Вт, 28.03.2017, 03:25
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 23 з 45«1221222324254445»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
swetikccc Дата: Пн, 13.02.2017, 12:10 | Повідомлення № 331
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3612
Нагороди: 22
Рейтинг: 300
Цитата LVV ()
Написи на деяких блоках призводять до помилкового сприйняття учнями процесів.
Дійсно це так, потрібно подивитися де в ресурсах це можливо виправити
LVV Дата: Пн, 13.02.2017, 12:15 | Повідомлення № 332
Прописаний назавжди
Повідомлень: 371
Нагороди: 5
Рейтинг: 65
Цитата swetikccc ()
А ну напешіть мені те ж саме в формах на С++.
І в Windows-формах принцип той же, з тією відмінністю, що зчитуємо і виводимо дані не з консолі.
Але я проти об'єктно-подійно-орієнтованого програмування, поки не вивчено алгоритмізацію на прикладах звичайних консольних додатків. Адже у формах декілька рядків власного коду розчинені у сотні згенерованих рядків. І розгледіти там алгоритм недосвідченому програмісту досить складно без достатніх навичок процедурного програмування.


Відредаговано: LVV - Пн, 13.02.2017, 12:16
gromko Дата: Пн, 13.02.2017, 14:32 | Повідомлення № 333
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата swetikccc ()
Скажімо, щоб переробити вираз
(-b+sqrt(d))/(2*a)
на
(-b-sqrt(d))/(2*a)
потрібно зробити багато всмикувань-пересмикувань різних блоків (або робити весь блок заново) в той час, як в редакторі кода процедурної мови програмування - це проста заміна одного символа на інший.

Наводимо курсор на "+", натискуємо праву коавішу, із меню обираємо (+,-,*,/)

Цитата LVV ()
set x1 to (0 - b + sqrt of d) / 2 * a
замість set x1 to (0 - b + sqrt of d) / (2 * a)

У Скретчі фактично: set x1 to ((0 - b) + sqrt (d)) / (2 * a)
Спочатку обирається операція ділення: ()/()
Потім знаменник: ()/(2*а)
Додавання в чисельнику: (()+())/(2*а)
Корінь в чисельнику: (()+корінь(d))/(2*а)
Від'ємну змінну в чисельнику: ((0-b)+корінь(d))/(2*а)
Єдине, що не подобається - відсутність унарного мінуса, тобто треба писати 0-8 замість -8. У Скретчі 3 обіцяли це виправити.

Цитата LVV ()
Скратч - це іграшка для 2-3 класів, яким легше два кубики скласти, аніж записати в зошиті 1+1

У 2-3 класі від'ємні числа, координати, градусну міру кута і тригонометричні функції?
gromko Дата: Пн, 13.02.2017, 14:53 | Повідомлення № 334
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата swetikccc ()
Написи на деяких блоках призводять до помилкового сприйняття учнями процесів.
Дійсно це так, потрібно подивитися де в ресурсах це можливо виправити


У теці Скретчу \locale\uk.po - правиться звичайним текстовим редактором, отримаємо ось таке:

Bandalak Дата: Пн, 13.02.2017, 15:33 | Повідомлення № 335
Лідер форуму
Повідомлень: 5018
Нагороди: 32
Рейтинг: 232
Цитата LVV ()
Не переконали.
Скретч більше шкодить, ніж допомагає вивчати основи алгоритмізації і програмування.

Погоджуюся!

Я не мав на увазі такі складні алгоритми. Для молодших - просто рівень "Привіт! Я Рудий котяра".

Для 5-6 класів - дійсно Скретч тільки нашкодить.

І взагалі, я за те, щоб починати вивчати програмування із 7-го класу і не раніше!

Цитата LVV ()
Але я проти об'єктно-подійно-орієнтованого програмування, поки не вивчено алгоритмізацію на прикладах звичайних консольних додатків. Адже у формах декілька рядків власного коду розчинені у сотні згенерованих рядків. І розгледіти там алгоритм недосвідченому програмісту досить складно без достатніх навичок процедурного програмування.

В цьому є раціональне зерно. Важко не погодитися.

Цитата gromko ()
У 2-3 класі від'ємні числа, координати, градусну міру кута і тригонометричні функції?

Звичайно ні! Хоча в деяких підручниках це є!
Для молодших - просто рівень "Привіт! Я Рудий котяра", все!

Для всіх решта - простіші мови від Скретча!
Так, саме "простіші" Тому що Скретч простий тільки на початковому рівні. А Програми середнього рівня легше написати на на будь-якій іншій з поширених мов у навчанні.

Цитата gromko ()
У теці Скретчу \locale\uk.po - правиться звичайним текстовим редактором, отримаємо ось таке:

О, це вже ближче до людського вигляду! Але все-одно, блоки є блоки!
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 13.02.2017, 16:46 | Повідомлення № 336
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3404
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
Цитата LVV ()
запис у блоці присвоєння значення змінній "установити х в 5" за логікою сприйняття ніяк не відповідає дійсності, коли "значення 5 присвоюється змінній х".

