Чт, 30.03.2017, 09:35
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 13 з 46«1211121314154546»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
gromko Дата: Вт, 31.01.2017, 20:02 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2341
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.

Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на:
- розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства;
- розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому;
- створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку;
- основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі;
- основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем;
- етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав);
- розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.

Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів

До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами
9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп.
13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації.
З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення.
З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів.
15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм.
З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми.
З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм
На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
LVV Дата: Ср, 08.02.2017, 10:34 | Повідомлення № 181
Прописаний назавжди
Повідомлень: 377
Нагороди: 5
Рейтинг: 65
Цитата gromko ()
Це було взято з програми курсу "Технології", там саме так побудована програма - є обов'язковий модуль (інваріантний) і варіативні, один чи два з двох десятків яких обов'язкові до вивчення, але їх обирає вчитель, доповнюючи інваріантну частину до 35 або 70 годин.
Дійсно так.
Але, як показує практика під час обговорення "Народної" програми з інформатики багато учителів сприймають уведення варіативних модулів за рахунок інваріантної години, як намагання "вкрасти" у інформатиків другу годину у 8-9 класах. Тому тут на форумі і було зпапропоновано замінити термін "варіативні модулі" на "обов'язково-вибіркові"
Bandalak Дата: Ср, 08.02.2017, 10:34 | Повідомлення № 182
Лідер форуму
Повідомлень: 5026
Нагороди: 32
Рейтинг: 232
Цитата gromko ()
Навчальна програма “Інформатика” має модульну структуру і складається з двох частин – інваріантної та варіативної.

Цитата LVV ()
Типові навчальні плани містять інваріантну складову, сформовану на державному рівні, обов'язкову для всіх загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від їх підпорядкування і форм власності, та варіативну, в якій передбачено додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації тощо.

Так, саме так! Коли заучі таке прочитають, то скажуть - ми вам варіативну частину не дамо, адже на танці годин не вистачає!
Цитата LVV ()
Якщо прийняти Ваше формулювання, то друга година у 8-9 класах стане необов'язковою, тобто "варіативною" нарівні з факультативами, курсами за вибором, тощо...
Шестопалов Дата: Ср, 08.02.2017, 10:54 | Повідомлення № 183
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
"Вот была потом забота - За луной нырять в болото И гвоздями к небесам приколачивать!"
Я считал, что мы завершили работу. - Ан нет! Фонтан предложений!
Спробую звести Ваші ідеї до єдиного тексту. От поснідаю і за роботу. Що получиться - викладу чергову версію.
gromko Дата: Ср, 08.02.2017, 11:10 | Повідомлення № 184
Лінуксоїд
Повідомлень: 2341
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата LVV ()
Але, як показує практика під час обговорення "Народної" програми з інформатики багато учителів сприймають уведення варіативних модулів за рахунок інваріантної години, як намагання "вкрасти" у інформатиків другу годину у 8-9 класах. Тому тут на форумі і було зпапропоновано замінити термін "варіативні модулі" на "обов'язково-вибіркові"

Це все семантика, гра в слова - щодо модулів, то пропонована термінологія усталена і ніхто не намагається "вкрасти" годину варіативних модулів, якщо в інваріантній частині навчального плану 2 години.


Відредаговано: gromko - Ср, 08.02.2017, 11:10
gromko Дата: Ср, 08.02.2017, 11:11 | Повідомлення № 185
Лінуксоїд
Повідомлень: 2341
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата Шестопалов ()
"Вот была потом забота - За луной нырять в болото И гвоздями к небесам приколачивать!"
Я считал, что мы завершили работу. - Ан нет! Фонтан предложений!
Спробую звести Ваші ідеї до єдиного тексту. От поснідаю і за роботу. Що получиться - викладу чергову версію.


На жаль, поки що немає конструктиву щодо змістовного наповнення програми
Шестопалов Дата: Ср, 08.02.2017, 11:48 | Повідомлення № 186
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Якщо ігнорувати лозунги та прокламації, получився такий текст пропозицій. Див.
Прикріплення: Tezy-08feb.doc(44Kb)
Шестопалов Дата: Ср, 08.02.2017, 12:15 | Повідомлення № 187
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Оновлення шкільних програм буде прозорим, - Гриневич
http://osvita.ua/school/54359/ 
Треба поспішати з нашими пропозиціями!


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 08.02.2017, 12:58
LVV Дата: Ср, 08.02.2017, 12:26 | Повідомлення № 188
Прописаний назавжди
Повідомлень: 377
Нагороди: 5
Рейтинг: 65
Цитата Шестопалов ()
Оновлення шкільних програм буде прозорим
Цитата gromko ()
Це все семантика, гра в слова
Подивіться обговорення "Народної" програми на Osvita.ua і побачите що частина вчителів була проти варіативних модулів тому, що не хочуть втрачати другу годину у 8-9 класах.
Доводилось втлумачувати що "верблюд" це не верблюд, а просто так називається.
При прозорому обговоренні наших пропозицій теж доведеться доказувати, що "варіативні" модулі це не варіативка, а просто так називається.

