Пн, 23.07.2018, 01:28
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Навчальні програми (Програми профільного навчання)
Навчальні програми
KulAlex Дата: Чт, 06.12.2007, 13:31 | Повідомлення № 1
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Ваші думки відносно нових програм.

Добавлено (06.12.2007, 12:31)
---------------------------------------------
Дані програми є на сайті Міністрерства освіти і науки, але вони там не скачуються. Їх виставили на olympiada.km.ua і на форумі metodinfo.3bb.ru йде їх обговорення. Вносяться пропозиції до 11 грудня.


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Ср, 04.06.2008, 02:46
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 19.06.2018, 16:41 | Повідомлення № 1006
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4188
Нагороди: 38
Рейтинг: 372
Цитата wordmen ()
Кто-нибудь уже смотрел новую программу для 10-11 классов (которая будет действительна с 01.09.2018)?
Не тільки дивились. Тут на форумі є учасники групи, яка розробляла цю програму. Крім офіційних учасників групи багато вчителів інформатики взяли участь в онлайн обговоренні. Більшість їхніх пропозицій було враховано.
Трохи можна почитати тут: http://informatic.org.ua/forum/6-2373-1
Цитата wordmen ()
Как по мне, так это набор красивых слов, а не программа по информатике
Зараз працюємо з колегами над підручником. Моє особисте ставлення до програми неоднозначне...
Anatoli Дата: Вт, 19.06.2018, 17:12 | Повідомлення № 1007
Прописаний назавжди
Повідомлень: 274
Нагороди: 1
Рейтинг: 15
Про компетентності, мобільність, сучасну програму і медичну реформу. Чого саме варто навчитися самому, навчити дітей, і щоб вони навчили батьків. З фейсбуку пані Уляни Супрун:



Відредаговано: Anatoli - Вт, 19.06.2018, 17:17
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 19.06.2018, 18:24 | Повідомлення № 1008
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4188
Нагороди: 38
Рейтинг: 372
Цитата Anatoli ()
Чого саме варто навчитися самому, навчити дітей, і щоб вони навчили батьків. З фейсбуку пані Уляни Супрун:

Тобто, ще й про ліки потрібно було в програму з інформатики включити? Там і так стільки всього намішано... Чому не з основ здоров'я або якогось подібного предмета?
Anatoli Дата: Вт, 19.06.2018, 19:41 | Повідомлення № 1009
Прописаний назавжди
Повідомлень: 274
Нагороди: 1
Рейтинг: 15
В програму вже все включено. Як на мене – це просто чудовий приклад корисного додатку. Готова задача для учнів, користь для всієї сім'ї.

Відредаговано: Anatoli - Вт, 19.06.2018, 19:41
gromko Дата: Вт, 19.06.2018, 23:34 | Повідомлення № 1010
Лінуксоїд
Повідомлень: 3177
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Цитата wordmen ()
Кто-нибудь уже смотрел новую программу для 10-11 классов (которая будет действительна с 01.09.2018)?https://mon.gov.ua/storage....11.docx
Как по мне, так это набор красивых слов, а не программа по информатике
У чому претензії? Цю програму двічі "всенародно" обговорювали, причому навіть і тут, на Форумі - були враховані майже усі зауваження та пропозиції, особливо від вчителів-практиків.
Тепер чекайте на методичні рекомендації щодо викладання інформатики - було бажання "поставити все з голови на ноги", але як все буде покаже нарада 21.06.2018
vitali4 Дата: Ср, 20.06.2018, 19:48 | Повідомлення № 1011
Часто заходить...
Повідомлень: 84
Нагороди: 0
Рейтинг: 5
Цитата Anatoli ()
Є зручний інструмент, який допоможе дізнатися, чи можна в лікарні безоплатно
Навіщо додаток? я і так можу розповісти про якість безкоштовних ліків які в них є. І в лікарні нічого не випишуть тільки в центрах первінної допомоги (поліклініках) Єдине, чим можуть допомогти учні батькам та бабусям - це записати їх до сімейного лікаря онлайн. ну себе також. але про це на всіх заборах розтлумачено покроково.
wordmen Дата: Нд, 24.06.2018, 18:44 | Повідомлення № 1012
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Цитата gromko ()
У чому претензії? Цю програму двічі "всенародно" обговорювали, причому навіть і тут, на Форумі - були враховані майже усі зауваження та пропозиції, особливо від вчителів-практиків.
Чтоб более понятно было - я инженер по компьютерной технике, а дополнительно преподаю основы информатики. Я более привык к конкретным практикам.
Поэтому, например в такой теме "Інформаційнітехнології в суспільстві" я не понимаю чему нужно конкретно учить студентов. Хоть там и написано, что ученик должен знать и уметь:
Цитата
Знаннєва складова
Знає базові поняття інформатики, складові частини інформаційної системи та їх призначення.
Розуміє роль сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в суспільстві та  житті людини. 
Дотримується правил безпечної роботи в Інтернеті, розуміє принципи інформаційної безпеки.
Знає окремі онлайнові освітні платформи та використовує їх для навчання.
Пояснює принципи цифрового громадянства та електронного урядування.
Має
уявлення про загальні принципи роботи й сфери застосування систем штучного
інтелекту, інтернету речей, Smart-технологій та технології колективного
інтелекту.
И конкретно, что он должен уметь:

