Сб, 18.11.2017, 19:42
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 6«123456
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Програмування в 11 класі за новою програмою. Акад. рівень (То що ж викладати?)
Програмування в 11 класі за новою програмою. Акад. рівень
serbor Дата: Пт, 21.10.2011, 22:00 | Повідомлення № 76
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Bandalak)
а Морзе визнає, що її підручники ля 9-11 класів вийшли невдалими?

Слушайте лекцию Морзе (Повідомлення № 72). Она говорит, что её учебник самый лучший, и что она обращалась к министру освиты, и он пообещал её средства из бюджета на её учебник.
mouse Дата: Пт, 21.10.2011, 23:12 | Повідомлення № 77
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (serbor)
Она говорит, что её учебник самый лучший

Наверное, это не с пустого места.
Dgon Дата: Ср, 02.11.2011, 21:42 | Повідомлення № 78
Я тут недавно...
Повідомлень: 21
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Судячи з такої дискусії, щодо мови програмування , мені навіть боязко писати про свою, але мені так здається, не лише мою проблему. А, що робити нам, недосвідченим вчителям, які лишень зовсім недавно прийшли з навчального закладу, де навчались заочно і їм поверхнево було розказано спочатку про одну мову, потім про іншу. І от лишень зовсім недавно більш-менш засвоїв одну, а тепер говорять потрібно учнів вчити іншій. Спочатку Бейсік, а тепер вирішили, що Лазарус. Правда не уточнили, де брати розробки уроків, практичні і так далі. Що нам РОБИТИ????

Додано (02.11.2011, 20:42)
---------------------------------------------
Судячи з такої дискусії, щодо мови програмування , мені навіть боязко писати про свою, але мені так здається, не лише мою проблему. А, що робити нам, недосвідченим вчителям, які лишень зовсім недавно прийшли з навчального закладу, де навчались заочно і їм поверхнево було розказано спочатку про одну мову, потім про іншу. І от лишень зовсім недавно більш-менш засвоїв одну, а тепер говорять потрібно учнів вчити іншій. Спочатку Бейсік, а тепер вирішили, що Лазарус. Правда не уточнили, де брати розробки уроків, практичні і так далі. Що нам РОБИТИ????

Пилипчук_О_П Дата: Ср, 02.11.2011, 22:54 | Повідомлення № 79
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Потрібно подолати психологічний бар'єр і вивчити нормально основи програмування у будь-якому середовищі. Лазарус згодиться, бо: 1) базується на мові Паскаль, яка легко вивчається; 2) дозволяє писати як консольні так і програми з графічним інтерфейсом; 3) безплатний. Поставте собі на меті досягти такого рівня, щоб особливо не напружуючись написати просту комп'ютерну гру: хрестики-нулики, п'ятнашки, морський бій тощо. Тоді зникне невпевненість і розпочнеться прогрес. :)

Навчитись програмувати не програмуючи - неможливо.
pasichov Дата: Чт, 03.11.2011, 11:53 | Повідомлення № 80
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Пилипчук_О_П)
Навчитись програмувати не програмуючи - неможливо.

+ 100%
Але "вміти самому" - це умова необхідна, але недостатня для досягнення мети - навчити учня.
Коли вести мову про "навчити учня" виникають питання "чому вчити?" і "для чого вчити?". А у нас всі шукають відповідь на питання "як учити?" От учитель і отримує методичну допомогу "як учити?" без відповіді на питання "чому вчити?" і (головне) - "для чого учити?". І все це на тлі того, що часто-густо сам не знає того, по чому отримав "методичну допомогу"... (скільки учителів інформатики вивчали у ВНЗ т.з. "візуальне" програмування?)

Quote (serbor)
Слушайте лекцию Морзе

С огромным уважением отношусь к Наталье Виктровне (имел честь общаться и в далекие 90-е, и совсем недавно). Но не во всем с ней нахожу в себе силы согласиться. Особый внутренний протест вызывает ее аргументация смены парадигмы школьной информатики - замена развивающей составляющей курса на юзерскую якобы в ответ на "запити суспільства". Убежден - не общество вынуждает образование удовлетворять свои потребности, а НАОБОРОТ - образование СВОИМ СОДЕРЖАНИЕМ формирует пути развития общества...
Как результат таких научных изысканий стало то, что смена парадигмы внеслв свою смертоносно ОГРОМНУЮ (правде, не единственную) лепту в стремительном превращении Украины из страны активно развивающегося аутсоурсинга (было кому работать!) в "банановую республику" ....
Но, кажется, некий пересмотр позиций состоялся...


