Сб, 19.08.2017, 06:41
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 6«123456»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Програмування в 11 класі за новою програмою. Акад. рівень (То що ж викладати?)
Програмування в 11 класі за новою програмою. Акад. рівень
pasichov Дата: Пн, 17.10.2011, 14:36 | Повідомлення № 16
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ковальчук_Олександр)
Тільки я не зовсім розумію, чому учні не розумітимуть того, що роблять? Мені здається учні розуміють, як працює програма "з середини", нехай навіть на початковому рівні (події, обробники подій, методи).

Добре, але як же можна уяснити суть поняття "метод", не знаючи, що "методи" відносяться до об'єкта, точніше - до якогось його екземпляра? І що цей екземпляр треба породити? І що спочатку треба створити (або мати готовий) батьківський об'єкт... І що "метод" - це схоже на функцію (не знаючи, що таке функція?)...Звичайно, можна "всліпу" використовувати стандартні методи 1-2 базових об'єктів... Але я завжди намагався в навчанні при вивченні нових понять спиратися на усвідомлене розуміння понять попередніх, інакше це не РОЗВИВАЮЧЕ навчання, а схоластика... На жаль, в сучасній школі забули тезу про розвиваюче навання...
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 17.10.2011, 16:50 | Повідомлення № 17
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3616
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (pasichov)
Добре, але як же можна уяснити суть поняття "метод", не знаючи, що "методи" відносяться до об'єкта, точніше - до якогось його екземпляра?

Чому ж не знаючи? Дані поняття розглядаються на самому початку вивчення розділу ОАП. Об’єкт, властивості об’єкта, клас об’єктів, екземпляр класу, UML-діаграми класів, подія, опрацьовувач події, методи об’єкта, методи класів об’єктів і т.д. - все це і багато іншого вивчається на протязі перших 2-3 уроків.
Quote (pasichov)
Добре, але як же можна уяснити суть поняття "метод", не знаючи, що "методи" відносяться до об'єкта, точніше - до якогось його екземпляра?

Вивчивши перед цим поняття "Клас", "об’єкт", "екземпляр класу" поняття "метод" розуміють як дію, що може виконати об’єкт (спрощено). Наприклад, для об’єкта TextBox1 класу "текстові поля" визначені методи: TextChanged (зміна тексту), Resize (зміна розміру), Click (клацання мишкою) і багато інших...

Об'єктно-орієнтоване, або об'єктне, програмування (ООП) - парадигма програмування, в якій основними концепціями є поняття об'єктів і класів.
http://detc.usu.ru/assets/acomp0091/lesson1/i4.html
swetikccc Дата: Пн, 17.10.2011, 19:13 | Повідомлення № 18
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3773
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Quote (Ковальчук_Олександр)
Чому ж не знаючи? Дані поняття розглядаються на самому початку вивчення розділу ОАП. Об’єкт, властивості об’єкта, клас об’єктів, екземпляр класу, UML-діаграми класів, подія, опрацьовувач події, методи об’єкта, методи класів об’єктів і т.д. - все це і багато іншого вивчається на протязі перших 2-3 уроків.

І багато іншого :) за 2 уроки :)
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 17.10.2011, 19:25 | Повідомлення № 19
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3616
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
swetikccc, це вже називається придиратись до будь-чого за відсутності аргументів. Я маю на увазі багато інших базових понять. Може Ви розтягуєте це задоволення і на місяць, а в мене так, як я написав. До речі 2-3 не читається тільки як 2 :) Давайте конструктивно вести діалог, якщо вже почали.
swetikccc Дата: Пн, 17.10.2011, 19:49 | Повідомлення № 20
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3773
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Quote (Ковальчук_Олександр)
swetikccc, це вже називається придиратись до будь-чого за відсутності аргументів.

