Пн, 24.07.2017, 01:40
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 21 з 48«1219202122234748»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2411
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Шестопалов Дата: Нд, 12.02.2017, 13:47 | Повідомлення № 301
Видавець посібників
Повідомлень: 1331
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Здравствуйте, Игорь Александрович!
Див. "Оновлення програм з інформатики, - погляд вчителів" http://osvita.ua/school/reform/54446/

Здравствуйте, Євген Анатолійович!
Спасибо, уже сообщил членам раб. группы. Обязательно все рассмотрим.
Основной вопрос - вариативность. Я ее в принципе поддерживаю, но в таком явном виде она вряд ли пройдет.
Однако у меня есть соображения, как сделать программу "гармошечной"))

Здравствуйте, Игорь Александрович! 
На Форуме продолжается дискуссия, предлагают разделить информатику на два предмета. Хорошо бы ответить им.
И ещё - всех интересует состав раб. группы.


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 12.02.2017, 13:50
swetikccc Дата: Нд, 12.02.2017, 13:48 | Повідомлення № 302
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3745
Нагороди: 23
Рейтинг: 331
Для прикладу порівняння двох чисел
Прикріплення: 0555805.jpg(8Kb)
fox11 Дата: Нд, 12.02.2017, 13:49 | Повідомлення № 303
Тут живе...
Повідомлень: 158
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата Bandalak ()
Як на мене, то краще вже Бейсик на дошці з крейдою, чим Скретч на сучасних ПК!
Думал только маня скретч бесит.
swetikccc Дата: Нд, 12.02.2017, 13:49 | Повідомлення № 304
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3745
Нагороди: 23
Рейтинг: 331
Цитата Шестопалов ()
Основной вопрос - вариативность. Я ее в принципе поддерживаю, но в таком явном виде она вряд ли пройдет. 

Про це я якраз і попереджав в контексті основної школи.
LVV Дата: Нд, 12.02.2017, 13:53 | Повідомлення № 305
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата swetikccc ()
Акуратніше з термінами! Функціонального програмування ми взагалі ще ніколи не зачіпали на рівні школи. Та й не будемо, напевно.
Дійсно. Трохи перегнув. Вже відредагував пост. :)))
LVV Дата: Нд, 12.02.2017, 14:46 | Повідомлення № 306
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата swetikccc ()
Для прикладу порівняння двох чисел
А що за приклад такий незрозумілий?


Цитата: "Основной вопрос - вариативность. Я ее в принципе поддерживаю, но в таком явном виде она вряд ли пройдет."

Зробимо третю за три роки програму?  Без поділу на ОАП і ІКТ, без варіативних модулів?
Пропоную щороку оновлювати програми. Це краще будь-якої варіативності. :)))


Відредаговано: LVV - Нд, 12.02.2017, 14:56
Bandalak Дата: Нд, 12.02.2017, 14:47 | Повідомлення № 307
Лідер форуму
Повідомлень: 5204
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Цитата andrijbug ()
Вставлю своїх 5копійок.

Новий вінегрет із тих самих складових!
Bandalak Дата: Нд, 12.02.2017, 14:51 | Повідомлення № 308
Лідер форуму
Повідомлень: 5204
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Цитата swetikccc ()
подійно оріентоване програмування

А чи потрібне програмування кнопочок без знання основ алгоритмізації?
Діти навчаться створювати форму з декількома об'єктами і все. Натиснув на кнопку - отримав зміну кольору, чи текстове повідомлення. Далі вони не підуть, стане не цікаво.
Краще робити навпаки. Спочатку вивчити консольне програмування і тільки тоді пробувати його візуалізувати!
gry Дата: Нд, 12.02.2017, 14:58 | Повідомлення № 309
Наполегливий учасник
Повідомлень: 990
Нагороди: 2
Рейтинг: 90
Цитата Bandalak ()
Далі вони не підуть, стане не цікаво.
Вже стало...
swetikccc Дата: Нд, 12.02.2017, 14:59 | Повідомлення № 310
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3745
Нагороди: 23
Рейтинг: 331
Цитата LVV ()
А що за приклад такий незрозумілий?

Дійсно
Забув вставити зображення самої процедуру.(і не надав їй імені і тепер самому стало цікаво чи буде тут працювати перегрузка функцій B) )
Зараз лінь тягати блоки, але це виклик процедури з аргументами.
Для пана Анатолія приклад.


Відредаговано: swetikccc - Нд, 12.02.2017, 15:17
swetikccc Дата: Нд, 12.02.2017, 15:07 | Повідомлення № 311
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3745
Нагороди: 23
Рейтинг: 331
Цитата Bandalak ()
А чи потрібне програмування кнопочок без знання основ алгоритмізації?

Дійсно важко вчити і алгоритмізацію і кнопочки одночасно.
Цитата gry ()
Вже стало...

