Сб, 22.07.2017, 17:52
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 16 з 48«1214151617184748»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2410
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Шестопалов Дата: Пт, 10.02.2017, 12:38 | Повідомлення № 226
Видавець посібників
Повідомлень: 1331
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Василь Васильович! При всій повазі до Вашого виступу, він схожий до проповіді попа або закликів парторга. З власного досвіду раджу формувати дієву колективну думку конкретними пропозиціями, типу: "построить один самолет, убить два медведя", і аргументація в підтримку пропозицій.

Відредаговано: Шестопалов - Пт, 10.02.2017, 12:42
LVV Дата: Пт, 10.02.2017, 12:46 | Повідомлення № 227
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата Шестопалов ()
При всій повазі до Вашого виступу, він схожий до проповіді попа або закликів парторга.
 Так я і сам це розумію. Так само, як розумію, що нова програма ні до чого нового не призведе, якщо міністерство не погодиться на поділ інформатики. Навіть, якщо ми спроможемось настояти на посеместровому поділі, інформатику все одно викладатиме більшість вчителів, які не вміють програмувати.
Єдтиний позитив бачу у обов'язково-вибіркових модулях.
Будемо це відстоювати.
Bandalak Дата: Пт, 10.02.2017, 12:53 | Повідомлення № 228
Лідер форуму
Повідомлень: 5204
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Цитата LVV ()
нова програма ні до чого нового не призведе, якщо міністерство не погодиться на поділ інформатики

Не треба боятися радикалізму!
Якщо поділу не буде - то буде те що було (новий вінегрет)!
І не треба боятися, що радикальні погляди відлякають МОН. Все одно без поділу ніякого особливого сенсу у змінах немає, тоді немає й чого боятися!
Bandalak Дата: Пт, 10.02.2017, 12:58 | Повідомлення № 229
Лідер форуму
Повідомлень: 5204
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Цитата LVV ()
Ви можете уявити програму такого собі шкільного предмета: "Образотворча математика":
Тема 1 - Виявленнязмісту форми. Символіка та стилізація форм. Композиційні закономірності та
прийоми в різних видах та жанрах.
Тема 2 - Дільники та кратні натурального числа. Ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10
Тема 3 - Гратографія, гризайль,техніка накладання тонкого шару прозорих фарб на просохлі фарби
Тема 4 - Лінійне рівняння з однією змінною. Лінійне рівняння здвома змінними та його графік
Тема 5 - .........
Тема 6 - .........

Класно! ;)

Цитата LVV ()
А от коли Міністерство введе новий предмет -Програмування, тоді вчитель не змоєже сказати: я не вмію програмувати, бо тоді він не буде вчителем з Програмування.

Тоді і викладати ІКТ та програмування змогли б різні вчителі. Що пішло б на користь. Кожен викладав би те що вміє!
LVV Дата: Пт, 10.02.2017, 13:21 | Повідомлення № 230
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата Bandalak ()
Не треба боятися радикалізму!
Якщо поділу не буде - то буде те що було (новий вінегрет)!
Радий, що на форумі маю однодумців.


Відредаговано: LVV - Пт, 10.02.2017, 13:21
swetikccc Дата: Пт, 10.02.2017, 13:46 | Повідомлення № 231
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3745
Нагороди: 23
Рейтинг: 331
Якщо поділити, то чи зміниться якість навчання при одних і тих же годинах?
Відповідь аргументувати.
Що буде сприяти цим змінам? (Це допоміжне питання).
Bandalak Дата: Пт, 10.02.2017, 14:09 | Повідомлення № 232
Лідер форуму
Повідомлень: 5204
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Якість зміниться з часом однозначно.
Аргументація:
1. Учні не думатимуть, коли нарешті закінчиться розділ з програмування, щоб легко понатискати кнопки у браузері;
2. Не буде можливості підтягнути загальну оцінку за рахунок ІКТ;
3. Престижність предмету зросте, так як всі знають що програмування - це круто!
4. Вчителі вимушені будуть опанувати програмування для викладання цього предмету.
5. Буде логічним та змістовним існування двох олімпіад;
6. Програмування ближче до математики, ІКТ - до технологій;
7. Підручники писатимуть різні авторські колективи, саме те що краще знають!!!
Шестопалов Дата: Пт, 10.02.2017, 14:16 | Повідомлення № 233
Видавець посібників
Повідомлень: 1331
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Чудові пропозиції і аргументація! Але вони залишаться на нашій "кухні", яку відвідує вузька аудиторія.
Раджу виходити із своїми пропозиціями на більш широку аудиторію.
Для початку на  http://osvita.ua/school/reform/54446/ , потім на ресурс, що має надати МОН.


Відредаговано: Шестопалов - Пт, 10.02.2017, 14:17
LVV Дата: Пт, 10.02.2017, 14:24 | Повідомлення № 234
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата swetikccc ()
Якщо поділити, то чи зміниться якість навчання при одних і тих же годинах?Відповідь аргументувати.
Що буде сприяти цим змінам? (Це допоміжне питання).
1) Міністерство змушене буде готовити нових спеціалістів для нового предмета! Не буде вже географів з другою спеціальністю - вчитель з Програмування.  Якість вивчення ОАП за визначенням повинна підвищитись.
Зараз же в ВУЗах навіть проблематично на фізико-математиичнизх факультетах підготувати "вчителя інформатики", бо шкільна інформатика - це технології.  