У нас зауч, вміючи набирати в ворді і створювати презентації, свято вірить що вона освоїла інформатику. :)

Додано (17.10.2011, 18:49)
---------------------------------------------
Пане Ковальчук візьміть любу книгу по мовам, тільки не по по VB і побачите коли починають у них описувати API

Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 17.10.2011, 20:07 | Повідомлення № 21
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3616
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
любу, це занадто не конкретно. Дайте посилання на хорошу книгу, із-за доволенням почитаю.
В нас часто так буває, починаємо про одне, до кінця теми кілька разів міняємо предмет обговорення :)
swetikccc Дата: Пн, 17.10.2011, 20:29 | Повідомлення № 22
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3773
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Quote (Ковальчук_Олександр)
любу, це занадто не конкретно. Дайте посилання на хорошу книгу, із-за доволенням почитаю.
В нас часто так буває, починаємо про одне, до кінця теми кілька разів міняємо предмет обговорення

Любу.
Тим хто залишився на паскалі рекомендую книжечку Попова Самоучитель Паскаль и Дельфи(в мережі є)
По Дельфи чудові підбірки для Ваших лекцій, для VB переробит без проблем.

http://www.vposet.z52.ru/modules....&cid=30
Презентації по Дельфи
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 17.10.2011, 20:38 | Повідомлення № 23
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3670
Нагороди: 28
Рейтинг: 294
Quote (Ковальчук_Олександр)
Наприклад, для об’єкта TextBox1 класу "текстові поля" визначені методи: TextChanged (зміна тексту), Resize (зміна розміру), Click (клацання мишкою) і багато інших...

Я чомусь вважав, що все перелічене - це події... Чи я щось не так розумію?
pasichov Дата: Пн, 17.10.2011, 20:44 | Повідомлення № 24
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ковальчук_Олександр)
Чому ж не знаючи? Дані поняття розглядаються на самому початку вивчення розділу ОАП. Об’єкт, властивості об’єкта, клас об’єктів, екземпляр класу, UML-діаграми класів, подія, опрацьовувач події, методи об’єкта, методи класів об’єктів і т.д. - все це і багато іншого вивчається на протязі перших 2-3 уроків.


Те, що ви пишите, п. Олександре, мене все більше і більше інтригує... Шукатиму нагоду приїхати за досвідом, чесно. Бо в моїй уяві аж ніяк не може відтовритися ситуація, як це учень може зрозуміти (та вже хай ЗАПАМ'ЯТАТИ, що без толку, ІМХО) за такий час (2-3 уроки чи на 1-2 більше - НЕПРИНЦИПОВО!!!!). Мені ВЗАГАЛІ НЕ ВДАВАЛОСЯ НІКОЛИ пояснити це класу так, щоб зрозуміли не лише 1-2 "корифеї" (які й раніше вже начиталися-написалися програм, і не тільки зі мною...). А наші учні вважаються найкращими в місті, та й в області, якщо судити по об'єктивним інтегрованим показникам (різіні олімпіади, ЗНО, контрольні перевіряючих органів, моніторнинги...), та й я, наче, не самий дурний учитель....(був 36 років, зараз...вже не знаю).
Боюся бути категоричним, чи якось вас образити, але мені дуже здається, що ви видаєте бажане за дійсне. Звичайно, я можу помилятися. Але в мене є пропозиція. Ми маємо власну платформу для проведення вебінарів. Проведіть для нас (учителів інформатики ФМГ№17 та інших шкіл Вінниці, або взагалі, хто підключиться) оті 2-3 уроки... напевне ви маєте до них презентацїї, що було б чудово). Вас всі бачитимуть, будуть чути, бачити ваші призентації, робочий стіл вашого ПК, дошку. Вам потрібен лише канал не меньше 64 Кбіт/с, веб-камера і гарнітура. Я готовий надіслати вам детальну інструкцію, провести (скільки треба) тренувань по роботі з системою.
Може дійсно в мене просто неправильна методика викладання цих речей, раз вона НЕ ПРИНОСИТЬ і близько того, про що ви пишите. Буду вельми вам вдячний у випадку згоди. Якщо ж відмовитеся...ваше право, але сумніви, що таке можливо, тільки підсиляться.
====
PS Мене обрано делегатом 3-го з'їзду працівників освіти. На сам форум сподівань ніяких не маю (був на попередньому 2-му, є досвід) Але буде нагода побачити в черговий раз "ідеологів" цих нововведень. Хочу (аби пику їм не набити) переконатися в доцілності і можливості вивчення в школі ООП (хоча для них і автофігура в Ворді теж "об'єкт")
А ще прочитайте уважно http://blogerator.ru/page/oop_why-objects-have-failed
Ваша думка?


Відредаговано: pasichov - Пн, 17.10.2011, 21:01
swetikccc Дата: Пн, 17.10.2011, 21:28 | Повідомлення № 25
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3773
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Quote (Пилипчук_О_П)
Я чомусь вважав, що все перелічене - це події... Чи я щось не так розумію?