Показав в дизайнері форми як автоматом прописуються властивості, події. Потрібно буде програмно зайдете і будете користуватися як прикладом.
А так забирає час переведення з тексту в число і навпаки
LVV Дата: Нд, 12.02.2017, 15:18 | Повідомлення № 312
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Без поділу проедмета (хоча б посеместрового) на ОАП і ІКТ, без розширення прав вчителя інформатики (хоча б у виборі обов'язково-варіативних модулів) отримаємо те ж саме, що було і в попередні роки плюс витрати на нові підручники

Міністерство "забуло" минулого року оголосити конкурс підручників з інформатики для 5-го класу, "забуло" також направити команду Українських школярів на Міжнародну олімпіаду з  інформатики, "забуло" і про те, що з 1998 року не переглядались ДсанПіни стосовно кабінетів інформатики, забуло і про те, що в положенні про кабінет інформатики йдеться про обов'язки лаборанта інформатики, якого навіть немає в штатному розкладі шкіл, забуло і про те, що вимоги всіх без винятку програм з інформатики щодо забезпечення на уроці кожного учня індивідуальним робочим місцем неможливо виконати керуючись існуючими вимогами про поділ класу на дві групи не менше 8-ми чоловік, забуло іще багато про що.

Пройде рік-два, і Міністерство забуде про те, що недавно оновлювало програми, і знову почне перемішувати старий тематичний "вінегрет" у старій ступі під назвою "інформатика".
Я навіть здогадуюсь про причини такої "забудькуватості" міністерства і небажання ділити інформатику на
ОАП і ІКТ: НЕМАЄ КОШТІВ!
gromko Дата: Нд, 12.02.2017, 20:36 | Повідомлення № 313
Лінуксоїд
Повідомлень: 2411
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Цитата Bandalak ()

Як на мене, то краще вже Бейсик на дошці з крейдою, чим Скретч на сучасних ПК!

Наразі це теж Скретч (мова програмування, "текстовий" варіант) http://tosh.tjvr.org/app/

when flag clicked
set a to 2
set b to 12
set c to 5
set d to b * b - 4 * a * c
if d < 0 then
say "Немає дійсних коренів"
else
set x1 to (0 - b + sqrt of d) / 2 * a
say (x1)
set x2 to (0 - b - sqrt of d) / 2 * a
say (x2)
end
Як бачите це програма знаходження коренів квадратного рівняння.
gromko Дата: Нд, 12.02.2017, 20:55 | Повідомлення № 314
Лінуксоїд
Повідомлень: 2411
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Цитата Bandalak ()
У Скретчі замість того, щоб думати як краще реалізувати поставлену задачу - починаєш перебирати всі і блоки та гадати що саме використати!

У Паскалі замість того, щоб думати як краще реалізувати поставлену задачу - починаєш перебирати всі оператори та гадати що саме використати - чи не так? ;)

Цитата Bandalak ()
Та й немає у Скретчі багато чого, що є у мовах програмування.
Де там, масиви, функції, процедури, математичні дії, зчитування даних.... І це ще далеко не повний список!

Масиви - списки.
Процедури - дозволяється створеня власних блоків-процедур.
Математичні дії - +,-,*,/
Функції - abs, sqrt, int, rnd, tan, sin, cos, asin, acos, atan, ln, log, exp, pow10, ceil, floor, mod
Рядкові - len, mid, concat
Логічні - <, =, >, and, or, not
Для введення даних - ask
Команд для роботи з файлами немає, але ви можете надати значення з текстового файлу списку(масиву) і потім ним оперувати як файлом, результат зі списку теж можна зберегти у файлі.
gromko Дата: Нд, 12.02.2017, 21:15 | Повідомлення № 315
Лінуксоїд
Повідомлень: 2411
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Цитата LVV ()
1) Скретч не є мовою програмування, це лише середовище візуального програмування.

Скретч є мовою програмування, разом з тим середовище програмування мовою Скретч теж зветься Скретч, спільнота у якій 16 481287 зареєстрованих учасників теж зветься Скретч. До речі, Скретч, на відміну від Delphi, Lazarus та VisualBasic дійсно є середовищем візуального програмування на відміну від середовищ з візуальною розробкою інтерфейсу. Візуальне програмування у ньому обрано, щоб діти звертали більше уваги на логіку роботи програм, а не на проблеми з синтаксисом.
До речі, у Скретча є родич Блоклі від Google.

Цитата LVV ()
"Програма" в Скретч - це іграшка в іграшці, яка не може існувати і працювати поза самим середовищем.

Програму в Скретчі можна конвертувати в виконуваний EXE-файл, в APK-файл для Андроїда чи в SWF і працювати "без середовища".

Цитата LVV ()
В Скретчі не передбачено вивчення основ процедурного програмування.

Будь-який спрайт (об'єкт у Скретчі) вже являє собою окрему процедуру (або навіть набір процедур). У Скретч 2 без проблем можна створювати свої процедури.
Скретч має те, чого немає у тому ж Паскалі - багатопоточність і паралельну обробку, можна створювати (клонувати) будь-яку процедуру і при необхідності її знищити.
Скретч має можливість зберігати дані в "хмарах"(як альтернатива файлам).
По роботі з периферією (роботи, датчики, мікрофон, веб-камера) альтернативу знайти важко.

Цитата LVV ()
Олімпіадами з інформатики не передбачено використання Скретч

Немає олімпіад з інформатики для 4-6 класів

Цитата fox11 ()
Ну, если за неуважение скретча, выгонят...

Почему? - каждый волен иметь и высказывать своё мнение, и не обязательно оно должно совпадать с мнением окружающих.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 21 з 48«1219202122234748»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.