 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Програмування в 11 класі за новою програмою. Акад. рівень
|
serbor |
Дата: Пт, 21.10.2011, 22:00 | Повідомлення № 76 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
| Quote (Bandalak) а Морзе визнає, що її підручники ля 9-11 класів вийшли невдалими? Слушайте лекцию Морзе (Повідомлення № 72). Она говорит, что её учебник самый лучший, и что она обращалась к министру освиты, и он пообещал её средства из бюджета на её учебник.
|
|
| | |
mouse |
Дата: Пт, 21.10.2011, 23:12 | Повідомлення № 77 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Quote (serbor) Она говорит, что её учебник самый лучший Наверное, это не с пустого места.
|
|
| | |
Dgon |
Дата: Ср, 02.11.2011, 21:42 | Повідомлення № 78 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 21
| Судячи з такої дискусії, щодо мови програмування , мені навіть боязко писати про свою, але мені так здається, не лише мою проблему. А, що робити нам, недосвідченим вчителям, які лишень зовсім недавно прийшли з навчального закладу, де навчались заочно і їм поверхнево було розказано спочатку про одну мову, потім про іншу. І от лишень зовсім недавно більш-менш засвоїв одну, а тепер говорять потрібно учнів вчити іншій. Спочатку Бейсік, а тепер вирішили, що Лазарус. Правда не уточнили, де брати розробки уроків, практичні і так далі. Що нам РОБИТИ???? Додано (02.11.2011, 20:42) --------------------------------------------- Судячи з такої дискусії, щодо мови програмування , мені навіть боязко писати про свою, але мені так здається, не лише мою проблему. А, що робити нам, недосвідченим вчителям, які лишень зовсім недавно прийшли з навчального закладу, де навчались заочно і їм поверхнево було розказано спочатку про одну мову, потім про іншу. І от лишень зовсім недавно більш-менш засвоїв одну, а тепер говорять потрібно учнів вчити іншій. Спочатку Бейсік, а тепер вирішили, що Лазарус. Правда не уточнили, де брати розробки уроків, практичні і так далі. Що нам РОБИТИ????
|
|
| | |
Пилипчук_О_П |
Дата: Ср, 02.11.2011, 22:54 | Повідомлення № 79 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4323
| Потрібно подолати психологічний бар'єр і вивчити нормально основи програмування у будь-якому середовищі. Лазарус згодиться, бо: 1) базується на мові Паскаль, яка легко вивчається; 2) дозволяє писати як консольні так і програми з графічним інтерфейсом; 3) безплатний. Поставте собі на меті досягти такого рівня, щоб особливо не напружуючись написати просту комп'ютерну гру: хрестики-нулики, п'ятнашки, морський бій тощо. Тоді зникне невпевненість і розпочнеться прогрес.
Навчитись програмувати не програмуючи - неможливо.
|
|
| | |
pasichov |
Дата: Чт, 03.11.2011, 11:53 | Повідомлення № 80 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
| Quote (Пилипчук_О_П) Навчитись програмувати не програмуючи - неможливо. + 100% Але "вміти самому" - це умова необхідна, але недостатня для досягнення мети - навчити учня. Коли вести мову про "навчити учня" виникають питання "чому вчити?" і "для чого вчити?". А у нас всі шукають відповідь на питання "як учити?" От учитель і отримує методичну допомогу "як учити?" без відповіді на питання "чому вчити?" і (головне) - "для чого учити?". І все це на тлі того, що часто-густо сам не знає того, по чому отримав "методичну допомогу"... (скільки учителів інформатики вивчали у ВНЗ т.з. "візуальне" програмування?)
Quote (serbor) Слушайте лекцию Морзе С огромным уважением отношусь к Наталье Виктровне (имел честь общаться и в далекие 90-е, и совсем недавно). Но не во всем с ней нахожу в себе силы согласиться. Особый внутренний протест вызывает ее аргументация смены парадигмы школьной информатики - замена развивающей составляющей курса на юзерскую якобы в ответ на "запити суспільства". Убежден - не общество вынуждает образование удовлетворять свои потребности, а НАОБОРОТ - образование СВОИМ СОДЕРЖАНИЕМ формирует пути развития общества... Как результат таких научных изысканий стало то, что смена парадигмы внеслв свою смертоносно ОГРОМНУЮ (правде, не единственную) лепту в стремительном превращении Украины из страны активно развивающегося аутсоурсинга (было кому работать!) в "банановую республику" .... Но, кажется, некий пересмотр позиций состоялся...
