Пн, 20.11.2017, 15:14
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 20 з 52«1218192021225152»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 19:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2670
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
LVV Дата: Нд, 12.02.2017, 09:50 | Повідомлення № 286
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Цитата Пилипчук_О_П ()
безмашинний варіант - 31 година
Дуже цікавий факт (перевірив, саме так і є)
Але це ж анекдот: вивчати програмування без комп'ютерів.
Можна було і 70 із 70 поставити для ОАП, все одно толку ніякого...
LVV Дата: Нд, 12.02.2017, 09:59 | Повідомлення № 287
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Цитата Пилипчук_О_П ()
Ну ось і відповідь: протягом цього періоду довелось покерувати різним людям, тому прізвища можуть звучати різними. Та й мета формулювалась, напевно, по іншому, а не "знищити програмування".
Я не звинувачую одноосібно Морзе Н.В., а кажу, що вона теж долучилась до цього. Є й інші відповідальні особи, але на з'їзді ми чули саме її аргументацію проти шкільного програмування. Причини такого ставлення до програмування можуть бути різними, але факт залишається фактом.


Відредаговано: LVV - Нд, 12.02.2017, 10:02
Bandalak Дата: Нд, 12.02.2017, 10:01 | Повідомлення № 288
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Цитата LVV ()
Але це ж анекдот: вивчати програмування без комп'ютерів.
Можна було і 70 із 70 поставити для ОАП, все одно толку ніякого...

Чому ніякого толку?

У 90-х мої учні вивчали Бейсик на дошці з крейдою. Перемогли в районній олімпіаді з інформатики (програми писали там на листочках). Потім перед початком обласної олімпіади вперше спробували набрати програму на комп'ютері. І це не завадило одному з них взяти призове місце!

Як на мене, то краще вже Бейсик на дошці з крейдою, чим Скретч на сучасних ПК! ;)
LVV Дата: Нд, 12.02.2017, 10:02 | Повідомлення № 289
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Цитата Bandalak ()
Як на мене, то краще вже Бейсик на дошці з крейдою, чим Скретч на сучасних ПК!
100%
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 12.02.2017, 10:10 | Повідомлення № 290
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата Bandalak ()
Як на мене, то краще вже Бейсик на дошці з крейдою, чим Скретч на сучасних ПК!

Тут мають бути якісь аргументи. Що саме не вдається зробити в Скретчі? Що робить його поганим? Крім того, що це не професійне середовище програмування.
Bandalak Дата: Нд, 12.02.2017, 10:16 | Повідомлення № 291
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
У Скретчі замість того, щоб думати як краще реалізувати поставлену задачу - починаєш перебирати всі і блоки та гадати що саме використати! Та й немає у Скретчі багато чого, що є у мовах програмування.
Де там, масиви, функції, процедури, математичні дії, зчитування даних.... І це ще далеко не повний список!
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 12.02.2017, 11:28 | Повідомлення № 292
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата Bandalak ()
Де там, масиви, функції, процедури, математичні дії, зчитування даних.... І це ще далеко не повний список!

Ну, щось там таки є. Замість масивів - списки. Штука гнучкіша за масиви. Вбудовані математичні функції є: корінь, синус, логарифм і т.п. Математичні дії є. Функції і процедури користувача є (розділ "Ваші блоки"). Введення з клавіатури є.


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Нд, 12.02.2017, 11:30
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 12.02.2017, 11:46 | Повідомлення № 293
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата Пилипчук_О_П ()
Функції і процедури користувача є (розділ "Ваші блоки").

Точніше, тільки процедури.
LVV Дата: Нд, 12.02.2017, 12:01 | Повідомлення № 294
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Цитата Пилипчук_О_П ()
Що саме не вдається зробити в Скретчі
Річ не в тому, що можна зробити, і чого не можна зробити, а в тому якими зусиллями це можна зробити, і чи буде це зрозуміло дітям.

Розглянемо просту задачу: дано два числа, зайти їхню суму.
Хто сказав, що строкатий скрипт "мовою" Скретч

зрозуміліший, ніж два рядки мовою С++:
cin >> a >> b;
cout << a+b;

Я не дуже компетентний стосовно Scratch, тому, якщо помиляюсь, поправте мене.
1) Скретч не є мовою програмування, це лише середовище візуального програмування.
2) "Програма" в Скретч - це іграшка в іграшці, яка не може існувати і працювати поза самим середовищем.
3) В Скретчі не передбачено вивчення основ процедурного програмування.
4) Олімпіадами з інформатики не передбачено використання Скретч


Відредаговано: LVV - Нд, 12.02.2017, 12:54
gry Дата: Нд, 12.02.2017, 12:07 | Повідомлення № 295
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1056
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Цитата LVV ()
З подивом дізнався, що жодного приладу до цього кабінету фізики за 20 років не надійшло.Про фізичні експерименти на уроці годі й казати.
Аналогічно і у нас - 25 років. І кабінет фізичний пропав (інтегрувався...). Те що залишилось жах один,  показувати соромно навіть оті динамометри з розтягнутими пружинами, яким вже по 30 років...

