Пт, 24.05.2019, 05:58
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 4 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » ООП та ПОП (Про об’єктно-орієнтовне та процедурне програмування в школі)
ООП та ПОП
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 18.08.2007, 02:35 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3705
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Ваші аргументи та думки з приводу того, в яких класах в 12-річній школі вивчати процедурне програмування, в яких - об’єктно-орієнтовне. Чи потрібно процедурне програмування в 12-річній школі і ін.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Ср, 04.06.2008, 01:45
vitali4 Дата: Пн, 11.10.2010, 20:32 | Повідомлення № 46
Часто заходить...
Повідомлень: 88
Нагороди: 0
Рейтинг: 5
Quote (PTetyana)
кожен захищає те, що йому більше подобається і ніхто не хоче уступати.

Не факт. Більшість із нас не тільки висловлює свою думку, а й наповнюється досвідом інших. І перевіряє свої переконання. Навіщо тоді цей форум?
Quote (PTetyana)
То може їх краще навчити дійсно працювати з програмами, а не витрачати час на "розвиток логіки", яка в основному приспана цигарками, випивкою і чимось гіршим.

А вам не приходило в голову, що ті хто зараз має 3-4 з математики та палять цигарки, в майбутньому можуть стати не поганими людьми. Нехай не програмістами, не математиками, а архітекторами, дизайнерами, економістами, транспортниками і т.п. Просто подорослішають і стануть. На моєму віці таких випадків чимало. Просто більшість. Зірок з неба не хапали, а зараз успішні та гідні люди. А ми їм лейбу наклеїли: "розвиток логіки їм не потрібний". Я, наприклад, згоден з вислівом "Делай что должно и будь что будет". (автора не пам*ятаю).

Додано (11.10.2010, 20:32)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Зараз з математикою ситуація така, що учень в 9-10 класі МАТЕМАТИЧНО БЕЗПОМІЧНИЙ

Повністю погоджуюсь. Ми з математиками постійно це обговорюємо. З математикою повна катастрофа. І все ж таки хотілось би знайти ресурси, звичайно, не за рахунок предметів які є архіважливими для дітей. Але, погодтеся, що не всі предмети є такими. Хоча, мабуть, ті вчителі-предметники те ж саме думають про інформатику. І в чомусь вони мають рацію.
Bandalak Дата: Вт, 12.10.2010, 16:42 | Повідомлення № 47
Лідер форуму
Повідомлень: 6174
Нагороди: 43
Рейтинг: 285
Quote (vitali4)
Хоча, мабуть, ті вчителі-предметники те ж саме думають про інформатику. І в чомусь вони мають рацію.

Нинішня концепція інформатики у школі на інші думки і не може наводити!!!

Quote (PTetyana)
95% з математики має 3-4 і є бажання працювати лише в контактах

Такі учні з інформатики теж повинні мати 3-4. Тому, що без математики можливо працювати тільки "В контакте" і то на рівні лоха! B)
Ковшун Дата: Вт, 12.10.2010, 17:29 | Повідомлення № 48
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Bandalak)
Такі учні з інформатики теж повинні мати 3-4. Тому, що без математики можливо працювати тільки "В контакте" і то на рівні лоха!

Так такі учні і з інформатики мають 3-4 ;)
mio Дата: Вт, 12.10.2010, 22:25 | Повідомлення № 49
Тут живе...
Повідомлень: 120
Нагороди: 2
Рейтинг: 29
Quote (vitali4)
Більшість із нас
пишуить про хню....
Яке, в біса, вивченя ООП в школі? навіть у страршій. Питання звучить некоректно, на мою думку. Вивчайте, шановні колеги ООП, хочете - вдосконялюйтеся в процедурному, аля на дітях експерименти робити під чиюсь дудку - майте совість.
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 17.01.2017, 09:24 | Повідомлення № 50
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4305
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата mio ()
Яке, в біса, вивченя ООП в школі?

Пройшло більше 6 років. Світ змінився (?) У програмі для 8 класу з'явилась тема "Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування". 18 січня в рамках роботи Інтерактивної школи творчого вчителя при видавництві Ранок пройде вебінар з цієї теми. Запрошую всіх зацікавлених взяти участь: http://www.ranok.com.ua/webinar.html/
ilona_15 Дата: Вт, 17.01.2017, 16:37 | Повідомлення № 51
Перспективна вчителька
Повідомлень: 174
Нагороди: 3
Рейтинг: 48
Цитата Пилипчук_О_П ()
Запрошую всіх зацікавлених взяти участь
З 16.00 до 18.00? А запис можна буде побачити?
volevikt Дата: Вт, 17.01.2017, 16:59 | Повідомлення № 52
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1903
Нагороди: 25
Рейтинг: 267
Цитата Пилипчук_О_П ()
Запрошую всіх зацікавлених взяти участь
Дякую за запрошення на вебінар. Зареєструвалася.)
Із задоволенням прийму участь. 
swetikccc Дата: Вт, 17.01.2017, 17:10 | Повідомлення № 53
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4158
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Сьогодні замість вивчення основ алгоритмізації, пів уроку кнопочки виставляли на форму.
Прийдеться мабуть заготовки робити.
Подивитися дійно б було цікаво, але в 16 особисто мені незручно будемо надіятися що буде запис.
Що мені не подобається в вебінарах, це те що матеріал хвилин на 20 у них чомусь розтягується на пару годин(це стосується майже всіх вебінарів) Навіть сам щось подібне проводив, замість 20 хвилин чомусь вийшло 45.)))

Як відключити в Студіо подію за змовчування для компонента? Через подвійне клацання наставляють ну стільки подій.....


Відредаговано: swetikccc - Вт, 17.01.2017, 17:13
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 17.01.2017, 17:36 | Повідомлення № 54
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4305
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата swetikccc ()
Сьогодні замість вивчення основ алгоритмізації, пів уроку кнопочки виставляли на форму.

Чому "замість"? Трохи дивно звучить, але в темі "Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування" не передбачається вивчення не лише основ алгоритмізації, але й самих основ ООП (створення класу і його примірників, успадкування, інкапсуляція тощо).
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 18.01.2017, 18:25 | Повідомлення № 55
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4305
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата Пилипчук_О_П ()
У програмі для 8 класу з'явилась тема "Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування". 18 січня в рамках роботи Інтерактивної школи творчого вчителя при видавництві Ранок пройде вебінар з цієї теми.

Вебінар завершив роботу.

Тут лежить проект "Хрестики-нулики", про який йшлося у моєму виступі: https://drive.google.com/open?id=0B7I6DokFcShPa0Fqd3JINGFQYXM
Особливість: пробував писати в межах об'єктноорієнтованої парадигми:
- створено клас "Ігрова кнопка" - нащадок звичайної кнопки;
- створено клас "Поле для гри" з автоматичним масштабуванням і розміщення у центрі об'єкта-"власника";
- "Поле для гри" в кінці партії генерує подію, на яку реагує основна програма, виводячи результат партії.

Цікавить аргументована критика "технічного" плану, оскільки багато з чим розбирався "на льоту".
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » ООП та ПОП (Про об’єктно-орієнтовне та процедурне програмування в школі)
  • Сторінка 4 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.