Відредаговано: pasichov - Чт, 03.11.2011, 11:54
larisa2007 Дата: Чт, 03.11.2011, 12:20 | Повідомлення № 81
Часто заходить...
Повідомлень: 90
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Quote (pasichov)
Но, кажется, некий пересмотр позиций состоялся...
И что нас ожидает? У нас в школе самый популярный среди детей физико-математический профиль. Там уровень стандарта. Часы из вариативки не дают. Как быть?


Відредаговано: larisa2007 - Чт, 03.11.2011, 18:00
skif Дата: Чт, 03.11.2011, 18:10 | Повідомлення № 82
Прописаний назавжди
Повідомлень: 379
Нагороди: 2
Рейтинг: 32
Quote (Dgon)
Що нам РОБИТИ????

Вдихнути на повні груди повітря і з чогось розпочинати. Придбайте/позичте кілька підручників, створіть тему на форумі, викладайте конкретно свої проблеми, що не розумієте, що не вдається. Хто питає - той знайде! %)
pasichov Дата: Чт, 03.11.2011, 20:56 | Повідомлення № 83
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (larisa2007)
что нас ожидает? У нас в школе самый популярный среди детей физико-математический профиль. Там уровень стандарта. Часы из вариативки не дают. Как быть?

У меня та же история! Уровень стандарта! А вот часы из вариативной части мы выбили. Селали спецкурс. Утвердили программу. Дорогу осилит идущий.
serbor Дата: Чт, 03.11.2011, 23:53 | Повідомлення № 84
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Пилипчук_О_П)
Навчитись програмувати не програмуючи - неможливо.

Или
чтобы научиться программировать, надо программировать, такую идею я внедряю в головы своих учеников.
Но беда, сейчас всё чаще я слышу от учеников средних классов и их родителей, что программист - плохая профессия, скучно, нудно, требуется большое терпение, самопожертвование и способности.
Как поднять авторитет программирования и профессии программиста?
novachok Дата: Пт, 04.11.2011, 12:33 | Повідомлення № 85
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Quote (pasichov)
Но, кажется, некий пересмотр позиций состоялся...

Да, если смотреть проект нового Стандарта (на сайте МОНМС)
Вчитель Дата: Нд, 18.05.2014, 19:49 | Повідомлення № 86
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
три года прошло - программы новые есть, по ним мало кто работает - почему?
Весь пар ушел в свисток?
Есть программа с программированием на Скреч с 5-го класса (с грифом "рекомендовано") - кто работает по ней, кроме единиц, с которыми авторы программы НЕПОСРЕДСТВЕННО контактируют?
Есть грифованая ("рекомендовано") программа углубленка для 8-9 классов (56 часов в год на программирование, гриф "рекомендовано", авторы - Руденко, Рывкинд, Караванова, Костюков, Лапинский и др.) - продолжаем работать по полулегальным программам, с грифами "схвалено" - зачем тогда напрягались на съезде и после него, наживали "друзей" и синяки?
Newbie Дата: Нд, 18.05.2014, 22:35 | Повідомлення № 87
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Цитата Вчитель ()
программа с программированием на Скреч с 5-го класса (с грифом "рекомендовано") - кто работает по ней
не знаю таких, хоча програма справді цікавіша. і якраз на днях мене намагались переконати, що "Скретч вже відмінили" (що само по собі досить веселе твердження). ну добре, мене в цьому переконати неможливо, але ж хтось же цю думку вкладає в голови вчителів... чи це самозароджується??
Цитата Вчитель ()
программа углубленка для 8-9 классов (56 часов в год на программирование
супер-програма (правда я б трохи перетасувала технологічну частину, але це насправді деталі), на яку не дають повних годин: по 2,5 в кожній з паралелей, і вчергове доводиться щось кроїти та витинати на календарному плануванні. і це вже набридло навіть мені :)
Цитата Вчитель ()
зачем тогда напрягались на съезде и после него, наживали "друзей" и синяки?
програм має бути багато різних, на різну кількість годин, з різними точками входження, і жодна з них не повинна бути обов'язковою

