Пт, 28.04.2017, 07:29
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 25 з 48«1223242526274748»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
swetikccc Дата: Вт, 14.02.2017, 23:44 | Повідомлення № 361
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 23
Рейтинг: 312
Цитата gromko ()
Смисл у тому, що кожну пропозицію буде розглянуто
Щось подібне я чув 5 років тому.

Я пройшовся по алгоритмізації в проекті. Дійсно жах
Навіть поняття процедури і функції відсутне.
Спочатку скретч
Потім подійне на Скретч
Потім скретч ще з якимось вінігретом.
Потім у 8 якась доросла IDE  для кнопочок
У 9 завершуємо елементарними масивами

зовсім не бачу відмінності від діючої програми.


Відредаговано: swetikccc - Вт, 14.02.2017, 23:48
swetikccc Дата: Вт, 14.02.2017, 23:53 | Повідомлення № 362
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 23
Рейтинг: 312
Алгоритми і програми. (12 год)Поняття моделі. Види моделей. Інформаційні моделі.
Поняття констант і змінних. Присвоювання значень змінним.
Створення програм із розгалуженням і повторенням з використанням змінних. 
Створення інформаційних моделей та їх застосування до розв’язування задач.
Створення ігрових проектів.Алгоритми і програми. (12 год)Середовище описання і виконання алгоритмів.
Лінійні алгоритми.
Алгоритмічна структура розгалуження. 
Алгоритми з повтореннями. 
Цикли з умовою та цикли з лічильником.
Алгоритми і програми. (12 год)
І.Подійно-орієнтоване програмування
Програмний об’єкт. Властивості об’єкта. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі Створення та редагування програмних об’єктів.
Поняття події. Види подій. Опрацювання події.
ІІ. Вкладені алгоритмічні структури
Вкладені алгоритмічні структури, повторення та розгалуження.
swetikccc Дата: Ср, 15.02.2017, 00:00 | Повідомлення № 363
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 23
Рейтинг: 312
Алгоритми і програми. (12 год)Поняття моделі. Види моделей. Інформаційні моделі.
Поняття констант і змінних. Присвоювання значень змінним.
Створення програм із розгалуженням і повторенням з використанням змінних. 
Створення інформаційних моделей та їх застосування до розв’язування задач.
Створення ігрових проектів.
gromko Дата: Ср, 15.02.2017, 08:30 | Повідомлення № 364
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Цитата oksanka120 ()
шановний ви про що?

5-7 березня усі, без виключення, пропозиції онлайн-обговорення будуть розглянуті
gromko Дата: Ср, 15.02.2017, 08:37 | Повідомлення № 365
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Цитата swetikccc ()

Я пройшовся по алгоритмізації в проекті. Дійсно жах
Навіть поняття процедури і функції відсутне.
Спочатку скретч
Потім подійне на Скретч
Потім скретч ще з якимось вінігретом.
Потім у 8 якась доросла IDE для кнопочок
У 9 завершуємо елементарними масивами

зовсім не бачу відмінності від діючої програми.

1. Це чинна програма
2. Вам пропонується вказати на те, що потрібно змінити (додати, вилучити, переробити, тощо)
3. Перший зразок НОВОЇ програми показано з 15 березня.
4. І його можна буде докорінно переписати до затвердження.

Чекаємо на пропозиції спільноти по кожному розділу, кожній темі, кожному класу. Натискайте кнопки "подобається" чи "не подобається" під коментарями на EdEra - це допоможе звернути увагу на те, що дійсно хвилює вчителів.
swetikccc Дата: Ср, 15.02.2017, 09:51 | Повідомлення № 366
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 23
Рейтинг: 312
Цитата gromko ()
1. Це чинна програма

Так це чинна програма.
Але я не бачу можливості її модернізувати.
Потрібна загальна картина по цій темі.
Потрібно примінити принцип зверху вниз. ;)
Як його примінимти коли відсутня загальна картина

Та ми його навіть не розглядаємо в ОАП, бо зовсім відсутне згадування про процедури.
Bandalak Дата: Ср, 15.02.2017, 10:10 | Повідомлення № 367
Лідер форуму
Повідомлень: 5084
Нагороди: 33
Рейтинг: 231
Цитата swetikccc ()

зовсім не бачу відмінності від діючої програми.

