Пн, 26.06.2017, 11:48
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 22 з 48«1220212223244748»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2390
Нагороди: 20
Рейтинг: 290
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
swetikccc Дата: Нд, 12.02.2017, 21:46 | Повідомлення № 316
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3723
Нагороди: 23
Рейтинг: 326
Прикріплення: 9305951.jpg(24Kb)
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 13.02.2017, 02:21 | Повідомлення № 317
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3573
Нагороди: 27
Рейтинг: 272
Цитата fox11 ()
Ну, если за неуважение скретча, выгонят...

Куди? :)
А про "Рыбалку" по серйозному спитав. Прозвучало так, ніби це якесь навчальне середовище програмування.
fox11 Дата: Пн, 13.02.2017, 08:26 | Повідомлення № 318
Тут живе...
Повідомлень: 157
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата gromko ()
Delphi, Lazarus та VisualBasic дійсно є середовищем візуального програмування
Delphi, Lazarus тоже язык программирования?

Итак, на март 2016 года рейтинг самых востребованных языков программирования по версии TIOBE выглядит так: ( http://itdistrict.ru/kakoy-y....16-godu )
  • Java
  • C
  • C++
  • C#
  • Python
  • PHP
  • VisualBasic.NET
  • JavaScript
  • Perl
  • Ruby
  • Delphi/Object Pascal
  • Assembly
  • Visual Basic
  • Swift
  • Objective-C
  • R
  • Groovy
  • MATLAB
  • PL/SQL
  • D
    Или так -  https://habrahabr.ru/company/kingservers/blog/307012/
    Эти сайты не говорят о Скретче, мне и шарп не нравится из-за размеров его программ. Библиотеки великоваты.

    Давайте спорить и внедрять в школу Python, Java, PHP. Про С и С++ молчу, он у нас лет 15 уже. Кстати жалел, что перешел лет 10 назад на С++, а теперь доволен, с классами надо детей хотя бы знакомить.
    Вот и предложение: вместо визуального программирования классы давать. Прямой путь к Java!

    Відредаговано: fox11 - Пн, 13.02.2017, 08:51
  • LVV Дата: Пн, 13.02.2017, 08:39 | Повідомлення № 319
    Прописаний назавжди
    Повідомлень: 409
    Нагороди: 5
    Рейтинг: 102
    Цитата gromko ()
    when flag clicked
    set a to 2
    set b to 12
    set c to 5
    set d to b * b - 4 * a * c
    if d < 0 then
    say "Немає дійсних коренів"
    else
    set x1 to (0 - b + sqrt of d) / 2 * a

    say (x1)
    set x2 to (0 - b - sqrt of d) / 2 * a
    say (x2)
    end
    Я починаю піддаватись переконанням колег, що Scratch - це серйозна іграшка. :)
    Маю декілька питань:
    1) як увімнути в Scratch режим відображення коду?

    Цитата gromko ()
    Програму в Скретчі можна конвертувати в виконуваний EXE-файл,
    2) як конвертувати скрипт (чи код) Scratch у виконуваний файл?

    gromko Дата: Пн, 13.02.2017, 09:27 | Повідомлення № 320
    Лінуксоїд
    Повідомлень: 2390
    Нагороди: 20
    Рейтинг: 290
    Цитата LVV ()
    1) як увімнути в Scratch режим відображення коду?

    Використовувати цей засіб - http://tosh.tjvr.org/

    Цитата LVV ()
    як конвертувати скрипт (чи код) Scratch у виконуваний файл?

    1. Якщо в exe-файл (для Windows):
    - http://edxtech.uk/data/scratchtoexe/
    або звідси - https://junebeetle.github.io/converter/
    2. Якщо в арk-файл(Android):
    - https://habrahabr.ru/post/307940/
    swetikccc Дата: Пн, 13.02.2017, 09:28 | Повідомлення № 321
    Ветеран спілкування
    Повідомлень: 3723
    Нагороди: 23
    Рейтинг: 326
    Цитата LVV ()
    Я починаю піддаватись переконанням колег, що Scratch - це серйозна іграшка.
    Для 5-6 просто чудова.
    Не така як ми звикли і тому сприймається досить важко нами, а не дітьми.
    У нас просто Паскаль сидить в голові і заважає всьому. B)


