Пн, 26.06.2017, 11:49
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 31 з 48«1229303132334748»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2390
Нагороди: 20
Рейтинг: 290
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 27.02.2017, 16:35 | Повідомлення № 451
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3573
Нагороди: 27
Рейтинг: 272
Це не просто обговорення, а виступ одного з модераторів. Реакція дещо емоційна, але зрозуміла. Якщо дані на цих відкритих джерелах точні:
http://www.eduwiki.uran.net.ua/wiki....D%D0%B8
http://www.eduwiki.uran.net.ua/wiki....13-2018
то автор досить довго працює переважно в початковій школі.
gry Дата: Пн, 27.02.2017, 17:20 | Повідомлення № 452
Наполегливий учасник
Повідомлень: 978
Нагороди: 2
Рейтинг: 90
Цитата gry ()
Реакція на обговорення
Уточнюю. Реакція на НАШЕ обговорення.... ;)
gromko Дата: Пн, 27.02.2017, 17:55 | Повідомлення № 453
Лінуксоїд
Повідомлень: 2390
Нагороди: 20
Рейтинг: 290
Цитата Пилипчук_О_П ()
Це не просто обговорення, а виступ одного з модераторів. Реакція дещо емоційна, але зрозуміла. Якщо дані на цих відкритих джерелах точні:
http://www.eduwiki.uran.net.ua/wiki....D%D0%B8
http://www.eduwiki.uran.net.ua/wiki....13-2018
то автор досить довго працює переважно в початковій школі.

Ще - https://nataliszoh12.blogspot.com/https://nataliszoh12.blogspot.com/

"Но вечер обещает быть томным" - МОНУ вимагє максимум годин на алгоритмізацію та програмування, шукати та ростити обдарованих саме з царини програмування, знайомити з програмуванням, як майбутньою професією та способом заробляння грошей.
LVV Дата: Пн, 27.02.2017, 18:55 | Повідомлення № 454
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата gromko ()
МОНУ вимагє максимум годин на алгоритмізацію та програмування, шукати та ростити обдарованих саме з царини програмування, знайомити з програмуванням, як майбутньою професією та способом заробляння грошей.
Нарешті в МОНУ з'явились люди, які розуміють що навчання одному лише кнопконатисканню виховує не творців, а лише користувачів.

Математику і фізику вже загнали в глухий кут. У мене багато восьмикласників не можуть вирахувати площу прямокутника чи знайти швидкість рівномомірного руху за часом і переміщенням. Не будемо вивчати процедурного програмування, дійдемо до того що учні вважатимуть що програми "ростуть на деревах" разом з рудими котиками зі Скретчу. :)))


Відредаговано: LVV - Вт, 28.02.2017, 06:08
Oxana_cher Дата: Вт, 28.02.2017, 10:43 | Повідомлення № 455
Місцева кадра
Повідомлень: 371
Нагороди: 2
Рейтинг: 42

Цитата
На жаль, сторінка, яку ви шукали в блозі, не існує.
novichok Дата: Вт, 28.02.2017, 10:51 | Повідомлення № 456
Прописаний назавжди
Повідомлень: 352
Нагороди: 7
Рейтинг: 101
Цитата Oxana_cher ()
На жаль, сторінка, яку ви шукали в блозі, не існує.
адреса блога написана двічі https://nataliszoh12.blogspot.com/ - так працює
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 28.02.2017, 10:58 | Повідомлення № 457
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3573
Нагороди: 27
Рейтинг: 272
Цитата Oxana_cher ()
Цитата gromko ()
Ще - https://nataliszoh12.blogspot.com/https://nataliszoh12.blogspot.com/

Цитата
На жаль, сторінка, яку ви шукали в блозі, не існує.

Посилання чомусь продублювалось: https://nataliszoh12.blogspot.com/
vinohodov Дата: Ср, 01.03.2017, 10:08 | Повідомлення № 458
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Ось тут можна поспілкуватись з автором цього опусу
https://www.facebook.com/NataliS....1178188
Yura_Shrol Дата: Ср, 01.03.2017, 11:32 | Повідомлення № 459
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 503
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Цитата LVV ()
Нарешті в МОНУ з'явились люди, які розуміють що навчання одному лише кнопконатисканню виховує не творців, а лише користувачів.