Відредаговано: pasichov - Чт, 03.11.2011, 11:54 |
|
| | |
larisa2007 |
Дата: Чт, 03.11.2011, 12:20 | Повідомлення № 81 |
Часто заходить...
Повідомлень: 90
| Quote (pasichov) Но, кажется, некий пересмотр позиций состоялся... И что нас ожидает? У нас в школе самый популярный среди детей физико-математический профиль. Там уровень стандарта. Часы из вариативки не дают. Как быть?
Відредаговано: larisa2007 - Чт, 03.11.2011, 18:00 |
|
| | |
skif |
Дата: Чт, 03.11.2011, 18:10 | Повідомлення № 82 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 449
| Quote (Dgon) Що нам РОБИТИ???? Вдихнути на повні груди повітря і з чогось розпочинати. Придбайте/позичте кілька підручників, створіть тему на форумі, викладайте конкретно свої проблеми, що не розумієте, що не вдається. Хто питає - той знайде!
|
|
| | |
pasichov |
Дата: Чт, 03.11.2011, 20:56 | Повідомлення № 83 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
| Quote (larisa2007) что нас ожидает? У нас в школе самый популярный среди детей физико-математический профиль. Там уровень стандарта. Часы из вариативки не дают. Как быть? У меня та же история! Уровень стандарта! А вот часы из вариативной части мы выбили. Селали спецкурс. Утвердили программу. Дорогу осилит идущий.
|
|
| | |
serbor |
Дата: Чт, 03.11.2011, 23:53 | Повідомлення № 84 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
| Quote (Пилипчук_О_П) Навчитись програмувати не програмуючи - неможливо. Или чтобы научиться программировать, надо программировать, такую идею я внедряю в головы своих учеников. Но беда, сейчас всё чаще я слышу от учеников средних классов и их родителей, что программист - плохая профессия, скучно, нудно, требуется большое терпение, самопожертвование и способности. Как поднять авторитет программирования и профессии программиста?
|
|
| | |
novachok |
Дата: Пт, 04.11.2011, 12:33 | Повідомлення № 85 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
| Quote (pasichov) Но, кажется, некий пересмотр позиций состоялся... Да, если смотреть проект нового Стандарта (на сайте МОНМС)
|
|
| | |
Вчитель |
Дата: Нд, 18.05.2014, 19:49 | Повідомлення № 86 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
| три года прошло - программы новые есть, по ним мало кто работает - почему? Весь пар ушел в свисток? Есть программа с программированием на Скреч с 5-го класса (с грифом "рекомендовано") - кто работает по ней, кроме единиц, с которыми авторы программы НЕПОСРЕДСТВЕННО контактируют? Есть грифованая ("рекомендовано") программа углубленка для 8-9 классов (56 часов в год на программирование, гриф "рекомендовано", авторы - Руденко, Рывкинд, Караванова, Костюков, Лапинский и др.) - продолжаем работать по полулегальным программам, с грифами "схвалено" - зачем тогда напрягались на съезде и после него, наживали "друзей" и синяки?