Цитата Шестопалов ()
Я считал, что мы завершили работу. - Ан нет! Фонтан предложений!
Так ніхто ж не сказав, що щось із запропонованого тут:
https://drive.google.com/open?id....12nc7rU
комусь не подобається чи зайве.... мова лише про термінологію...

Взагалі-то я не проти варіанту "Тез" Шестопалова Є.А.
Хоч і хотів би бачити якусь аргументацію стосовно кожного пункту... ну, хоча б таку, яку запропонував я.
Але, якщо народ проти, то хай буде як є.


Відредаговано: LVV - Ср, 08.02.2017, 12:42
Шестопалов Дата: Ср, 08.02.2017, 12:53 | Повідомлення № 189
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Цитата LVV ()
Доводилось втлумачувати що "верблюд" це не верблюд, а просто так називається.При прозорому обговоренні наших пропозицій теж доведеться доказувати, що "варіативні" модулі це не варіативка, а просто так називається.
6)     Програма повинна мати модульну структуру і  складатися з двох обов’язкових до виконання частин:
-      Інваріантну частину обсягом 175 год. (1 год. на тиждень) у 5-9 класах;
-      Вибірково-обов'язкові модулі обсягом 70 год. (1 год. на тиждень) у 8 і 9 класах;


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 08.02.2017, 12:56
Шестопалов Дата: Ср, 08.02.2017, 12:57 | Повідомлення № 190
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Цитата LVV ()
Хоч і хотів би бачити якусь аргументацію стосовно кожного пункту...
Чому б ні? Давайте текст.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 08.02.2017, 13:15 | Повідомлення № 191
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3416
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
Цитата Шестопалов ()
Інваріантну частину обсягом

Щоб уникнути термінологічної плутанини, колізій з завучами і зайвих пояснень, слово "Інваріантну" замінити на "Базову". Тобто, програма передбачає вивчення базової частини і декількох вибірково-обов'язкових модулів.
Шестопалов Дата: Ср, 08.02.2017, 13:17 | Повідомлення № 192
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Відмінно! Пишемо базову.
6)     Програма повинна складатися з двох обов’язкових до виконання частин:
-      Базова частина загальним обсягом 175 год. (1 год. на тиждень) у 5-9 класах;
-      Вибірково-обов'язкові модулі загальним обсягом 70 год. (1 год. на тиждень) у 8 і 9 класах;


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 08.02.2017, 13:23
Bandalak Дата: Ср, 08.02.2017, 13:44 | Повідомлення № 193
Лідер форуму
Повідомлень: 5026
Нагороди: 32
Рейтинг: 232
Замість
Цитата Шестопалов ()
Вибірково-обов'язкові модулі загальним обсягом

написати:
Цитата
Один з вибірково-обов'язкових модулів загальним обсягом...
LVV Дата: Ср, 08.02.2017, 13:45 | Повідомлення № 194
Прописаний назавжди
Повідомлень: 377
Нагороди: 5
Рейтинг: 65
Цитата Шестопалов ()
Чому б ні? Давайте текст.
Так я ж спробував надати аргументацію, але ви її відхилили.
Наприклад: У пункті 1) у Вас написано: "...Програма має поєднувативи вчення основ алгоритмізації та програмування (ОАП) та інфор­маційно-комунікаційних технологій (ІКТ)..."
А чому це вона "має поєднувати" ці складові?
Тоді вже давайте напишемо і про те, що предмет інформатитка "має поєднувати" дві кардинально відмінні олімпіади... :)

Хіба не краще дві складові ОАП та ІКТ розділити на два предмети?

Я запропонував так:
"Продиктоване часом більш грунтовне вивчення основ алгоритмізації і програмування (ОАП) а також абсолютно несумісний зі шкільними програмами зміст щорічних предметних олімпіад з інформатики вимагає уведення в школах нового предмета: програмування, що має відбуватись не за рахунок часу відведеного на викладання ІКТ. Оскільки уведення нового предмета є проблематичним, пропонуємо розділити у часі вивчення двох змістовних складових ОАП та ІКТ (один семестр – ІКТ, інший семестр – ОАП) порядок вивчення яких вибиратиме навчальний заклад."

Згоден, що трохи "коряво" вийшло... але ж спробував аргументувати.
Ну і далі тут


Відредаговано: LVV - Ср, 08.02.2017, 13:55
Шестопалов Дата: Ср, 08.02.2017, 13:49 | Повідомлення № 195
Видавець посібників
Повідомлень: 1312
Нагороди: 10
Рейтинг: 146
Без фантазій! Нового предмету МОН не дозволить. Розділить по семестрам - і то щастя!
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік (Залучайтесь до створення нової програми шкільної інформатики)
Сторінка 13 з 46«1211121314154546»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.