Чт, 14.12.2017, 12:09
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 67 з 67«12656667
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Навчальні програми (Програми профільного навчання)
Навчальні програми
KulAlex Дата: Чт, 06.12.2007, 12:31 | Повідомлення № 1
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Ваші думки відносно нових програм.

Добавлено (06.12.2007, 12:31)
---------------------------------------------
Дані програми є на сайті Міністрерства освіти і науки, але вони там не скачуються. Їх виставили на olympiada.km.ua і на форумі metodinfo.3bb.ru йде їх обговорення. Вносяться пропозиції до 11 грудня.


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Ср, 04.06.2008, 01:46
gromko Дата: Нд, 19.11.2017, 20:15 | Повідомлення № 991
Лінуксоїд
Повідомлень: 2714
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Цитата Apice ()
Ось у нас 70% шкіл при викладанні інформатики використовують Linux + LibreOffice, а на олімпіаду, хоч лусни, завдання під них не отримаєш..

Більшість завдань для IV етапу Всеукраїнської олімпіади з ІТ я розробляв "сидячи" в LibreOffice, єдина проблема з кількістю повторів анімації в редакторі презентацій, але учасникам буде запропоновано 10-13-ий офіс
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 19.11.2017, 20:20 | Повідомлення № 992
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3917
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Цитата Apice ()
Ось у нас 70% шкіл при викладанні інформатики використовують Linux + LibreOffice, а на олімпіаду, хоч лусни, завдання під них не отримаєш...

Вам не здається, що це той момент, коли варто брати ініціативу в свої руки? Проводьте свою олімпіаду/конкурси і не заморочуйтесь тими змаганнями, для яких у вас немає матеріальної/програмної (ліцензованої) бази. Для дітей користь буде - вони змагання люблять. Зробіть 2-3-4 тури. Так як наприклад працює відкрита заочна обласна олімпіада з програмування: http://zoi2017.at.ua/ Погодьтесь, що 18 років діяльності - це ознака ефективності. А чиновники хай дбають про представництво району на вищих рівнях. Хай, наприклад, роблять збори (тижневі-триденні-двогодинні) переможців щодо підготовки до обласної олімпіади. На 5-ти комп'ютерах, для яких нашкребли грошей на пропрієтарні програми.
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 19.11.2017, 20:22 | Повідомлення № 993
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3917
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Цитата gromko ()
єдина проблема з кількістю повторів анімації в редакторі презентацій

Є козирний хід: відмовитись у завданнях від цієї "очевидної" фішки :)
Bandalak Дата: Нд, 19.11.2017, 20:26 | Повідомлення № 994
Лідер форуму
Повідомлень: 5582
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
Цитата gromko ()
Три не може бути оскільки три години треба поділити на 2-3 предмета


Це зрозуміло, що треба ділити на 2 предмети. Але все ж таки, на один рік, чи на два?
gromko Дата: Пн, 20.11.2017, 07:59 | Повідомлення № 995
Лінуксоїд
Повідомлень: 2714
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Цитата Bandalak ()
Це зрозуміло, що треба ділити на 2 предмети. Але все ж таки, на один рік, чи на два?

За Типовими планами повинні обирати учні, в реалі буде обирати директор школи.
swetikccc Дата: Пн, 20.11.2017, 09:16 | Повідомлення № 996
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3977
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
До 105 годин на 2 роки. 
Від перестановки сумма зміниться? 
Цікава приставка ДО. 
Обговорюємо не те,  цікавий пункт про стандарт з поглибленим, що стосується в більшості маленьких шкіл. 
Рано хоронити 10-11 класи в них,  пане Громко.
Шестопалов Дата: Пн, 20.11.2017, 09:33 | Повідомлення № 997
Видавець посібників
Повідомлень: 1416
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Шановні колеги! Допоможіть розібратися. У новітній програмі для 5-9 класів на відміну від попередніх не згадані практичні роботи.
Чи означає це, що їх не повинно бути і у змісті підручника? Що і, головне, де(!) мають пропонувати вчителям і учням автори підручників для практичної роботи на комп'ютері?


