Ср, 20.09.2017, 12:16
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 19 з 52«1217181920215152»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
LVV Дата: Сб, 11.02.2017, 13:06 | Повідомлення № 271
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Цитата swetikccc ()
Ви програміст?
Ні не програміст. І навчати дітей програмуванню в широкому розумінні цього слова не можу. Навчаю їх ОАП і азам функціонально-процедурного програмування, працюємо в серозних середовищах (МS Visual C++) вже з 5-6 класів, знайомимось з олімпіадним (або математичним) програмуванням, що розвиває розум, логіку і алгоритмічно-математичне мислення.
Яких саме програмістів з отих 70000 потрібно країні ніхто не знає, бо Державні стандарти і програми під них пишуться не під впливом замовлень від ІТ-компаній, та інших зацікавлених сторін, а під впливом створених Міністерством робочих груп, керують (або керували до недавнього часу) якими особи (на кшталт Морзе Н.В.), які не останню роль зіграли у знищенні ОАП-складової в шкільному предметі Інформатика. А тепер маємо те що маємо.
Це не діти не вміють програмувати, це учителі цього не вміють робити, які навчались у ВУЗах, що не навчили їх цьому, бо навчали "технологіям" а не інформатиці.


Відредаговано: LVV - Сб, 11.02.2017, 13:07
gry Дата: Сб, 11.02.2017, 13:22 | Повідомлення № 272
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1016
Нагороди: 3
Рейтинг: 105
Цитата LVV ()
І навчати дітей програмуванню в широкому розумінні цього слова не можу.
На уроках української літератури ми не готуємо/вирощуємо поетів, фізкультури - рекордсменів. Програміст - це талант (як поет і рекордсмен). І навчити всіх програмуванню, як би ми того не хотіли, не вдасться аж ніяк. Основна ж маса як не вміє, так і не буде вміти програмувати і чим більше ми їхх г"грузитемо", тим більша відраза буде до нашого предмету.  Вихід - знаходити таланти і направляти у правильне русло, решта - ази...
Bandalak Дата: Сб, 11.02.2017, 13:23 | Повідомлення № 273
Лідер форуму
Повідомлень: 5378
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Цитата swetikccc ()
РОзглядати на НМП.
Це все рівно що вчити латинь для спілкування.

відповідь тут:
Цитата Bandalak ()
Мається на увазі, що Навчальна Мова Програмування, це одна з нескладних мов, котру добре знає вчитель. По кожній конкретній мові потрібно видати посібник. А ще краще декілька мов паралельно в одному посібнику для перенавчання та порівняння!


Цитата swetikccc ()
Зупиніться бездумно накидати теми, тут квадратне рівняння розглядають в кінці восьмого.

відповідь тут:
Цитата Bandalak ()
Я виклав тільки дуже приблизний перелік потрібних розділів. До розподілу по класах і до порядку викладання тем ще справа не дійшла!


Цитата swetikccc ()
Залишити для профільної

Згоден!

Цитата swetikccc ()
Забув додати з допомогою компа.

Сучасна школа використовує комп'ютер, як інструмент навчання майже на всіх предметах у тій чи іншій мірі.
Раніше з молодшої школи діти виходили з трьома основними навичками:
1. Читати;
2. Писати;
3. Рахувати;
Тепер до них додалася четверта навичка:
4. Користуватися ПК.

І як не дивно, всі ці чотири навички учні використовуватимуть для подальшого вивчення всіх шкільних предметів!
Так що, Програмування і ІКТ тут не особливі, а такі як усі!
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 11.02.2017, 23:58 | Повідомлення № 274
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата Bandalak ()
Навчальна Мова Програмування, це одна з нескладних мов, котру добре знає вчитель.

Який вчитель? Яку мову? Я розумію, що зможу написати алгоритм на Паскалі з українським "акцентом". Але ж я не вивчав якоїсь чітко формалізованої НМП.
Цитата Bandalak ()
Можливо в деяких профілях буде зайвим, а в деяких - ні.