Цитата
Діяльніснаскладова
Організовує
свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та
структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму.
Використовує
технології цифрового громадянства для вирішення власних соціальних потреб.
Дотримується правил безпечної поведінки в Інтернеті.
Самостійно опановує нові технології та засоби діяльності.
Bandalak Дата: Пн, 25.06.2018, 01:14 | Повідомлення № 1013
Лідер форуму
Повідомлень: 5907
Нагороди: 42
Рейтинг: 265
Теж люблю конкретику. На жаль, демократія в освіті плавно переростає в анархію.
gromko Дата: Пн, 25.06.2018, 08:03 | Повідомлення № 1014
Лінуксоїд
Повідомлень: 3177
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Цитата wordmen ()
Чтоб более понятно было - я инженер по компьютерной технике, а дополнительно преподаю основы информатики. Я более привык к конкретным практикам.Поэтому, например в такой теме "Інформаційнітехнології в суспільстві" я не понимаю чему нужно конкретно учить студентов. Хоть там и написано, что ученик должен знать и уметь:
Для того, чтобы не "толочь воду в ступе" - вот Вам конкретика: https://lib.imzo.gov.ua/bitstre....lowed=y
gromko Дата: Пн, 25.06.2018, 08:05 | Повідомлення № 1015
Лінуксоїд
Повідомлень: 3177
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Цитата Bandalak ()
Теж люблю конкретику. На жаль, демократія в освіті плавно переростає в анархію.
Демократії у нас немає і не було, те, що ми маємо на сьогодні - 1861 р., "звільнення від кріпацтва" - свободу отримали, та не знаємо, що з нею робити.
Anatoli Дата: Пн, 25.06.2018, 08:31 | Повідомлення № 1016
Прописаний назавжди
Повідомлень: 274
Нагороди: 1
Рейтинг: 15
А й справді: чому б не розгорнути усі які є підручники, та й не прочитати параграф, щоб зрозуміти, чого саме навчати студентів? А оскільки, все змінюється дуже швидко, то знайти на цю тему чогось новенького та корисного. А хоча б і програмку з пошуку ліків (чим вам не інформаційна система, цифрове громадянство, безпечна поведінка, власні соціальні потреби, нові технології і співпраця з членами соціуму? – кінець цитати). Так нє, дайте нам ще комп'ютерів, та ми будемо розказувати про призначення Операційної Системи учєнікам і осуществлять образованіє.

Відредаговано: Anatoli - Пн, 25.06.2018, 08:31
DPV Дата: Пн, 25.06.2018, 11:40 | Повідомлення № 1017
Прописаний назавжди
Повідомлень: 464
Нагороди: 7
Рейтинг: 73
Цитата gromko ()
те, що ми маємо на сьогодні - 1861 р., "звільнення від кріпацтва" - свободу отримали, та не знаємо, що з нею робити.