Пагано думали :)
Методи – все що можна зробити з о’єктом, або може зробити він.
А от коли міняється стан об’єкту виникають події.
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 17.10.2011, 21:38 | Повідомлення № 26
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3616
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
По-моєму я не зобов’язаний комусь щось доводити. Я поділився думками і досвідом першого року викладання VB в школі. Вірити чи не вірити сказаному справа особисто кожного...
Quote (pasichov)
При нагоді обов'язково приїду вчитися (це без жартів).

Quote (pasichov)
Шукатиму нагоду приїхати за досвідом, чесно.

Приїжджають зазвичай, коли запрошують... Чи Ви за своїм статусом можете вільно відвідувати урок інформатики в будь-якій школі області?
Quote (pasichov)
Бо в моїй уяві аж ніяк не може відтовритися ситуація, як це учень може зрозуміти (та вже хай ЗАПАМ'ЯТАТИ, що без толку, ІМХО) за такий час (2-3 уроки чи на 1-2 більше - НЕПРИНЦИПОВО!!!!).

Я до цих пір не розумію, про який мега-обсяг інформації йдеться?
Ось план перших 4-х уроків, які я проводив:
Урок 1.
Поняття об’єкта (в загальному), класи об’єктів, властивості об’єктів. Інформаційне моделювання. Об’єкти в інформатиці.
Урок 2.
Методи об’єктів. Графічний інтерфейс користувача. Події. Опрацьовувачі подій. Базові поняття: алгоритм, програма, програмування, проект, кодування, процедура, код процедури.
Урок 3. Етапи розв’язування задач.
Урок 4. Середовища розробки проектів.

Quote (pasichov)
оюся бути категоричним, чи якось вас образити, але мені дуже здається, що ви видаєте бажане за дійсне.

Я до цих пір не зрозумів в чому складність питання?

Quote (pasichov)
Проведіть для нас (учителів інформатики ФМГ№17 та інших шкіл Вінниці, або взагалі, хто підключиться) оті 2-3 уроки...

Дуже заманчива пропозиція. Але... у нас в школі закінчилось спонсорство Інтернету, а Інтертелеком який пропонують. Ну я мабудь стримаюсь.
swetikccc Дата: Пн, 17.10.2011, 21:46 | Повідомлення № 27
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3773
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Quote (Ковальчук_Олександр)
Я до цих пір не зрозумів в чому складність питання?

ось в чому
Quote (swetikccc)
У нас зауч, вміючи набирати в ворді і створювати презентації, свято вірить що вона освоїла інформатику.


Просто різні вагові категорії з паном Пасіховим.
Ми знайомимо, а він навчає.

Додано (17.10.2011, 20:46)
---------------------------------------------
А якщо чесно, то ми вводимо дітей в оману.
Потім поступають на програмістів............ :)

НІКОЛЯ Дата: Пн, 17.10.2011, 21:53 | Повідомлення № 28
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Quote (swetikccc)
Просто різні вагові категорії з паном Пасіховим.
Ми знайомимо, а він навчає.

Ги Ги B) Хочу відвідати пау вебінарів ще підучитись ;) Пане Пасіхов коли буде слідуючий вебінар? Народ требує нових знань.
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 17.10.2011, 21:54 | Повідомлення № 29
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3616
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Працюю як умію, знайомлю, навчаю, намагаюся донести знання.
Quote (swetikccc)
Просто різні вагові категорії з паном Пасіховим.
Ми знайомимо, а він навчає.

Звісно, у людини за плечима громіздкий досвід роботи, тому й вагові категорії різні (це я про себе), а Вашого досвіду я не знаю.
Quote (swetikccc)
А якщо чесно, то ми вводимо дітей в оману.

Додайте ще: виконуючи міністерську програму.
swetikccc Дата: Пн, 17.10.2011, 21:58 | Повідомлення № 30
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3773
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Quote (Ковальчук_Олександр)
Вашого досвіду я не знаю.

Аналогічний Вашому, різниця тільки в тому що Ви навчаєтеся, а я забуваю те що знав раніше. :)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Програмування в 11 класі за новою програмою. Акад. рівень (То що ж викладати?)
Сторінка 2 з 6«123456»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.