Британський досвід про програми і місце в них програмування недавно писала у своєму блозі: http://dystosvita.blogspot.com/2014/05/blog-post_10.html 
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 19.05.2014, 02:21 | Повідомлення № 88
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3867
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата Вчитель ()
продолжаем работать по полулегальным программам, с грифами "схвалено" -

Боюсь нажити слави холіварщика, оскільки вже озвучував цю думку, але програма, відповідно до діючої нормативної бази, не маже мати грифу "схвалено". Ті, хто дають такий гриф, "не відають, що чинять". Готовий прийняти аргументи, які переконають мене у протилежному.

Цитата Вчитель ()
зачем тогда напрягались на съезде и после него

З'їзд справді не викликав зміни парадигми, хоч вона й на часі. Або зі з'їздом щось не так, або з тими, хто рулює. Прості вчителі не мають важелів для кардинального впливу на ситуацію.

Цитата Вчитель ()
наживали "друзей" и синяки

А "синяки" чому не в лапках? Справді були інциденти?

Цитата Newbie ()
вчергове доводиться щось кроїти та витинати на календарному плануванні. і це вже набридло навіть мені

А як легко вирішити проблему: заборонити давати години, під які немає програми! Не впевнений, що всі мене підтримають...

Цитата Newbie ()
програм має бути багато різних, на різну кількість годин, з різними точками входження, і жодна з них не повинна бути обов'язковою

Було б круто, звичайно. Але ж знайдуться аргументи на кшталт: "якщо учень переходить з однієї школи в іншу...", "як готувати централізовані контрольні\тести\дпа\ітп...", etc.
SLKuty Дата: Ср, 21.05.2014, 14:00 | Повідомлення № 89
Монтажер
Повідомлень: 808
Нагороди: 6
Рейтинг: 103
Цитата serbor ()
Но беда, сейчас всё чаще я слышу от учеников средних классов и их родителей, что программист - плохая профессия, скучно, нудно, требуется большое терпение, самопожертвование и способности. Как поднять авторитет программирования и профессии программиста?
Систематично чую те саме. Ще добавляють - шкідливо для очей. 
Коли пропоную назвати цікаву і нешкідливу професію - всі мовчать

Нащастя маю декілька колишніх учнів, які працюють програмістами і отримують зарплату в у.о.
Мають вільний робочий графік.
Об'їхали весь світ. 
Така собі жива реклама.
Планую вчинити зустріч колишніх з теперішніми учнями.

Одинадцятикласники думають про ЗНО і вже не сприймають ніякого програмування. Раніше треба вчити.
pasichov Дата: Ср, 21.05.2014, 19:00 | Повідомлення № 90
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Я один із тих, хто "надривався" на з'їзді, і не тільки. І "синці" до речі отримав теж чималі. Вважаю, що не даремно. Дійсно, програми, які у значній мірі ЗДАТНІ виправити ситуацію, є! Але працювати за цими програмами ПРОСТО НІКОМУ!  І це гірка правда. Нинішня популяція учителів інформатики, у більщості випадків у своїх ВНЗ просто не вивчала того що їм потрібно за цими програмами викладати.
А ті, що це все-таки занають, знаходять точку прикладання свого інтелекта за значно "грубші" грощі, ніж учительська зарплата...Так що пробема не в тому, який гриф....(хто забороняє працювати за програмою з грифом?), а тому, що за цими програмами учителі працювати просто не здатні... (нічого особистого, константація факту, не більше)
А вина у тому тих "методологів" та "ідеологів" шкільної інформатики, які перетворили її в те, що ми маємо сьогодні - вчимо діток юзати прикладні програми Microsoft... До речі, чому? більшість із них користуються пристроями на іншій платформі (не я рахував...)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Програмування в 11 класі за новою програмою. Акад. рівень (То що ж викладати?)
Сторінка 6 з 6«123456
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.