Відредаговано: Шестопалов - Пн, 20.11.2017, 10:43
Apice Дата: Пн, 20.11.2017, 14:27 | Повідомлення № 998
Тут живе...
Повідомлень: 154
Нагороди: 4
Рейтинг: 44
Цитата gromko ()
для IV етапу Всеукраїнської олімпіади
Та то ж Ви, та ще й для IV етапу. А у нас на другий етап - ні-ні! Якщо дитина виконувала завдання у LibreOffice і посіла призове місце, то її слід перевчити на дрібненько-м'яких, або у область поїде інше дитя.
gromko Дата: Пн, 20.11.2017, 17:31 | Повідомлення № 999
Лінуксоїд
Повідомлень: 2714
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Цитата Шестопалов ()
Шановні колеги! Допоможіть розібратися. У новітній програмі для 5-9 класів на відміну від попередніх не згадані практичні роботи.
Чи означає це, що їх не повинно бути і у змісті підручника? Що і, головне, де(!) мають пропонувати вчителям і учням автори підручників для практичної роботи на комп'ютері?

В методичних рекомендаціях про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році http://mon.gov.ua/content....436.zip
пишуть щодо 5-6 класів сьогоднішніх, і 5-9 у подальшому - Не виділяються окремі заняття практичних робіт, адже практична робота за комп’ютером повинна відбуватись майже на кожному уроці інформатики.
Разом з тим варто їх залишити, змінивши мету практичних занять відвівши для них роль засобу перевірки рівня сформованості відповідних навчальних компетенцій, зробивши їх своєрідними "контрольними работами", тобто на уроці у результаті діяльності з комп'ютером навички формуємо, через 8-10 уроків - комплексна практична робота для перевірки того, чому діти навчилися (я роблю саме так)
Шестопалов Дата: Пн, 20.11.2017, 19:07 | Повідомлення № 1000
Видавець посібників
Повідомлень: 1416
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Дякую, Григорій Юрійовичу! Тобто вправа 15-20 хв. в кінці кожного уроку. Практичні роботи (нехай названі по іншому) на окремому уроці в кінці розділу варто залишити у підручнику! Це також підтвердила Людмила Чернікова, в їхньому підручнику з Йосипом Ривкіндом і К вони будуть. Крім того, я просив проконсультувати з цього приводу Ігоря Завадського, відповідь опублікую.
Ruslan_Pr Дата: Пн, 20.11.2017, 19:59 | Повідомлення № 1001
Часто заходить...
Повідомлень: 80
Нагороди: 1
Рейтинг: 8
Цитата Шестопалов ()
Що і, головне, де(!) мають пропонувати вчителям і учням автори підручників для практичної роботи на комп'ютері?
Взагалі я думаю, що в кінці параграфа (де це можливо) добавити рубрику "А тепер працюємо за комп'ютером" і там на 10-15 хвилин прописати завдання для цієї роботи. Приклад, "Форматування тексту", "Робота з клавіатурою", а в кінці теми можна зробити тематичну роботу у вигляді комплексної практичної роботи (якщо вивчена тема дозволяє це зробити).
Шестопалов Дата: Пн, 20.11.2017, 20:38 | Повідомлення № 1002
Видавець посібників
Повідомлень: 1416
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Цитата Ruslan_Pr ()
Взагалі я думаю, що в кінці параграфа (де це можливо) добавити рубрику "А тепер працюємо за комп'ютером" і там на 10-15 хвилин прописати завдання для цієї роботи.
У нас в кінці КОЖНОГО уроку є вправа на комп'ютері. Практична (тематична, контрольна, лабораторна, комплексна...- назва не принципова) робота в кінці розділу на ОКРЕМОМУ уроці. Детальніше див. https://aspekt.in.ua/


Відредаговано: Шестопалов - Пн, 20.11.2017, 20:40
Шестопалов Дата: Чт, 23.11.2017, 20:55 | Повідомлення № 1003
Видавець посібників
Повідомлень: 1416
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Цитата Шестопалов ()
Крім того, я просив проконсультувати з цього приводу Ігоря Завадського, відповідь опублікую.
Завадский ответил: Практические работы могут быть включены  наравне с любыми другими (контрольными, тематическими и т.д.). Их вполне можно включать и в учебник.
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 24.11.2017, 03:43 | Повідомлення № 1004
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3917
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Цитата Шестопалов ()
Их вполне можно включать и в учебник.

Правильно. Підручник це публікація варіанту реалізації програми. Якщо програма дозволяє вчителю проводити практичні (а забороняти - безглуздо), то чому автори підручника не можуть зробити варіант, в якому є практичні? Це ж класно: учні і вчитель отримують нормальний пакунок матеріалів для реалізації програми.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Навчальні програми (Програми профільного навчання)
Сторінка 67 з 67«12656667
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.