Профілі - в старших класах. Будьте уважні.
Цитата swetikccc ()
Їх поеднує робота з інформацією.

Яким боком? Їх розділяє робота з інформацією. ІКТ - це про опрацювання інформації, А ОАП - про те, як для цього створити умови. Я розумію, що дві сторони належать одній медалі, але коли чудак, намальований з одного боку медалі побачить те, що намальовано з іншого, тоді я погоджусь, що це повинно викладатись в межах одного предмета.
Цитата swetikccc ()
Зупиніться бездумно накидати теми

Ні в якому разі. Технологія мозкового штурму передбачає спочатку "бездумне накидання". Відсіювання відбувається на наступному етапі.
Цитата swetikccc ()
То як можете навчити на програміста?

Ми хіба не про загальноосвітню школу балакаємо? Хто кого збирається вчити на програміста?


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Нд, 12.02.2017, 01:21
Bandalak Дата: Нд, 12.02.2017, 00:55 | Повідомлення № 275
Лідер форуму
Повідомлень: 5378
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Цитата Пилипчук_О_П ()
Який вчитель? Яку мову? Я розумію, що зможу написати алгоритм на Паскалі з українським "акцентом". Але ж я не вивчав якоїсь чітко формалізованої НМП.

Перефразую. Вибачаюся, не чітко сформулював!

Навчальна Мова Програмування - це будь-яка мова програмування, саме та котру добре знає конкретний вчитель.
Це може бути і Паскаль і С, та й люба інша мова. Хто що знає - те й застосовує при навчанні.
swetikccc Дата: Нд, 12.02.2017, 08:30 | Повідомлення № 276
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3857
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Цитата Пилипчук_О_П ()
Їх розділяє робота з інформацією.
Системна помилка. Ми програмуємо не ради програмування. Програми пишуться для опрацювання інформації.
Як казав мій учень, я програмую тільки тоді коли не знаходжу готового продукту. Був найкращий на фізичному в Шевченка і якісь негарні проффффесори ну просто заходіли щоб спрограмував зображення ДНК, він уперся бо на порядок скоріше намалювати її в графічному і це була одна з причин кинути останній курс. Чи наприклад людина виводе формулу яку навіть не показували як виводити, але не тими буковками позначае як в методичці авттттора.(вивчалося ж по іноземним книгам)
Ну що ж тепер в ІТ з відповідною зарплатою.  І як ствержує,  всі його друзі-фізики там же. Мені цікаво тепер , а хто фізику двигає?
LVV Дата: Нд, 12.02.2017, 10:00 | Повідомлення № 277
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Кудись зникли останні повідомлення на цій гілці, і чомусь саме ті, де йшлося про роль Морзе Н.В. у знищенні ОАП-складової в курсі шкільної інформатики. Всі хто були на з'їзді учителів інформатики у Києві 2012 року добре пам'ятають її виступ насичений негативним ставленням до програмування. (є, доречі, і відеозапис цього з'їзду).
А що зараз?
Як можна навчати впродовж восьми! років дітей основам ОАП і не вивчати програмування?
Чомусь дехто вважає, що головне - алгоритмізація, а програмування - не суттєве.
Це те саме, що з 2-го по 9-й клас вивчати таблицю множення і не навчитись застосовувати її в математиці!

Відслідкуйте нинішній стан речей у вивченні програмування за наявними підручниками:
2 клас - Scratch
3 клас - Scratch
4 клас - Scratch
5 клас - Scratch
6 клас - Scratch
7 клас - Scratch
8 клас - Середовища з візуальною розробкою інтерфейсу та подійно орієнтовним програмуванням.
9 клас - Середовища з візуальною розробкою інтерфейсу та подійно орієнтовним програмуванням.

Хіба це нормально?

Хіба багатоповерховий скрипт циклу у Scratch зрозуміліший ніж два рядки коду на С++?

for(a=0; a<10; a++)
cout << a;

Хіба кілька власних рядків розчиненх серед сотні згенерованих у подійно-орієнтованому середовищі роблять алгоритм зрозумілішим?
Звісно, веселіше шість років "гратися у рудого котика", а потім малювати кнопочки на Windows-формах, ніж створювати програми для розв'язування математичних задач. В такому разі наше місце в технологіях поряд з трудовиками. І Морзе Н.В. права.