2) Окремий предмет (Програмування) відноситиметься до предметів математичного циклу, а отже і ставлення до нього повинно буде відповідним, а не як до малювання, чи трудового навчання.

3) Буде можливість впровадити ЗНО з програмування, бо з інформатики по причині її "вінегретності" цього зробити неможливо. 

4) Не будуть вступники до вузів на Інформатичні спеціальності складати іспити з чого завгодно, але не з інформатики.

5) Річна оцінка за предмет матиме свою вагу як оцінка з предмета математичного циклу, а не як оцінка за "Образотворчу математику" 

6) Уведення нового предмета змусить Міністерство перерозподілити години на вивчення інформатики. На мою думку, краще три роки вивчення інформатики у молодшій школі перерозподілити на середню школу для нового предмета Програмування.

7) Предмет Програмування матиме свою олімпіаду з математичного програмування, яка вже існує більше 30 років, але чомусь проводиться в рамках технологічної Інформатики

8) І нарешті: Міжнародні олімпіади з інформатики і Силіконову долину перенесемо в Українські "Нь'ю-Васюки" :)))))

swetikccc Дата: Пт, 10.02.2017, 14:32 | Повідомлення № 235
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3745
Нагороди: 23
Рейтинг: 331
Цитата Bandalak ()
1. Учні не думатимуть, коли нарешті закінчиться розділ з програмування, щоб легко понатискати кнопки у браузері;
Аргументації ноль, як варіант читайте по одній годині
Цитата Bandalak ()
2. Не буде можливості підтягнути загальну оцінку за рахунок ІКТ;
В атестат іде середне арифметичне. Також не аргумент
Цитата Bandalak ()
3. Престижність предмету зросте, так як всі знають що програмування - це круто!
Престижність залежить не від назви
Цитата Bandalak ()
4. Вчителі вимушені будуть опанувати програмування для викладання цього предмету.
Такий частково можливо прийтяти, якщо є де взяти підготовленого вчителя на декілька шкіл.
Цитата Bandalak ()
5. Буде логічним та змістовним існування двох олімпіад;
Ноль. Логіка поділу олімпіад по трудовому на дівчат і хлопців, тільки тому що різне вчать, а так хочеш їдь до дівчат ;) 
Цитата Bandalak ()
6. Програмування ближче до математики, ІКТ - до технологій;
Це майже повтор 4 аргументу.
Цитата Bandalak ()
7. Підручники писатимуть різні авторські колективи, саме те що краще знають!!!
Не аргумент. кожен може писати той розділ який краще знає.

Підсумок.
Залишився один аргумент, це читання спеціалістом(він буде мати можливість читати в декількох школах)

Кадри вирішують все. ;)
swetikccc Дата: Пт, 10.02.2017, 14:36 | Повідомлення № 236
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3745
Нагороди: 23
Рейтинг: 331
Цитата LVV ()
4) Не будуть вступники до вузів на Інформатичні спеціальності складати іспити з чого завгодно, але не з інформатики.5) Річна оцінка за предмет матиме свою вагу як оцінка з предмета математичного циклу, а не як оцінка за "Образотворчу математику"
Це аргумент, але ми розглядаємо не профільну школу.
Та і так всі ваші аргументи відносятся до прфільної школи
swetikccc Дата: Пт, 10.02.2017, 14:44 | Повідомлення № 237
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3745
Нагороди: 23
Рейтинг: 331
Цитата LVV ()
6) Уведення нового предмета змусить Міністерство перерозподілити години на вивчення інформатики. На мою думку, краще три роки вивчення інформатики у молодшій школі перерозподілити на середню школу для нового предмета Програмування.
Чому Ви вирішили що вчити логічному мисленню і алгоритміці потрібно в середній?
А не зводиться це питання також до кадрів?
Bandalak Дата: Пт, 10.02.2017, 15:24 | Повідомлення № 238
Лідер форуму
Повідомлень: 5204
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Цитата LVV ()
Окремий предмет (Програмування) підноситиметься до предметів математичного циклу, а отже і ставлення до нього повинно буде відповідним, а не як до малювання, чи трудового навчання.

Думаю, ставлення до предмету - це архіважливо!
Oxana_cher Дата: Пт, 10.02.2017, 15:33 | Повідомлення № 239
Місцева кадра
Повідомлень: 376
Нагороди: 2
Рейтинг: 42
LVV, Bandalak - я тоже с вами!
Два отдельных предмета поставили бы всё в информатике на свои места, особенно олимпиады!

Жаль, что нас единомышленников, только трое!
Или больше?
Кто ещё?
swetikccc Дата: Пт, 10.02.2017, 15:38 | Повідомлення № 240
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3745
Нагороди: 23
Рейтинг: 331
Цитата Oxana_cher ()
Два отдельных предмета поставили бы всё в информатике на свои места, особенно олимпиады!
І так існує дві олімпіади, які зовсім не пов'язані. Це математикам потрібно проводити окремо по геометрії і алгебрі. ;)

Всі ваші аргументи нулячі були і будуть, основний аргумент це МОТИВАЦІЯ І СЕРЕДОВИЩЕ(як у всьому житті).
Тому і вводять профільну школу, де учень буде крутитися в відповідному середовищі.

Чому Ви не навчили дітей програмуванню маючи ті ж самі години? Сачкували? ;)

Потрібні просто додаткові години для відповідного середовища.


Відредаговано: swetikccc - Пт, 10.02.2017, 15:55
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 16 з 48«1214151617184748»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.