І нехай мене закидають тапочками але напишу.
А чоги ми намагаємося зробити творців саме з програмування. А чого не готувати композиторів на уроках музики. А то займаються якимось дрібязком, просто співають. Нііі. Треба щоб всі писали музику. А на уроках образотворчого мистецтва всі малювали, і не малюнки а картини, шедеври і то всі, без огляду на здібності. А після уроків трудового навчання всі дівчата повинні стати модельєрами, а хлопці мінімум інженерами конструкторами. І т.д. І немають значення абсолютно задатки дитин . МОН сказало, що країні потрібні програмісти і все. Всіх вчимо бути програмістами. І все рівно, що дехто творча натура, немає математичного, алгоритмічного складу розуму, хоче малювати, писати вірші, музику і не хоче програмувати. Ніі. МОН сказала нада. І все рівно, що в класі одиниці сприймають програмування. Нада і все. А те що хочуть діти нікого не хвилює.

Пишу з телефону тому за помилки вибачайте
vinohodov Дата: Ср, 01.03.2017, 12:27 | Повідомлення № 460
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Ми вчимо азам програмування, а цей матеріал середньостатистичний учень повинен сприймати.
fox11 Дата: Ср, 01.03.2017, 12:29 | Повідомлення № 461
Тут живе...
Повідомлень: 157
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата Yura_Shrol ()
І нехай мене закидають тапочками але напишу.
Вы почти правы. Но если так будут рассуждать все учителя? Кто то должен их "заразить" их рисованием, а кто то информатикой.
Bandalak Дата: Ср, 01.03.2017, 12:46 | Повідомлення № 462
Лідер форуму
Повідомлень: 5169
Нагороди: 34
Рейтинг: 240
Цитата Yura_Shrol ()
А чоги ми намагаємося зробити творців саме з програмування
У школі вивчається багато різних предметів предметів, алгебра, геометрія, фізика, хімія, біологія і т.д. і не всі учні стануть асами в цих науках. Але загальнодоступні АЗИ потрібно дати кожному. Програмування теж не виняток. Щоб програмувати на середньому рівні спеціальних задатків (як у композиторів чи художників) не потрібно. Я б порівняв складність програмування зі складністю математики. І відніс би програмування до математичних наук, тоді б подібних питань не виникало.

Може математика повинна у школі складатися з трьох компонентів?
1. Алгебра;
2. Геометрія;
3. Програмування?

У ВУЗах так + спец предмети.

А ІКТ - то галузь Технології.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 01.03.2017, 12:54 | Повідомлення № 463
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3573
Нагороди: 27
Рейтинг: 272
Цитата Yura_Shrol ()
І нехай мене закидають тапочками але напишу.
А чоги ми намагаємося зробити творців саме з програмування.

Ловіть! :) Якраз два тапочки - матриці компетентності програміста:
https://docs.google.com/documen....pub
https://docs.google.com/documen....pub
Переглянув і зрозумів, що сам перебуваю десь в районі 2-ї колонки з 4-х, а буду задоволений, коли учні хоча б частково відповідатимуть характеристикам з 1-ї колонки. Отже, про жодне "клепання" фахівців з кого попало не йдеться. Так само, як і з інших предметів.
vinohodov Дата: Ср, 01.03.2017, 13:46 | Повідомлення № 464
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
От біда, вона мене забанила. Цікаво за що? Нічого кримінального я там не писав.
LVV Дата: Ср, 01.03.2017, 14:39 | Повідомлення № 465
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата Пилипчук_О_П ()
Переглянув і зрозумів, що сам перебуваю десь в районі 2-ї колонки з 4-х, а буду задоволений, коли учні хоча б частково відповідатимуть характеристикам з 1-ї колонки.
Про себе теж саме можу сказати.
Звідки візьметься наша програмістська компетентність, якщо в школі програмування стільки років викорінювали. Це ще добре, що ми хоть в районі другої колонки себе ідентифікувати можемо. Нажаль багато вчителів знаходятся у колонці з номером мінус один. :(
І це не їхня провина, а провина тих міністерських чиновників, хто не вважає програмування розвиваючим елементом у розвитку школярів.


Відредаговано: LVV - Ср, 01.03.2017, 15:53
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 31 з 48«1229303132334748»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.