    Відредаговано: swetikccc - Пн, 13.02.2017, 09:31
    gromko Дата: Пн, 13.02.2017, 09:30 | Повідомлення № 322
    Лінуксоїд
    Повідомлень: 2390
    Нагороди: 20
    Рейтинг: 290
    Цитата fox11 ()

    Итак, на март 2016 года рейтинг самых востребованных языков программирования по версии TIOBE выглядит так: ( http://itdistrict.ru/kakoy-y....16-godu )
    Эти сайты не говорят о Скретче, мне и шарп не нравится из-за размеров его программ. Библиотеки великоваты.
    Давайте спорить и внедрять в школу Python, Java, PHP. Про С и С++ молчу, он у нас лет 15 уже. Кстати жалел, что перешел лет 10 назад на С++, а теперь доволен, с классами надо детей хотя бы знакомить.
    Вот и предложение: вместо визуального программирования классы давать. Прямой путь к Java!

    TIOBE-2017:

    Учтите, Скретч - единственный среди них предназначен для обучения
    gromko Дата: Пн, 13.02.2017, 09:33 | Повідомлення № 323
    Лінуксоїд
    Повідомлень: 2390
    Нагороди: 20
    Рейтинг: 290
    Цитата fox11 ()
    Давайте спорить и внедрять в школу Python, Java, PHP. Про С и С++ молчу, он у нас лет 15 уже. Кстати жалел, что перешел лет 10 назад на С++, а теперь доволен, с классами надо детей хотя бы знакомить.
    Вот и предложение: вместо визуального программирования классы давать. Прямой путь к Java!

    Зачем спорить? Уже сейчас Вы можете использовать для обучения программированию Python (спасибо за него Морзе Н.В.), Java, PHP. Про С или С++ - учителя не ограничивают в выборе языков программирования и программного обеспечения.
    gromko Дата: Пн, 13.02.2017, 09:37 | Повідомлення № 324
    Лінуксоїд
    Повідомлень: 2390
    Нагороди: 20
    Рейтинг: 290
    Цитата swetikccc ()
    Для 5-6 просто чудова.
    Не така як ми звикли і тому сприймається досить важко нами, а не дітьми.
    У нас просто Паскаль сидить в голові і заважає всьому.

    Для любителів конструкторів Lego Mindstorm - с пробуйте Enhanting ( http://enchanting.robotclub.ab.ca/tiki-index.php ), середовище на базі Скретч 1.4 дозволить керувати вашими роботами на порядок краще.
    swetikccc Дата: Пн, 13.02.2017, 09:49 | Повідомлення № 325
    Ветеран спілкування
    Повідомлень: 3723
    Нагороди: 23
    Рейтинг: 326
    І де ж наш любимий Паскаль, аж  на 96 місці.
    http://www.tiobe.com/tiobe-index/
    swetikccc Дата: Пн, 13.02.2017, 09:51 | Повідомлення № 326
    Ветеран спілкування
    Повідомлень: 3723
    Нагороди: 23
    Рейтинг: 326
    Цитата gromko ()
    Для любителів конструкторів Lego Mindstorm - с пробуйте Enhanting ( http://enchanting.robotclub.ab.ca/tiki-index.php ), середовище на базі Скретч 1.4 дозволить керувати вашими роботами на порядок краще.
    А в другому не вбудовано уже з коробки?
    Щось там в користувацьких є.


    Відредаговано: swetikccc - Пн, 13.02.2017, 09:53
    gromko Дата: Пн, 13.02.2017, 10:39 | Повідомлення № 327
    Лінуксоїд
    Повідомлень: 2390
    Нагороди: 20
    Рейтинг: 290
    Цитата swetikccc ()
    А в другому не вбудовано уже з коробки?
    Щось там в користувацьких є.