Відредаговано: LVV - Нд, 12.02.2017, 10:53
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 12.02.2017, 10:13 | Повідомлення № 278
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата LVV ()
йшлося про роль Морзе Н.В. у знищенні ОАП-складової в курсі шкільної інформатики.

Напевно тому, що це формулювання некоректне. Це не було знищення ОАП. Це була спроба в період бурхливого розвитку технологій хоч якось охопити ці технології в межах 2 годин (1 в 10 і 1 в 11 класах). Тому й потіснилося програмування. Напевно в цьому навіть був якийсь сенс. Зараз у цьому сенсу немає, бо вчителі інших предметів в цілому володіють комп'ютером і можуть спокійно забрати технології собі.
fox11 Дата: Нд, 12.02.2017, 10:17 | Повідомлення № 279
Тут живе...
Повідомлень: 163
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Цитата LVV ()
Звісно, веселіше шість років "гратися у рудого котика", а потім малювати кнопочки на Windows-формах, ніж створювати програми для розв'язування математичних задач. В такому разі наше місце в технологіях поряд з трудовиками. І Морзе Н.В. права.
!!!

Н е н а в и ж у  Scratch!
Преподаю со 2 по 11, и дети не знают этих котиков. Правда давно на пенсии, и если выгонят, не пожалею.)) Рыбалка рулит!!!
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 12.02.2017, 10:28 | Повідомлення № 280
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата LVV ()
знищенні ОАП-складової в курсі шкільної інформатики.

Це про який саме період історії? Наприклад, у відомому збірнику програм 2003 року (http://ki.at.ua/load/17-1-0-87 ) видно підтвердження моєї думки: універсальний профіль 12 годин програмування з 70 (17%); безмашинний варіант - 31 година з 70 (44%). Тобто там, де комп'ютери зі своїми технологіями не "заважали", програмуванню приділялось багато уваги.
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 12.02.2017, 10:29 | Повідомлення № 281
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата fox11 ()
Рыбалка рулит!!!

Яка така "Рыбалка"?
LVV Дата: Нд, 12.02.2017, 10:30 | Повідомлення № 282
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Цитата swetikccc ()
а хто фізику двигає?
Ніхто.
Я викладав в школі фізику більше 20 років тому.
Нещодавно був присутній на відкритому уроці з фізики.
З подивом дізнався, що жодного приладу до цього кабінету фізики за 20 років не надійшло.
Про фізичні експерименти на уроці годі й казати.
Не здивуюсь, якщо після таких уроків фізики учні на блискавку хреститимуться.
Bandalak Дата: Нд, 12.02.2017, 10:37 | Повідомлення № 283
Лідер форуму
Повідомлень: 5378
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Цитата LVV ()
2 клас - Scratch
3 клас - Scratch
4 клас - Scratch
5 клас - Scratch
6 клас - Scratch
7 клас - Scratch
8 клас - Середовища з візуальною розробкою інтерфейса та подійно орієнтовним програмуванням.
9 клас - Середовища з візуальною розробкою інтерфейса та подійно орієнтовним програмуванням.


Це так аби було!
LVV Дата: Нд, 12.02.2017, 10:37 | Повідомлення № 284
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Цитата Пилипчук_О_П ()
Це про який саме період історії?
 
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 12.02.2017, 10:43 | Повідомлення № 285
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата LVV ()
З подивом дізнався, що жодного приладу до цього кабінету фізики за 20 років не надійшло.

Практично така сама ситуація й у мене. Тільки за 25 років.
Цитата LVV ()
Це про який саме період історії?

Ну ось і відповідь: протягом цього періоду довелось покерувати різним людям, тому прізвища можуть звучати різні. Та й мета формулювалась, напевно, по іншому, а не "знищити програмування".


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Нд, 12.02.2017, 10:57
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 19 з 52«1217181920215152»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.