Чт, 27.07.2017, 05:38
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 17 з 48«1215161718194748»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2412
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Bandalak Дата: Пт, 10.02.2017, 15:59 | Повідомлення № 241
Лідер форуму
Повідомлень: 5215
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Хто казав що ми не навчили? Ми навчили, але б могли ще краще!
swetikccc Дата: Пт, 10.02.2017, 16:03 | Повідомлення № 242
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3746
Нагороди: 23
Рейтинг: 331
Цитата Bandalak ()
Хто казав що ми не навчили? Ми навчили, але б могли ще краще!
В тому ж середовищі, одинакову кількість годиню НЕсмішіть...... ;)
LVV Дата: Пт, 10.02.2017, 16:14 | Повідомлення № 243
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата swetikccc ()
основний аргумент це МОТИВАЦІЯ І СЕРЕДОВИЩЕ(як у всьому житті)
Мотивація? А яка у Вас (та і у нас у всіх) мотивація працювати в школі?
А ви спитайте у ІТ-компаній, чи потрібні їм спеціалісти?
Років зо три тому в Україні не вистачало 70 000 спеціалістів-програмістів (зараз - не знаю).
ІТ-спеціалісти заробляють майже в десятки разів більше, ніж вчителі.
Це Вам не мотивація? А ми кнопкодавів готуємо, і вважаємо, що після цього випускник зможе знайти роботу, чи поступити в ВУЗ на ІТ-спеціаліста.
Мотивація (як і завжди) - достойне життя і можливості по закінченні учнями школи. Середовище - Україна.


Відредаговано: LVV - Пт, 10.02.2017, 16:15
gry Дата: Пт, 10.02.2017, 17:12 | Повідомлення № 244
Наполегливий учасник
Повідомлень: 990
Нагороди: 2
Рейтинг: 90
Цитата Oxana_cher ()
Кто ещё?
А я ???
Ruslan_Pr Дата: Пт, 10.02.2017, 17:40 | Повідомлення № 245
Часто заходить...
Повідомлень: 66
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Цитата swetikccc ()
Такий частково можливо прийтяти, якщо є де взяти підготовленого вчителя на декілька шкіл.
У мене є декілька учнів учнів, які закінчили педагогічний університет (хтось фізичний, хто інформатичний), навчились непогано програмувати і в школу не пішли, тому що в школі зарплата менша ніж 2000 $. Фак залишається фактом, що гроші важливіші для будь-якої людини. Вчителів, які б досконало знали програмування, на мою думку, майже не існує.
Вибачте якщо не по темі.

Додано (10.02.2017, 16:40)
---------------------------------------------

Цитата LVV ()
вважаємо, що після цього випускник зможе знайти роботу, чи поступити в ВУЗ на ІТ-спеціаліста.
Якщо ваш учень після закінчення педагогічного університету не пішов у школу працювати, це означає, що ви хороший вчитель.
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 10.02.2017, 17:42 | Повідомлення № 246
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3609
Нагороди: 27
Рейтинг: 277
Цитата Oxana_cher ()
Два отдельных предмета поставили бы всё в информатике на свои места, особенно олимпиады!

Звичайно. Це була б зовсім інша інформатика.
gromko Дата: Пт, 10.02.2017, 19:35 | Повідомлення № 247
Лінуксоїд
Повідомлень: 2412
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Поки ми "блукаємо по колу", відбулась нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп по навчальним програмам 5-9 класів.
W-w-W Дата: Пт, 10.02.2017, 20:03 | Повідомлення № 248
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2707
Нагороди: 10
Рейтинг: 196
цікаво, а хто буде модераторами та керівниками робочих груп, їх завдання?
Bandalak Дата: Пт, 10.02.2017, 20:30 | Повідомлення № 249
Лідер форуму
Повідомлень: 5215
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Цитата gry ()
А я ???

Значить за поділ Інформатики на Програмування та ІКТ вже четверо:
LVV
Oxana_Cher
gry
Bandalak

Панове gromko, W-w-W і Пилипчук_О_П - ви теж з нами?
W-w-W Дата: Пт, 10.02.2017, 20:42 | Повідомлення № 250
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2707
Нагороди: 10
Рейтинг: 196
Цитата Bandalak ()
Значить за поділ Інформатики на Програмування та ІКТ

я тільки за
gromko Дата: Пт, 10.02.2017, 21:17 | Повідомлення № 251
Лінуксоїд
Повідомлень: 2412
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Цитата Bandalak ()
Панове gromko, W-w-W і Пилипчук_О_П - ви теж з нами?

Що суттєвого це змінить?
Наразі я хотів почути від вчителів-практиків, що саме їх не задовольняє у чинній програмі та їх пропозиції по змістовному наповненню програми. На жаль, їх немає.
W-w-W Дата: Пт, 10.02.2017, 21:24 | Повідомлення № 252
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2707
Нагороди: 10
Рейтинг: 196
Цитата gromko ()
Наразі я хотів почути від вчителів-практиків, що саме їх не задовольняє у чинній програмі та їх пропозиції по змістовному наповненню програми. На жаль, їх немає.

я написав раніше тут, але тут все так галопом приймалось, ніби на аукціоні хто більше дасть.

Цитата gromko ()
На жаль, їх немає.