Щось порівняння - якесь цікаве, або дуже влучне, або я підзабув вже. По факту там ніякого "звільнення" не було, тільки й того, що був бренд "звільнення", а дуже довгий час ніхто звільнитися не міг і "свобода" була дуже обмежена.

Цитата Anatoli ()
А оскільки, все змінюється дуже швидко, то знайти на цю тему чогось новенького та корисного. А хоча б і програмку з пошуку ліків (чим вам не інформаційна система, цифрове громадянство, безпечна поведінка, власні соціальні потреби, нові технології і співпраця з членами соціуму? – кінець цитати).

Оце так, яка програмка з пошуку ліків, а вести такий спосіб життя, щоб не хворіти, щоб не ліки чи їх пошук в навчанні головні були, а здорове повноцінне життя у соціумі і як його зберігати, як стати успішним.

Додано (25.06.2018, 11:40)
---------------------------------------------
Цитата gromko ()
те, що ми маємо на сьогодні - 1861 р., "звільнення від кріпацтва" - свободу отримали, та не знаємо, що з нею робити.

Дійсно, Григорій Юрійович, порівняння про "свободу" просто - клас! Бо так воно і є. B)

Ось цитата з uk.wikipedia.org
"Виходячи з цих осн. засад маніфесту, визначалися й майбутнє громад. самоуправління селян, «даровані селянам і дворовим людям права і покладені на них обов'язки по відношенню до уряду та поміщиків». Для завідування справами сел. громад у кожній губернії засновувалися губернські присутствія, які складалися виключно з поміщиків, а для розгляду спірних питань, що виникали між поміщиками і селянами, в повітах вводилися посади мирових посередників. З мирових посередників скликався повітовий мировий з'їзд. У великих селах створювалися волосні правління, а дрібні сільс. громади об'єднувалися під одним волосним правлінням. Протягом 2 років по кожному сільс. т-ву вводилася в дію уставна грамота, в якій зазначалися кількість землі, що надавалася селянам в постійне користування, розмір повинностей на користь поміщика. До введення уставної грамоти всі селяни та дворові мали перебувати в підпорядкуванні поміщиків і «беззаперечно виконувати їх обов'язки». Поміщики ж зберігали на цей час повну владу над селянами з правами суду і розправи до появи волостей і волосних судів.

У маніфесті обстоювалися «законні права поміщиків» на землі і селян, які «не можуть бути забрані від них без суттєвої винагороди, або добровільної поступки; що суперечило б будь-якій справедливості — користуватися від поміщиків землею і не нести за це відповідні повинності». Самі ж селяни мусять з подякою сприйняти даровані їм права."


Відредаговано: DPV - Пн, 25.06.2018, 11:46
Anatoli Дата: Пн, 25.06.2018, 13:49 | Повідомлення № 1018
Прописаний назавжди
Повідомлень: 274
Нагороди: 1
Рейтинг: 15
Цитата DPV ()
Оце так, яка програмка з пошуку ліків
Еге ж. Насправді знайти додаток для здорового способу життя цілком неможливо.
Це #зрада.
https://play.google.com/store/search?q=health
swetikccc Дата: Пн, 25.06.2018, 15:44 | Повідомлення № 1019
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4110
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата gromko ()
Для того, чтобы не "толочь воду в ступе" - вот Вам конкретика: https://lib.imzo.gov.ua/bitstre....lowed=y
За який рік ця книжечка?
Які компетентності отримають учні після цих 55 сторіночок?
gromko Дата: Пн, 25.06.2018, 18:55 | Повідомлення № 1020
Лінуксоїд
Повідомлень: 3177
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Цитата swetikccc ()
За який рік ця книжечка?Які компетентності отримають учні після цих 55 сторіночок?
Це фрагмент чинного підручника з інформатики для 10 класу (2018 р.), запропоновано було людині ознайомитись - яким чином і за допомогою якого матеріалу можна реалізувати програмні вимоги
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Навчальні програми (Програми профільного навчання)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.