінивим вчителям замість того, щоб навчатись програмуванню обирати модулі ІКТ-напрямку. Це теж аргумент, якому протиставити нічого окрім "обязаловки" у вивченні ОАП.

Що міркують у Міністерстві стосовно узгодження між собою нормативних документів.
У мене в кабінеті 13 справних учнівських робочих місць (13-й ПК купив на власні кошти і встановив на свій страх і ризик.)
Але ж...
По-перше, це є порушенням застарілих ДСанПіН, які вимагають не більше 12 місць, а якщо враховувати площу приміщення, то і того менше.
По-друге це не рятує від перевантаження, коли на урок приходить 21 учень неподіленого на групи класу.
По-третє, навіть якщо клас із 30 учнів ділять на групи, то куди посадити зайвих 2-х учнів у групі?
По-четверте ні я, ні завучі, ні директор, ні хто інший не несуть ніякої відповідальності за те, що не забезпечують умови виконання програм з інформатики.
По-п'яте я не можу тиснути на директора, бо школа переповнена, займаємось у дві зміни, кабінетів не вистачає.

Може виявитись так, що нові "удосконалені" програми не те що стимулюватимуть, а лише дратуватимуть тих учителів, котрих ніхто не вчив програмувати, котрим не ділять на групи класи, у котрих застаріла техніка, відсутній інтернет, або просто не вистаяеє робочих місць, щоб посадити за комп'ютери усіх дітей на уроці.
Чи не тому така низька активність вчителів, що програми не вирішують ні кваліфікаційних проблем вителів, ні матеріального забезпечення шкіл (я вже не кажу про війну, тарифи і зарплати)?


Відредаговано: LVV - Ср, 08.03.2017, 16:19
fox11 Дата: Ср, 08.03.2017, 15:44 | Повідомлення № 473
Тут живе...
Повідомлень: 152
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Что вы жалеете учителей?
Захотят знать программирование - выучат.
LVV Дата: Ср, 08.03.2017, 16:22 | Повідомлення № 474
Прописаний назавжди
Повідомлень: 390
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата fox11 ()
Что вы жалеете учителей?
Я жалею детей, которых будут учить программированию учителя, не умеющие программировать.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 08.03.2017, 16:48 | Повідомлення № 475
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3494
Нагороди: 27
Рейтинг: 240
Цитата LVV ()
Що в Міністерстві пропонують робити тим, хто не вміє програмувати? Звільнятись?

Наскільки взагалі складно опанувати програмування в межах, передбачених програмою? Причому людині, яка з комп'ютером "на ти"? Раніше була проблема з мотивацією: програмування не було обов'язковим. Зараз ситуація змінилась. Напевно, пора взяти в руки книжку і протягом літа підготуватись.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 08.03.2017, 17:09 | Повідомлення № 476
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3494
Нагороди: 27
Рейтинг: 240
Цитата LVV ()
Без підтримки (кваліфікаційні курси тощо) так все і залишиться лише на папері, бо в більшості шкіл нікому буде навчати того самого програмування.

Спілкувався зі вчителями з Хмельниччини, які проходили курси. Кажуть, що програмуванню приділяється зараз підвищена увага.
Цитата LVV ()
А що пропонують робити Міністерські уми, скажімо тим, у кого учні на уроці не забезпечені індивідуальними робочими місцями, обладнаними комп'ютером?

З програми це треба прибрати, оскільки ця норма - за межами впливу авторів програми і вчителя, який програму буде використовувати.
Цитата LVV ()
Як можна вивчати 3D-графіку на застарілих комп'ютерах,

Багато разів чув думку про те, що для тривимірної графіки не вистачить потужності комп'ютерів. Це не зовсім так. В такі моменти хотілося б почути опис конкретних проблем, з якими зіткнулася людина. Звичайно, якщо робити потужний анімаційний проект з мільйонами вершин, дзеркальними, прозорими матеріалами і т.п., то про обчислювальні потужності слід подбати завчасно. Зокрема, можна використати мережеве вимальовування (рендеринг), коли одночасно всі доступні комп'ютери опрацьовують одну сцену.
Пропоную переглянути опис мого дослідження з цього питання (2011 рік):
http://teachlab.ucoz.ua/publ....1-0-101
Якщо ж обмежитися невеликими навчальними проектами, то легко помітити, що більш ресурсомісткою є растрова графіка. Це зрозуміло: коли "розгортається" в пам'яті фотографія з сучасного фотоапарата, то зразу маємо справу з 12-16 млн пікселів, або й більше. Під час кожної з операцій, застосування фільтрів тощо над значною їх кількістю проводяться певні розрахунки. Поява нових растрових шарів (при фотомонтажі), швидко збільшує обсяг зайнятої пам'яті.
gromko Дата: Ср, 08.03.2017, 17:15 | Повідомлення № 477
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Цитата LVV ()
Може не марно сперечались... Побачимо що з цього вийде.
Все буде добре, напевно.