Цитата swetikccc ()
Я пройшовся по алгоритмізації в проекті. Дійсно жах

Цитата gromko ()
Так це чинна програма.
Але я не бачу можливості її модернізувати.
Потрібна загальна картина по цій темі.
Потрібно примінити принцип зверху вниз. ;)
Як його примінимти коли відсутня загальна картина

Погоджуюся на всі 100%. Потрібно повністю з нуля створити загальну картину (держстандарт). А там пропонується модернізувати немодернізоване!
gry Дата: Ср, 15.02.2017, 10:22 | Повідомлення № 368
Наполегливий учасник
Повідомлень: 964
Нагороди: 2
Рейтинг: 86
Цитата Bandalak ()
Погоджуюся на всі 100%. Потрібно повністю з нуля створити загальну картину (держстандарт).
Також погоджуюся на всі 200%. Алгоритмізації, як такої у програмі немає. Зовсім відсутнє ООП (намагання замінити подійним). Чую критику в мою адресу , мовляв напиши сам - НЕ ВМІЮ, не хочу і не буду. Пропозиції вношу на EdEra , толку бачу мало з цого буде. Мало нас там. Токарю на заводі , щоб виготовити продукт дають станок і "болванку". Ну "болванки" у нас є  ;) , повна школа. Дайте нормальний, сучасний  станок.


Відредаговано: gry - Ср, 15.02.2017, 14:26
volodschool2 Дата: Ср, 15.02.2017, 13:23 | Повідомлення № 369
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1294
Нагороди: 12
Рейтинг: 242
Цитата gromko ()
У теці Скретчу \locale\uk.po - правиться звичайним текстовим редактором
В перекладі треба виправити "Слідувати за" на "Слідкувати за", бо учні помилково думають, що об’єкт буде рухатись за, наприклад, вказівником миші. Насправді він (об’єкт) повертається в напрямку вказівника.
gromko Дата: Ср, 15.02.2017, 14:59 | Повідомлення № 370
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Цитата swetikccc ()
Так це чинна програма.Але я не бачу можливості її модернізувати.
Потрібна загальна картина по цій темі.
Потрібно примінити принцип зверху вниз.
Як його примінимти коли відсутня загальна картина

Та ми його навіть не розглядаємо в ОАП, бо зовсім відсутне згадування про процедури.
Пишіть, що необхідно додати, а що - вилучити
gromko Дата: Ср, 15.02.2017, 15:01 | Повідомлення № 371
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Цитата gry ()
Алгоритмізації, як такої у програмі немає. Зовсім відсутнє ООП (намагання замінити подійним)
ООП - поліморфізм, інкапсуляція, наслідування?
Bandalak Дата: Ср, 15.02.2017, 15:04 | Повідомлення № 372
Лідер форуму
Повідомлень: 5084
Нагороди: 33
Рейтинг: 231
Цитата gromko ()
Пишіть, що необхідно додати, а що - вилучити

Необхідно вилучити абсолютно все та додати те, що ми писали на попередніх сторінках.
При цьому ІКТ окремим предметом від алгоритмізації!
gry Дата: Ср, 15.02.2017, 15:21 | Повідомлення № 373
Наполегливий учасник
Повідомлень: 964
Нагороди: 2
Рейтинг: 86
Цитата gromko ()
ООП - поліморфізм, інкапсуляція, наслідування?
Думаю для школи достатньо - клас, об'єкт, метод об'єкта . А інкапсуляцію(приховування об'єктів), поліморфізм (поведінку класів), наслідування (успадкування) - залишимо ВНЗ. А то що вони там робитимуть , якщо ми всьому навчимо... ;) .
swetikccc Дата: Ср, 15.02.2017, 15:22 | Повідомлення № 374
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3662
Нагороди: 23
Рейтинг: 312
Цитата gromko ()
ООП - поліморфізм, інкапсуляція, наслідування?
А чому ми тоді називаємо подійним програмуванням?
Ми що самі створюємо подію?
Ні, ми використовуємо вже готові.
Тому створення кнопок можливо називати ООП  ;) 

Можливо хтось підкаже як називається такий принцип в суді(особливо в Англії він поширений)
LVV Дата: Ср, 15.02.2017, 16:22 | Повідомлення № 375
Прописаний назавжди
Повідомлень: 390
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Кнопка - об'єкт зі своїми властивостями, які можна налаштовувати, отже - це ООП :)

Відредаговано: LVV - Ср, 15.02.2017, 16:28
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 25 з 48«1223242526274748»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.