    Скретч 2 працює напряму з Lego WeDo
    Bandalak Дата: Пн, 13.02.2017, 11:00 | Повідомлення № 328
    Лідер форуму
    Повідомлень: 5169
    Нагороди: 34
    Рейтинг: 240
    Думаю для молодшої школи у якості пропедевтики Скретч підійде. Рівень "Привіт. Я рудий кіт" та "Поміняти колір і трохи поганяти".
    Для 5-6 класі Скретч може підійти тільки, якщо буде відображатися реальний код з можливістю його редагувати.
    З 7-го класу потрібно вивчати вже щось серйозніше (Паскаль, С, С++, Пітон, Джава, то що...).

    Цитата gromko ()
    Скретч 2 працює напряму з Lego WeDo

    Якби вони реально були у школах - то була б інша справа. А так - тільки теорія...
    LVV Дата: Пн, 13.02.2017, 11:39 | Повідомлення № 329
    Прописаний назавжди
    Повідомлень: 409
    Нагороди: 5
    Рейтинг: 102
    Не переконали.
    Скретч більше шкодить, ніж допомагає вивчати основи алгоритмізації і програмування.
    І ось мої аргументи:

    1) Навіть "важкий" С++ з точки зору алгоритміки зрозуміліший, ніж багаточленні солітери Скретчівських скриптів.
    Порівняйте:

    (і це ще без урахування, коли d=0)
    з оцим:

    cin >> a >> b >> c;
    d=b*b-4a*c;
    if(d<0)
    cout << "Немає коренів";
    else
    {
    x1=(-b+sqrt(d))/(2*a);
    x2=(-b-sqrt(d))/(2*a);
    cout << x1 << " " << x2;
    }

    2) Алгоритми середньої важкості значно трудомісткіше компонувати у Scratch, ніж набирати звичайною мовою процедурного пророграмування.

    3) Складнопідпорядковані конструкції  Scrarch складніше редагувати.
    Скажімо, щоб переробити вираз
    (-b+sqrt(d))/(2*a)
    на
    (-b-sqrt(d))/(2*a)


    потрібно зробити багато всмикувань-пересмикувань різних блоків (або робити весь блок заново) в той час, як в редакторі кода процедурної мови програмування - це проста заміна одного символа на інший.

    4) Написи на деяких блоках призводять до помилкового сприйняття учнями процесів.
    Наприклад, запис у блоці присвоєння значення змінній "установити х в 5" за логікою сприйняття ніяк не відповідає дійсності, коли  "значення 5 присвоюється змінній х".
    Одна справа, коли на С++ написано x=5; і можна поясними що куди, інша справа, коли українською написано "установити Х в 5" і потрібно учням поясняти що "біле" - це насправді "чорне" бо не "Х в 5", а "5 в змінну Х" записується.

    5) Різнобарвний Скретч-солітер як і виконавці (котики з рибками тощо) не сприяють концентрації уваги учнів на алгоритмах і без того розсіяної , особливо в молодшій школі.

    6) Арифметичні вирази, побудовані у Скретч зводять нанівець зусилля вчителів математики по навчанню дітей пріоритетам математичних операцій.
    Звикші до таких гусениць без дужок

    діти в подальшому робитимуть помилки в записі кодів з арифметичними виразами на шталт:
    set x1 to (0 - b + sqrt of d) / 2 * a
    замість
    set x1 to (0 - b + sqrt of d) / (2 * a)

    бо одна й та ж "зелена гусениця"

    виглядає маже однаково і для такого виразу:
    (0-b)+sqrt(d)/2*a;
    і для такого:
    (0-b)+sqrt(d)/(2*a);
    і для такого:
    0-(b+sqrt(d)/(2*a));
    і для інших...

    Висновок: Скратч - це іграшка для 2-3 класів, яким легше два кубики скласти, аніж записати в зошиті 1+1


    Відредаговано: LVV - Пн, 13.02.2017, 12:07
    swetikccc Дата: Пн, 13.02.2017, 12:05 | Повідомлення № 330
    Ветеран спілкування
    Повідомлень: 3723
    Нагороди: 23
    Рейтинг: 326
    Цитата LVV ()
    Навіть "важкий" С++ з точки зору алгоритміки зрозуміліший, ніж багаточленні солітери Скретчівських скриптів.Порівняйте:
    А ну напешіть мені те ж саме в формах на С++. B)
    Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
    Сторінка 22 з 48«1220212223244748»
    Пошук:


    © Форум інформатиків України, 2007-2017.