|
|
| | |
Newbie |
Дата: Нд, 18.05.2014, 22:35 | Повідомлення № 87 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| Цитата Вчитель (  ) программа с программированием на Скреч с 5-го класса (с грифом "рекомендовано") - кто работает по ней не знаю таких, хоча програма справді цікавіша. і якраз на днях мене намагались переконати, що "Скретч вже відмінили" (що само по собі досить веселе твердження). ну добре, мене в цьому переконати неможливо, але ж хтось же цю думку вкладає в голови вчителів... чи це самозароджується??Цитата Вчитель (  ) программа углубленка для 8-9 классов (56 часов в год на программирование супер-програма (правда я б трохи перетасувала технологічну частину, але це насправді деталі), на яку не дають повних годин: по 2,5 в кожній з паралелей, і вчергове доводиться щось кроїти та витинати на календарному плануванні. і це вже набридло навіть мені Цитата Вчитель (  ) зачем тогда напрягались на съезде и после него, наживали "друзей" и синяки? програм має бути багато різних, на різну кількість годин, з різними точками входження, і жодна з них не повинна бути обов'язковою
Британський досвід про програми і місце в них програмування недавно писала у своєму блозі: http://dystosvita.blogspot.com/2014/05/blog-post_10.html
|
|
| | |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пн, 19.05.2014, 02:21 | Повідомлення № 88 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4323
| Цитата Вчитель (  ) продолжаем работать по полулегальным программам, с грифами "схвалено" - Боюсь нажити слави холіварщика, оскільки вже озвучував цю думку, але програма, відповідно до діючої нормативної бази, не маже мати грифу "схвалено". Ті, хто дають такий гриф, "не відають, що чинять". Готовий прийняти аргументи, які переконають мене у протилежному.
Цитата Вчитель (  ) зачем тогда напрягались на съезде и после него З'їзд справді не викликав зміни парадигми, хоч вона й на часі. Або зі з'їздом щось не так, або з тими, хто рулює. Прості вчителі не мають важелів для кардинального впливу на ситуацію.
Цитата Вчитель (  ) наживали "друзей" и синяки А "синяки" чому не в лапках? Справді були інциденти?
Цитата Newbie (  ) вчергове доводиться щось кроїти та витинати на календарному плануванні. і це вже набридло навіть мені А як легко вирішити проблему: заборонити давати години, під які немає програми! Не впевнений, що всі мене підтримають...
Цитата Newbie (  ) програм має бути багато різних, на різну кількість годин, з різними точками входження, і жодна з них не повинна бути обов'язковою Було б круто, звичайно. Але ж знайдуться аргументи на кшталт: "якщо учень переходить з однієї школи в іншу...", "як готувати централізовані контрольні\тести\дпа\ітп...", etc.
|
|
| | |
SLKuty |
Дата: Ср, 21.05.2014, 14:00 | Повідомлення № 89 |
Монтажер
Повідомлень: 833
| Цитата serbor (  ) Но беда, сейчас всё чаще я слышу от учеников средних классов и их родителей, что программист - плохая профессия, скучно, нудно, требуется большое терпение, самопожертвование и способности. Как поднять авторитет программирования и профессии программиста? Систематично чую те саме. Ще добавляють - шкідливо для очей. Коли пропоную назвати цікаву і нешкідливу професію - всі мовчать
Нащастя маю декілька колишніх учнів, які працюють програмістами і отримують зарплату в у.о. Мають вільний робочий графік. Об'їхали весь світ. Така собі жива реклама. Планую вчинити зустріч колишніх з теперішніми учнями.
Одинадцятикласники думають про ЗНО і вже не сприймають ніякого програмування. Раніше треба вчити.
|
|
| | |
pasichov |
Дата: Ср, 21.05.2014, 19:00 | Повідомлення № 90 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
| Я один із тих, хто "надривався" на з'їзді, і не тільки. І "синці" до речі отримав теж чималі. Вважаю, що не даремно. Дійсно, програми, які у значній мірі ЗДАТНІ виправити ситуацію, є! Але працювати за цими програмами ПРОСТО НІКОМУ! І це гірка правда. Нинішня популяція учителів інформатики, у більщості випадків у своїх ВНЗ просто не вивчала того що їм потрібно за цими програмами викладати. А ті, що це все-таки занають, знаходять точку прикладання свого інтелекта за значно "грубші" грощі, ніж учительська зарплата...Так що пробема не в тому, який гриф....(хто забороняє працювати за програмою з грифом?), а тому, що за цими програмами учителі працювати просто не здатні... (нічого особистого, константація факту, не більше) А вина у тому тих "методологів" та "ідеологів" шкільної інформатики, які перетворили її в те, що ми маємо сьогодні - вчимо діток юзати прикладні програми Microsoft... До речі, чому? більшість із них користуються пристроями на іншій платформі (не я рахував...)
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2021.  |