Невдалий переклад. Українською читається значно краще: "надати х значення 5".
gromko Дата: Пн, 13.02.2017, 17:03 | Повідомлення № 337
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Розпочалося обговорення на платформі EdEra - https://informaticsmon59.ed-era.com/
volodschool2 Дата: Пн, 13.02.2017, 17:09 | Повідомлення № 338
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1266
Нагороди: 12
Рейтинг: 232
Цитата Пилипчук_О_П ()
"надати х значення 5"
Вчора скачував і встановлював Скретч, там вже msgstr "надати %m.var значення %s"
swetikccc Дата: Пн, 13.02.2017, 18:03 | Повідомлення № 339
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3612
Нагороди: 22
Рейтинг: 300
Персональне веб-середовище це що і з чим його їдять?
gry Дата: Пн, 13.02.2017, 18:33 | Повідомлення № 340
Наполегливий учасник
Повідомлень: 954
Нагороди: 2
Рейтинг: 86
Цитата fox11 ()
Прямой путь к Java!
Тільки За !. Або Python.
Цитата LVV ()
Висновок: Скратч - це іграшка для 2-3 класів, яким легше два кубики скласти, аніж записати в зошиті 1+1
Точно. А ще що "прискорбно", що для наших , не знаю як у вас,  вчителів-початківців Скретч виявився непідйомним... Ледь те що в підручнику з картинки зліплять і все... Потім приходять до нас учні,  не вміючи навіть папку створити... То не краще вже нам починати потихеньку з 5 класу якусь нормальну (ООП) мову, з нормальним вивченням основ алгоритмізації...

Додано (13.02.2017, 17:33)
---------------------------------------------
Цитата Bandalak ()
Для 5-6 класів - дійсно Скретч тільки нашкодить.
100 %. Тим більше,  якщо його ще й намагатися перекладати в код... Але ж підручників "наклепали", так що ніде ми від нього не подінемося...


Відредаговано: gry - Пн, 13.02.2017, 18:36
fox11 Дата: Пн, 13.02.2017, 18:51 | Повідомлення № 341
Тут живе...
Повідомлень: 140
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата gromko ()
Зачем спорить? Уже сейчас Вы можете использовать для обучения программированию Python (спасибо за него Морзе Н.В.), Java, PHP. Про С или С++ - учителя не ограничивают в выборе языков программирования и программного обеспечения.
Да, но учебники и старые и новые немного раздражают, когда в них пишут о Скретче и Паскале. Обидно.

Цитата swetikccc ()
А ну напешіть мені те ж саме в формах на С++
Visual c++ 2010 и с++ - это две совершенно разные вещи, как Ан-22 и Ан-2 - оба летают и буквы с цифрами одинаковые.
Поэтому вместо студий я предлагал уже ООП, если кому то так хочется нового. Хотя ни то, ни другое в школе не приветствую.
У меня сын программист и он ни в школе, ни в универе, ни на работе уже 9 лет, ни разу не программировал в визуал студиях.В школьные годы изучал с ним Бейсик, Паскаль, СИ, С++, Дизассемблер. Сейчас работает: Java, СИ, Дизассемблер. Раскритиковал мой любимый С++ за большие библиотеки.
Шестопалов Дата: Пн, 13.02.2017, 18:57 | Повідомлення № 342
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Академія педнаук втратила монополію на розробку програм, до процесу має долучитися вчительство.
Див. http://osvita.ua/school/54548/
Взяти участь в оновленні програм та запропонувати необхідні зміни зможе кожен бажаючий.
Див. http://osvita.ua/school/reform/54546/


Відредаговано: Шестопалов - Пн, 13.02.2017, 18:58
swetikccc Дата: Пн, 13.02.2017, 18:57 | Повідомлення № 343
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3612
Нагороди: 22
Рейтинг: 300
А мені подобається Скретч. На тому тижні самостійно вивели формулу сумми кутів правильного многокутника в одному з пятих класів. В вигляді 180*n -360, але ж самостійно.
Доречі хтось знайшов в проекті програмі поняття  функції і підпрогами?
fox11 Дата: Пн, 13.02.2017, 19:00 | Повідомлення № 344
Тут живе...
Повідомлень: 140
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата Bandalak ()
І взагалі, я за те, щоб починати вивчати програмування із 7-го класу і не раніше!
Если детей со 2 по 6 класс не пугать программированием а играться с ними в программирование то польза есть.
swetikccc Дата: Пн, 13.02.2017, 19:08 | Повідомлення № 345
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3612
Нагороди: 22
Рейтинг: 300
Прочитав крайком запропоноване для обговорення. Змінити його неможливо, вийдуть ті самі вальси.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 23 з 45«1221222324254445»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.