Додано (12.02.2017, 12:07)
---------------------------------------------
Цитата Bandalak ()
Як на мене, то краще вже Бейсик на дошці з крейдою, чим Скретч на сучасних ПК!
++++++++


Відредаговано: gry - Нд, 12.02.2017, 12:15
andrijbug Дата: Нд, 12.02.2017, 12:17 | Повідомлення № 296
Новий користувач
Повідомлень: 10
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Вставлю своїх 5копійок. Згідно представлених тут рекомендацій, деякі мої пропозиції.
5 клас:
1 семестр (16 год.) – Повторення ісистематизація навчального матеріалу, вивченого у 2-4 класах. (інформація, файлова система, роботаз папками і файлами, набір текстів і їх оформлення); 
2 семестр(19 год.) – Пошук інформації в Інтернет, безпека користувача (до 6 год.). Пропедевтичний курс ОАП;
6 клас:
1 семестр(16 год.) – Графічний редактор, Текстовий процесор;
2 семестр(19 год.) – Редактор презентацій. Пропедевтичний курс ОАП;
7 клас:
1 семестр (16 год.) – Інтернет,електронна пошта, миттєві повідомлення, форуми, соціальні мережі, створення та ведення блогів;
2 семестр(19 год.) – Пропедевтичний курс ОАП;
8 клас:
1 семестр(32 год.) – Табличний процесор, обробка мультимедійних даних, індивідуальні проекти;
2 семестр(38 год.) – Вибірково-обов'язкові модулі: ІКТ або ОАП;
9 клас:
1 семестр(32 год.) – Бази даних. Обробка графіки, Web-2, хмарні технології, інформаційні системи;
2 семестр(38 год.) – Вибірково-обов'язкові модулі: ІКТ або ОАП; 

У 5 класі на ОАП вивчати Скретч, у 6 класі – Скретч разом зКоду, щоб дитина могла бачити перехід від програми складеної з модулів до «писаної».
У 7 класі можна розпочинати вивчення Паскаля з використанням Алго чи АВСПаскаль. 8-9 клас – середовища ООП Lazarus або Делфі. 

Особиста думка: у 5-9 класах обов’язково учні повинні отримати хоча б базовий рівень знань в ОАП (вміли самостійно створювати програми для розв’язування завдань з інших предметів основної школи) і достатньо-високий в ІКТ.


Відредаговано: andrijbug - Нд, 12.02.2017, 12:20
gry Дата: Нд, 12.02.2017, 12:28 | Повідомлення № 297
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1056
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Цитата Шестопалов ()
Для початку на  http://osvita.ua/school/reform/54446/ , потім на ресурс, що має надати МОН.
З'явились коментарі до статті... http://osvita.ua/school/reform/54446/
swetikccc Дата: Нд, 12.02.2017, 12:35 | Повідомлення № 298
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата Bandalak ()
Де там, масиви, функції, процедури, математичні дії,

Все там є, навіть з параметрами.

Просто скретч не такий і все. Інші консольні ну дуже схожі , а у нас закостенілість і тому важко нам.
От цікаво тут на форумі ООП знає і використовує пару чоловік. І ось побачите як важко буде переходити з процедурного. ;) ЗАКОСТЕНІЛІСТЬ І ВСЕ.

Скрет якраз чудово впмсується в подійно оріентоване програмування, якого ми навчаємо зараз.
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 12.02.2017, 12:43 | Повідомлення № 299
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата LVV ()
основ функціонального і процедурного програмування.

Акуратніше з термінами! :) Функціонального програмування ми взагалі ще ніколи не зачіпали на рівні школи. Та й не будемо, напевно.
fox11 Дата: Нд, 12.02.2017, 12:46 | Повідомлення № 300
Тут живе...
Повідомлень: 183
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Цитата Пилипчук_О_П ()
Яка така "Рыбалка"?
Ну, если за неуважение скретча, выгонят...
Мне из-за него приходится не пользоваться учебниками. Не всем это нравится.
________________________________________________________________________
А вообще мне наша работа, включая и подготовку олимпиадников, кажется теоретическим программированием. Не каждый реально работающий практикующий программист возмется за комбинаторику и графы.


Відредаговано: fox11 - Нд, 12.02.2017, 13:03
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 20 з 52«1218192021225152»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.