Пн, 26.06.2017, 11:50
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 27 з 48«1225262728294748»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2390
Нагороди: 20
Рейтинг: 290
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Bandalak Дата: Чт, 16.02.2017, 12:50 | Повідомлення № 391
Лідер форуму
Повідомлень: 5169
Нагороди: 34
Рейтинг: 240
zava, gromko, мої пропозиції озвучені ось тут.
Виберіть звідти, те що може підійти!

swetikccc Дата: Чт, 16.02.2017, 13:55 | Повідомлення № 392
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3723
Нагороди: 23
Рейтинг: 326
Цитата Bandalak ()
9. Бази даних. Локальні та глобальні бази даних;
Єдину глобальну базу яку знаю і користуюся нею це пошук в Google.

Можливо це мережева?
Bandalak Дата: Чт, 16.02.2017, 14:16 | Повідомлення № 393
Лідер форуму
Повідомлень: 5169
Нагороди: 34
Рейтинг: 240
Цитата swetikccc ()
Можливо це мережева?

Можливо і мережева. Я мав на увазі бази даних, зосереджені у сайтах. Кожен хостинг пропонує розмістити бази.
Bandalak Дата: Чт, 16.02.2017, 14:31 | Повідомлення № 394
Лідер форуму
Повідомлень: 5169
Нагороди: 34
Рейтинг: 240
Візуальне програмування у школі - це мабуть тільки для того щоб програмування зробити схожим на ІКТ. Все звести до натискання кнопочок. Бачу по своєму 8-му класу. Форми вони накидають аж бігом, а коли справа прийшла переробити програму знаходження часу у програму знаходження шляху - сіли усі, окрім двох олімпіадників. Звідси висновок, що у школі потрібно нормально подати консольне програмування, а зі всякими там різновидами ООП, ОПП, ПОП та іншими дати можливість тільки познайомитися. Решта - у профільних класах і ВУЗах!
Шестопалов Дата: Чт, 16.02.2017, 14:51 | Повідомлення № 395
Видавець посібників
Повідомлень: 1327
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Як у класичному марксизмі маємо "три источника, три составные части..." програми з інформатики для 5-9 класів:
1). Діюча програма МОН, що вимагає "оновлення";
2). "Народна" програма, див. http://osvita.ua/school/manage/46793/
3). Пропозиції вчителів-практиків щодо оновлення програми, див. http://osvita.ua/school/reform/54446/
Що будемо з ними робити?


Відредаговано: Шестопалов - Чт, 16.02.2017, 14:52
swetikccc Дата: Чт, 16.02.2017, 15:07 | Повідомлення № 396
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3723
Нагороди: 23
Рейтинг: 326
Цитата Bandalak ()
Можливо і мережева. Я мав на увазі бази даних, зосереджені у сайтах. Кожен хостинг пропонує розмістити бази.
Я думаю це звичайна реляційна база данних. Технологія кліент сервер. тому кліент-серверні так кваліфукувати чи що.
Вивчення їх в основній школі непотрібне 100%
swetikccc Дата: Чт, 16.02.2017, 15:21 | Повідомлення № 397
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3723
Нагороди: 23
Рейтинг: 326
Цитата Шестопалов ()
Що будемо з ними робити?
Нічого зробити не зможемо бо це основна школа.
А от як в 2000-му читати на вибір чи так зване ООП чи Процедурне зверху-вниз, дуже чудовий варіант.
DPV Дата: Чт, 16.02.2017, 15:30 | Повідомлення № 398
Прописаний назавжди
Повідомлень: 223
Нагороди: 5
Рейтинг: 42
Цитата Шестопалов ()
Ігор Завадський - голова робочої групи.

Роблю ставку - "Бази даних" будуть обов'язково у 9-му класі.

Додано (16.02.2017, 14:26)
---------------------------------------------

Цитата Bandalak ()
Звідси висновок, що у школі потрібно нормально подати консольне програмування, а зі всякими там різновидами ООП, ОПП, ПОП та іншими дати можливість тільки познайомитися. Решта - у профільних класах і ВУЗах!

Я також наголошував, що в 7-му класі потрібно повністю зосередитись на консольному,  процедурному програмуванні, з створенням купи програм, для засвоєння основних алгоритмічних структур.

Додано (16.02.2017, 14:30)
---------------------------------------------

Цитата Шестопалов ()
Як у класичному марксизмі маємо "три источника, три составные части..." програми з інформатики для 5-9 класів:
Цитата Шестопалов ()
Що будемо з ними робити?

