Ср, 26.07.2017, 23:32
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 14 з 48«1212131415164748»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2412
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
Bandalak Дата: Ср, 08.02.2017, 13:50 | Повідомлення № 196
Лідер форуму
Повідомлень: 5215
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Цитата LVV ()
Хіба не краще дві складові ОАП та ІКТ розділити на два предмети?

Я ЗА десятьма руками!

Цитата LVV ()
Оскільки уведення нового предмета є проблематичним, пропонуємо

1. У журналі писати два предмети окремо.
2. У першому семестрі 5-7 класів вивчати предмет "ІКТ", а у другому - предмет"Вступ до Програмування".
3. Річні оцінки виставляти окремо по ІКТ та Програмуванню.
4. У 8-9 класах по 1 год. на тиждень вчити круглий рік і ІКТ і Програмування.
5. Школи далекі від програмування можуть закінчити його вивчення у 7 класі.
Шестопалов Дата: Ср, 08.02.2017, 13:55 | Повідомлення № 197
Видавець посібників
Повідомлень: 1331
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Після деяких роздумів приймається варіант Ластовецького:
2)     Пропонуємо розділити у часі вивчення двох змістовних складових ОАП та ІКТ (один семестр – ІКТ, інший семестр – ОАП),
порядок вивчення яких вибиратиме навчальний заклад.


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 08.02.2017, 13:55
LVV Дата: Ср, 08.02.2017, 13:56 | Повідомлення № 198
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата Шестопалов ()
Без фантазій! Нового предмету МОН не дозволить. Розділить по семестрам - і то щастя!
Так і я про це ж.
А ми пишемо "має поєднувати." :)
Шестопалов Дата: Ср, 08.02.2017, 14:01 | Повідомлення № 199
Видавець посібників
Повідомлень: 1331
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Цитата Bandalak ()
Школи далекі від програмування можуть закінчити його вивчення у 7 класі.
Школи далекі від програмування (спортивного, суспільно-гуманітарного тощо напрямків) можуть закінчити вивчення ОАП у 7 класі і у 8–9 класах вибрати вибірково-обов'язкові модулі ІКТ. Школи технологічного, природничо-математичного тощо напрямків мають вивчати вибірково-обов'язкові модулі ОАП.


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 08.02.2017, 14:01
Bandalak Дата: Ср, 08.02.2017, 14:14 | Повідомлення № 200
Лідер форуму
Повідомлень: 5215
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
І обов'язково!!!
Цитата Bandalak ()
1. У журналі писати два предмети окремо.
3. Річні оцінки виставляти окремо по ІКТ та Програмуванню.
4. У 8-9 класах по 1 год. на тиждень вчити круглий рік і ІКТ і Програмування, або посеместрово по бажанню школи. Всеодно оцінювати окремо.
LVV Дата: Ср, 08.02.2017, 14:23 | Повідомлення № 201
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата Bandalak ()
І обов'язково!!!
У журналі писати два предмети окремо.
Річні оцінки виставляти окремо по ІКТ та Програмуванню.
Згоден.
Але це те саме що створити два окремі предмети.
Навряд чи Міністерство з цим погодиться.
Навіть у програмі з поглибленим вивченням інформатики, де чітко розділені у часі і просторі дві змістові лінії ІКТ та ОАП, вимагається ставити загальну річну оцінку по інформатиці.

Був ще такий проект програми від компанії "IT-Ukraine", де пропонувалось у 5-7 класах вивчати лише ІКТ,а у 8-9 - лише ОАП...
Може в цьому і є щось раціональне? Адже з того, що пропонується вивчати чинними програмами у 8-9 класах немає нічого, з чим би не справився 5-7 класник... Потрібно лише відсіяти непотреб і не повторюватись у вивченні одного й того.
(я не агітую, а лише констатую, що і такий розподіл можливий :) )


Відредаговано: LVV - Ср, 08.02.2017, 14:44
Bandalak Дата: Ср, 08.02.2017, 14:42 | Повідомлення № 202
Лідер форуму
Повідомлень: 5215
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Цитата LVV ()
Навряд чи Міністерство з цим погодиться.

А хто у міністерстві проти цього і чому? Може можна їх переконати?

Приклади є:
1. Алгебра і геометрія;
2. Історія України і Всесвітня історія;
3. Біологія і екологія;
4. Мова та література;
5. Фізичне виховання та основи здоров'я.

Чому немає - 6. Програмування та ІКТ?

Аргументи:
у 1,2, 4 і 5 пунктах олімпіада одна на двох, а у нас ДВІ ОЛІМПІАДИ окремо!!!

