Пн, 25.09.2017, 10:57
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 18 з 52«1216171819205152»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2531
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 11.02.2017, 00:27 | Повідомлення № 256
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3780
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата gromko ()
Наразі я хотів почути від вчителів-практиків, що саме їх не задовольняє у чинній програмі та їх пропозиції по змістовному наповненню програми.

Нагадаю, що на початку дискусії я пропонував визначитися, що потрібно вчити, а потім дивитись, як воно лягає на вікові особливості, семестри і т.п. Цю ідею відкинули, як несвоєчасну. Хтось може пояснити, чому саме таке співвідношення обсягів ІКТ й ОАП у базовому курсі в розрізі семестрів? Може має бути 1:3, 1:1, 2:1? Ми щось поділили за семестрами, не знаючи, що саме ділимо.
Oxana_cher Дата: Сб, 11.02.2017, 00:41 | Повідомлення № 257
Місцева кадра
Повідомлень: 390
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Ура! Нас уже шесть за разделение предметов!
LVV
Oxana_Cher
gry
Bandalak
Пилипчук_О_П
W-w-W


Цитата Bandalak ()
Наповнення навчального предмету Програмування

Кажется это уже слишком. Надо упростить!
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 11.02.2017, 01:47 | Повідомлення № 258
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3780
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата Bandalak ()
1. Інформація. Інформаційні процеси;

Це треба вивчати пізніше. Можна в кінці, як узагальнення всього курсу. Чи хоча б на початку 8-го класу, щоб абстрактне мислення пдтягнулось.
Цитата Bandalak ()
2. Одиниці вимірювання Інформації. Системи числення. Двійкова, вісімкова та шістнадцяткова системи;

Це треба вивчати там, де можна підкріпити використанням. Ближче до 2-го рівня програмування.
Цитата Bandalak ()
6. Табличне представлення інформації. Аналіз даних;

Це проситься десь у 7-8 клас.
Цитата Bandalak ()
10. Безумовний перехід;

Треба? Хоча, залежить від мови. В асемблері і старому Бейсіку без нього складно.
Bandalak Дата: Сб, 11.02.2017, 09:52 | Повідомлення № 259
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Цитата Пилипчук_О_П ()
Це треба вивчати пізніше.

Цитата Пилипчук_О_П ()
Це треба вивчати там

Цитата Пилипчук_О_П ()
Це проситься десь у 7-8 клас

Я виклав тільки дуже приблизний перелік потрібних розділів. До розподілу по класах і до порядку викладання тем ще справа не дійшла! ;)

Пропоную робити правки і розставити теми по класах.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 11.02.2017, 11:09 | Повідомлення № 260
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3780
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата Bandalak ()
Я виклав тільки дуже приблизний перелік потрібних розділів.
Я розумію: Ви зробили те, що я пропонував спочатку. Тільки краще, напевно, це зробити на сервісі, де можливе колективне редагування.
Шестопалов Дата: Сб, 11.02.2017, 11:45 | Повідомлення № 261
Видавець посібників
Повідомлень: 1379
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
"Абидно-да", якщо після такої роботи ви не наважитесь на розробку альтернативної програми!
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 11.02.2017, 11:57 | Повідомлення № 262
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3780
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата Шестопалов ()
"Абидно-да", якщо після такої роботи ви не наважитесь на розробку альтернативної програми!
Та ні... Це більше виглядає як розминка. Не зрозуміло, чи потрібна нова програма, якщо вона дуже схожа на стару структурою, змістом? Особливо, якщо врахувати, що вчитель може змінювати порядок вивчення тем (не порушуючи логічних зв’язків). Виникає закономірне питання: а що в ній нового? Варіативність, хіба що, якої, напевно, МОН не пропустить.
fox11 Дата: Сб, 11.02.2017, 12:05 | Повідомлення № 263
Тут живе...
Повідомлень: 163
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Цитата Bandalak ()
2. Основи цифрового звуку. Запис та кодування звуку. Музичні синтезатори; 
3. Анімація. Мультиплікація. Побудова та обробка відеорядів. Об'ємна відеографія;
9. Бази даних. Локальні та глобальні бази даних;
...в народному господарстві...
===============
10. Безумовний перехід;
24. Множини. Опис та використання множин;
25. Записи. Операції з записами;
26. Реалізація алгоритмів з множинами та записами НМП;
30. Огляд методів програмування. Графи. Червоно-чорні дерева;
31. Процедури і функції для роботи з графікою. Побудова графічних зображень;
32. Побудова графіка функції. Фрактали. Графіка в полярних координатах;
33. Реалізація графічних алгоритмів на НМП;
На мой взгляд это лишнее.

НМП - почему учебный?
LVV Дата: Сб, 11.02.2017, 12:19 | Повідомлення № 264
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Я вже тут наводив приклад: перемішайте теми шкільних програм з Образотворчого мистецтва та Математики і отримаєте щось на кшталт чинної програми з Інформатики.

Ми намагаємось існуючий "вінегрет" розділити на два компоненти: ІКТ та ОАП.
Але це не дасть відчутних результатів.

Міністерство, врахувавши віяння часу, додало до свого вінегрету більше годин ОАП і зараз має проти наших пропозицій "залізний" аргумент: будь-який вчитель має право самостійно змінювати як порядок вивчення тем, так і час їхнього вивчення.
Цитую нову (від 02.02.2016) програму:

Перефразуючи відомий вислів: "разруха не в клозетах, она в головах..." хочеться сказати, що проблема не в програмах, вона в Державних стандартах.
Цитую витяг з Міністерського сайту
Доки інформатика буде "технологіями", її викладатимуть хто завгодно, але не інформатики, які розуміються на ОАП.