Перейти до розгляду 3-го питання.!
gry Дата: Чт, 16.02.2017, 15:51 | Повідомлення № 399
Наполегливий учасник
Повідомлень: 978
Нагороди: 2
Рейтинг: 90
Цитата Bandalak ()
звідси висновок, що у школі потрібно нормально подати консольне програмування, а зі всякими там різновидами ООП, ОПП, ПОП та іншими дати можливість тільки познайомитися.
Для чого знайомитися ??? Просто починати вивчення нормальної  мови, без всяких кнопочок, форм і т.п.  ,Скретч - на рівні 4-6 уроків для того щоб візуально побачити що таке програма взагалі . і все.  Ідельно для школи  підійдуть Python,C++, Java. Потім поступово, кому це потрібно , і самі (звичайно з нашою допомогою)  розберуться що таке ООП в цих же ж мовах, навчаться малювати кнопки,форми, та ін.,  створювати для них події, створювати та описувати класи і т.п.,  решті - достатньо простих програм на рівні обробки та сортування масивів. Думаю - це "потолок"(стеля) для більшості наших учнів. Для решти ж тем (фрактали, графи, множини і т.п.) потрібно гарно математику знати, що на жаль зовсім не так...  Для математичних, профільних  класів - будь-ласка...

п.2 Не зациклювати олімпіадне програмування тільки на Free Pascal 2.0,  GCC 4.1 , дозволити той самий  Python, Java (також безкоштовні).

P.S. Складається враження що організатори олімпіад (Міжнародних, Українських, обласних) як вивчили Паскаль 20 років назад так і зупинилися... Прогрес їх ще не дістав...
.;)


Відредаговано: gry - Чт, 16.02.2017, 16:00
mul44 Дата: Чт, 16.02.2017, 18:42 | Повідомлення № 400
Наполегливий учасник
Повідомлень: 815
Нагороди: 2
Рейтинг: 41
Разве на международной олимпиаде в мире используют паскаль?
gry Дата: Чт, 16.02.2017, 19:01 | Повідомлення № 401
Наполегливий учасник
Повідомлень: 978
Нагороди: 2
Рейтинг: 90
Цитата mul44 ()
Разве на международной олимпиаде в мире используют паскаль?
Прикріплення: 8283935.jpg(258Kb)
Bandalak Дата: Чт, 16.02.2017, 19:26 | Повідомлення № 402
Лідер форуму
Повідомлень: 5169
Нагороди: 34
Рейтинг: 240
Цитата gry ()
Просто починати вивчення нормальної мови, без всяких кнопочок, форм і т.п.

А чому б і ні?
Давати на вибір консольний режим у Лазарус, чи С++. А Python, Java та C# теж мають консольний режим?
На олімпіадах всі ці мови ніби доступні. Тільки питання, чи працюватиме консольна програма з Лазарусу на Делфі? Бо не перевірці Лазарусу нема, але є Делфі!
Якщо піти по цьому шляху - можна вбити двох зайців одною шапкою одночасно! Буде і процедурне і програмування і пропедевтика ООП в одному і тому ж середовищі!
Будемо розвивати цю тему?
Залишилося повибирати по класах, що і де і скільки вивчати! Переконаний, до 7 класу починати не варто. А основи ООП давати не раніше 9-го, коли діти хоч щось вже уміють, а не зациклюються на кнопочках!
gry Дата: Чт, 16.02.2017, 19:38 | Повідомлення № 403
Наполегливий учасник
Повідомлень: 978
Нагороди: 2
Рейтинг: 90
Цитата Bandalak ()
А Python, Java та C# теж мають консольний режим?
  У Python є, але там воно по трішки по іншому зветься . Працював з ним (хоча там свої тонкощі та "навороти")... Java , C# - не скажу, але мають також бути...
Можна прямо в консолі-
-приблизно так,
Прикріплення: 4860729.jpg(74Kb)


Відредаговано: gry - Чт, 16.02.2017, 20:16
swetikccc Дата: Чт, 16.02.2017, 19:44 | Повідомлення № 404
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3723
Нагороди: 23
Рейтинг: 326
Цитата Bandalak ()
А основи ООП давати не раніше 9-го, коли діти хоч щось вже уміють, а не зациклюються на кнопочках!

Люди добрі, ООП це не кнопочки, відкрийте книжечку по Шарпу наприклад з 1000 сторіночок кнопочкам відведуть ну максимум сторіночок 50, а то і ноль. А Шарп це повністю ОО мова.

Цитата Bandalak ()
На олімпіадах всі ці мови ніби доступні. Тільки питання, чи працюватиме консольна програма з Лазарусу на Делфі? Бо не перевірці Лазарусу нема, але є Делфі!

ДЛя чого Лазарус, є ж ФріПаскаль, це ж компілятор Лазаруса.


Відредаговано: swetikccc - Чт, 16.02.2017, 19:49
gry Дата: Чт, 16.02.2017, 20:19 | Повідомлення № 405
Наполегливий учасник
Повідомлень: 978
Нагороди: 2
Рейтинг: 90
Додано (16.02.2017, 19:19)
---------------------------------------------
Цитата gry ()
Люди добрі, ООП це не кнопочки
Про що і намагаюся довести !!!
Прикріплення: 6481450.jpg(143Kb)


Відредаговано: gry - Чт, 16.02.2017, 20:20
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 27 з 48«1225262728294748»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.