Чим ми гірші!
Колись було мало годин, не було звідки ділити. Тепер годин достатньо.
Пропоную це ще раз запропонувати МОНу. А може й погодяться в нових умовах?
LVV Дата: Ср, 08.02.2017, 14:47 | Повідомлення № 203
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата Bandalak ()
А хто у міністерстві проти цього і чому? Може можна їх переконати?Приклади є:
1. Алгебра і геометрія;
2. Історія України і Всесвітня історія;
3. Біологія і екологія;
4. Мова та література;
5. Фізичне виховання та основи здоров'я.

Чому немає - 6. Програмування та ІКТ?

Аргументи:
у 1,2, 4 і 5 пунктах олімпіада одна на двох, а у нас ДВІ ОЛІМПІАДИ окремо!!!

Чим ми гірші!

Пропоную це запропонувати МОНу. А може й погодяться?
Починаючи з 2012 року пропонуть, ніхто не погоджується. Навіть на посеместрове ділення не погоджуються.
Bandalak Дата: Ср, 08.02.2017, 14:50 | Повідомлення № 204
Лідер форуму
Повідомлень: 5215
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
А може на цьому етапі вже погодяться?
Чим ми гірші?
Шестопалов Дата: Ср, 08.02.2017, 15:36 | Повідомлення № 205
Видавець посібників
Повідомлень: 1331
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Якщо занадто радикалізувати наші пропозиції, їх навіть розглядати не будуть. Тим не менше, Ваші пропозиції, шановний Анатолій Миколайович, можна подати на інші форуми. Наприклад, безпосередньо на форум МОН тощо.
Шестопалов Дата: Ср, 08.02.2017, 15:40 | Повідомлення № 206
Видавець посібників
Повідомлень: 1331
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
"Лучшее враг хорошого!" Мабуть досить полірувати наші пропозиції і пора їх відправляти для публікації?
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 08.02.2017, 15:47 | Повідомлення № 207
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3608
Нагороди: 27
Рейтинг: 277
Цитата Шестопалов ()
спортивного, суспільно-гуманітарного тощо напрямків

Так ніхто й не надав посилання на документ, з якого було б видно, що такі школи існують. Або посилання на сайт, наприклад, загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів спортивного профілю. Підозрюю, що таких шкіл не існує в правовому полі України. Тому згадувати про них не можна. Ми цим продемонструємо, що не повністю володіємо предметом обговорення.
LVV Дата: Ср, 08.02.2017, 16:12 | Повідомлення № 208
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Цитата Пилипчук_О_П ()
Так ніхто й не надав посилання на документ, з якого було б видно, що такі школи існують. Або посилання на сайт, наприклад, загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів спортивного профілю. Підозрюю, що таких шкіл не існує в правовому полі України. Тому згадувати про них не можна. Ми цим продемонструємо, що не повністю володіємо предметом обговорення.
Зараз це називаються не "напрямки", а спеціалізовані школи з поглибленим вивченням предметів такого-то циклу.
Я взагалі пропоную виключити спеціалізовані школи з нашого переліку.
Адже є програма Пасіхова Ю.Я. для шкіл з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу і її начебто ніхто перегляждати чи відміняти не збирається, як і програму поглибленого вивчення Караванової.
Правда на Міністерському сайті чомусь програми Пасіхова я не знайшов... але вона є, і затверджена Міністерством.
Шестопалов Дата: Ср, 08.02.2017, 16:18 | Повідомлення № 209
Видавець посібників
Повідомлень: 1331
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Див. в тему.
Прикріплення: 4666731.jpg(70Kb)


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 08.02.2017, 16:23
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 08.02.2017, 16:24 | Повідомлення № 210
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3608
Нагороди: 27
Рейтинг: 277
Цитата Пилипчук_О_П ()
Або посилання на сайт, наприклад, загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів спортивного профілю.

Знайшов (з подачі Шестопалова Є.А.) такий сайт: http://sh-pansion.ucoz.ua/index/0-2
Очевидно, згадані школи існують, але вони є не загальноосвітніми, а спеціалізованими. Залишається задуматись, чи пропонована нами програма придатна ще й для цих шкіл. Підозрюю, що так, і саме завдяки вибірково-обов'язковим модулям.

Пропоную абзац про ці школи подати в такій редакції: "Спеціалізовані школи та школи і класи з поглибленим вивченням окремих предметів зможуть у 8–9 класах вибрати вибірково-обов'язкові модулі, з числа тих що відповідають напрямку їхньої діяльності".

Фразу з попереднього абзацу "що можуть складатися із тем ОАП або ІКТ" пропоную змінити так: "що належать до змістових ліній ОАП або ІКТ"
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 14 з 48«1212131415164748»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.