Дивний підхід вигадало міністерство до обговорення програм:
«Зробити це потрібно вже сьогодні, тому що до того часу, як будуть створені й запроваджені нові освітні стандарти, вчителі мають використовувати сучасні методики та підходи у навчанні», - йдеться у повідомленні.

Тобто, ще до того, як буде вирішено чому навчати, ми повинні обговорити і визначитись як тому навчати, за якими розділами, методиками і скільки часу на це витрачати. Тобто ставимо "воза перед конем" і вперед у нове майбутнє! :)

Намагаюсь знайти у Постанові КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 14 січня 2004 р. № 24 "ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної середньої освіти" слово "інформатика". І не знаходжу.

А ми тут списи ламаємо, як нам покращити програми щоб підвищити рівень викладання ОАП. Смішно! Не в "клозетах" (читай-програмах) потрібно "розруху" шукати, а в Міністерських головах і в Державних стандартах.


Відредаговано: LVV - Сб, 11.02.2017, 12:48
Bandalak Дата: Сб, 11.02.2017, 12:21 | Повідомлення № 265
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Цитата fox11 ()
НМП - почему учебный?

Мається на увазі, що Навчальна Мова Програмування, це одна з нескладних мов, котру добре знає вчитель. По кожній конкретній мові потрібно видати посібник. А ще краще декілька мов паралельно в одному посібнику для перенавчання та порівняння!

Цитата fox11 ()
На мой взгляд это лишнее.

Можливо в деяких профілях буде зайвим, а в деяких - ні.
Будемо ще обговорювати!

Цитата LVV ()
Не в "клозетах" (читай-програмах) потрібно "розруху" шукати, а в Міністерських головах і в Державних стандартах.

І я про це!

Цитата LVV ()
Державні вимоги до рівня загальної підготовки учня поданоза галузевим принципом у семи напрямках:
мова та література;
суспільствознавство та естетика;
культура, математика, природознавство;
здоров'я, фізична культура, технології.
Здогадайтесь з трьох разів, да прихована Інформатика?

В математиці повинно бути приховано ОАП, а в технологіях - ІКТ.
Ще один доказ, що це зовсім різні предмети!

Цитата Пилипчук_О_П ()
краще, напевно, це зробити на сервісі, де можливе колективне редагування.

Створіть, будь-ласка, Google документ із спільним доступом для редагування. Але щоб зберігалися попередні стани для порівняння змін. Я це не вмію.
swetikccc Дата: Сб, 11.02.2017, 12:25 | Повідомлення № 266
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Цитата gromko ()
Що суттєвого це змінить?
Дійсно нічого не змінить
Зміниться відношення учнів до навчання?
Ні. Середовище одне й теж
Мотивація в одного з тридцяти
Розділяй і володарюй 
Чудовий принцип, але розділяти потрібно для  володарювання.(і думками також)
А у Вас для оцінки лишньої.
Залиште вибір для профільної школи.
Там буде і вибір і мотивація, а відповідно і середовище.

Але розподіл ну маленький крок вперед тому я ЗА, але відношусь до цього скептично.
Цитата Пилипчук_О_П ()
ІКТ і ОАП пов'язує тільки комп'ютер. Причому вони від нього перебувають "по різні боки": ІКТ використовує те, що створює ОАП. Чому ці дві протилежності мають вивчатись у межах одного предмета?
Їх поеднує робота з інформацією.
Bandalak Дата: Сб, 11.02.2017, 12:30 | Повідомлення № 267
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Цитата swetikccc ()
Їх поєднує робота з інформацією.

Робота з інформацією по великому рахунку об'єднує всі шкільні предмети!

Цитата swetikccc ()
Але розподіл ну маленький крок вперед тому я ЗА, але відношусь до цього скептично.

Ви теж за поділ на 2 предмети?
swetikccc Дата: Сб, 11.02.2017, 12:33 | Повідомлення № 268
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Цитата Bandalak ()
Огляд методів програмування. Графи. Червоно-чорні дерева;
Залишити для профільної
Цитата Bandalak ()
31. Процедури і функції для роботи з графікою. Побудова графічних зображень;32. Побудова графіка функції. Фрактали. Графіка в полярних координатах;
33. Реалізація графічних алгоритмів на НМП;
РОзглядати на НМП.
Це всерівно що вчити латинь для спілкування.

Зупиніться бездумно накидати теми, тут квадратне рівняння розглядають в кінці восьмого.
swetikccc Дата: Сб, 11.02.2017, 12:36 | Повідомлення № 269
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Цитата Bandalak ()
Робота з інформацією по великому рахунку об'єднує всі шкільні предмети!
Забув додати з допомогою компа.
Цитата Bandalak ()
Ви теж за поділ на 2 предмети?
Так, бо це дасть можливо результат в великих школах.
swetikccc Дата: Сб, 11.02.2017, 12:43 | Повідомлення № 270
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Цитата LVV ()
Років зо три тому в Україні не вистачало 70 000 спеціалістів-програмістів (зараз - не знаю).ІТ-спеціалісти заробляють майже в десятки разів більше, ніж вчителі.
Це Вам не мотивація? А ми кнопкодавів готуємо, і вважаємо, що після цього випускник зможе знайти роботу, чи поступити в ВУЗ на ІТ-спеціаліста.
Смішно просто.
Ви програміст?
Скоріше ні.(тут не тусавалися б)
То як можете навчити на програміста?
Яких програмістів не вистачало?
Для держадміністрацій?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 18 з 52«1216171819205152»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.