На жаль ніхто не звертає уваги на нас простих вчителів практиків
Bandalak Дата: Пт, 10.02.2017, 22:43 | Повідомлення № 253
Лідер форуму
Повідомлень: 5215
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Цитата gromko ()
що саме їх не задовольняє у чинній програмі

Не задовольняє суміш ІКТ та ОАП.
Якщо це розрулити, то можна буде братися і за наповнення.
Bandalak Дата: Пт, 10.02.2017, 23:07 | Повідомлення № 254
Лідер форуму
Повідомлень: 5215
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
І. Наповнення навчального предмету Інформатика (5-6 класи):

1. Інформація. Інформаційні процеси;
2. Одиниці вимірювання Інформації. Системи числення. Двійкова, вісімкова та шістнадцяткова системи;
3. Історія комп'ютерної техніки. Будова комп'ютера. Принципи роботи комп'ютера. Периферійні пристрої;
4. Операційні системи. Системне та прикладне ПЗ. Комп'ютерна безпека;
5. Текстова інформація. Принципи обробки текстової інформації;
6. Табличне представлення інформації. Аналіз даних;
7. Мультимедіа. Складові мультимедіа.

ІІ. Наповнення навчального предмету ІКТ (7-9 класи):

1. Комп'ютерна графіка. Фотографія. Векторні зображення та 3D графіка;
2. Основи цифрового звуку. Запис та кодування звуку. Музичні синтезатори;
3. Анімація. Мультиплікація. Побудова та обробка відеорядів. Об'ємна відеографія;
4. Створення мультимедійних презентацій. Представлення всіх видів мультимедія у презентаціях;
5. Комп'ютерні мережі. Типи мереж. Адресація в мережах;
6. Основи Інтернету. Служби Інтернету. Браузери. Електронна пошта. Безпека в Інтернеті. Соціальні мережі та інші способи обміну повідомленнями;
7. Блоги та сайти. Конструктори сайтів. Просування сайтів. Хмарні технології. Спільна робота з документами. Мультимедійні публікації;
8. Мова гіпертекстової розмітки HTML. Таблиці стилів;
9. Бази даних. Локальні та глобальні бази даних;
10. Використання ІКТ в народному господарстві та навчанні.

ІІІ. Наповнення навчального предмету Програмування (7-9 класи):

1. Алгоритми. Базові структури алгоритмів. Властивості алгоритмів. Блок-схеми;
2. Лінійні алгоритми. Присвоєння. Введення-виведення. Типи даних. Змінні та константи;
3. Арифметичні операції. Цілочисельний рахунок. Округлення. Форматування;
4. Стандартні математичні функції та їх опис;
5. Реалізація лінійних алгоритмів навчальною мовою програмування (НМП);
6. Основи логіки. Логічні структури. Логічні величини. Логічні операції;
7. Розгалуження. Прості та складені умови. Часткове та повне розгалуження;
8. Реалізація розгалужених алгоритмів НМП;
9. Команда вибору. Реалізація команд вибору;
10. Безумовний перехід;
11. Цикли. Види циклів. Неявні цикли. Цикли з передумовою та післяумовою. Цикл з лічильником;
12. Реалізація циклічних алгоритмів НМП;
13. Вкладені цикли. Достроковий вихід з циклу;
14. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та циклами НМП;
15. Символи. Робота з символами. Таблиця символів. Функції роботи з символами. Коди символів;
16. Реалізація алгоритмів з символами НМП;
17. Рядки. Функції роботи з рядками. Пошук в рядках. Перетворення рядків. Конвертація числових та символьних типів даних;
18. Реалізація алгоритмів з рядками НМП;
19. Робота з файлами даних. Вхідні та вихідні файли. Читання та запис у файл. Ознаки кінця файлу та кінця рядка;
20. Масиви. Лінійні масиви. Прямокутні масиви. Тривимірні масиви;
21. Введення даних у масиви. Пошук в масивах. Перетворення масивів. Вивід масивів;
22. Мінімальний та максимальний елемент масиву. Методи сортування масивів;
23. Реалізація алгоритмів з масивами НМП;
24. Множини. Опис та використання множин;
25. Записи. Операції з записами;
26. Реалізація алгоритмів з множинами та записами НМП;
27. Підпрограми-процедури. Підпрограми-функції. Фактичні та формальні параметри. Глобальні та локальні змінні;
28. Рекурсія. Стек. Вихід з рекурсії;
29. Реалізація алгоритмів з підпрограмами НМП;
30. Огляд методів програмування. Графи. Червоно-чорні дерева;
31. Процедури і функції для роботи з графікою. Побудова графічних зображень;
32. Побудова графіка функції. Фрактали. Графіка в полярних координатах;
33. Реалізація графічних алгоритмів на НМП;
34. Мови програмування. Консольне та об'єктно-орієнтоване програмування;
35. Огляд можливостей візуального програмування та програмування для веб.

(перелік тем можна скоротити, або розширити, в залежності від профілю навчального закладу)

НМП - навчальна мова програмування. Вона може бути різна за вибором навчального закладу. До кожної мови програмування має бути створений окремий посібничок.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 11.02.2017, 00:19 | Повідомлення № 255
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3609
Нагороди: 27
Рейтинг: 277
Цитата Bandalak ()
Пилипчук_О_П - ви теж з нами?

Звичайно. ІКТ і ОАП пов'язує тільки комп'ютер. Причому вони від нього перебувають "по різні боки": ІКТ використовує те, що створює ОАП. Чому ці дві протилежності мають вивчатись у межах одного предмета?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 17 з 48«1215161718194748»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.