Цитата LVV ()
909 зареєстрованих осіб на ЕдЕрі - це 0.2% від 450000 всіх учителів України.
Людина шукає мінімум потенціальної енергії, будь-яка дія є намаганням подолати інерцію, а це вкрай важко.

Цитата LVV ()
Програмування - це добре. Дуже добре. Але де взяти компетентних у цьому плані вчителів?Що в Міністерстві пропонують робити тим, хто не вміє програмувати? Звільнятись?
В МОНУ це розуміють, один з виходів - сертифікація фахової компетентності вчителя інформатики - не вчителів взагалі, а лише вчителів інформатики і тільки в межах програми (хоча б)

Цитата LVV ()
Без підтримки (кваліфікаційні курси тощо) так все і залишиться лише на папері, бо в більшості шкіл нікому буде навчати того самого програмування.
І це розуміють, як і те, що без внутрішньої мотивації будь-які курси будуть безрезультатними - програмування можна вивчити і самостійно (тим більше в межах шкільної програми це зовсім нескладно)

Цитата LVV ()
А що пропонують робити Міністерські уми, скажімо тим, у кого учні на уроці не забезпечені індивідуальними робочими місцями, обладнаними комп'ютером?
1. Це питання не по суті програми. 2. Це питання не до МОНУ, а до власника чи засновника закладу освіти. 3. Програма вимагає доступ учня до комп'ютера з виходом в Інтернет.

Цитата LVV ()
Як можна вивчати 3D-графіку на застарілих комп'ютерах, або колективне опрацювання веб-документів без Інтернету?
Інтернет - обов'язково, за даними обласних управлінь освіти 100% шкіл забезпечені інтернетом ;) 
Блендер на обговоренні запускали з малим ОЗП на Windows XP  - працює, в межах того, що передбачається програмою, принаймі.

Цитата LVV ()
Яке відношення у Міністерстві до запропонованих нами варіативних модулів?
Будуть, але не в основній школі.

Цитата LVV ()
Чи не тому така низька активність вчителів, що програми не вирішують ні кваліфікаційних проблем вителів, ні матеріального забезпечення шкіл (я вже не кажу про війну, тарифи і зарплати)?
Програма курсу "Інформатика" не для цього - і Ви самі це розумієте.
Кваліфікаційні проблеми вчителів - це їх особиста справа, адже є можливість навчитись (самостійно, в онлайні на Прометеусі, в ОІППО, тощо).
Матеріальне забезпечення шкіл - прерогатива органів місцевого самоврядування, адже вони є розпорядниками коштів, у тому числі і державної освітньої субвенції.
Зарплату підняли -чи змінилась якість роботи більшості вчителів? Обіцяють підняти ще раз, але повірте на слово - нічого це не змінить, більшість відвикла працювати, а ті 909 учителів погоди не зроблять.
gry Дата: Ср, 08.03.2017, 19:49 | Повідомлення № 478
Наполегливий учасник
Повідомлень: 964
Нагороди: 2
Рейтинг: 86
Цитата gromko ()
3. Програма вимагає доступ учня до комп'ютера
3 учні на одну машину....
swetikccc Дата: Ср, 08.03.2017, 20:07 | Повідомлення № 479
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 23
Рейтинг: 312
Цитата gromko ()
В МОНУ це розуміють, один з виходів - сертифікація фахової компетентності вчителя інформатики - не вчителів взагалі, а лише вчителів інформатики і тільки в межах програми (хоча б)
Цитата gromko ()
Зарплату підняли -чи змінилась якість роботи більшості вчителів? Обіцяють підняти ще раз, але повірте на слово - нічого це не змінить, більшість відвикла працювати, а ті 909 учителів погоди не зроблять.
Змінить тільки 40 років пустелі. B) 

От я наприклад скоріше не пройду сертифікацію, дітей навчити можу, а сертифікацію пройти навряд.
Bandalak Дата: Ср, 08.03.2017, 21:03 | Повідомлення № 480
Лідер форуму
Повідомлень: 5084
Нагороди: 33
Рейтинг: 231
Та пройдете, де Ви дінетеся!
Очі бояться, а руки роблять!
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 32 з 48«1230313233344748»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.